-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання будівель
Завершена
1 170 040.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 850.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 850.20 UAH
Період оскарження:
18.11.2021 10:31 - 30.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
незаконне обрання переможця закупівлі
Номер:
5e768a5696e547029e69a3794c59a56a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-18-002774-a.c1
Назва:
незаконне обрання переможця закупівлі
Вимога:
Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.»
Вивченням тендерної пропозиції учасника-переможця закупівлі ТОВ «Клін Інжиніринг СК» встановлено порушення вимог тендерної документації Замовника, за вчинення яких його пропозицію потрібно було відхилити, а саме:
Пунктом 1 Розділу ІІІ тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з накладанням на неї електронного підпису УЕП (удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованих сертифікатах) або КЕП (кваліфікований електронний підпис) шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з: заповненим проєктом договору про закупівлю, наведеним в Додатку 5 до тендерної документації. У Додатку 5, який є невід’ємною частиною тендерної документації, зазначено: «Проєкт Договору із додатками заповнюються, скріплюються підписом та печаткою (за наявності) учасника та надаються у складі тендерної пропозиції. Заповнена учасником Калькуляція вартості надання послуг на 2022 рік (додаток 2 до проєкту Договору про надання послуг з прибирання будівель) повинна містити найменування видатків, необхідних для якісного надання Послуг відповідно до всіх вимог, визначених в додатку 1 до Договору. Інформація щодо ціни Послуг в проєкті Договору та додатках до нього не зазначається учасником та буде визначена Сторонами в Договорі про надання послуг з прибирання будівель, укладеному за результатами проведеної процедури закупівлі.
У порушення цих вимог тендерної документації учасником-переможцем закупівлі ТОВ «Клін Інжиніринг СК»:
- Не заповнено пункт 6.6 проєкту договору;
- У пункті 3.1 проєкту договору зазначено ціну договору, що заборонено Замовником;
- Калькуляція вартості надання послуг на 2022 рік (Додаток 2 до договору) не відповідає вищевказаним вимогам Замовника та вимогам діючого законодавства, адже законодавством передбачено, що роботодавці нараховують та сплачують єдиний соціальний внесок(ЄСВ) у розмірі 22% від нарахованої заробітної плати працівнику. У калькуляції переможця сума ЄСВ становить - 9 360,00 грн. в місяць та суперечить вимогам законодавства і Замовника.
Якщо брати до уваги викладене у вищевказаній калькуляції те, що середня заробітна плата працівнику становить 8 000,00 грн., а кількість працівників для належного надання послуг має бути 6 чоловік, то отримуємо:
8 000,00 грн. х 6 працівників = 48 000,00 грн
Сплата ЄСВ (22%) з суми 48 000,00 грн має дорівнювати - 10 560,00 грн. ( 48 000,00 х 22% = 10 560,00). Тому загальна сума витрат на заробітну плату у місяць має бути 58 560,00 грн. Таким чином, у калькуляції вартості надання послуг на 2022 рік учасником-переможцем закупівлі ТОВ «Клін Інжиніринг СК» надано недостовірну інформацію, а тому його тендерна пропозиція з цієї причини має бути безумовно відхилена Замовником.
З огляду на викладене, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Клін Інжиніринг СК».
Окремо наголошуємо, що за дії членів тендерного комітету щодо невідхилення пропозиції учасника, яка підлягала відхиленню, Кодексом України про адміністративні правопорушення передбачено відповідальність за частиною 3 статті 164-14, а тому залишаємо за собою право, окрім оскарження до АМКУ, вчинити дії щодо інформування відповідних державних органів про такі незаконні дії членів тендерного комітету.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.12.2021 15:25
Вирішення:
Учасник процедури закупівлі по предмету закупівлі Послуги з прибирання будівель (ДК 021:2015 код CPV 90910000-9 «Послуги з прибирання») (номер процедури в електронній системі закупівель UA-2021-11-18-002774-a) через електронну систему закупівель (далі –ЕСЗ) звернувся до тендерного комітету з вимогою (UA-2021-11-18-002774-a.c1) у якій вимагає відхилити тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «КЛІН-ІНЖИНІРИНГ СЕРВІСНА КОМПАНІЯ», визнаного переможцем закупівлі по предмету закупівлі Послуги з прибирання будівель (ДК 021:2015 код CPV 90910000-9 «Послуги з прибирання») (номер процедури в електронній системі закупівель UA-2021-11-18-002774-a).
Згідно з частини четвертої статті 33 Закону учасник має право звернутися до Замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з його (надіславшого звернення) тендерною пропозицією, якщо такого учасника не визнано переможцем процедури закупівлі за результатом оцінки та розгляду його тендерної пропозиції. Слід зазначити, що тендерна пропозиція Учасника, який звернувся до Замовника з вимогою не була оцінена та розглянута у зв’язку з тим, що за результатами аукціону його тендерна пропозиція була не найбільш економічно вигідною. У зв’язку з цим у Учасника не було законних підстав звертатися через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією, який надіслав звернення та вимагати відхилення тендерної товариства з обмеженою відповідальністю «КЛІН-ІНЖИНІРИНГ СЕРВІСНА КОМПАНІЯ».
Довідково зазначив, що Замовник має право відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в ЕСЗ з причин відповідно до статті 31 Закону.
Отже, Учасник скористався функціоналом ЕСЗ, що передбачає подання вимог про роз'яснення відповідно до частини четвертої статті 33 Закону, для подання вимоги про відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі по предмету закупівлі Послуги з прибирання будівель (ДК 021:2015 код CPV 90910000-9 «Послуги з прибирання») (номер процедури в електронній системі закупівель UA-2021-11-18-002774-a) товариства з обмеженою відповідальністю «КЛІН-ІНЖИНІРИНГ СЕРВІСНА КОМПАНІЯ», на що не мав законних підстав. Таким чином вимога UA-2021-11-18-002774-a.c1 Учасника повинна бути відхилена, як така, що є недійсною.
Статус вимоги:
Не задоволено