• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі збирання з подальшою утилізацією одноразових ємностей з медичними відходами категорії «В» (ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)

Спрощена закупівля проводиться на підставі частини 31 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: вказана в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та завантажено окремим файлом Перелік критеріїв оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%). Розмір забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не передбачено. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не передбачено. На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082. Назва предмета закупівлі: Послуги зі збирання з подальшою утилізацією одноразових ємностей з медичними відходами категорії «В» (ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)

Завершена

100 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження: 18.11.2021 15:42 - 24.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено

оскарження щодо дискваліфікації

Номер: b91d91593b9c4796bae902880fcab4fb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-18-011428-a.a1
Назва: оскарження щодо дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовник! Детально вивчивши Протокольне рішення (протокол) протокол уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Гадяцька міська центральна лікарня» Гадяцької міської ради № 505 від 03.12.2021 року. Вами зазначено, що нами не було надано декларації відповідності технічному регламенту на пакет для утилізації медичних відходів. По-перше Шановний Замовник надайте будь ласка пояснення з якого НПА взята вимога щодо наявності надання декларації відповідності технічному регламенту на пакет для утилізації медичних відходів??Чи ця вимога прописана під певного виконавця послуг? З нашого боку було надано максимальний комплект документів. Для розуміння та ознайомлення надаємо Вам вимоги, які чітко встановлені Законодавством. Згідно Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 року « Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» , а саме Частина III Загальні вимоги до організації системи поводження з відходами П. 5 У місцях первинного утворення відходів повинні бути запасні ємності (пакети або контейнери) для збирання відходів. П. 6 Наповнені пакети або контейнери після первинного збирання герметизуються, позначаються біркою для маркування, переміщуються в накопичувальні контейнери, що закриваються кришкою. П. 8 Пакет з відходами категорій В і С, що пройшов дезінфекцію, має містити маркування щодо категорії відходів, дати проведення дезінфекції, виду дезінфекції, відповідальної особи, що здійснювала дезінфекцію для медичних відходів. Згідно частини V Вимоги до відходів категорії В п. 3 Медичні відходи категорії В збирають у тверду (що не проколюється) упаковку (контейнери) або в одноразову м’яку (пакети). п. 5 Для збирання гострих предметів слід використовувати вологостійкі ємності (контейнери), що не проколюються. Ємність повинна мати кришку, що щільно прилягає та унеможливлює її безконтрольне розкриття. п.6. Для збирання органічних, рідких відходів категорії В (кров, промивні, дренажні рідини тощо) використовують герметичні вологостійкі ємкості (контейнери), що унеможливлюють їх безконтрольне відкриття. п.7. Контейнери закриваються кришками. При використанні м’якої упаковки після її заповнення працівник, що відповідає за збір відходів у підрозділі, дотримуючись вимог біологічної безпеки, зав’язує пакет або закриває його, унеможливлюючи висипання відходів. Транспортування відходів категорії В у відкритих ємностях не допускається. п.8. Дезінфекція багаторазових ємностей для збору відходів категорії В у закладі проводиться після кожного використання. п.9. Медичні відходи категорії В, отримані з клінічних підрозділів, збирають у контейнери, які переміщують до приміщення для збирання відходів або до приміщення для тимчасового зберігання відходів. п.10. Контейнери для зберігання відходів повинні бути виготовлені з матеріалів, стійких до механічного впливу, високих та низьких температур, мийних та дезінфекційних засобів, закриватися кришками, конструкція яких не повинна допускати їх безконтрольного відкриття. Друге питання, чому взагалі Виконавець послуг із знешкодження відходів повинен надавати тару? Якщо Наказом № 325 , чітко прописано, що це обов’язок Замовника!!!! – п. 6 та п. 8 Частини III Загальних вимог до організації системи поводження з відходами. Згідно п. 19 та п 20 Частини V «Вимоги до відходів категорії В» - Вивезення відходів категорії В, що не пройшли знезараження (дезінфекції) в місцях утворення чи у приміщеннях для поводження з відходами, за межі території закладів не допускається. - Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Тобто, на спеціалізовані підприємства відходи передаються знезаражені та ЗАПАКОВАНІ!!!!!!!!! Відповідно до оголошення, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Що ж стосується, що документи не адресовані Замовнику та не містять ідентифікатора та назви даної спрощеної закупівлі. