-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Шприци одноразового використання, перев’язувальні матеріали, одноразові катетери, тест-смужки для глюкометрів, ортопедичні шийні корсети
Номенклатура: код ДК 021:2015 -33140000-3 Медичні матеріали. Термін поставки зазначений у Вимогах до предмета закупівлі. Інформація про технічні, кількісні, якісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі зазначено у Вимогах до предмета закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - ціна – 100%. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається. До Оголошення додаються: 1. Умови проведення спрощеної закупівлі. 2. Вимоги до предмета закупівлі. 3. Проект договору.
Завершена
75 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 750.00 UAH
мін. крок: 1% або 750.00 UAH
Період оскарження:
18.11.2021 10:11 - 24.11.2021 09:00
Вимога
Залишено без розгляду
Роз’яснення стосовно положення п.1.3
Номер:
d9bea4cee6c949298609ba86418f9d6f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-18-001095-b.c1
Назва:
Роз’яснення стосовно положення п.1.3
Вимога:
Приватне виробничо-комерційне підприємство «Валлента», розглянувши Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від «03» грудня 2021 року, просить надати офіційне роз’яснення, щодо застосування даної норми спираючись на законодавчі акти, стосовно положення п.1.3 Умов проведення спрощеної закупівлі, доданих до оголошення :
«Особливості зазначення в електронній системі закупівель ціни пропозиції Учасника спрощеної закупівлі, який не є платником ПДВ або є платником ПДВ за ставкою іншою ніж 20%, з метою участі в аукціоні:
- з метою забезпечення рівних умов участі в електронному аукціоні в межах однієї спрощеної закупівлі Учасник, який не є платником ПДВ або є платником ПДВ за ставкою іншою ніж 20%, при зазначені в електронній системі закупівель ціни пропозиції спрощеної закупівлі повинен додати 20% до ціни своєї пропозиції в гривнях без ПДВ.
- при цьому, в Комерційній пропозиції та Оновленій комерційній пропозиції (у випадку проведення аукціону) (за формою, наведеною в Додатку №2 до цих умов), подання яких передбачене п.2.2. Розділу 2 цих умов, зазначається фактична інформація щодо розміру ставки ПДВ, яка застосовується Учасником.
Електронний аукціон (пониження ціни) проводиться в гривні з урахуванням ПДВ 20%. »
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист.pdf 03.12.2021 13:54
- Протокол.pdf 07.12.2021 15:47
Дата подачі:
03.12.2021 13:54
Вирішення:
1. Вимогу UA-2021-11-18-001095-b.c1 не задоволено.
2. Надати наступну відповідь на вимогу UA-2021-11-18-001095-b.c1:
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.12.2021р. вирішено
Відхилити пропозицію Учасника - ПВКП "ВАЛЛЕНТА", подану для участі у спрощеній закупівлі UA-2021-11-18-001095-b за предметом ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали (Шприци одноразового використання, перев’язувальні матеріали, одноразові катетери, тест-смужки для глюкометрів, ортопедичні шийні корсети) на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону – пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Зокрема, Учасником - ПВКП "ВАЛЛЕНТА", при зазначенні суми пропозиції в системі електронних закупівель не враховано положення п.1.3 Умов проведення спрощеної закупівлі, доданих до оголошення (далі – Умови): «Особливості зазначення в електронній системі закупівель ціни пропозиції Учасника спрощеної закупівлі, який не є платником ПДВ або є платником ПДВ за ставкою іншою ніж 20%, з метою участі в аукціоні:
- з метою забезпечення рівних умов участі в електронному аукціоні в межах однієї спрощеної закупівлі Учасник, який не є платником ПДВ або є платником ПДВ за ставкою іншою ніж 20%, при зазначені в електронній системі закупівель ціни пропозиції спрощеної закупівлі повинен додати 20% до ціни своєї пропозиції в гривнях без ПДВ.
- при цьому, в Комерційній пропозиції та Оновленій комерційній пропозиції (у випадку проведення аукціону) (за формою, наведеною в Додатку №2 до цих умов), подання яких передбачене п.2.2. Розділу 2 Умов, зазначається фактична інформація щодо розміру ставки ПДВ, яка застосовується Учасником.».
Згідно Комерційної пропозиції учасника спрощеної закупівлі - ПВКП "ВАЛЛЕНТА", поданого у складі пропозиції згідно Додатку 2 Умов:
- вартість частини запропонованого товару у п.п.1-5 (шприци в асортименті) визначена без врахування ПДВ, вартість решти позицій - із врахуванням ПДВ у розмірі 7%,
- загальна вартість запропонованого товару з ПДВ складає 59477,10 грн., в т.ч. ПДВ – 3757,60 грн.
Враховуючи вище наведене, сума пропозиції, яка мала б бути зазначена Учасником - ПВКП "ВАЛЛЕНТА", в системі електронних закупівель - «66863,40грн. з ПДВ».
При цьому, під час подання пропозиції, Учасник – ПВКП "ВАЛЛЕНТА", надав не в повному обсязі документи, передбачені п. 2.2. «Подання пропозицій учасниками» Умов:
- Відсутня довідка в довільній формі з інформацією про розділи та пункти Статуту учасника, що містять інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) особи, яка уповноважена вчиняти юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів та діє без довіреності щодо підпису документів пропозиції (п. 2.2. Додатку №3 Умов).
Умови, додані до Оголошення UA-2021-11-18-001095-b, є його невід’ємною частиною, сформовані відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі – Закон).
Відповідно до ч.2 ст. 5 Закону учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Згідно ч.5 ст.14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до абз. 1 ч. 7 ст. 14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи наведене, вимогу UA-2021-11-18-001095-b.c1 не задоволено.
3. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь на вимогу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.12.2021 15:47