-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт скверу на вулиці Соломянській,28 в Солом'янському районі м. Києва.
Капітальний ремонт скверу на вулиці Соломянській,28 в Солом'янському районі м. Києва.
Торги відмінено
550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
Період оскарження:
08.06.2016 12:27 - 14.06.2016 16:00
Скарга
Очікує розгляду
Щодо діяльності Комітету з конкурсних торгів
Номер:
085c57c5ea4e4d8288c8b25fb07d94c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-06-08-000201-c.a1
Назва:
Щодо діяльності Комітету з конкурсних торгів
Скарга:
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлені конкретні кваліфікаційні критерії за якими Замовником закупівлі проводиться кваліфікація учасника закупівлі, а замовником встановлений «ціна», як єдиний критерій визначення переможця закупівлі, поняття «не відповідає професійним вимогам Замовника» Законом не визначено та не може бути застосоване, як підстава для відхилення найдешевшої цінової пропозиції.
Вимоги до відображення конкретних процесів у календарному графіку виконання робіт не визначені Замовником у документації конкурсних торгів, а ні в Кваліфікаційних вимогах, а ні в Технічних вимогах до відповідної закупівлі.
Стосовно характеристик і комерційних пропозицій від постачальників, згідно із Законом ця підстава не може бути причиною відхилення найменшої цінової пропозиції, так як вона не впливає на ціну пропозиції і договору, яка згідно документації конкурсних торгів є твердою. Перевірка діяльності контрагентів з якими виникають договірні зобов’язання, в тому числі, адрес та актуальних номерів телефоні не входить до компетенції учасників закупівель і не може бути причиною відхилення пропозиції Замовником. Вартість орендованої техніки наведена в розрахунку до Договірної ціни наданої ТОВ «ІБК «КАРКАС» у складі пропозиції і відповідає чинним нормативно-правовим актам в галузі будівництва.
Учасником закупівлі Комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Солом’янського району м. Києва в порушення Технічних вимог до Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель встановлених Замовником закупівлі не було надано підтвердження цін на основні матеріали комерційною пропозицією або рахунком-фактурою від постачальника.
Вбачаємо в діях Комітету з конкурсних торгів КО «Київзеленбуд» порушення Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Замовник і Учасник закупівлі Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Солом’янського району м. Києва відповідно до Статуту КО «Київзеленбуд» є пов’язаними особами. Зокрема Статутом Замовника визначено, що КО «Київзеленбуд» є територіальним об’єднанням підприємств зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста, юридичними особами, які входять до складу КО «Київзеленбуд», в тому числі, є Комунальні підприємства по утриманню зелених насаджень Деснянського, Шевченківського, Печерського, Оболонського, Дніпровського, Солом’янського, Дарницького, Голосіївського, Святошинського та Подільського районів м. Києва. Взаємовідносини КО «Київзеленбуд» з підприємствами, які входять до його складу, будуються на договірній основі між ними, і делегованих КО «Київзеленбуд» управлінських функцій, в яких обумовлюються відсоткові відрахування грошових коштів підприємств на утримання КО «Київзеленбуд» (п. 4.6 Статуту).
У зв’язку з викладеним вище, вважаємо необґрунтованим та не правомірним рішення Комітету з конкурсних торгів КО «Київзеленбуд» щодо визнання Комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Солом’янського району м. Києва переможцем закупівлі «Капітальний ремонт скверу на вулиці Солом’янській, 28 в Солом'янському районі м. Києва»
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога соломянська.pdf 08.07.2016 12:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.07.2016 12:17