-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
«Код ДК 021:2015: 32540000-0 Комутаційні щити (Придбання активного мережевого обладнання для ІТС Мінфіну)»
Придбання активного мережевого обладнання для ІТС Мінфіну
Торги відмінено
13 101 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 130 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 130 000.00 UAH
Період оскарження:
17.07.2017 17:50 - 13.08.2017 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження прекваліфікації
Номер:
74ab422e8e364174b0fc205b4ca8cc30
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-17-000505-a.b4
Назва:
Оскарження прекваліфікації
Скарга:
Під час розгляду тендерних пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям згідно із положеннями частини 5 Статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) Замовник проігнорував невиконання ТОВ “Нетвейв”, ЕДРПОУ 36942282 численних законно встановлених тендерною документацією вимог, невідповідність кваліфікаційним критеріям, зазначеним в Тендерній документації Закупівлі. Незважаючи на численні невідповідності поданої на тендер пропозиції ТОВ “Нетвейв” що виявлені нами та викладені нижче в цій скарзі, Замовник допустив вказану компанію до аукціону, не відхиливши пропозицію на підставі пункту 1 частини 1 Статті 30 Закону як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, зазначеним в Тендерній документації Закупівлі.
В той самий час, Замовник вкрай упереджено розглянув тендерну пропозицію ТОВ "Глобал Інтегрейшн Груп", проігнорував наявність в пропозиції необхідних документів (зокрема детальний опис запропонованого товару) та відхилив, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Своїми діями Замовник допустив порушення вимог Закону зокрема принципів здійснення закупівель визначених частиною 1 Статті 3 в частині недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій при здійснені закупівель, внаслідок яких порушено право та законні інтереси Скаржника, як учасника закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 20.09.2017 11:42
- Детальна специфікація.pdf 20.09.2017 11:42
- Додаток 2_КВАЛІФІКАЦІЙНА ЧАСТИНА.docx 20.09.2017 11:42
- Додаток 4_Проект договору про закупівлю.docx 20.09.2017 11:42
- Нетвейв.pdf 20.09.2017 11:42
- Платіжне доручення №1744.pdf 20.09.2017 11:42
- Протокол_ТК-05-19-4 від 14.09.2017 (прекваліфікація) LAN.docx 20.09.2017 11:42
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ LAN.docx 20.09.2017 11:42
- Платіжне доручення №1744.pdf 20.09.2017 11:42
- Додаткові свідчення до скарги.pdf 10.10.2017 19:28
- рішення від 21.09.2017 № 6578+лист Замовнику1.pdf 22.09.2017 16:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.10.2017 № 7169.pdf 12.10.2017 16:14
- Рішення від 11.10.2017 № 7169.pdf 17.10.2017 21:15
- Відповідь на скаргу Глобал.pdf 10.10.2017 17:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.09.2017 11:43
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.10.2017 21:15
Задовільнена:
Так
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга на рішення Замовника
Номер:
95cc74a37ee5440b8ca0097440944784
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-17-000505-a.b5
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Міністерство фінансів України (надалі - Замовник) проводить закупівлю товарів ("Код ДК 021:2015: 32540000-0 Комутаційні щити (Придбання активного мережевого обладнання для ІТС Мінфіну), номер оголошення UA-2017-07-17-000505-а) по процедурі відкритих торгів .
Приватне підприємство "ПРОНЕТ" (надалі - Скаржник), виконавши всі вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, направило до Замовника в належній формі тендерну пропозицію.
Протоколом засідання тендерного комітету Замовника № ТК-05-19/4 від 14.09.2017року (надалі - Протокол) тендерну пропозицію Скаржника було відхилено та не допущено до участі в аукціоні.
В якості підстав для відхилення тендерної пропозиції Скаржника в Протоколі Замовником зазначено що тендерна пропозиція нібито не відповідає умовам тендерної документації.
1. В тендерній документації передбачено, що "З метою уніфікації та стандартизації ІТС Міністерства фінансів України запропонований Учасником товар згідно Специфікації повинен бути від одного виробника".
На думку тендерного комітету Замовника, комутатор для керування інфраструктурою та функціонал виявлення аномалій (що зазначено в частині четвертій Додатка 3 тендерної документації) нібито запропоновано учасником від різних виробників (Check Point та Extreme Networks);
2. В тендерній документації передбачено, що: «Комутатори ядра основного ЦОД з системою керування мережевим обладнанням у кількості 2 (дві) одиниці з системою керування мережевим обладнанням за гарантійними, якісними та кількісними
характеристиками не нижче наступних вимог:....п.п.9. Повинні поставлятися з зовнішніми або внутрішніми модулями комутації, які забезпечать наявність 192 портів 1/10Гбіт/с та 24 портів 40 Гбіт/с».
На думку тендерного комітету Замовника кількість запропонованих учасником зовнішніх модулів комутації Summit X670-G2-48x-4q-Base-Unit (що зазначені в "Довідці щодо підтвердження інформації про відповідність запропонованого товару вимогам Замовника" учасника), відповідно до пп.9 п.5 "Вимог до технічних та якісних характеристик Товару" Додаток №3, начебто не можуть забезпечити 24 порта 40 Гбіс/с на кожен комутатор, згідно технічним характеристикам модулів.
Вважаємо, що зазначені підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника є надуманими, незаконними та такими, які свідчать про упередженість замовника, а отже такими, які порушують основні принципи здійснення публічних закупівель, визначені в ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка про технічну відповідність_ПРОНЕТ.pdf 20.09.2017 13:41
- Договір 795 від 26.05.15.pdf 20.09.2017 13:41
- Договір №NW-P160713-01 YS-945 16.PDF 20.09.2017 13:41
- Додаток 3_ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ зі змінами (1).docx 20.09.2017 13:41
- Оскарження умов закупівлі №1241659.doc 20.09.2017 13:41
- Платіжне доручення_ПРОНЕТ.pdf 20.09.2017 13:41
- Протокол_ТК-05-19-4 від 14.09.2017 (прекваліфікація) LAN.docx 20.09.2017 13:41
- Скарга_ПРОНЕТ.pdf 20.09.2017 13:41
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ LAN.docx 20.09.2017 13:41
- рішення від 21.09.2017 № 6579+лист Замовнику1.pdf 22.09.2017 16:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.10.2017 № 7168.pdf 12.10.2017 16:15
- Рішення від 11.10.2017 № 7168.pdf 17.10.2017 21:13
- Відповідь на скаргу Пронет.pdf 10.10.2017 17:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.09.2017 13:41
Дата прийняття рішення по скарзі:
17.10.2017 21:14
Задовільнена:
Так
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
b373e92125454cb4aaf0cbf66d6c60c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-17-000505-a.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
У Додатку 3 до тендерній документації вказано «…забезпечувати можливість аналізу наступних характеристик: networkround-trip-time (RTT), Server ResponseTime (SRT), re-transmissionrates…..»
Ця технічна вимога тендерної документації повторює функціональність програмного продукту “Cisco Lancope” (ПЗ нещодавно придбане компанією Cisco) та зазвичай використовується як окремий продукт та немає ніякого відношення до предмету тендеру, зокрема даний пункт відноситься до часу відгуку серверів на запити. Натомість Замовник необґрунтовано вимагає товар від одного виробника (п.4 Додатку 3 до ТД), посилаючись на сумісність та уніфікацію, при цьому ігноруючи, що сторонні розробники ПЗ без проблем забезпечують сумісність з обладнанням. Оскільки дана технічна вимога тендерної документації не стосується предмета закупівлі, а саме: ««Код ДК 021:2015: 32540000-0 Комутаційні щити (Придбання активного мережевого обладнання для ІТС Мінфіну)»», Вимагаємо виключити її, або дозволити використання програмного забезпечення від іншого виробника, який не є виробником обладнання локальної мережі.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.08.2017 08:40
Вирішення:
Вимоги тендерної документації описують цілісну систему побудови локальної мережі, в якій комутаційне обладнання використовується, в тому числі як, сенсори для виявлення атак та пристрої для виявлення аномалій. Враховуючи вищевказане вимога щодо наявності такого функціоналу як networkround-trip-time (RTT), Server ResponseTime (SRT), re-transmissionrates є обґрунтованою. Також слід зазначити, що networkround-trip-time (RTT), Server ResponseTime (SRT), re-transmissionrates не є патентованими технологіями та визначеннями компанії CISCO. З огляду на вищевикладене вважаємо, що вимоги, викладені у Додатку 3 до тендерної документації, є правомірними та не суперечать законодавству України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо усунення вимог, які унеможливлюють конкуренцію.
