• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

м.Дніпро, пл. Соборна, 14 Закупівля на 2022 рік, на очікувану вартість Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.

Завершена

811 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 112.00 UAH
Період оскарження: 18.11.2021 14:27 - 30.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника- переможця умовам тендерної документації

Номер: ec6ca5f8abd44d319b9fbddd3b3c16b1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-18-008831-a.c2
Назва: Щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника- переможця умовам тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що тендерна прпозиція учасника ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ", якого Вами визначено переможцем містить порушення, а саме невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Відповідно до вимог тендерної документації визначено: "Учасники у складі пропозиції повинні надати такі документи: Для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам учасникам необхідно надати гарантійний лист, який засвідчує, що учасник має змогу поставити достатній обсяг товару (електричної енергії) замовнику протягом 2022року." У складі тендерної документації учасника ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" відсутній вищезазначений документ. А отже тендерна пропозиція учасника ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" повинна бути відхиленна на підставі пункту 1 Статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. У випадку ігнорування цієї вимоги, нами буде використане право звернутися до АМКУ з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовником Вимога була розглянута та було прийнято рішення відхилити її, оскільки в тендерній пропозиції Учасника ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» присутній гарантійний лист, який засвідчує, що учасник має змогу поставити достатній обсяг товару (електричної енергії) замовнику протягом 2022року. Зазначений документ у складі тендерної пропозиції під № 90.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Довідки ОСР

Номер: 9ea714e69d744361b6abb0cbd53b7024
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-18-008831-a.a1
Назва: Довідки ОСР
Вимога:
Додатком 1 п.12 зазначена вимога «Для документального підтвердження того, що створення кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100 000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість спожив оператора системи розподілу. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.» Тобто, Замовником вимагається надання такому Постачальнику довідок від всіх ОСР про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. Доводимо до Вашого, якщо учасник звернеться до всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, оператору системи розподілу необхідний час для опрацювання такого запиту. Тобто, для отримання необхідної інформації учаснику може знадобитися тривалий проміжок часу, враховуючи те, що відповідно до укладеного договору ОСР не зобов'язаний надавати такі довідки взагалі. При цьому вказану інформацію потрібно отримати саме від ОСР. ОСР, незважаючи на відокремлення (unbundling) діяльності з розподілу від діяльності з постачання, як передбачено Законом України «Про ринок електричної енергії», все ще можуть бути пов’язані відносинами контролю із суб’єктами (Постачальниками універсальних послуг), які здійснюють діяльність на ринку електричної енергії та є конкурентами по відношенню до учасників відкритих торгів. У такому випадку ОСР, які пов’язані з конкретними постачальниками, можуть створювати бар’єри під час надання вказаної довідки. Отже, як свідчить наведене вище, право замовників самостійно встановлювати вимоги до учасників у частині, зокрема, що передбачена статтею 16 Закону про публічні закупівлі, та вказувати в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям під час закупівлі електричної енергії за класифікацією ДК 021:2015:0931 0000-5 – Електрична енергія, самостійно визначати перелік інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію за вказаним кодом класифікації, призводить до порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону про публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених статтею 5 Закону про публічні закупівлі. Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Отже, встановлюються порушення у вигляді встановлення в тендерній документації дискримінаційних та надмірних вимог, які не впливають на якість товару, не підтверджують кваліфікацію учасників, створюють умови для зловживання замовниками під час проведення процедури закупівель. На основі вищевикладеного, просимо видалити вимогу щодо надання Учасником, який обслуговує менше 100 000 споживачів, довідок від всіх ОСР про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, як таку, що порушує основні принципи публічних закупівель. Або надати більше часу для отримання таких довідок, а саме надання довідок від всіх ОСР виданих в поточному році
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовником Вимога була розглянута та було прийнято рішення задовольнити її та внести відповідні зміни, в частині строку видачі довідки від всіх операторів розподілу, до мереж яких Учасник приєднаний.
Статус вимоги: Задоволено