• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Закупівля віконних блоків будівель комунального підприємства «Волинський обласний санаторій матері і дитини Турія» навчально-оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою на вул. Володимирській, 137 в м. Ковелі Волинської області (Код ДК 021:2015- 44220000-8 Столярні вироби)"

"Закупівля віконних блоків будівель комунального підприємства «Волинський обласний санаторій матері і дитини Турія» навчально-оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою на вул. Володимирській, 137 в м. Ковелі Волинської області (Код ДК 021:2015- 44220000-8 Столярні вироби)"

Завершена

2 670 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 350.00 UAH
Період оскарження: 20.09.2017 18:32 - 02.10.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога скасувати попереднє рішення

Номер: 53a6bd9b3af0482fb7dc47cd672b934e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-20-001740-a.a2
Назва: Вимога скасувати попереднє рішення
Вимога:
При подачі документів по даній закупівлі ТзОВ "Волиньекобуд" свідомо порушив чинне законодавство України та подав в складі документації свальсифіковану довідку про наявність працівників. Відповідно до даних, які зареєстровані в Державній податковій інспекції на ТзОВ "Волиньекобуд" зареєстровано 17 працівників, а в довідці фігурують зовсім інші величини. Повідомляємо Вас про те, що підробка документів несе за собою кримінальну відповідальність, як тих хто підробив документ, так і тих хто використав підроблений документ. Вимагаєио скасувати рішення про переможця та негайно направити документи ТзОВ "Волиньекобуд" для розгляду в правоохоронні органи.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Ваше Звернення від 23-10-17, 15:13:20 віповідаємо, що учасником ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» подана пропозиція на електронний майданчик з переліком документів: - довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (з підписом директора та печаткою); - довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: п.8. ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» не має заборгованості зі сплати податків та зборів (обов’язкових платежів) (з підписом директора та печаткою).
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

ЗВЕРНЕННЯ/ВИМОГА ЩОДО СКАСУВАННЯ НЕПРАВОМІРНИХ РІШЕНЬ

Номер: 09d7c40cd86f4719ac84eb845d47fc09
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-20-001740-a.a1
Назва: ЗВЕРНЕННЯ/ВИМОГА ЩОДО СКАСУВАННЯ НЕПРАВОМІРНИХ РІШЕНЬ
Вимога:
ЗВЕРНЕННЯ/ВИМОГА ЩОДО СКАСУВАННЯ НЕПРАВОМІРНИХ РІШЕНЬ Товариство з обмеженою відповідальністю «АТЛАНТ ПЛЮС», учасник процедури закупівлі на «Закупівлю віконних блоків будівель комунального підприємства «Волинський обласний санаторій матері і дитини Турія» навчально-оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою на вул. Володимирській, 137 в м. Ковелі Волинської області (Код ДК 021:2015- 44220000-8 Столярні вироби)» (оголошення номер - UA-2017-09-20-001740-a), повідомляє про прийняття неправомірного рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ВОЛИНЬЕКОБУД' згідно з Протоколом № 2/13.10 від 13.10.2017 року та рішення про намір укласти договір з таким учасником, яке є грубим порушенням тендерним комітетом замовника, Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою (далі - замовник), принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон), та яке може призвести до нікчемності (недійсності) договору та персональної відповідальності членів тендерного комітету за порушення вимог Закону, що підтверджується наступним. Статтею 3 Закону передбачено дотримання замовником таких принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 3 статті 11 Закону передбачено, що тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Частиною 1 статті 25 Закону передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Частиною 4 статті 28 Закону передбачено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Статтею 30 Закону передбачено підстави відхилення тендерних пропозицій учасників. Частиною 4 статті 36 Закону передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Отже, враховуючи вищенаведене, тендерним комітетом було прийнято неправомірне рішення, яке підтримали всі члени тендерного комітету на своєму засіданні 13.10.2017 щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ВОЛИНЬЕКОБУД' та згідно з інформацією в електронній системі закупівель, замовником прийнято рішення про намір укласти договір. В результаті аналізу тендерної пропозиції учасника, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ВОЛИНЬЕКОБУД' (далі - ТОВ 'ВОЛИНЬЕКОБУД'), виявлено невідповідність наданих документів вимогам (умовам) тендерної документації (далі - ТД) та чинного законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (із змінами), що підтверджується наступним (підстави невідповідності, інша інформація та вимоги наведено в доданому файлі з підтвердженнями (картинками-витягами)).
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Ваше Звернення №121 від 18.10.2017р. відповідаємо: Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VII (із змінами), тендерний комітет, при розгляді пропозиції учасника дотримувався таких принципів: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Основним завданням реверсивного аукціону є визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, що було і встановлено: Оголошення результатів: ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВАРІАНТ» - 2 646 760,00 грн. ТОВ « АТЛАНТ ПЛЮС» -2 540 000,00 грн. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕКОБУД» - 2 199 000,00 грн. Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд – 2 050 000,00 грн. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКОЛОГІЧНО ЧИСТІ ІДЕЇ» - 2 000 000,00 грн. За даними сумами було встановлено різницю цін між учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬЕКОБУД» та Товариством з обмеженою відповідальністю «АТЛАНТ ПЛЮС», яка складає 341000,00 грн. Кожен Замовник згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VII (із змінами) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів , робіт і послуг для забезпечення своїх потреб. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобіганням проявам корупції, розвиток добросовісної конкуренції. Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬЕКОБУД» передбачено у п.3 Форми «Тендерна пропозиція» та Проектом договору з специфікацією, виконання всіх зобов’язань переможцем, які визначені тендерною документацією. А саме: - доставка; - демонтаж існуючих заповнень віконних та дверних прорізів; - монтаж нових метало пластикових конструкцій; - витратні матеріали на монтаж металопластикових конструкцій (дюбелі, кріплення, монтажна піна тощо); - монтаж зовнішніх металевих відливів із вартістю матеріалів(ширина відливу 300 мм, колір білий, полімерне покриття); - зовнішня обробка монтажної піни (штукатурка, шпаклівка, фарбування, ширина відкосів до 250 мм). Додатково повідомляємо, згідно абз.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VII (із змінами), учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Статус вимоги: Не задоволено