Номер:
ba67fb17d4fd4b5a8d91dab5da4236a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-17-000505-a.b2
Назва:
Щодо усунення вимог, які унеможливлюють конкуренцію.
Вимога:
Вимоги тендерної документації унеможливлюють конкуренцію та дискримінують учасників шляхом надання преференцій продукції лише одного виробника – компанії CISCO. Від участі в торгах усунуто фактично всіх конкурентів CISCO на українському та світовому ринку. Усунення конкуренції має своїм наслідком завищення ціни закупівлі на мільйони гривень, що сприяє отриманню неправомірної вигоди певним учасникам торгів, які безальтернативно запропонують продукцію CISCO.
Відповідно до Частині 3, Статті 22 Закону України «Про державні закупівлі»: «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника». Вимоги тендерної документації уникають прямої назви CISCO та відповідних технологій. Натомість, замовник у своїх вимогах дав повний перелік всіх характеристик, які сукупно відповідають конструкціям компанії CISCO та технологіям, які захищені власними патентами компанії CISCO.
Таким чином, вказавши у Параграфі 1 Додатку 3: «Невиконання вимог Додатка 3 тендерної документації у тендерній пропозиції учасника призводить до її відхилення.», замовник не намагався забезпечити навіть видимість конкуренції.
Більш того, у порушення вимог Частині 3, Статті 22 Закону України «Про державні закупівлі», яка прямо забороняє обмежувати джерело походження товару або виробника, замовник включив до Додатку 3, п.4 Тендерної Документації неправомірну вимогу: «З метою уніфікації та стандартизації ІТС Міністерства фінансів України запропонований Учасником товар згідно Специфікації повинен бути від одного виробника.». Таким чином, Замовник запобіг розробці рішення на базі інтегрованих компонент.
Далі, Замовник заздалегідь виключив конкурентні пропозиції, використовуючи наступні методи:
1. Замовник виключив конкуренцію, надавши опис продукції CISCO під виглядом тендерних вимог.
Наприклад:
Відповідно до Параграфу 1 Додатку 3: «Невиконання вимог Додатка 3 тендерної документації у тендерній пропозиції учасника призводить до її відхилення.»
Зазначимо, що специфікація обладнання, яка міститься у Додатку 3 фактично включає в себе кілька абсолютно різнопланових продуктів які принципово можуть бути запропоновані різними виробниками, які спеціалізуються на кожному виді рішень: комутаційна мережева інфраструктура, засоби мережевий безпеки (система виявлення аномалій, система управління політиками доступу) і система управління.
Вимога є дискримінаційною і перешкоджає конкуренції, оскільки за нашою оцінкою є тільки один виробник - Cisco – продукція якого задовольняє всім вимогам тендерної документації.
Наступний приклад:
У пунктах 1, 4, 5 Специфікації предмету закупівлі у Додатку 3, містяться вимоги які під одним заголовком і пунктом поставки об’єднують по два не зв'язаних прямо між собою продукту, які експлуатуються незалежно від один одного. А саме:
«Комутатори … Out-fo-band management» і «система виявлення аномалій»
«Комутатори ядра» і «система керування мережевим обладнанням»
«Комутатори ядра» і «система політик доступу»
Така компоновка прямо вказує на продуктову лінійку CISCO. Але ж – конкуренти компанії CISCO забезбечують ті самі якості і функціонал іншою компоновкою продуктів. Таким чином, Тендерна Документація прямо усуває будь-якого конкурента компанії CISCO.
Крім того, такі продукти, як Системи виявлення аномалій (функціонал системи управління подіями безпека), Системи керування мережевим обладнанням, Системи керування політиками доступу – зазвичай є програмними продуктами, в тому числі у компанії CISCO. Відповідно до ). Відповідно до підпункту 261 пункту 26 підрозділу 2 розділу XX Податкового Кодексу України операції з постачання програмної продукції звільняються від оподаткування податком на додану вартість. Таким чином, обїєднання програмних продуктів та обладнання у один програмно-апаратний комплекс на етапі закупівлі веде до необгрунтованого завищення ціни.
