• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з агроботанічної та екологічної оцінки ділянок відведених під пасовища на виконання проекту регіонального розвитку «Розвиток підприємств у сфері сироваріння в громадах Рівненської та Волинської областей»

Дослідження відбувається на територіях громад Козинської, Варашської, Мирогощанської, Гощанської, Боремельської, Корецької, Млинівської, Повчанської, Бугринської, Острожецької, Острозької громад Рівненської області, та Цуманської громади Волинської області. Обсяг надання послуг обстеження - 629.526 га

Завершена

735 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 675.00 UAH
Період оскарження: 18.11.2021 17:09 - 30.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Рішення № 42 від 08.12.2021

Номер: 8d703460edc54bb3a0263ad3e180fe91
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-18-013803-a.c1
Назва: Рішення № 42 від 08.12.2021
Вимога:
Відповідно до ч. 16 ст 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Отже, Постачальник може усунути невідповідності в інформації та/або документах: - що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; - на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до ч. 5, пп. 1) п.1 ст.31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до Рішення Тендерного комітету яке зафіксовано протоколом № 42 від 08.12.2021 визначено, що під час розгляду Тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ ТЕХНІЧНОЇ ЕКОЛОГІЇ» по процедурі відкритих торгів Закупівля №14819070 «Послуги з агроботанічної та екологічної оцінки ділянок відведених під пасовища на виконання проекту регіонального розвитку «Розвиток підприємств у сфері сироваріння в громадах Рівненської та Волинської областей», на відповідність вимогам тендерної документації було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Однак, в супереч вимог ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не повідомив про це Учасника у визначений законом термін та не надав можливості виправити виявлені невідповідності в установлений законом термін, що є порушенням процедури публічних закупівель. Тому, керуючись вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу скасувати рішення Тендерного комітету Козинської сільської ради Дубенського району Рівненської області, яке викладене у Протоколі № 42 від 08.12.2021 та забезпечити виконання процедури розгляду тендерних пропозицій у відповідності до вищезазначених вимог Закону.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Від учасника закупівлі ТОВ «Український науковий інститут технічної екології» (далі - Учасник) 13.12.2021 року надійшла вимога № UA-2021-11-18-013803-a.c1, де Учасник просить скасувати рішення Тендерного комітету Козинської сільської ради Дубенського району Рівненської області, яке викладене у Протоколі № 42 від 08.12.2021. Закон надає учаснику право звернутися лише з вимогою з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. В поданій вимозі (додається до протоколу) Учасник не вимагає надати таку інформацію, а просить скасувати рішення тендерного комітету. Закон не дає можливості Замовнику самостійно скасовувати рішення щодо відхилення пропозиції, отже вимога Учасника не відповідає умовам ч.3 ст.31 Закону. Наведена в Протоколі №42 інформація про причини відхилення тендерної пропозиції достатня, але вважаємо за потрібне надати Учаснику додаткову інформацію, а саме: Відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції передбачено, що учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Так за результатами перевірки електронного підпису учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify було встановлено, що пропозиція учасника підписана електронною печаткою. Вказаний підпис не є КЕП в розумінні законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а є електронною печаткою, не містить прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Відповідно до абзацу першого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Пропозиція Учасника не відповідає вимогам Тендерної документації в цій частині, оскільки підписана Удосконаленою електронною печаткою, а не КЕП. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Разом з тим, Законом не передбачено можливості розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, зокрема, щодо накладення електронного цифрового підпису на тендерну пропозицію учасника тощо. Вказана позиція підтримана Антимонопольним комітетом, а саме, що електронний підпис не входить до переліку невідповідностей, які можна виправити згідно ст. 29 закону - рішення №13429-р/пк-пз від 10.07.2020. Задоволення вимоги Учасника не можливе з огляду на норми Закону та, відповідно, через технічні можливості електронної системи закупівель. Подана вимога не стосується надання додаткової інформації, а отже, вимога підлягає відхиленню як недійсна.
Статус вимоги: Не задоволено