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції. Ніяким чином на зміст документу відсутність ідентифікаторі та адресата не впливають на їх зміст. Також Шановний Замовнику! Хочемо Вам повідомити, що штучне відхилення пропозицій потенційній учасників без вагомих причин тягне за собою санкції.. Наголосимо, що такі дії кваліфікуються низкою статей карного Кодексу України, а саме : Розділ 17 Кримінального кодексу України містить цілу низку кримінальних правопорушень у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов’язаної з наданням публічних послуг. Статтею 364 КК України передбачена кримінальна відповідальність за зловживання владою або службовим становищем. Зловживання владою або службовим становищем — умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб. Під зловживанням владою слід розуміти умисне використання службовою особою, яка має владні повноваження, всупереч інтересам служби своїх прав щодо пред’явлення вимог, а також прийняття рішень, обов’язкових для виконання іншими фізичними чи юридичними особами. Зловживати владою може як представник влади, так і службова особа, яка виконує організаційно-розпорядчі обов’язки, оскільки остання також має владні повноваження, що розповсюджуються на підпорядкованих їй осіб. Зловживання службовим становищем — це будь-яке умисне використання службовою особою всупереч інтересам служби своїх прав і можливостей, пов’язаних з її посадою. У цілому зловживання службовим становищем — це більш широке поняття, воно охоплює зловживання владою, оскільки використовувати всупереч інтересам служби службова особа може і владні права та можливості, якщо вона ними наділена. Зловживання владою або службовим становищем передбачає наявність взаємозв’язку між службовим становищем винного і його поведінкою, яка виражається в незаконних діях або бездіяльності. Стаття 3652 КК України встановлює підстави кримінальної відповідальності за зловживання повноваженнями особами, що надають публічні послуги, тільки і виключно у разі наявності спеціальної мети — отримання неправомірної вигоди для себе або інших осіб. Зловживання повноваженнями — це суспільно небезпечне діяння (дія або бездіяльність), що посягає на встановлений порядок надання публічних послуг. Задля правильної кваліфікації дій особи необхідно дивитись приписи законодавства, яке визначає обсяг повноважень конкретного суб’єкта, та встановити факт умисного використання наданих повноважень задля отримання неправомірної вигоди (визначення неправомірної вигоди див. вище). Суспільна небезпека злочину полягає у підриві встановленого порядку надання публічних послуг, в істотному порушенні законних інтересів громадян, організацій, суспільства, держави. Зловживання повноваженнями карається обмеженням волі на строк до трьох років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до десяти років. Стаття 367 КК України. Під службовою недбалістю слід розуміти невиконання або неналежне виконання службовою особою своїх службових обов’язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян, державним чи громадським інтересам або інтересам окремих юридичних осіб. Стаття. 368 КК України, Прийняття пропозиції, обіцянки або одержання службовою особою неправомірної вигоди, а так само прохання надати таку вигоду для себе чи третьої особи за вчинення чи невчинення такою службовою особою в інтересах того, хто пропонує, обіцяє чи надає неправомірну вигоду, чи в інтересах третьої особи будь-якої дії з використанням наданої їй влади чи службового становища. Виходячи із вищеперерахованого зазначимо, що як суб’єкт діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами повинен здійснювати свою діяльність лише на підставі Закону, так і Замовник послуг повинен дотримуватись діючого Законодавства, а не створювати прецеденти грубого порушення Закону. Вимагаємо відмінити Протокольне рішення щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «ПОЛЕКОЗАХИСТ » та провести неупереджений розгляд цієї пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: По-перше, Шановний Учасник! Замовник має право просити надати Учасника документацію, яка є для Замовника гарантією якості, надійності, вчасності тощо виконання комплексних послуг з утилізації медичних відходів В категорії. Одним з таких документів і є Декларація відповідності технічному регламенту на пакет, яку ви не подали. Ми не просили присилати всі наявні документи від можливих Учасників. По-друге, Шановний Учасник! Ми, як Замовник, бажаємо комплексну послугу з утилізації медичних віходів категорії В, яка включає в себе надання тари від Учасника (майбутнього Виконавця послуги). По-третє, Шановний Учасник! Штучне відхилення пропозицій потенційній учасників не відбулося без вагомих причин. Причини відмови чітко зазначені в Протоколі. Окрім того, наголошуємо вам, що жодна зі статей Кримінального кодексу України до нашої установи чи працівників, зокрема, ніякого відношення не має. Разом з тим, пропонуємо ознайомитись детально зі ст. 358 КК України.
Статус вимоги: Відхилено