2. Замовник включив до тендерних вимог посилання на протоколи і технології копманії Cisco, захищені патентами, що належать компанії CISCO.
Наприклад:
У вимогах до комутатора ядра локальної мережі (Пункт 4 Додакту 3) вказано: «14. Підтрімуваті групові Мітки доступу в трафіку и списках доступу.», «15. Повинна підтримувати… призначення мітки безпеки для визначення рівня доступу користувача або групи користувачів».
Маємо зазначити: Групові мітки не описані загальноприйнятими стандартами, мова йде про власну технологію CISCO Security Group Tags (SGT), яка є частиною архітектури Cisco SGA / TrustSec: http://www.cisco.com/c/en/us/solutions/collateral/enterprise-networks/trustsec/solution-overview-c22-737173.html
Ця технологія не знайшла підтримки ринку, тому що існують більш ефективні технології, які й були стандартизовані. Тому «групові Мітки доступу в трафіку и списках доступу» не підтримується іншими виробниками.
3. Замовник включив до Тендерної Документації необгрунтовані вимоги до другорядних параметрів, вимагаючи слідувати не лише технологіям, а й особливостям конструктиву заданих моделей CISCO.
Наприклад:
Вимога «пп.5, пункту 4 5, Додатку 3: «Підтримувати можливість установки блоків вентиляторів для організації потоку повітря в напрямку спереду-назад або ззаду-вперед (в поставці не енше трьох).»
У вимозі взагалі не зазначено, чи потрібно забезпечити відмовостійкість блоків вентиляторів. Натомість вказано просто строго певне число блоків (як у певному комутаторі CISCO). Але, якщо мова йде про відмовостійкість, то треба було б вказати яка саме схема передбачається: 2 + 1, або 1 + 2. Також, треба було б пояснити, з чим пов'язана необхідність саме однієї з цих схем і чому не достатня типова схема резервування компонент 1 + 1, яка використовується в переважній більшості мережевих пристроїв. Адже, в попередньому пункті, який містить вимоги до блоків живлення цього ж комутатора – вимагається загальновизнана схема 1+1.
Таким чином, вимога не містить якісних характеристик, а лише вимагає від усіх виробників повторити конструктив CISCO у певному комутаторі.
Ще приклад:
Тендерна Документація (Додаток 3, п5) вимагає наявності на модулях комутації «192 портів 1 / 10Гбіт / с та 24 портів 40Гбіт/с» і, одночасно, «Наявність у комплекті поставки адаптерів типу QSFP to SFP/SFP+ - не менше 2 (двох) шт. на кожен окремий модуль комутації»
На перший погляд, начебто незрозуміло, чому не вимагаються просто SFP+ порти в потрібній кількості або не допускаються інші можливі варіанти організації 10G підключень, та чому вимагається організація цих підключень виключно за допомогою згаданих перехідників.
Але відповідь знову ж та саме – це особливість продуктової лінійки CISCO.
На підставі викладеного вище, вимагаємо:
Привести Тендерну Документацію у відповідність до вимог закону «Про Публічні Закупівлі», виключивши лобіювання продукції CISCO та забезпечивши можливість участь конкурентних до CISCO пропозицій.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
01.08.2017 17:25
Вирішення:
В частині «1. Замовник виключив конкуренцію, надавши опис продукції CISCO під виглядом тендерних вимог.»:
Вимоги тендерної документації були сформовані з метою побудови сучасного єдиного архітектурного рішення основуючись на рішеннях та технологіях провідних виробників галузі. таких як Hewlett-Packard, DELL, CISCO, Huawei та інші. Вимога, щодо придбання обладнання від одного виробника не обмежує конкуренцію бо вищевказані виробники мають змогу забезпечити безшовну інтеграцію компонентів системи для отримання технічних характеристик вказаних в Додатку 3 до тендерної документації. Побудова ІТС Міністерства на базі мережевого обладнання від одного виробника забезпечує технологічну сумісність компонентів, що в свою чергу значно підвищить відмово стійкість та продуктивність ІТС в цілому. В свою чергу вимоги тендерної документації не передбачають безпосередньої поставки програмного забезпечення, а вказують на необхідність забезпечення зазначеного функціоналу.
