-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
МАСЛО ВЕРШКОВЕ 82% (КОД ДК 021:2015 15530000-2) для закладів освіти Приютівської селищної ради Олександрійського району, Кіровоградської області на 2022 рік
закупівля проводиться на очікувану вартість
Торги не відбулися
523 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 616.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 616.00 UAH
Період оскарження:
18.11.2021 15:21 - 02.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – Протокол №30 від 09 грудня 2021 року Уповноваженої особи - Відділу освіти, молоді та спорту Приютівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області
Номер:
f3ff92fdc5c64c7485df529f7b8df8f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-18-010632-a.c2
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА –
Протокол
№30 від 09 грудня 2021 року
Уповноваженої особи - Відділу освіти, молоді та спорту Приютівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області
Вимога:
вих. № 4390/07-б
Від 15.12.2021
Відділ освіти, молоді та спорту Приютівської селищної
ради Олександрійського району Кіровоградської
області
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД»
53003, Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Новопілля, вул. Теплична, будинок 13
ЄДРПОУ 42257917; тел.068-588-55-55,
e-mail: novopillya1@ukr.net
Інформація про закупівлю
ID: 647100bff97a44b38961c10d0e064719
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-18-010632-a
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА –
Протокол
№30 від 09 грудня 2021 року
Уповноваженої особи - Відділу освіти, молоді та спорту Приютівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області
На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-11-18-010632-a) 18.11.2021 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі – МАСЛО ВЕРШКОВЕ 82% (КОД ДК 021:2015 15530000-2) для закладів освіти Приютівської селищної ради Олександрійського району, Кіровоградської області на 2022 рік (закупівля проводиться на очікувану вартість) на очікувану вартість 523 200,00 грн з ПДВ.
06 грудня 2021 року на електронному майданчику було проведено аукціон.
До участі у аукціоні було допущено наступних учасників:
- ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД»
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БС-ФУД"
Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції:
- ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» - 383 526,00 грн.
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БС-ФУД" – 457 093,26 грн.
09 грудня 2021 року Замовником було опубліковано Протокол №30 від 09 грудня 2021 року, відповідно до якого Замовником було відхилено нашу пропозицію, ціна якої була найбільш економічно вигідною за результатами аукціону.
Наше підприємство з Протоколом №30 від 09 грудня 2021 року не погоджується, вважає його таким, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», також порушує наші законні права та інтереси як Учасника пропозиція якого, після проведення аукціону, була визначена найбільш економічно вигідною. У зв’язку із вище викладеним слід зазначити наступе, -
1) У своєму протоколі щодо дискваліфікації нашої пропозиції Замовник зазначає, що
З приводу цього слід зазначити наступне:
ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» - Учасник закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції був завантажений файл «проект договору.pdf», який був заповнений з нашого боку, а саме: реквізити сторін, ціна договору (п.3.1), адреси та реквізити сторін, також заповнений Додаток 1 до договору Специфікація та Додаток 2, а також проставлений підпис керівника, який завірений печаткою підприємства. Також в складі нашої пропозиції завантажений файл «Згода з проектом дог_.pdf», в якому прописано, що ми ознайомлені та погоджуємося з проектом договору в запропонованій редакції. Тобто, виходячи з вищезазначеного, що нами погоджений запропонований проект договору та наданий заповнений, підписаний і завірений печаткою.
2) У своєму протоколі щодо дискваліфікації нашої пропозиції Замовник зазначає, що
Щодо другого питання повідомляємо, що детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Пунктом 1 Додатком 1 до Тендерної документації Замовником встановлено вимогу до Учасників щодо надання аналогічного договору, при цьому зазначено, що «Аналогічним вважається договір (договори) з постачання: вершкового масла 82%)». Оскільки нами надано договір аналогічний за предметом закупівлі – вершкове масло, то вважаємо вимогу Замовника виконаною та звертаємо увагу, що оскільки дані положення тендерної документації мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі та суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі всього вищевикладеного та з врахуванням статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
ПРОСИМО:
1. Скасувати Протокол №30 від 09 грудня 2021 року, яким дискваліфіковано пропозицію ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД».
2. За відсутності інших зауважень, акцептувати пропозицію ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД.
Директор
ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» _____________ М.В
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Приютівська СР, масло.pdf 15.12.2021 16:17
- протокол № 36 від 17,12,2021 відхилення вимоги.pdf 17.12.2021 15:22
Дата подачі:
15.12.2021 16:17
Вирішення:
Замовник розглянув вимогу UA-2021-11-18-010632-a.c2 подану до електронної системи закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» «щодо Скасування Протоколу №30 від 09 грудня 2021 року, яким дискваліфіковано пропозицію ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» на закупівлю МАСЛО ВЕРШКОВЕ 82% (КОД ДК 021:2015 15530000-2) для закладів освіти Приютівської селищної ради Олександрійського району, Кіровоградської області на 2022 рік.
