• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої та апарати (зонди вихорострумові)

зонди вихорострумові

Завершена

1 242 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.7% або 9 000.00 UAH
Період оскарження: 29.08.2017 09:25 - 16.09.2017 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога на усунення порушення вимог абзацу п'ятого частини першої статті 3, частини третьої статті 5 та частини третьої статті 22 Закону

Номер: eeb95b99f2b142e0a0e4a0f4e7690e9a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-29-000092-c.a2
Назва: Вимога на усунення порушення вимог абзацу п'ятого частини першої статті 3, частини третьої статті 5 та частини третьої статті 22 Закону
Вимога:
Абзацом дев'ятим статті 1 Закону України "Про стандартизацію" визначено, що стандарт – документ, розроблений на основі консенсусу та затверджений уповноваженим органом, що встановлює призначені для загального і багаторазового використання правила, інструкції або характеристики, які стосуються діяльності чи її результатів, включаючи продукцію, процеси або послуги, дотримання яких є необов'язковим. Стандарт може містити вимоги до термінології, позначок, пакування, маркування чи етикетування, які застосовуються до певної продукції, процесу чи послуги; Відповідно до абзацу одинадцятого статті 1 Закону України "Про стандартизацію" національні стандарти – державні стандарти України, прийняті центральним органом виконавчої влади з питань стандартизації та доступні для широкого кола користувачів. Абзацом п'ятим статті 11 Закону України "Про стандартизацію" встановлено, що стандарти застосовуються на добровільній основі, за винятком випадків, коли застосування цих стандартів вимагають технічні регламенти. Згідно з абзацом першим статті 5 Закону України "Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності" національні стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності розробляються у такий спосіб, щоб не створювати або не призводити до створення зайвих перешкод у торгівлі. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 13.03.2006 № 71 з наданням чинності з 15.05.2006 був затверджений національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2006 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 14001:2004, IDT)" (надалі – ДСТУ ISO 14001:2006). Відповідно до національного вступу ДСТУ ISO 14001:2006 цей стандарт є тотожним перекладом ISO 14001:2004 і його можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити і виконувати екологічну політику та завдання, ураховуючи правові й інші вимоги. Вступом до ДСТУ ISO 14001:2006 визначено, що стандарти, стосовно екологічного керування, призначені забезпечити організації елементами дієвої системи екологічного керування (СЕК), які можуть бути інтегровані з іншими вимогами щодо керування, та допомогти організаціям досягти екологічних та економічних цілей. Ці стандарти, подібно до інших стандартів, не призначені для використання, щоб створити нетарифні бар'єри в торгівлі або щоб підвищити чи змінити правові зобов'язання організацій. Згідно з розділом 1 ДСТУ ISO 14001:2006 цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного керування, щоб дати змогу організації сформулювати і запровадити політику та встановити й досягти цілі, ураховуючи правові вимоги та інші вимоги, які організація зобов'язується виконувати, а також інформацію про суттєві екологічні аспекти. Він стосується тих визначених організацією екологічних аспектів, які вона може контролювати і на які вона може впливати. Стандарт не встановлює конкретних критеріїв екологічних характеристик. Разом з цим, ISO 14001:2004 або його тотожній переклад – ДСТУ ISO 14001:2006 не передбачають застосування заходів із захисту довкілля безпосередньо в технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, як визначено пунктом 3 частини другої статті 22 Закону. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання копій екологічних сертифікатів якості ISO, завірених уповноваженою особою виробника товару або офіційного представника виробника в Україні порушують вимоги абзацу п'ятого частини першої статті 3, частини третьої статті 5 та частини третьої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. В зв’язку з цим вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу надання копій екологічних сертифікатів якості ISO, завірених уповноваженою особою виробника товару або офіційного представника виробника в Україні, тим самим усунувши порушення вимог абзацу п'ятого частини першої статті 3, частини третьої статті 5 та частини третьої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимоги, які викладені в тендерній документації на закупівлю товару: код ДК 021:2015-38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої та апарати (зонди вихрострумові) в розділі 3, п.1, при умові, якщо учасником пропонується товар, що є еквівалентом, викладені таким чином, щоб підрозділ-замовник мав можливість порівняти технічні характеристики на товар який пропонується як еквівалент та мати можливість забезпечити постачання на ВП ЗАЕС якісної продукції В зв’язку з вищевикладеним вважаємо, що вимоги, викладені в тендерній документації у розділі 3,п.1 для учасників, які пропонують товар що є еквівалентом не є дискримінаційними та не порушують закон України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Питання щодо дискримінації учасників