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що вимоги, викладені у Додатку 3 до тендерної документації, є правомірні та не суперечать законодавству України.
В частині «2. Замовник включив до тендерних вимог посилання на протоколи і технології компанії Cisco, захищені патентами, що належать компанії CISCO.»:
Тендерні вимоги не мають посилань на технології, що використовуються тільки одним із виробників, оскільки зазначена в пункті 4 Додатку 3 технологія описана у відкритому стандарті RFC 3514 – IETF.
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що вимоги, викладені у Додатку 3 до тендерної документації, є правомірні та не суперечать законодавству України.
До підпункт 10 пункту 5 Додатку 3 тендерної документації внесені зміни. Вказаний підпункт викладений у наступній редакції:
«Вимоги щодо зовнішніх або внутрішніх модулів комутації:
Підтримувати технології VLAN (VLAN trunk, Private VLAN).
Підтримувати не менше 100 локальних списків доступу.
Підтримувати гарячу заміну блоків живлення та вентиляторів (тільки для зовнішніх модулів).
Підтримка оновлення ПЗ без перерви сервісу (In-ServiceSoftwareUpgrade).
Наявність у комплекті поставки адаптерів типу QSFP to SFP/SFP+ - не менше 2 (двох) шт. на кожен окремий модуль комутації (тільки для зовнішніх модулів);»
До підпункту 5 пункту 5 Додатку 3 тендерної документації внесені зміни. Вказаний підпункт викладений у наступній редакції:
«Підтримувати можливість установки блоків вентиляторів для організації потоку повітря в напрямку спереду-назад або ззаду-вперед».
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо усунення вимог, які унеможливлюють конкуренцію.
Номер:
c7d06a5b137341f8880ddfdfc9634daf
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-17-000505-a.b1
Назва:
Щодо усунення вимог, які унеможливлюють конкуренцію.
Вимога:
Вимоги тендерної документації унеможливлюють конкуренцію та дискримінують учасників шляхом надання преференцій продукції лише одного виробника – компанії CISCO. Від участі в торгах усунуто фактично всіх конкурентів CISCO на українському та світовому ринку. Усунення конкуренції має своїм наслідком завищення ціни закупівлі на мільйони гривень, що сприяє отриманню неправомірної вигоди певним учасникам торгів, які безальтернативно запропонують продукцію CISCO.
Відповідно до Частині 3, Статті 22 Закону України про державні закупівлі: «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Вимоги тендерної документації уникають прямої назви CISCO та відповідних технологій. Натомість, замовник у своїх вимогах дав повний перелік всіх характеристик, які сукупно відповідають конструкціям компанії CISCO та технологіям, які захищені власними патентами компанії CISCO.
Вказавши у Параграфі 1 Додатку 3: «Невиконання вимог Додатка 3 тендерної документації у тендерній пропозиції учасника призводить до її відхилення.» Замовник навіть не намагався забезпечити навіть видимість конкуренції.
Відповідно до Дотатку 3, п.4 Тендерної Документації: «З метою уніфікації та стандартизації ІТС Міністерства фінансів України запропонований Учасником товар згідно Специфікації повинен бути від одного виробника.»
Далі:
Відповідно до Параграфу 1 Додатку 3: «Невиконання вимог Додатка 3 тендерної документації у тендерній пропозиції учасника призводить до її відхилення.»
Зазначимо, що специфікація обладнання, яка міститься у Додатку 3 фактично включає в себе кілька абсолютно різнопланових продуктів які принципово можуть бути запропоновані різними виробниками, які спеціалізуються на кожному виді рішень: комутаційна мережева інфраструктура, засоби мережевий безпеки (система виявлення аномалій, система управління політиками доступу) і система управління.
Вимога є дискримінаційною і перешкоджає конкуренції, оскільки за нашою оцінкою є тільки один виробник - Cisco – продукція якого задовольняє всім вимогам тендерної документації.
Більш того, у пунктах 1, 4, 5 Специфікації предмету закупівлі у Додтку 3, містяться вимоги які під одним заголовком і пунктом поставки об’єднують по два не зв'язаних прямо між собою продукту, які експлуатуються незалежно один від одного. А саме:
«Комутатори … Out-fo-band management» і «система виявлення аномалій»
«Комутатори ядра» і «система керування мережевим обладнанням»
«Комутатори ядра» і «система політик доступу»
Така компоновка прямо вказує на продуктову лінійку CISCO. Але ж – конкуренти компанії CISCO забезбечують ті самі якості і функціонал іншою компоновкою продуктів. Таким чином, Тендерна Документація прямо усуває будь-якого конкурента компанії CISCO.
Крім того, такі продукти, як Системи виявлення аномалій (функціонал системи управління подіями безпека), Системи керування мережевим обладнанням, Системи керування політиками доступу – зазвичай є програмними продуктами, в тому числі у компанії CISCO. Відповідно до ). Відповідно до підпункту 261 пункту 26 підрозділу 2 розділу XX Податкового Кодексу України операції з постачання програмної продукції звільняються від оподаткування податком на додану вартість. Таким чином, обїєднання програмних продуктів та обладнання у один програмно-апаратний комплекс на етапі закупівлі веде до необгрунтованого завищення ціни.
Вимоги містять посилання на власні протоколи і технології копманії Cisco, захищені патентами, що належать компанії CISCO.
Наприклад:
У вимогах до комутатора ядра локальної мережі (Пункт 4 Додакту 3) вказано: «14. Підтрімуваті групові Мітки доступу в трафіку и списках доступу.», «15. Повинна підтримувати… призначення мітки безпеки для визначення рівня доступу користувача або групи користувачів»
І таке інше.
Маємо зазначити: Групові мітки не описані загальноприйнятими стандартами, мова йде про власну технологію CISCO Security Group Tags (SGT), яка є частиною архітектури Cisco SGA / TrustSec: http://www.cisco.com/c/en/us/solutions/collateral/enterprise-networks/trustsec/solution-overview-c22-737173.html
Ця технологія не знайшла підтримки ринку, тому що існують більш ефективні технології, які й були стандартизовані. Тому «групові Мітки доступу в трафіку и списках доступу» не підтримується іншими виробниками.
Тендерна Документація також містить необгрунтовані вимоги до другорядних параметрів, вимагаючи слідувати не лише технологіям, а й особливостям конструктиву заданих моделей CISCO.
Наприклад:
Вимога «пп.5, пункту 4 5, Додатку 3: «Підтримувати можливість установки блоків вентиляторів для організації потоку повітря в напрямку спереду-назад або ззаду-вперед (в поставці не енше трьох).»
У вимозі взагалі не зазначено, чи потрібно забезпечити відмовостійкість блоків вентиляторів. Натомість вказано просто строго певне число блоків (як у певному комутаторі CISCO). Але, якщо мова йде про відмовостійкість, то требі було б вказати, яка саме схема передбачається (2 + 1 або 1 + 2). Також, требі було б пояснити, з чим пов'язана необхідність саме одній з цих схем і недостатня типова схема резервування компонент 1 + 1 яка використовується в переважній більшості мережевих пристроїв. Адже, в попередньому пункті, який містить вимоги до блоків живлення цього ж комутатора – вимагається схема 1+1. Таким чином, вимога не містить якісних характеристик, а лише вимагає від усіх виробників повторити конструктив CISCO у певному комутаторі.
Ще приклад:
Тендерна Документація (Додаток 3, п5) вимагає наявності на модулях комутації «192 портів 1 / 10Гбіт / с та 24 портів 40Гбіт / с» і, разом з цим «Наявність у комплекті поставки адаптерів типу QSFP to SFP/SFP+ - не менше 2 (двох) шт. на кожен окремий модуль комутації»
На перший погляд, начебто незрозуміло чому не вимагаються просто SFP+ порти в потрібній кількості або не допускаються інші можливі варіанти організації 10G підключень, і чому потрібно їх організація виключно за допомогою згаданих перехідників.
Але відповідь знову ж та саме – це особливість продуктової лінійки CISCO.
Вимагаємо
Привести Тендерну Документацію у відповідність до вимог закону «Про Публічні Закупівлі», виключивши лобіювання продукції CISCO та забезпечивши можливість участь конкурентних до CISCO пропозицій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.08.2017 15:51
Опис причини скасування:
Дублювання
Дата скасування:
01.08.2017 17:22