Ноутбуки
за ДК 021:2015: 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська,103.4 штук Відповідно до технічного завдання (Додаток 3) . Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються Українською мовою.
Закупівля проводиться за рахунок коштів гранту
(Грантова угода № 618270-EPP-1-2020-1-LT-EPPKA2_CBHE-JP, Згідно з реєстраційною карткою проекту ( програми ) № 4727 закупівля проводиться в межах Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств (ратифікована із заявою Української сторони Законом України від 03.09.2008№360 VI. Відповідно до статі 3 вище зазначеної Рамкової угоди
« Заходи що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства не обкладаються податками, митними зборами, або іншими стягненнями аналогічного характеру». Ціна пропозиції кожного учасника має зазначатися без ПДВ. ( Додаток 5 ).
Завершена
80 000.00UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
Період оскарження:19.11.2021 09:59 - 02.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Не відповідність технічним вимогам
Номер:89a022416be44537b93352299bd7fb73
Пов'язана кваліфікація:ФОП Поліщук Ігор Анатолійович, UA-EDR 2262412999
Ідентифікатор запиту:UA-2021-11-19-001011-b.c3
Назва:Не відповідність технічним вимогам
Вимога:
Так дійсно дані моделі Dell Vostro 3500 є з окремою графікою nVidia GeForce MX330, в якій і є об’єм відеопам’яті 2 ГБ
https://www.dell.com/support/manuals/ru-ua/vostro-15-3500-laptop/vostro_3500_setup_specs/video-(%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE)?guid=guid-3fbd9b08-943f-4493-b68f-a0b78866110a&lang=ru-rs, но в запропонованій моделі Dell Vostro 3500
(N3001VN3500UA03_2201_UBU) інтегрована Відеокарта Intel UHD і на офіційному сайті зазаначено --https://www.dell.com/support/manuals/ru-ua/vostro-15-3500-laptop/vostro_3500_setup_specs/video-(%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE)?guid=guid-3fbd9b08-943f-4493-b68f-a0b78866110a&lang=ru-rs --Об’єм оперативної пам’яті забирається з Об’єму оперативної пам’яті, яка в свою чергу вже не буде складати 8Гб. Даний процесор не може видати об’єм відеопам’яті 2 ГБ. Процессор Intel Core i3-1115G4, включає в себе інтегроване графічне ядро Intel Iris XE Graphics G4, яке має 48 ядр з 64 можливих. Графічне ядро працює на частоті від 400 до 1250 МГц., яка забирається з Об’єму оперативної пам’яті, яка в свою чергу вже не буде складати 8Гб. Сайти з інформацією про Процессор Intel Core i3-1115G4:
https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/208652/intel-core-i3-1115g4-processor-6m-cache-up-to-4-10-ghz.html;
https://notebookblog.ru/stati/4805-sravnenie-dvukh-protsessorov-dlya-noutbukov-intel-core-i3-1115g4-i-intel-core-i5-1135g7.html
Відповідно до вище написаного даний товар не підходить згідно Ваших вимог.
Приймаючи пропозицію учасника ФОП Поліщук Ігор Анатолійович порушуються принципи чесної конкуренції між учасниками, один з яких запропонував нижчу ціну завдяки тому, що пропонує значно гірший товар. Просимо від замовника переглянути рішення щодо визначення переможця і відхилення його тендерної пропозиції. Призначити переможця відповідно до вимог, встановленні самим замовником при розгляді тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:15.12.2021 21:07
Вирішення:Розглянувши Вашу вимогу Державний університет « Житомирська політехніка» (далі – Замовник) повідомляє наступне: Зазначене Вами твердження «Графічне ядро працює на частоті від 400 до 1250 МГц., яка забирається з Об’єму оперативної пам’яті …» є хибним, оскільки частота графічного ядра не може забиратися з об’єму оперативної пам’яті, це різні характеристики.
Наведені Вами посилання https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/208652/intel-core-i3-1115g4-processor-6m-cache-up-to-4-10-ghz.html;
https://notebookblog.ru/stati/4805-sravnenie-dvukh-protsessorov-dlya-noutbukov-intel-core-i3-1115g4-i-intel-core-i5-1135g7.html не містять інформації щодо обсягів оперативної або відеопам’яті.
Зазначена інформація на офіційному сайті https://www.dell.com/support/manuals/ru-ua/vostro-15-3500-laptop/vostro_3500_setup_specs/video-(%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE)?guid=guid-3fbd9b08-943f-4493-b68f-a0b78866110a&lang=ru-rs підтверджує відповідність пропозиції, наданої Учасником закупівлі ФОП «Поліщук Ігор Анатолійович» Ноутбуки за ДК 021:2015: 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) технічним характеристикам, які є аналогічними вказаними в Додатку 3 до Тендерної документації а саме Dell Vostro 3500.
Тому ваші твердження стосовно невідповідності характеристик є хибними.