Номер: 375c22729b3b46c5b130930fb793840b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-29-000092-c.b1
Назва: Питання щодо дискримінації учасників
Вимога:
Тендерна документація (ТД) Розділ 3, п.1 містить наступні вимоги: Якщо учасником пропонується товар, що є еквівалентом, він повинен надати у складі своєї те-ндерної пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію: • детальний опис товарів, робіт, послуг, що за-куповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики;вимоги щодо технічних і функ-ціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; • посилання на стандартні характеристики, ви-моги, умовні позначення та термінологію, по-в'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандарта-ми, нормами та правилами; • ТУ, плани, креслення, малюнки, фото чи опис предмета закупівлі згідно умов те¬ндерної до-кументації; • копії екологічних сертифікатів якості ISO, заві-рені уповноваженою особою виробника то¬вару або офіційного представника виробника в Ук-раїні. Сертифікати повинні бути дійсними ста-ном на дату розкриття тендерних пропозицій. Таким чином, згадані документи вимагаються від будь якого учасника, окрім ТОВ ВП "ЕЛКОМ", який в додатку 1. до ТД чомусь визначений як оригінальний виробник. Ці умови ставлять будь-якого учасника в значно гірші умови порівняно з ТОВ ВП "ЕЛКОМ" та відповідно є дискримінаційними, що є порушенням закону України "Про публічні закупівлі". Вимагаємо усунути вказане порушення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимоги, які викладені в тендерній документації (ТД) на закупівлю зондів вихорострумових в розділі 3, п.1, при умові, якщо учасником пропонується товар, що є еквівалентом, викладені таким чином, щоб підрозділ-замовник мав можливість порівняти технічні характеристики на товар який пропонується як еквівалент та мати можливість забезпечити постачання на ВП ЗАЕС якісної продукції В зв’язку з вищевикладеним вважаємо, що вимоги, викладені в ТД в розділі 3,п.1 для учасників, які пропонують товар що є еквівалентом не є дискримінаційними та не порушують закон України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду

щодо порушення процедури закупівлі товарів за темою: ДК 021:2015 – 38540000-2 «Випробувальні та вимірювальні пристрої та апарати» (зонди вихорострумові)