Відповідно до Тендерної документації та додатків до неї предметом закупівлі визначено «Вершкове масло 82%» та у пп. 3.1. п. 1 Додатку 1 на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовником зазначено, що «Аналогічним вважається договір (договори) з постачання: вершкового масла 82%)»,а не «масла вершкового», на що наголошує Учасник.
Даний кваліфікаційний критерій не є дискримінаційним, оскільки Замовником зазначено, що у документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «..«або еквівалент»».
Технічні характеристики еквіваленту повинні бути рівноцінними, або покращеними, ніж визначені Замовником.
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» надано у своїй тендерній пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договір від 05.02.2020р. № 02/00020-к за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 15530000-2 «Вершкове масло» (Масло солодковершкове 72.5% жирн. 300 кг. та договір від 09.01.2020р. №13 на поставку товару: код згідно ДК 021:2015: 15530000-2 «Вершкове масло»- Вершкове масло, не менше 72,5% жирн. фас., що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначених Замовником у Додатку 1 до Тендерної документації.
Надані Учасником вищезазначені договори не є аналогічними до предмету закупівлі визначеного Замовником у тендерній документації та не є еквівалентом, оскільки предмети закупівлі вказані у договорах наданим учасником на підтвердження аналогічного досвіду не рівноцінні та не мають покращених технічних характеристик ніж визначені Замовником у Додатку 1 та Додатку 2.
Дана вимога не містить дискримінації та не звужує коло потенційних учасників так, як масло вершкове 82% постачається та виробляється на території України багатьма суб’єктами господарювання.
Замовником висуваються такі вимоги для уникнення, в подальшому, негативних наслідків при поставці даного виду закуповуємого товару до закладів освіти Приютівської селищної ради так як, Замовник дбає і забезпечує безпечне харчування дітей та належну його якість .
Зважаючи на вищевикладене:
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю за ідентифікатором UA-2021-11-18-010632-a.c2 на закупівлю МАСЛО ВЕРШКОВЕ 82% (КОД ДК 021:2015 15530000-2) для закладів освіти Приютівської селищної ради Олександрійського району, Кіровоградської області на 2022 рік за ідентифікатором закупівлі UA-2021-11-18-010632-a, як таку що не є дискримінаційною
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога про виключення дискримінаційних вимог з тендерної документації
Номер:
cfe20830d9b24354827146652bb13ece
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-18-010632-a.c1
Назва:
Вимога про виключення дискримінаційних вимог з тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! У тендерній документації даної закупівлі виявлено дискримінаційний підхід Замовника щодо вимог надання учасниками деяких документів, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме:
По-перше, відповідно до пункту 3.1 Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники повинні надати:
Довідку згідно запропонованої форми, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Аналогічним вважається договір (договори) з постачання: вершкового масла 82% для закладів освіти). Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Таким чином, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено право Замовника звужувати визначення аналогічних договорів до договорів, що укладені з закладами освіти. Чинне законодавство України не встановлює обов’язку для суб’єктів підприємницької діяльності, щодо укладення договорів із закладами освіти.
Ми вважаємо, що вимога, щодо встановлення певного кола суб’єктів (в даному випадку закладів освіти), які можуть бути контрагентами за аналогічним договором є дискримінаційною та суттєво звужує коло потенційних учасників торгів. Вищезазначене підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17658-р/пк-пз від 02.08.2021 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2021-07-09-002244-b; також відповідне рішення міститься і в рішенні №17339-р/пк-пз від 28.07.2021 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2021-07-06-004830-b)).
Просимо виключити дане дискримінаційне обмеження з тендерної документації.
По-друге, відповідно до підпункту 11 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» або інший документ, виданий відповідним органом сертифікації.
Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» може бути запроваджений на підприємствах, де є складні виробничі процеси, значна кількість працівників, велика ймовірність виникнення виробничих травм і погіршення стану здоров’я працівників. Проте, якщо учасник процедури закупівлі є невеликим підприємством є має невелику кількість працівників або їх не має, то запровадження Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 не є обов’язковим.
Також відповідно до частини 7 статті 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою.
Ми вважаємо, що вимога, щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» є дискримінаційною та суттєво звужує коло потенційних учасників торгів.
Просимо виключити дане дискримінаційне обмеження з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол № 13 від 24,11,2021 вимога вершкове масло.pdf 24.11.2021 16:35
Дата подачі:
23.11.2021 17:02
Вирішення:
Частково задовольнити вимогу заявника за ідентифікатором UA-2021-11-18-010632-a.c1 на закупівлю МАСЛО ВЕРШКОВЕ 82% (КОД ДК 021:2015 15530000-2) для закладів освіти Приютівської селищної ради Олександрійського району, Кіровоградської області на 2022 рік за ідентифікатором закупівлі UA-2021-11-18-010632-a, шляхом викладення абзацу у Додатку 1 Тендерної документації «Аналогічним вважається договір (договори) з постачання: вершкового масла 82% для закладів освіти» у новій редакції, а саме: «Аналогічним вважається договір (договори) з постачання: вершкового масла 82%»
Статус вимоги:
Задоволено