• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150706 Олександрівка-Трикрати-Актове км 12+200 - км 16+980, Вознесенський район, Миколаївська область

Усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, випадки коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. В разі наявності в тендерній пропозиції документів, складених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання, або може бути засвідчений нотаріально, або легалізований у встановленому порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної гарантії (банківська гарантія) (далі – гарантія) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі – банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства, електронна гарантія обов’язково повинна містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5) та обов’язковим дотриманням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14 грудня 2020 року №2628 «Про затвердження форм і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», який зареєстрований у Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за №275/35897. Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначається замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону та становить 1 500 000,00 гривень (один мільйон п'ятсот тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) — не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошені про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено: умови, за яких можна вносити зміни до тексту банківської гарантії Принципалом, Бенефіціаром, Банком-Гарантом: за письмовою згодою із Бенефіціаром. Без згоди Бенефіціара допускається внесення змін виключно щодо продовження строку (терміну) дії гарантії. В складі документів тендерної пропозиції надається відповідний лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії; обов’язок банку-гаранта, протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити Замовника для оформлення гарантії: Державне підприємство «Агенція місцевих доріг Миколаївської області» Код ЄДРПОУ 43960127 проспект Миру, будинок № 34, місто Миколаїв, 54034, Миколаївська область, Україна +38(097) 718-00-60 р/р UA 118201720344351001107051443 Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель Замовникам забороняється вимагати від Учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (частина восьма стаття 12 цього Закону). Тендерна пропозиція в складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації буде відхилена Замовником. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Також учасник у складі тендерної пропозиції надає Витяг з Державного реєстру банків (надалі – ДРБ) в якому має міститись інформація про № запису в ДРБ щодо права здійснювати банком, який видав учаснику банківську гарантію, банківську діяльність, а також інформацію про статус ліцензії (який обов'язково має підтверджувати чинність ліцензії), з накладенням КЕП банку-гаранта (а саме – уповноваженої особи банку-гаранта).

Торги не відбулися

101 314 541.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 520 000.00 UAH
Період оскарження: 18.11.2021 11:48 - 02.01.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо невідповіденості оголошення про проведення відкритих торгів тендерній документації

Номер: 0ff57b044056489998884cfff4c971ca
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-18-001338-c.b2
Назва: Щодо невідповіденості оголошення про проведення відкритих торгів тендерній документації
Вимога:
У тендреній документації вказано, що розмір забезпечення тендерної пропозиції визначається замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону та становить 1 500 000,00 гривень (один мільйон п'ятсот тисяч гривень 00 копійок). Однак, у формі оголошення вказано, що розмір забезпечення становить 1 000 000,00 гривень (один мільйон гривень 00 копійок). Вимагаємо внести відповідні зміни та вказати правильний розмір забезпечення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Замовник розглянув Ваше звернення та відповідає наступне. Найближчим часом в оголошення будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 40be9d1ab33746ffac6b3a5af5e9d67c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-18-001338-c.c1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Згідно статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Абзацом 1 частини 3 статті 22, частиною 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації встановлено, що замовники не мають права вимагати в тендерній документації, а учасники не повинні подавати в тендерній пропозиції документи, що не передбачені законодавством. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників у складі їх тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Вимога тендерної документації щодо обов’язкового надання позитивного відгуку (документ не передбачений жодним законодавчим актом) від колишнього замовника при наявності в тендерній документації об’єктивних вимог щодо надання копій аналогічних договорів і всіх додатків до них, актів виконаних робіт є суб’єктивною і дискримінаційною, породжує корупційні ризики через низку причин та протирічить вимогам вищезазначеної статті Конституції України. Тендерна документація зобов’язує потенційних учасників спонукати третіх осіб до вчинення конкретних дій, які не є обов’язковими для такої особи та за невиконання яких наслідки передбачені лише для учасників. Зацікавленість потенційних учасників в отримані позитивних відгуків від замовників може спровокувати останніх на вчинення корупційних діянь. Колишні замовники не зобов’язані надавати подібні відгуки, оскільки це не передбачено жодним нормативно-правовим актом України, за ненадання відгуків не існує жодної правової відповідальності та є суб’єктивним правом колишнього замовника. Ненадання колишніми замовниками відгуку запитувачу без будь-яких пояснень позбавляє потенційних учасників можливості взяти участь у процедурі закупівлі. Визначення в тендерній документації конкретної форми відгуку з зазначенням вичерпного переліку інформації, яку повинен надати колишній замовник, ставить потенційного учасника у фактичну залежність від колишнього замовника. Обмеження, передбачені в тендерній документації щодо дати отримання відгуку, унеможливлює його отримання від замовників, що припинили своє існування, а учасник позбавляється можливості у інший спосіб довести необхідний досвід у виконанні аналогічних договорів. Суб’єктивні відносини між колишніми контрагентами виконаних договорів, порушення замовником форми відгуку та надання неповної інформації ставлять під загрозу можливість участі у торгах потенційних учасників та породжує корупційні ризики. Вважаєм о за необхідне усунути дискримінаційну вимогу у тендерній документації шляхом визначення її як альтернативної вимоги, а саме надання копій актів виконаних робіт, що підтверджують відповідний досвід, актір виконаних робіт АБО надання позитивного висновку від колишнього замовника за наданим аналогічним договором та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний потенційний учасник! Відповідно до таблиці № 5 додатку № 3 до тендерної документації передбачено необхідність надання листа-відгука від Замовника та балансоутримувача об’єкта виконання робіт з інформацією про належне виконання договору. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При розробці тендерної документації Замовник регулювався, також, рішеннями Постійно діючої Колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішенням від 23.03.2021 №5801-р/пк-пз за скаргою консорціуму "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ" від 10 березня 2021 № UA-2021-02-25-006628-b.b1. Згідно зазначеного рішення, Постійно діюча Колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не вбачає дискримінаційності та незаконності у вимозі щодо надання відгуку за аналогічним договором. Таким чином, вимога щодо необхідності надання листа-відгука від Замовника та балансоутримувача об’єкта виконання робіт з інформацією про належне виконання договору не є дискримінаційною та незаконною.
Статус вимоги: Відхилено