Номер: 229c7cefa0a2414a8ccceba012f5206b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-29-000092-c.c3
Назва: щодо порушення процедури закупівлі товарів за темою: ДК 021:2015 – 38540000-2 «Випробувальні та вимірювальні пристрої та апарати» (зонди вихорострумові)
Скарга:
Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Метрополіта Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Лейд Груп» 02091, м. Київ, вул. ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 172 Б Інформація про закупівлю: Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-08-29-000092-c ID: fb89e1f03f6249aba33d4889b1a205aa Найменування замовника: Державне підприємство "НАЕК "Енергоатом" Місцезнаходження: 01032, м. Київ, вул. Назарівська, 3 СКАРГА щодо порушення процедури закупівлі товарів за темою: ДК 021:2015 – 38540000-2 «Випробувальні та вимірювальні пристрої та апарати» (зонди вихорострумові) для ДП «НАЕК «Енергоатом» за процедурою - відкриті торги, а саме: невідповідність умов тендерної документації № 83/1/17/55 на закупівлю товарів, вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про стандартизацію» та ЗУ «Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності» Підстави подання скарги: Рішенням тендерного комітету Замовника від 22.08.2017 року було затверджено Тендерну документацію № 83/1/17/55 на закупівлю товарів за темою: ДК 021:2015 – 38540000-2 «Випробувальні та вимірювальні пристрої та апарати» (зонди вихорострумові), яка порушує законодавство у сфері публічних закупівель. Суб’єкт оскарження не погоджується із вказаним рішенням Замовника, вважає його неправомірним та таким що порушує законодавство України в сфері публічних закупівель, внаслідок чого воно має дискримінаційний характер по відношенню до інших учасників закупівлі. Обгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дій чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству в сфері публічних закупівель і внаслідок чого порушено право та законні інтереси учасника процедури закупівлі. 1. Замовником порушено вимоги абзацу п'ятого частини першої статті 3, частини третьої статті 5 та ЗУ «Про публічні закупівлі». В пункті 1 розділу 3 Тендерної документації (надалі – «ТД») зазначено наступні вимоги: «Якщо учасником пропонується товар, що є еквівалентом, він повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, по-в'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами; ТУ, плани, креслення, малюнки, фото чи опис предмета закупівлі згідно умов тендерної документації; копії екологічних сертифікатів якості ISO, завірені уповноваженою особою виробника товару або офіційного представника виробника в Україні. Сертифікати повинні бути дійсними станом на дату розкриття тендерних пропозицій. В додатку № 1 до ТД («Специфікація на закупівлю товарів») зазначено ТОВ ВП «Елком», як оригінального виробника товару, з невідомих причин. Таким чином, вимоги про надання вищевказаних документів, що вимагаються від будь-якого учасника, окрім ТОВ ВП "ЕЛКОМ", що безперечно викликає сумніви щодо неупередженості Замовника при складанні тендерної документації - є безумовно дискримінаційними по відношенню до інших учасників закупівлі, ставлячи їх в більш гірші умови, та є порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі». Щодо вимог про надання екологічного сертифікату. Абзацом дев'ятим статті 1 Закону України "Про стандартизацію" визначено, що стандарт – документ, розроблений на основі консенсусу та затверджений уповноваженим органом, що встановлює призначені для загального і багаторазового використання правила, інструкції або характеристики, які стосуються діяльності чи її результатів, включаючи продукцію, процеси або послуги, дотримання яких є необов'язковим. Стандарт може містити вимоги до термінології, позначок, пакування, маркування чи етикетування, які застосовуються до певної продукції, процесу чи послуги; Відповідно до абзацу одинадцятого статті 1 Закону України "Про стандартизацію" національні стандарти – державні стандарти України, прийняті центральним органом виконавчої влади з питань стандартизації та доступні для широкого кола користувачів. Абзацом п'ятим статті 11 Закону України "Про стандартизацію" встановлено, що стандарти застосовуються на добровільній основі, за винятком випадків, коли застосування цих стандартів вимагають технічні регламенти. Згідно з абзацом першим статті 5 Закону України "Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності" національні стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності розробляються у такий спосіб, щоб не створювати або не призводити до створення зайвих перешкод у торгівлі. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 13.03.2006 № 71 з наданням чинності з 15.05.2006 був затверджений національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2006 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 14001:2004, IDT)" (надалі – ДСТУ ISO 14001:2006). Відповідно до національного вступу ДСТУ ISO 14001:2006 цей стандарт є тотожним перекладом ISO 14001:2004 і його можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити і виконувати екологічну політику та завдання, ураховуючи правові й інші вимоги. Вступом до ДСТУ ISO 14001:2006 визначено, що стандарти, стосовно екологічного керування, призначені забезпечити організації елементами дієвої системи екологічного керування (СЕК), які можуть бути інтегровані з іншими вимогами щодо керування, та допомогти організаціям досягти екологічних та економічних цілей. Ці стандарти, подібно до інших стандартів, не призначені для використання, щоб створити нетарифні бар'єри в торгівлі або щоб підвищити чи змінити правові зобов'язання організацій. Згідно з розділом 1 ДСТУ ISO 14001:2006 цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного керування, щоб дати змогу організації сформулювати і запровадити політику та встановити й досягти цілі, ураховуючи правові вимоги та інші вимоги, які організація зобов'язується виконувати, а також інформацію про суттєві екологічні аспекти. Він стосується тих визначених організацією екологічних аспектів, які вона може контролювати і на які вона може впливати. Стандарт не встановлює конкретних критеріїв екологічних характеристик. Разом з цим, ISO 14001:2004 або його тотожній переклад – ДСТУ ISO 14001:2006 не передбачають застосування заходів із захисту довкілля безпосередньо в технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, як визначено пунктом 3 частини другої статті 22 Закону. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання копій екологічних сертифікатів якості ISO, завірених уповноваженою особою виробника товару або офіційного представника виробника в Україні порушують вимоги абзацу п'ятого частини першої статті 3, частини третьої статті 5 Закону, п.3 ч.2 ст.22 Закону якими передбачена недискримінація учасників. В зв’язку з цим суб’єкт оскарження вважає, що Замовник повинен виключити з тендерної документації вимогу надання копій екологічних сертифікатів якості ISO, завірених уповноваженою особою виробника товару або офіційного представника виробника в Україні, тим самим буде усунуто порушення вимог абзацу п'ятого частини першої статті 3, частини третьої статті 5 Закону, якими передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників . Звертаю увагу антимонопольного комітету України, що вищенаведеної позиції притримується орган оскарження при розгляді аналогічних справ про порушення у сфері державних (публічних) закупівель, зокрема в своєму рішенні від 27.08.2012 року № 866-р/пк-ск. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 12, 18, 27 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі Замовником товарів за темою: ДК 021:2015 – 38540000-2 «Випробувальні та вимірювальні пристрої та апарати» (зонди вихорострумові) для ДП «НАЕК «Енергоатом». 3. Зобов’язати Замовника Державне Підприємство «НАЕК «Енергоатом» внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінуючих вимог із пункту 1 розділу 3 Тендерної документації № 83/1/17/55 на закупівлю товарів. Додатки: 1. Платіжне доручення №126BBF1B1A від 14.09.17 про сплату збору за розгляд скарги. 2. Копія рішення АМК від 27.08.2012 року № 866-р/пк-ск. Директор ТОВ «Лейд Груп» А.Г. Артем’єв
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.09.2017 18:59
Автор: ТОВ Лейд Груп, Артем'єв Андрій Геннадійович +380935303492 leydhrup@ukr.net