• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги їдалень (аутсорсинг) (місцевий бюджет)

Детальну інформацію викладено у Тендерній документації УВАГА ! ВНЕСЕНО ЗМІНИ.

Торги не відбулися

6 485 745.60 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 428.73 UAH
Період оскарження: 18.11.2021 14:21 - 28.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення Замовника

Номер: 3b9b6700494e438ea74ebe342deda992
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-18-008643-a.b2
Назва: Оскарження рішення Замовника
Скарга:
На офіційному сайті https://prozorro.gov.ua 18.11.2021 року КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «МОГИЛІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», далі «Замовник», було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги за Предметом: код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг). До зазначеного оголошення було опубліковано Тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою 18.11.2021 року разом із додатками, та зміни до тендерної документації, які були опубліковані 24.12.2021р. далі за текстом «Тендерна документація». Очікувана вартість предмету закупівлі оголошена у розмірі 6 485 745,60 грн (без ПДВ). Строк подання тендерних пропозицій було визначено 01.01.2022р. Після розкриття тендерних пропозицій за цією закупівлею до участі були допущені наступні учасники: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП"; 2. ТОВ «ЛІКЕА»; 3. ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5". 18 січня 2022 року Замовником було оприлюднено рішення про допущення до участі в аукціоні ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП". Ознайомившись із документами тендерної пропозиції цього учасника, Скаржник не погоджується із рішенням Замовника, та вважає, що тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена згідно п.1.2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» на підставі наступного. ПО ПЕРШЕ, згідно п. 1 додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Договор(и) про надання послуг з дератизації, дезінсекції, дезінфекції на складські приміщення та транспортні засоби, чинні до кінця 2022 року, та акти надання послуг з дератизації, дезінсекції, дезінфекції складських приміщень та транспортних засобів, зазначених учасником у тендерній пропозиції, за останні 2 місяці до кінцевої дати подання пропозиції. ТОВ "МІКА ГРУП" у складі тендерної пропозиції надало акти здачі-приймання робіт (надання послуг) № 2910/90 від 29.10.2021р., та №1711/17 від 17.11.2021р. на послуги з дератизації, дезінсекції, дезінфекції складських приміщень, а стосовно транспортних засобів, надало лише на послуги з дезінфекції. 14 січня 2022 року об 11:08 год., Замовником було оприлюднено вимогу відносно ТОВ "МІКА ГРУП", про усунення порушень до 15.01.2022р. до 11:08год., а саме, ОПИС: «Керуючись п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути наступні невідповідності у складі тендерної пропозиції учасника – ТОВ "МІКА ГРУП".: 1. У відповідності до Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» у п. 1 вимагалося надати: «Договор(и) про надання послуг з дератизації, дезінсекції, дезінфекції на складські приміщення та транспортні засоби, чинні до кінця 2022 року, та акти надання послуг з дератизації, дезінсекції, дезінфекції складських приміщень та транспортних засобів, зазначених учасником у тендерній пропозиції, за останні 2 місяці до кінцевої дати подання пропозиції;» Учасником ТОВ "МІКА ГРУП" не надано акт виконаних робіт щодо проведення дератизації, дезінсекції, дезінфекції на всі транспортні засоби та складське приміщення що зазначені учасником у тендерній пропозиції за останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції. Вимагаємо надати акти виконаних робіт щодо проведення дератизації, дезінсекції, дезінфекції на всі транспортні засоби та складське приміщення, що зазначені учасником у тендерній пропозиції за останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції». Так, ТОВ "МІКА ГРУП" 14.01.2022 року на виконання зазначеної вимоги надає у складі тендерної пропозиції акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 3112/72 від 31.12.2021р., лише на послуги з дезінфекції на всі транспортні засоби. Таким чином, ТОВ "МІКА ГРУП" не виконав умови тендерної документації та не усунув не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме, НЕ НАДАВ АКТІВ ВИКОНАНИХ РОБІТ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ДЕРАТИЗАЦІЇ, ДЕЗІНФЕКЦІЇ, ДЕЗІНСЕКЦІЇ на всі транспортні засоби, А НАДАВ АКТИ ВИКОНАНИХ РОБІТ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ЛИШЕ ДЕЗІНФЕКЦІЇ АВТО, чим порушив умови тендерної документації та п.1.2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». ПО ДРУГЕ, згідно п. 1 додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії довідок про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів, дійсні на дату подання пропозиції. Так, ТОВ "МІКА ГРУП" надало у складі тендерної пропозиції не дійсні довідки про санітарну обробку авто, а саме, з відміткою 16.12.2021р., та 19.12.2021р., а згідно Сан ПІН 5781-91 "Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі" п. 194 «Дезінфекція транспорту проводиться по мірі необхідності, але не рідше одного разу на 10 днів». Таким чином, оскільки кінцевий термін подання тендерних пропозицій був 01.01.2022р. 11:39 год, то дата на довідках про санітарну оброку авто повинна була бути 26.12.2021р., та 29.12.2021р. Крім цього, в довідках про санітарну обробку зазначено, що санітарну оброку авто проводить ПП «Дніпроагрохім», а ТОВ «МІКА ГРУП» надає у складі тендерної пропозиції договір щодо проведення дератизації, дезінсекції, дезінфекції, який укладений із ТОВ «Санітарно-профілактична компанія «ЛІКВІДАТОР», яке не стосується вказаних вище довідок про санітарну оброку авто. Крім цього, у складі тендерної пропозиції ТОВ «МІКА ГРУП» не надало Договор(и) про надання послуг з дератизації, дезінсекції, дезінфекції, який укладений із ПП «Дніпроагрохім». З описаного вбачається, що ТОВ "МІКА ГРУП" не виконало умови тендерної документації. ПО ТРЕТЄ, п. 7 розділу 1 тендерної документації, передбачено, шо Тендерні пропозиції викладаються українською мовою. У разі подання учасником документів викладених іншою мовою, документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Крім цього, п. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерні пропозиції викладаються українською мовою. У разі подання учасником документів викладених іншою мовою, документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Так, в порушення зазначеного, у складі тендерної пропозиції ТОВ "МІКА ГРУП" надало, трудові книжки БЕЗ ПЕРЕКЛАДУ на українську мову на наступних працівників: Симоненко, Сапожнікова, Мосьпан, Куликова, Гуденко, Гриценко, Гладких, Баланцева, Самарська, Воловщіков. Таким чином, Замовник в свою чергу, не звернув на зазначені факти своєї уваги, та незаконно допустив до участі в аукціоні ТОВ "МІКА ГРУП". Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти цінову пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією або оголошенням. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації або оголошення виключно та в межах поданих документів учасниками торгів. Нагадуємо, що тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Враховуючи описані вище недоліки, вважаємо, що Замовник, допустивши до участі в аукціоні ТОВ "МІКА ГРУП", грубо порушив права та інтереси Скаржника через неупереджений та дискримінаційний підхід до оцінки тендерних пропозицій учасників, що призвело до незаконного рішення Замовника про допуск учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам Тендерної документації. В ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду На виконання ч. 1 ст. 18 Закону, скарга ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель. Скаржник виконав усі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду. На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «МОГИЛІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» скасувати своє рішення про допущення до участі в аукціоні учасника ТОВ "МІКА ГРУП".
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 03.02.2022 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.01.2022 17:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.02.2022 16:37
Дата виконання рішення Замовником: 18.02.2022 13:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Комунальний заклад «Могилівський геріатричний пансіонат» ДОР» повідомляє про те, що рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ « МІКА ГРУП» до аукціону за процедурою закупівлі «Послуги їдалень (аутсорсинг) (місцевий бюджет)» скасовано. Статус «Допущений до аукціону» переведено у статус «Кандидат очікує рішення».
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Ганна Авілко +380676344888 kontraktprodrezerv5@i.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника про допущення до аукціону учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5»

Номер: 8dd271f3dd3e49678c03337ead5ec066
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-18-008643-a.c1
Назва: Скарга на рішення Замовника про допущення до аукціону учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5»
Скарга:
18 листопада 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відкритих торгів з публікацією англійською мовою Код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг). До оголошення про заявлену процедуру закупівлю було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю послуг Код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг) (надалі – Тендерна документація). Строк подання тендерних пропозицій було визначено до 01.01.2022 року. Після розкриття документів тендерних пропозицій за цією закупівлею до участі було подано пропозиції наступних учасників: - ТОВ «ЛІКЕА», код ЄДРПОУ 43356209; - ТОВ «МІКА ГРУП», код ЄДРПОУ 37620175 - ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», код ЄДРПОУ 35601826. 18 січня 2022 року Замовником опубліковано рішення про допущення до аукціону учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5». Ознайомившись із документами тендерної пропозиції цього учасника, наше Товариство не погоджується із рішенням Замовника та вважає, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» не відповідає умовам Тендерної документації та повинна бути відхилена згідно із п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі». Згідно з частиною 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Пунктом 2 частини 2 вказаної статті Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У відповідності до Тендерної документації Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ УЧАСНИКУ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ» - Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, п. 14. Замовник, зокрема, вимагав від учасника надання: На виконання Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» учасник повинен надати: - сканований(і) з оригіналу графік(и) проведення внутрішніх навчань працівників, інформація про яких надана у складі пропозиції учасника, які не мають сертифікати та/або посвідчення про проходження навчання; - скановані з оригіналу протоколи оцінки навчання працівників, інформація про які надана у складі тендерної пропозиції учасника. Учасником ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, обов’язково знаходяться у постійних трудових відносинах та будуть виконувати трудові обов’язки у приміщеннях замовника» вих. № 88 від 23.12.2021 року, за змістом якої надано інформацію про працівника – кухар 5р. Кучбаєва Тетяна Василівна, на яку відсутній протокол оцінки навчання працівників. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5» не відповідає умовам Тендерної документації та повинна бути відхилена у відповідності до п. 2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення Замовника про допуск до аукціону учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» порушує безпосередньо права та інтереси ТОВ «ЛІКЕА» через неупереджений та дискримінаційний підхід до оцінки тендерних пропозицій учасників, що призвело до незаконного рішення Замовника про допуск учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації. . З огляду на все вищезазначене, та керуючись ст. 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду цю скаргу; 2. Зобов’язати КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МОГИЛІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" скасувати своє рішення про допущення до аукціону учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5».
Дата розгляду скарги: 02.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.01.2022 09:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.02.2022 13:20
Дата виконання рішення Замовником: 07.02.2022 15:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: Кумунальний заклад "Могилівський геріатричний пансіонат" ДОР" повідомляє про те, що рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ«Контракт Продрезерв 5» до аукціону за процедурою закупівлі «Послуги їдалень (аутсорсинг) (місцевий бюджет)» № UA-2021-11-18-008643-a скасоване статус "допущений до аукціону" переведено у статус "кандидат очікує рішення"
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ «ЛІКЕА», Шевченко Тетяна Сергіївна +380679653852 llclikea@gmail.com