-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень, прибудинкової території та експлуатаційно - господарського обслуговування)
Завершена
925 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 629.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 629.00 UAH
Період оскарження:
18.11.2021 14:30 - 30.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо дискваліфікації учасника
Номер:
c0d699adb4b0465d87fcc8eac0acb817
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-18-008933-a.c1
Назва:
Вимога щодо дискваліфікації учасника
Вимога:
ми, Підприємство об'єднання громадян (релігійної організації, профспілки) "Експлуатація та обслуговування адміністративних будинків", звертаємося до Вас з вимогою під час закупівлі дотримуватися вимог чинного законодавства.
14 грудня ви нас дискваліфікували як учасника який не надав обгрунтування аномально низької ціни, цитата: Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону. частина 14 ст 29 говорить про те,що: Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. у нас термін подачі обгрунтування аномально низької ціни був вказаний до 14.12.2021 00:00,ми в свою чергу завантажили Лист аномально низька ціна 13.12.2021 о 12:08, що є цілком правильно.
ви в систему завантажили протокол № 83 від 14.12.2021 в 14:55 в якому голова тендерного комітету Шевченко Л.В. аргументує причину дискваліфікації так: Частиною 14 статті 29 Закону визначено, що учасник повинен надати обґрунтування в довільній формі щодо ціни або вартості послуг. Подане обґрунтування не містить інформації завдяки чому досягнуто економії:
- не зазначено який саме технологічний процес застосовано учасником при наданні послуг;
- не вказано які сприятливі умови є у учасника, за яких він може надати послуги, зокрема спеціальну цінову пропозицію (знижку); .
- не зазначено про можливість отримання державної допомоги згідно законодавства. Тому, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню на підставі абз. 7 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону.
частина 14 статті 29 говорить про наступне: Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
{Абзац перший частини чотирнадцятої статті 29 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021}
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
ми звертаємо вашу увагу особливо на такий абзац: Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
тобто може містити дану інформацію, а не повинне обов'язково містити перелік - 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
в протоколі ВИРІШИЛИ: відхилити нашу тендерну пропозицію на підставі абз. 7 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону., але він містить інформацію про наступне: визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; - ми при завантаженні тендерної документації не встановлювали критерію, що інформація є конфіденційною.
отже, лист обгрунтування аномально низької ціни ми завантажили, інформацію конфіденційною не визначали. Просимо врахувати вказані вимоги і визнати нас переможцем даної закупівлі.В разі порушення вами закону будемо змушені звертатися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Замовник
- ЛИСТ ст.1.jpg 17.12.2021 16:49
- ЛИСТ ст.2.jpg 17.12.2021 16:49
Дата подачі:
16.12.2021 12:20
Вирішення:
Ваша тендерна пропозиція по процедурі відкритих торгів на закупівлю послуг з прибирання приміщень, прибудинкової території та експлуатаційно-господарського обслуговування була відхилена тендерним комітет у зв’язку з не наданням належного обґрунтування вказаної у ній ціни.
При обранні причини дискваліфікації в електронній системі закупівель, замовником помилково було вибрано поле «Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону» замість поля «Учасник процедури закупівлі не надав належного обґрунтування ціни або вартості тендерної пропозиції, що була визначена електронною системою закупівель як аномально низька (відповідно до частини 14 статті 29 Закону)». Технічної можливості виправити або відкоригувати розміщене учаснику повідомлення в електронній системі закупівель у замовника на жаль не має.
Відповідно до п. 14 ст. 29 Закону, замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі не надходження такого обґрунтування протягом строку. Підстави відхилення тендерних пропозицій зазначені у ст. 31 Закону. Так, абзац 7 пункту 1 частини 1 ст. 31 Закону говорить про те, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі у разі не надання обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в ч. 14 ст. 29 Закону.
Стосовно визначення Вами порядковим абзац 7 пункту 1 частини 1 ст. 31 Закону, повідомляємо, що абзац нормативно - правових актів це частина тексту, що виділяється відступом в першому рядку і починається з малої літери, крім першого абзацу частини, який починається з великої літери. Абзаци, як правило, закінчуються крапкою з комою, крім першого абзацу відповідного структурного елементу, який закінчується двокрапкою, і останнього абзацу, який закінчується крапкою. Тому, посилання тендерного комітету на абзац 7 пункту 1 частини 1 ст. 31 Закону є вірним.
Частиною 14 статті 29 Закону визначено, що учасник повинен надати обґрунтування в довільній формі щодо ціни або вартості послуг. Так дійсно, законодавець зазначив, що обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції може містити інформацію зазначену у п. 14 ст. 29 Закону. Проте подане Вами обґрунтування № 1201 від 13.12.2021 не містить інформації завдяки чому досягнуто економії по жодному з пунктів:
- не зазначено який саме технологічний процес застосовано учасником при наданні послуг, зокрема, які новітні технології та інноваційні підходи використовуються учасником при наданні замовнику послуг по предмету закупівлі;
- не вказано які сприятливі умови є у учасника, за яких він може надати послуги, зокрема спеціальну цінову пропозицію (знижку);
- не зазначено про можливість отримання державної допомоги згідно законодавства;
- не зазначена будь – яка інша інформація яка б обґрунтовувала аномально низьку ціну.
Зазначення Вами в обґрунтуванні інформації щодо стратегічного, тактичного, оперативного планування роботи та високої ефективної роботи кваліфікованих працівників не може бути підтвердженням Вашої фінансової можливості виконання зазначеного замовником технічного завдання, враховуючи площу приміщень замовника, часу роботи працівників з дотримання Міжгалузевих норм чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі. Тому, Ваша тендерна пропозиція була відхилена, оскільки обґрунтування надане, але не містить саме обґрунтування аномально низької ціни запропонованої Вами у тендерній пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено