-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Нове будівництво мережі водопостачання вулиць Ярослава Мудрого, Соборна, Космонавтів в с.Сигнал Козятинського району Вінницької області (коригування) за кодом ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь
Торги не відбулися
1 099 696.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 498.48 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 498.48 UAH
Період оскарження:
18.11.2021 15:20 - 24.11.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
539cfffe3f2744e7a9c614caca119d73
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-18-005377-b.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Неправомірні дії замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 16.12.2021 08:00
Дата подачі:
16.12.2021 08:00
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу про скасування протоколу про відхилення пропозиції учасника ФОП Марценюка О.В. і проведення його об’єктивної і неупередженої кваліфікації, повідомляємо що усі Ваші заперечення щодо результатів розгляду пропозиції учасника ФОП Марценюка О.В. є безпідставними та необґрунтованими. А саме:
1) Підставою для відхилення було: Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Так за результатами перевірки кошторисної вартості об’єкту (договірної ціни Учасника) встановлено, що в окремих розцінках на виконання робіт відсутні будівельні машини і механізми, що може призвести до неспроможності виконати будівельні роботи у повному обсязі.
Отже, при розрахунку договірної ціни були порушені кошторисні норми (сукупність нормативних показників витрат ресурсів (трудовитрат, часу роботи будівельних машин та механізмів, витрат матеріалів, виробів і конструкцій) встановлених на прийнятий вимірник будівельних робіт і виражених у натуральних (фізичних) одиницях виміру. Система ціноутворення в будівництві базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів.
Матеріально-технічні ресурси – сукупність матеріальних ресурсів (матеріалів, виробів і конструкцій) та технічних ресурсів (будівельні машини та механізми), які необхідні для виконання будівельних робіт. Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові і матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва.
Так ресурсні елементні кошторисні норми:
- шифр та позиція нормативу Е1-27-1 передбачено наступні машини і механізми: бульдозер, потужністю 59 кВт , в учасника по даній позиції відсутні механізми та загальна вартість 0 грн.;
- шифр та позиція нормативу Е1-27-4 передбачено наступні машини і механізми: бульдозер, потужністю 59 кВт , в учасника по даній позиції відсутні механізми та загальна вартість 0 грн.;
- шифр та позиція ЕН22-11-1 передбачено наступні машини і механізми: автомобілі бортові, крани на автомобільному ходу, електростанції пересувні, в учасника відсутні машини і механізми та вартість експлуатації машин становить – 0 грн. (шифр та позиція ЕН22-11-3 містить вартість експлуатації машин ?)
- шифр та позиція ЕН22-11-1 передбачено наступні машини і механізми: автомобілі бортові, крани на автомобільному ходу, електростанції пересувні, в учасника відсутні машини і механізми та вартість експлуатації машин становить – 0 грн.; (шифр та позиція ЕН22-11-3 містить вартість експлуатації машин ?)
- шифр та позиція ЕН22-11-2 передбачено наступні машини і механізми: автомобілі бортові, крани на автомобільному ходу, в учасника відсутні машини і механізми та вартість експлуатації машин становить – 0 грн.;
- шифр та позиція ЕН22-51-2, ЕН22-52-2, ЕН22-57-2 передбачено наступні машини і механізми: автомобілі бортові, крани на автомобільному ходу, апарат пошуку підземних комунікацій, змішувальні вузли для готування бурової рідини, машини поливально-мийні та машини асенізаційні, в учасника відсутні дані машини і механізми;
-шифр та позиція ЕН22-41-1 передбачено наступні машини і механізми: автомобілі бортові, крани на автомобільному ходу, електростанції пересувні в учасника відсутні машини і механізми та вартість експлуатації машин становить – 0 грн.
Якщо відсутні машини та механізми які передбачені нормами, то можна зробити зміну машини на іншу машину відповідно до норм, або зміну машини на ручний труд, із розрахунку договірної ціни учасник задіяв тільки екскаватор одноковшевий дизельний пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 тільки в тих позиція де було передбачено ресурсними елементними кошторисними нормами, всього 391,134708 маш.год. Така ж кількість годин для даної машини була розрахована в ПКД, тобто учасник по інших позиціях де були машини не провів заміну і не включив до вартості будівництва всі необхідні технічні ресурси. Зміну машини на ручний труд теж не проводив, про що свідчить витрати труда робітників – будівельників – 5047,5 люд.год. Також учасник під час виконання робіт буде використовувати апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 м, потужність 3,7 кВт, а електростанції пересувні відсутні? Враховуючи вищевикладене Замовник відхилив пропозицію Учасника по причині порушення кошторисних норм при розрахунку договірної ціни, що призвело до її спотворення, а не по причині відсутнього підтвердження про наявність матеріально-технічної бази учасника у співвідношенні до кожної позиції зазначеної в локальному кошторисі.
