• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з підрізання дерев

Завершена

199 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.00 UAH
Період оскарження: 18.11.2021 17:52 - 24.11.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірна дискваліфікація Учасника

Номер: 8caae2fa42ce4042814f385c81739905
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-18-003582-c.c1
Назва: Неправомірна дискваліфікація Учасника
Вимога:
За результатами електронного аукціону, що проводився автоматично електронною системою закупівель, пропозиція ТОВ «Управитель-В» визнана другою найбільш економічно вигідною. Згідно ПРОТОКОЛу № 2/7734 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ в м. Одеса «09» грудня 2021 року прийнято рішення уповноваженої особи, яким тендерна пропозиція учасника ТОВ «Управитель-В»» була відхилена та дискваліфікована. 10.12.2021 року о 19 год. 39 хв. Протокол № № 2/7734 від 09.12.2021 року був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу. За змістом Протоколу Замовника № 2/7734 від 09.12.2021 року, підставою дискваліфікації Пропозиції Учасника стало те що: 1. Відповідно до п.1 розділу II. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено в тому числі наступне: «Учасники в складі їх пропозицій мають надати підписаний зі своєї сторони проект договору про закупівлю згідно з Додатком 3 до Оголошення (заповнюються лише реквізити учасника та без складання додатків до договору)». Однак Учасником не дотримано вищезазначених вимог та у складі пропозиції відсутній вищезазначений підписаний проект договору про закупівлю, що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі в цій частині. ТОВ «Управитель-В» не погоджується з рішенням уповноваженої особи ЖКС «Чорноморський» Відхилити пропозицію ТОВ «Управитель-В» за предметом закупівлі Послуги з підрізання дерев (77340000-5 – Підрізання дерев і живих огорож), відповідно до п. 1 частини тринадцять ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», так як воно не відповідає дійсності, нормам і суті Закону України «Про публічні закупівлі», та прийнято без належного правового обґрунтування. Зі змісту рішення Замовника вбачається, що Замовником було виявлено при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Управитель-В» відсутність підписаного проекту договору про закупівлю, що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі в цій частині. Проте, ТОВ «Управитель-В» в складі пропозиції надано підписаний зі сторони Учасника проект договору про закупівлю згідно з Додатком 3 до Оголошення (заповнюються лише реквізити учасника та без складання додатків до договору)». Неналежна перевірка уповноваженою особою наданих документів у складі пропозиції Учасника ТОВ «Управитель-В» не може бути підставою для відхилення пропозиції, як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. Замовник безпідставно відхилив пропозицію Учасника що зайвий раз підтверджує незаконність та зухвалу упередженість рішень Замовника щодо Учасника ТОВ «Управитель-В» Таким рішенням Замовник порушив принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій у сфері публічних закупівель, що призвело до порушення прав та інтересів Учасника ТОВ «Управитель-В». З огляду на приписи законодавства, рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції (дискваліфікацію) Учасника ТОВ «Управитель-В»» внаслідок «ненадання» таким Учасником в складі тендерної пропозиції підписаного проекту Договору. Наслідком незаконного зазначеного вище рішення Замовника, стало порушення прав та законних інтересів ТОВ «Управитель-В», а саме: право на те, щоб його тендерна пропозиція була об’єктивно та неупереджено оцінена, право бути переможцем вищезазначеної закупівлі, право на укладання із ним договору за наслідками процедури публічної закупівлі. Наявність порушених прав Учасника обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «Управитель-В» є учасником відповідної процедури закупівлі, та в складі документів на участь у закупівлі надав підписаний зі сторони Учасника проект договору про закупівлю згідно з Додатком 3 до Оголошення (заповнюються лише реквізити учасника та без складання додатків до договору)», це підтверджується документом, долученими до тендерної пропозиції в електронній системі закупівель 29.11.2021 року о 20.37 під назвою «проект», який є другим по черзі у документах до комерційної пропозиції. Зрештою, Замовником було порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі», закріплені в пунктах 1-2 частини 1 статті 31 Закону щодо підстав для відхилення тендерної пропозиції учасників, а також принципи здійснення публічних закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; - принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Відповідно до п. 4 ч. 10 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. В результаті вищенаведених протиправних дій, Замовник не дотримався критерію об’єктивного та чесного вибору переможця, грубо порушив норми Закону України «Про публічні закупівлі» та відмовився від найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЮ: 1. Скасувати рішення про відхилення (дискваліфікацію) пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Управитель-В» (Код ЄДРПОУ – 44022683, юридична адреса: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 2 каб 511), зазначене в Протоколі № 2/7734 від 09.12.2021 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою КП "ЖКС "Чорноморський".
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 16.12.2021 19:03