-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко пастеризоване жирністю 2.5%, згущене молоко. 15510000-6 Молоко та вершки
Замовник платник ПДВ на загальних підставах
Завершена
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період оскарження:
18.11.2021 11:39 - 30.11.2021 00:00
Скарга
Відхилено
2. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол засідання тендерного комітету №293 від 21.12.2021 про визнання переможцем закупівлі ФОП Марчук.
Номер:
e70651be060445f599957c6ff1061c34
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-18-004899-a.a2
Назва:
2. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол засідання тендерного комітету №293 від 21.12.2021 про визнання переможцем закупівлі ФОП Марчук.
Скарга:
СКАРГА
у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, Гуманітарний відділ Рожищенської міської ради (надалі – Замовник), оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю за кодом CPV за Молоко пастеризоване жирністю 2.5%, згущене молоко. 15510000-6 Молоко та вершки.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, ФОП Склянчук С.О. було прийнято рішення про участь у даній закупівлі.
21.12.2021 за результатами розгляду пропозицій Учасників, Замовником було прийнято рішення визнати переможцем ФОП Марчук Н.В. (протокол засідання тендерного комітету №293 від 21.12.2021).
Не погоджуючись з рішенням Замовника, ФОП Склянчук С.О., прийнято рішення про звернення до Антимонопольного комітету України зі скаргою на протокол засідання тендерного комітету № 293 від 21.12.2021 про визнання переможцем ФОП Марчук Н.В., так як у складі тендерної пропозиції не було надано усіх документів, передбачених тендерною документацією.
Вищевказане обґрунтовуємо наступним:
Згідно Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати наступні документи у складі пропозиції:
1) Копії всіх сторінок паспорту, де є будь-які відмітки (у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки) або двостороння копія паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копія іншого документу*, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492¬VI, зі змінами (для фізичних осіб, може зазначатися як «конфіденційна інформація») ;
2) довідки (або дублікату довідки) про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб може зазначатися як «конфіденційна інформація»);
3) інформаційна довідка, складена у довільній формі, з відомостями про учасника (Додаток 2);
4) довідку довільної форми, у якій зазначає – чи розповсюджується на нього спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції);
5) На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи/посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання/реєстрації, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий) Додаток 4.
6) довідка про застосування заходів із захисту довкілля
7) Лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції;
8) довідка в довільній формі про країну походження товару (розписати стосовно кожної номенклатурної позиції).
Усі вище перелічені довідки відсутні у документах ФОП Марчук, а також на підтвердження проведення дезінфекції транспортного засобу потрібно було надати договір та акт виконаних робіт, Учасником ФОП Марчук не були надані підтверджуючі документи, які вимагались тендерною документацією.
Таким чином, з метою дотримання основних принципів здійснення закупівель та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол засідання тендерного комітету №293 від 21.12.2021 про визнання переможцем закупівлі ФОП Марчук.
Пов'язані документи:
Учасник
- протокол 293.PDF 26.12.2021 22:52
- Скарга.pdf 26.12.2021 22:52
- 5_[03-12-2021 13.37.00]Акт 003.pdf 26.12.2021 22:54
- 6_[03-12-2021 13.37.00]Акт 004.pdf 26.12.2021 22:54
- 7_[03-12-2021 13.37.00]Акт 005.pdf 26.12.2021 22:54
- 8_[03-12-2021 13.37.00]Акт 001111.pdf 26.12.2021 22:54
- 4_[03-12-2021 13.37.00]Акт 002.pdf 26.12.2021 22:54
- 3_[24-12-2021 11.26.31]20211222_223454.pdf 26.12.2021 22:54
- 11_[03-12-2021 13.37.00]Довідка відсутність підстав.pdf 26.12.2021 22:54
- 9_[03-12-2021 13.37.00]Гарантійний лист 001 (7).pdf 26.12.2021 22:54
- 10_[03-12-2021 13.37.00]Держреєстр 001.pdf 26.12.2021 22:54
- 13_[03-12-2021 13.37.00]Додаток 1.pdf 26.12.2021 22:54
- 14_[03-12-2021 13.37.00]Лист гарантія.pdf 26.12.2021 22:54
- 16_[03-12-2021 13.37.00]Лист пояснення 001.pdf 26.12.2021 22:54
- 15_[03-12-2021 13.37.00]Лист згода персональні дані 001.pdf 26.12.2021 22:54
- 12_[03-12-2021 13.37.00]Договір Мартисюк.pdf 26.12.2021 22:54
- 18_[24-12-2021 11.26.31]п.3 ст17 001.pdf 26.12.2021 22:54
- 17_[24-12-2021 11.26.31]п.2 ст 17 001.pdf 26.12.2021 22:54
- 22_[03-12-2021 13.37.00]Санобробка 001 (1).pdf 26.12.2021 22:54
- 20_[24-12-2021 11.26.31]п.12 ст 17 001.pdf 26.12.2021 22:54
- 19_[24-12-2021 11.26.31]п.8 ст17 001.pdf 26.12.2021 22:54
- 23_[03-12-2021 13.37.00]Установча.pdf 26.12.2021 22:54
- 24_[03-12-2021 13.37.00]Інформація обладнання.pdf 26.12.2021 22:55
- 21_[03-12-2021 13.37.00]Радивилів.pdf 26.12.2021 22:55
- Скарга доповнена.pdf 27.12.2021 15:34
- Рішення від 30.12.2021 № 28705.pdf 30.12.2021 18:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.01.2022 № 626.pdf 13.01.2022 15:08
- Рішення від 12.01.2022 № 626.pdf 17.01.2022 11:12
- заперечення по скарзі.PDF 05.01.2022 08:45
- Відповідь на скаргу АМКУ.doc 05.01.2022 08:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.12.2021 22:57
Дата розгляду скарги:
12.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.12.2021 18:13
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.01.2022 11:12
Вимога
Є відповідь
Шановний замовнику Прошу звернути увагу на невідповідність тендерної документації та самих документів
Номер:
e4a45b6bbe2e4358957f93e66b226296
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-18-004899-a.c1
Назва:
Шановний замовнику Прошу звернути увагу на невідповідність тендерної документації та самих документів
Вимога:
Шановний замовнику
Прошу звернути увагу на невідповідність тендерної документації та самих документів, які подані ФОП Марчук Н.В., а саме:
1) Документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (наприклад – сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT);
Учасником надано сертифікат iso 22000:2007, що не відповідає вимогам закупівлі, та втратив чинність («Національний стандарт ухвалений наказом Національного органу стандартизації № 340 від 31 жовтня 2019 року» Цим же наказом із 01 липня 2021 року скасовується чинність стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів.)
Враховуючи вищенаведене, прошу скасувати визнання переможців торгів ФОП Марчук Н.В.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 311.PDF 24.12.2021 15:41
Дата подачі:
22.12.2021 20:16
Вирішення:
1. Добрий день. Дякуємо за запитання. Згідно вимог тендерної документації на закупівлю Молоко пастеризоване жирністю 2.5%, згущене молоко. 15510000-6 Молоко та вершки затвердженою протоколом уповноваженої особи №248 від 18 листопада 2021 року» вимагалося надання Документів, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (наприклад – сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT). Проте, Ви не берете до уваги слово «наприклад» яке міститься в дужках. Крім того, учасником Марчук Н.В. 3.12.2021 року о 13.37 год. було завантажено документ під назвою «Радивилів.pdf», який містить в собі:
сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів зареєстрований у реєстрі ОС СУ ДП «Рівнестандартметрологія» 1 вересня 2017 року, UA 2.055.СУБХП – 021-17 дійсний до 31.08.2022 року. (оскільки сертифікат видавався згідно ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів, який був дійсний на момент отримання, а згідно ст.. 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи, то і сертифікат є чинним)
звіт № 13-Б/2017 за результатами перевірки та оцінки системи управління безпечності харчових продуктів ТзОВ «Радивилівмолоко» на відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 від 30.08.3017 року,
Звіт №10-Б/2017 з наглядового аудиту за сертифікованою системою управління безпечністю ТзОВ «Радивилівмолоко» від 03.09.2018 року;
Звіт про аудит № 01-Б/2017 від 26.08.2019 року.
Тобто документи які вимагалися тендерною документацією надані все таки були.
Статус вимоги:
Не задоволено