2) Для підтвердження досвіду у виконанні аналогічного договору Замовником визначено перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Для визначення факту належного виконання робіт, уповноваженою особою прийняте рішення про надання форми КБ-2, тому що дана форма містить інформацію про склад та ціну робіт, що є суттєвим при розгляді пропозиції. Враховуючи, що закупівля проводиться за рахунок бюджетних коштів, оплата за виконанні роботи буде проводитись через Державну казначейську службу та підставою для оплати є Акт прийняття виконаних робіт (форма КБ-2в), тому була встановлена саме ця форма.
Для учасника ФОП Марценюка О.В. згідно законодавства форма КБ-2в обов’язкова при визначенні вартості виконаних робіт і проведенні розрахунків за виконанні роботи за рахунок державних коштів.
3) Щодо п.3 Щодо іншої підстави для відмови, зазначеної Замовником в протоколі, повідомляємо наступне, що дана інформація було до відома і ні в якому разі не була підставою для відхилення пропозиції учасника ФОП Маценюка О.В.
Підставою для відхилення було: Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Так за результатами перевірки кошторисної вартості об’єкту (договірної ціни Учасника) встановлено, що в окремих розцінках на виконання робіт відсутні будівельні машини і механізми, що може призвести до неспроможності виконати будівельні роботи у повному обсязі.
Відповідно ч.19 оголошення про проведення спрощеної закупівлі п.6 на підтвердження наданої інформації необхідно надати скан-копії акту (актів) прийняття виконаних робіт (форма КБ-2в) до аналогічного договору (договорів) зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою. Учасник надав копії актів іншої форми, ніж вимагав Замовник (форма КБ-2в).
Таким чином пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.12.2021 13:16
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга (вимога)
Номер:
e503436e8e114581839511edf407d7e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-18-005377-b.c1
Назва:
Скарга (вимога)
Вимога:
Скарга (вимога) про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 14.12.2021 15:05
Дата подачі:
10.12.2021 11:52
Вирішення:
Згідно п.5 розділу 19 Зміст та порядок подання пропозиції вимагалась інформація про наявність обладнання і матеріально-технічної бази згідно запропонованої форми, а саме довідку про наявність машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт. Учасник надав довідку згідно якої відсутня інформація про найменування машин, механізмів, транспортних засобів (згідно ІІ розділу підсумкової відомості ресурсів) та відображена інформація частково про механізми, транспортні засоби, які були включені до розрахунку договірної ціни. Відповідно наданої довідки №190 від 25.11.2021 р. про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, де зазначено обладнання, будівельні машини та механізми відсутня інформація на крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10т, екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25м³, бульдозери, потужність 59 кВт(80 к.с.) Отже в довідці Учасника зазначена не повна інформація, крім цього для підтвердження інформації учасник повинен був надати на транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування які не є власністю учасника, а залучені завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди, позики, надання послуг та ін.; та акти приймання-передачі Учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування, до договорів (у разі, коли умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець, надавач послуг та ін., не є Власником цих транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування, тендерна пропозиція Учасника має містити належним чином завірену Власником (з дотриманням вимог законодавства щодо порядку посвідчення підпису фізичних осіб) копію документу, який підтверджує право орендодавця, лізингодавця, надавача послуг та ін. передавати у користування вказані в такому договорі транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування. Оригінал листа-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг та ін.) щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь термін їх виконання. Договори оренди (лізингу), суборенди, позички, та ін. на усі вказані у довідках транспортні засоби, будівельні машини та механізми, обладнання та устаткування, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт, або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк. А додатково зазначена інформація , що обладнання, механізми та автотранспорт, які не вказані в даній довідці, але необхідні для виконання робіт згідно Технічного завдання планується залучити у складі субпідрядних робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або будуть придбані за рахунок ПП «Вінбурвод» не є підтверджуючими документами.
Замовник під час розгляду пропозиції Учасника (спрощеної закупівлі) не має право застосовувати п.16 ст.29 Закону, тому згідно п.9 ст.26 Закону Замовник не розміщував в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Так згідно Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами в учасників з'явилася можливість виправити помилки в тендерній пропозиції на кваліфікації, перекваліфікації та слід зауважити: виправляти помилки можна лише в процедурах закупівлі, а спрощена закупівля не є процедурою в розумінні Закону (стаття 13).
Відсутня інформація про субпідрядника згідно ч.16 Оголошення Інформація про субпідрядника (субпідрядників) передбачає інформацію про субпідрядника у разі залучення загалом по об’єкту, а не в обсязі 20 відсотків і більше від вартості договору про закупівлю (довідка №185 від 25.11.2021р.). Відповідно Вашої скарги (вимоги) пункт 7 ст.17 Закону (Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі) стосується тільки процедури закупівлі. Замовник не проти залучення спроможності інших суб’єктів господарювання, але в оголошенні була вимога про надання інформації про субпідрядника (субпідрядників).
Таким чином пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.12.2021 15:06