• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Мультимедійне обладнання для закладів загальної середньої освіти

Завершена

1 125 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 625.00 UAH
Період оскарження: 18.11.2021 20:15 - 30.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників

Номер: fc2995462fc74beb86333a7926c7fb17
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-18-003716-c.b2
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Шановний Замовнику, технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики предмету закупівлі Інтерактивна панель неможливо підібрати аналоги, оскільки під вказані технічні характеристики підпадає лише конкретна модель товару, одного виробника, а саме Intboard. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників. Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Дякуємо за уважність та небайдужість. Звертаємо увагу заявника на те, що в тендерній документації не міститься даних про плануєме використання обладнання з цілями, визначеними наказом МОН №574 (для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій), вимоги діючих НПА не порушено, як помилково вважає заявник.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Не відповідність наказу МОН № 574

Номер: 0410f3efaade478ea08806977c4c0e0d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-18-003716-c.b1
Назва: Не відповідність наказу МОН № 574
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 574 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагає вищезазначений Наказ, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 574. Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Дякуємо за звернення! Задля встановлення факту присутності або відсутності дискримінації, про яку Вами описано за вимогою, слід зупинитися спершу саме на понятті «дискримінації». Так, Закон України від 06.09.2012 № 5207-VI «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» встановлює визначення даному поняттю котре являє собою ситуацію, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.Також, варто зазначити, що оскільки сфера застосування законодавства з питань публічних закупівель носить імперативно-адміністративний характер, то для тлумачення понять, які не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», сторони можуть використати для формування своїх правових позицій норми однорідних правових норм та нормативно-правових актів. Так, статтями 69,70,72,76 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.За заявленими характеристиками відповідно до умов Тендерної документації Замовником вказаний товар, який може поставити мінімум чотири виробника /дистрибʼютора на території України.  Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" №114, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відпоівідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна спеціифікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їїх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та вмежах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України. Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару та програмного забезпечення, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися. Наголошуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено