-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: (75240000-0) – Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку на Аляудській переправі причалі на Каботажному молі в м. Миколаєві)
Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації. Категорія замовника: комунальне підприємтсво (бюджетна установа). Забезпечення тендерних пропозицій - відсутнє. Номенклатурні позиції: ДК 021:2015: (75240000-0) – Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку на Аляудській переправі причалі на Каботажному молі в м. Миколаєві) (Джерело фінансування - місцевий бюджет)
Завершена
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 000.00 UAH
Період оскарження:
18.11.2021 13:27 - 20.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
наявність дискримінаційних умов
Номер:
b98cf996f671424a8c19e34d32ec89a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-18-001913-c.b3
Назва:
наявність дискримінаційних умов
Скарга:
наявність дискримінаційних умов
Пов'язані документи:
Учасник
- Акти виконаних робіт КНЕС.pdf 26.11.2021 11:07
- Вытяг 25.11.pdf 26.11.2021 11:07
- Договір №22412 з додатками.pdf 26.11.2021 11:07
- Наказ МВС Про видачу ліцензії на провадження охор. діяльності (1).pdf 26.11.2021 11:07
- Скарга ТОВ БІЗОН-БЕЗПЕКАUA-2021-11-18-001913-c Бизон .docx 26.11.2021 11:07
- Повідомлення про видачу лійензії.pdf 26.11.2021 11:07
- Скарга на умови ТД №UA-2021-11-18-001913-с.pdf 26.11.2021 11:07
- рішення від 30.11.2021 № 26654.pdf 30.11.2021 17:04
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.12.2021 № 27260.pdf 09.12.2021 13:28
- рішення від 08.12.2021 № 27260.pdf 13.12.2021 11:03
- 441-34-01-21 - відповідь на скаргу.pdf 02.12.2021 16:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.11.2021 11:35
Дата розгляду скарги:
08.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.11.2021 17:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.12.2021 11:03
Дата виконання рішення Замовником:
16.12.2021 16:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протоколом засідання тендерного комітету б/н від 16.12.2021 року було внесено відповідні зміни
Вимога
Відхилено
Бюджет закупівлі не покриває мінімальну заробітну плату співробітника охорони
Номер:
e8e9b2fcdead4255b65f52a63786e8f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-18-001913-c.c2
Назва:
Бюджет закупівлі не покриває мінімальну заробітну плату співробітника охорони
Вимога:
Бюджет закупівлі охорона працівниками охоронних служб складає 900 000 грн. з ПДВ. Шляхом нескладних аріфметичних обчислень 900 000/(8760+8760) = отримуємо погодинний розмір бюджету 51,37 грн. з ПДВ.
Згідно ст. 8 проекту Закону про Державний бюджет України на 2022 рік в 2022 році встановлена мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня — 39,26 гривні без ПДВ, з 1 жовтня — 40,46 гривні без ПДВ.
У зв’язку з тим, що Замовник вимагає щоденну, цілодобову охорону згідно ст. 108 Кодексу законів про працю України за роботу в нічний час співробітнику охорони необхідно доплачувати з 1 січня — 2,62 гривні без ПДВ, а з 1 жовтня — 2,70 гривні без ПДВ, а згідно ст. 108 Кодексу законів про працю України за роботу в вихідні та святкові дні співробітнику охорони необхідно доплачувати з 1 січня — 1,26 гривні без ПДВ, а з 1 жовтня — 1,30 гривні без ПДВ.
Таким чином, тільки мінімальна сума оплати труда співробітника охорони згідно діючого трудового законодавства України складе з 1 січня — 43,14 гривні без ПДВ, а з 1 жовтня — 44,46 гривні без ПДВ.
Крім того охоронна компанія на дану суму оплати труда згідно Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 08.07.2010 № 2464-VI повинна буде нараховувати й сплачувати Єдиний соціальний внесок (22%) з 1 січня — 10,11 гривні без ПДВ, а з 1 жовтня — 10,42 гривні без ПДВ.
Звідси загальна сума оплати труда співробітника охорони згідно діючого законодавства України, враховуючи Єдиний соціальний внесок (22%), складе з 1 січня — 53,25 гривні без ПДВ, а з 1 жовтня — 54,88 гривні без ПДВ.
Вочевидь, що бюджет закупівлі не покриває мінімальних витрат навіть на оплату труда співробітників охорони й основних податкових платежів, не говорячи вже про будь-які витрати охоронної компанії на форму одягу, службові відрядження, транспортні та інші виробничі й накладні витрати. Пропонуючи такий бюджет, Замовник фактично вимагає учасників процедури закупівлі йти на свідоме порушення діючого податкового й трудового законодавства України.