(https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/208652/intel-core-i3-1115g4-processor-6m-cache-up-to-4-10-ghz.html)
Статус вимоги:Не задоволено
invalid
answered
Вимога
Є відповідь
Не відповідність технічним вимогам
Номер:f530e1206ca34b8a8d78e2b8e0c8739c
Пов'язана кваліфікація:ФОП Поліщук Ігор Анатолійович, UA-EDR 2262412999
Ідентифікатор запиту:UA-2021-11-19-001011-b.c2
Назва:Не відповідність технічним вимогам
Вимога:
Шановний замовник, звертаємо Вашу увагу, що пропозицію яку запропонувала ФОП Поліщук Ігор Анатолійович не відповідає Вашим технічним вимогам, а саме:
згідно Ваших вимог Об’єм відеопам’яті не менше 2 ГБ. В Запропонованому Учасником ФОП Поліщук Ігор Анатолійович ноутбуку Dell Vostro 3500
(N3001VN3500UA03_2201_UBU) інтегрована Відеокарта, об’єм відеопам’яті буде менше 2 ГБ, Процессор Intel Core i3-1115G4, включає в себе інтегроване графічне ядро Intel Iris XE Graphics G4, яке має 48 ядр з 64 можливих. Графічне ядро працює на частоті від 400 до 1250 МГц., яка забирається з Об’єму оперативної пам’яті, яка в свою чергу вже не буде складати 8Гб. Сайти з інформацією про Процессор Intel Core i3-1115G4:
https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/208652/intel-core-i3-1115g4-processor-6m-cache-up-to-4-10-ghz.html;
https://notebookblog.ru/stati/4805-sravnenie-dvukh-protsessorov-dlya-noutbukov-intel-core-i3-1115g4-i-intel-core-i5-1135g7.html
Відповідно до вище написаного даний товар не підходить згідно Ваших вимог.
Приймаючи пропозицію учасника ФОП Поліщук Ігор Анатолійович порушуються принципи чесної конкуренції між учасниками, один з яких запропонував нижчу ціну завдяки тому, що пропонує значно гірший товар. Просимо від замовника переглянути рішення щодо визначення переможця і відхилення його тендерної пропозиції. Призначити переможця відповідно до вимог, встановленні самим замовником при розгляді тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:12.12.2021 00:13
Вирішення:Розглянувши Вашу вимогу Державний університет « Житомирська політехніка» (далі – Замовник) повідомляє наступне: Учасник закупівлі ФОП «Поліщук Ігор Анатолійович» Ноутбуки за ДК 021:2015: 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) надав технічні характеристики які є аналогічними вказаними в Додатку 3 до Тендерної документації а саме Dell Vostro 3500. Замовник при підготовці технічного завдання керувався характеристиками які зазначені на офіційному сайті виробника Dell ( https://www.dell.com/support/home/ru-ua/product-support/product/vostro-15-3500-laptop/docs ). Тому ваші твердження стосовно невідповідності характеристик є хибними
Статус вимоги:Не задоволено
invalid
answered
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:843390dee3274d16be07a5beb607f24e
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-11-19-001011-b.a1
Назва:Дискримінаційна вимога
Вимога:
Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: технічне (сервісне) обслуговування техніки у власних сервісних центрах або за договором на сервісне обслуговування.
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташований Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизованих сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:23.11.2021 21:09
Вирішення:Розглянувши Вашу вимогу Замовник повідомляє наступне: Порядок проведення спрощених закупівель регламентується статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону). Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 14 Закону одним з послідовних етапів спрощеної закупівлі виступає оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Спрощена закупівля не передбачає підготовку, розробку, затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено саме оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а не тендерну документацію. Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Пунктом 13 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) – це здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону, тендерна пропозиція - це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Перелік процедур закупівель визначений статтею 13 Закону. До них належать: відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог і, як виняток, переговорна процедура закупівлі. Таким чином, усі зауваження, викладені у Вашій Вимозі, щодо тендерної документації та/або тендерної пропозиції, є безпідставними. Також, зазначені Вами рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 не мають жодного відношення до спрощеної закупівлі UA-2021-07-20-001488-c, оскільки Замовником в оголошенні про проведення закупівлі не вимагається жодних авторизаційних листів або листів від виробників запропонованого учасниками товару. Додатково звертаємо Вашу увагу, що умовами Додатку 3 передбачено, що постачальник повинен мати власний сервісний центр в м.Житомирі або представництва чи іншої структурної одиниці у м. Житомир, який має виконувати сервісне обслуговування Товару - надати довідку в довільній формі з контактною інформацією про місцезнаходження сервісного центру. Якщо сервісне обслуговування буде здійснюватися третіми особами – Сервісними центрами партнерів виробника та/або Учасника – в складі пропозиції повинні бути надані копії договорів з партнерами, які здійснюватимуть сервісне обслуговування Товару та будуть забезпечувати відновлення його працездатності під час гарантійного періоду. Вами не наведено жодної причини з якої Ви, як учасник, не маєте змоги укласти договір на обслуговування компютерів з будь-яким з багатьох сервісних центрів, присутніх у м. Житомирі. Також, на Ваші необґрунтовані звинувачування повідомляємо, що в інформації про предмет закупівлі та в інших критеріях, викладених у оголошенні про проведення закупівлі, взагалі відсутні вимоги або умови, які б могли вказувати на наявність зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісну конкуренцію. Замовник ніяким чином не обмежує конкуренцію. Замовник лише намагається захистити свої інтереси від недобросовісних учасників у разі постачання ними неякісного товару. Замовник вважає, що викладені в оголошенні умови можуть бути виконані будь-яким учасником, який знаходиться на території України та за її межами. Тому, для учасників, які територіально не знаходяться у м. Житомирі, відповідно до додатку3 і було включено умову щодо можливості виконання ними гарантійних зобов’язань за допомогою будь-якої третьої сторони, та документального підтвердження таким учасником можливості гарантійного ремонту товару у стислі строки у м.Житомирі, відповідно до договірних обов’язків. Таким чином, вимоги, зазначені в закупівлі, жодним чином не дискримінують потенційних учасників.