Вимагаємо від Замовника змінити бюджет закупівлі та привести його хоча б мінімально у відповідність з діючим податковим та трудовим законодавством України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.11.2021 12:22
Вирішення:
Доброго дня! Шановний учасник, повідомляємо вам, що КП «Експлуатаційне лінійне управління автодоріг» здійснює свою діяльність відповідно та в межах виділених йому коштів обсяг яких затверджується Планом використання бюджетних коштів та Проєктом бюджетного фінансування. Усі закупівлі проводяться нами з розрахунку та в межах виділених коштів.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
23.11.2021 16:27
Підтвердження вирішення:
Надано відповідь
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
40c6350e8d7c422daa2b349249ee13fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-18-001913-c.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Тендерна документація містить дискримінаційні умови:
1. Відповідно до п.1 р.IV Тендерної документації встановлено вимогу щодо надання скан-копії з оригіналу або з належним чином засвідченої копії договору та акту/актів виконаних робіт (або іншого аналогічного документу/або інших аналогічних документів) до даного договору щодо надання послуг з охорони штучних споруд.
Визначення предмета закупівлі здійснюється відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 р. № 708.
Цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Відповідно до п.3 Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовником визначено предмет закупівлі: ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку.
Разом з тим встановлена вимога щодо щодо надання скан-копії з оригіналу або з належним чином засвідченої копії договору та акту/актів виконаних робіт (або іншого аналогічного документу/або інших аналогічних документів) до даного договору щодо надання послуг з охорони штучних споруд є дискримінаційною зважаючи на те, що Замовником встановлено обмеження в частині аналогічного договору лише договорами по наданню охоронних послуг з охорони штучних споруд.
Дана вимога Тендерної документації носить дискримінаційний характер зважаючи на те, що її можуть виконати виключно ті учасники, які мають досвід охорони штучних споруд.
При цьому законодавство, що регулює охоронну діяльність не встановлює обмежень для суб’єктів охоронної діяльності по видам об’єктів охоронних послуг.
Законодавством України, і зокрема статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено право Замовника обмежувати право надання аналогічного договору лише шляхом надання ідентичних аналогічних договорів.
Подібна практика зафіксована в рішеннях АМКУ, зокрема, в наступних процедурах закупівлі: UA-2020-08-17-004239-c, UA-2017-03-10-000350-a, а також в рішеннях судових органів, зокрема в рішенні Одеського окружного адміністративного суду від 04.07.2019 р. по справі № 420/3409/19.
Зважаючи на зазначено просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації. У випадку незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
2. Відповідно до п.1 р.IV Тендерної документації встановлено вимогу щодо надання довідки про наявність головного офісу чи представництва на території м. Миколаєва.
Дані вимоги носить дискримінаційний характер зважаючи на те, що її можуть виконати виключно ті учасники, які мають головний офіс чи представництво на території м. Миколаєва.
Разом з тим планування організації роботи є внутрішньою системою організації роботи учасника і ми маємо можливість організовувати роботу без наявності головного офісу чи представництва на території м. Миколаєва.
Таким чином ми працюємо на території багатьох областей України.
При цьому законодавство, що регулює охоронну діяльність не встановлює обмежень для суб’єктів охоронної діяльності за територіальними ознаками.
Відповідно до п. 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 р. №960 охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Законодавством України, і зокрема статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено право Замовника обмежувати надання послуг наявністю матеріальної бази за територіальною ознакою
Подібна практика зафіксована в рішеннях АМКУ, зокрема, в наступних процедурах закупівлі:
UA-2020-04-08-000945-b, UA-2020-06-10-001868-b, UA-2020-11-04-007844-c, UA-2020-11-20-09548-c, UA-2020-11-06-013330-c, UA-2021-03-15-000757-b.
Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації.
У випадку незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.11.2021 11:27
Вирішення:
Доброго дня! Шановний учасник, повідомляємо Вам, що відповідно до ЗУ "про автомобільні дороги", штучні споруди - це інженерні споруди, призначені для руху транспортних засобів і пішоходів через природні та інші перешкоди, а також сталого функціонування автомобільної дороги (мости, шляхопроводи, естакади, віадуки, тунелі, наземні та підземні пішохідні переходи, наплавні мости та поромні переправи, розв'язки доріг, підпірні стінки, галереї, уловлювальні з'їзди, снігозахисні споруди, протилавинні і протисельові споруди тощо). Штучні споруди, які потребують охорони за даною закупівлею є об'єктами підвищеної небезпеки а також розташовані на території інших об'єктив підвищеної небезпеки відповідно до ЗУ "Про об'єки підвищеної небезпеки" та стратегічно важливими об'єктами, у зв'язку з цими обставинами замовник потребує підтвердження досвіду роботи саме з штучними спорудами, які відрізняються за своїм значенням та властивостями від звичайних об'єктів охорони. Наявність головного офісу чи представництва на території м. Миколаєва необхідне для оперативного реагування на можливі надзвичайні ситуації на об'єктах охорони які можуть мати місце саме через їх підвищену небезпеку та стратегічну важливість. Попри те, відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", ми в будь-якому випадку будемо розглядати вашу тендерну пропозицію. Наше підприємство дотримується основної мети закону, а саме забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвиток добросовісної конкуренції.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
23.11.2021 16:25
Підтвердження вирішення:
Надано відповідь