• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Цифрова АТС Panasonic TDA100/200

Торги відмінено

90 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
Період оскарження: 18.11.2021 09:52 - 24.11.2021 09:57
Вимога
Залишено без розгляду

Скарга на рішення Замовника

Номер: 69edc4729a674f8481931e0f08a008bf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-18-000871-b.c2
Назва: Скарга на рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, дякуємо за відповідь на останню Вимогу. Ми розуміємо, що Пропозиція "ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕТЛІНК-СЕРВІС"" є найбільш економічно вигідною, але не такою, що за своїми характеристиками значно перевищує заявлені в Інформації, В ній відсутні цифрові гібридні внутрішні лінії у кількості 8 штук які були прописані у Технічному завданні Інформації. В нашій пропозиції ці лінії є в наявності у кількості 8 штук, шо складається з двох плат по чотири лінії кожна ( KX-NS5170). Їх наявність дуже вплинула на остаточну ціну нашої Пропозиції. Ціна двох плат набагато вища ніж ціна восьми портової плати цифрових абонентів, запропонованої ТОВ "НЕТЛІНК-СЕРВІС". Ми вважаємо, шо Технічні характеристики запропоновані ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕТЛІНК-СЕРВІС" не відповідають тим, що потребує Замовник згідно з його завданню, бо внутрішні гібридні цифрові лінії не є просто цифровими лініями. Тому ще раз наголошуємо, що Замовником було незаконно визначено переможцем "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕТЛІНК-СЕРВІС"". У разі повторного відхилення нашої Вимоги ми будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Департаментом соціального захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації уважно розглянуто Вашу повторну скаргу на рішення щодо визначення переможця, та за результатами розгляду повідомляється наступне. Пропозиція учасника - ТОВ «Нетлінк-Сервіс» є найбільш економічно вигідною, а також такою, що за своїми характеристиками перевищує заявлені в Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель опису предмета закупівлі, що чітко простежується у Пропозиції на закупівлю від 22.11.2021 № 211122/01 (кількість виділених ліній тощо). Тому, з огляду на вищевикладене, Замовник не вбачає підстав для скасування рішення про визначення переможця та відхилення його пропозиції, відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.12.2021 15:36
Вимога
Залишено без розгляду

Скарга на рішення Замовника

Номер: 0748a212e2cc4fb7a447e7881ef8d45f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-18-000871-b.b1
Назва: Скарга на рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Під час детального розгляду пропозиції учасника-переможця "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕТЛІНК-СЕРВІС"" були виявлені наступні невідповідності: 1). На вимогу п.2.4. Інформації для проведення закупівлі учасником не надано сертифікату на право встановлення АТС Panasonic KX-TDA100/200. 2). Також, на вимогу п. 2.4. не надано інформації щодо гарантії на обладнання 5 років. 3). Щодо конфігурації АТС. На вимогу Замовника в АТС повинно бути вісім цифрових гібридних внутрішніх портів, однак у пропозиції "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕТЛІНК-СЕРВІС"" ці порти відсутні. Разом з тим, умовами оголошення зазначено, що у разі якщо Товар, представлений на торги, не відповідатиме технічним та якісним вимогам Замовника або документи Учасника, надані в його пропозиції, не відповідатимуть вимогам ціє документації, пропозицію буде відхилено. Враховуючи вищевикладене, пропозиція учасника-переможця "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕТЛІНК-СЕРВІС"" є такою, що НЕ ВІДПОВІДАЄ умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, та підлягає відхиленню на підставі п.1 ч.13 Ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі"(далі - Закон). ТОВ Інженерна компанія "Союз" вважає, що Замовником було незаконно визначено переможцем "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕТЛІНК-СЕРВІС"". У діях Замовника наявний упереджений та необ"єктивний підхід до визначення переможця процедури спрощеної закупівлі. На підставі виявлених численних порушень та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від Вас самостійного скасування рішення про визначення переможцем "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕТЛІНК-СЕРВІС"". Нагадуємо, що відповідно до п. 11 Ст. 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена набільш економічно вигідною. Замовник приймає рішення виключно на підставі, в межах та у спосіб що передбачений Законом, дотримуючись принципів визначених у Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.. Своїм незаконним рішенням Ви грубо порушуєте права ТОВ Інженерна компанія "Союз", а також нівелюєте по-перше, норми чинного законодавства, а по-друге, положення написаної вами ж документації. Звертаємо Вашу увагу, що за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до Ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Принагідно зазначаємо, що на виконання Розпорядження КМУ від 18 грудня 2018 року № 1088-р “Про затвердження плану дій із впровадження Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” у 2018-2020 роках” на Prozorro з`явилася можливість повідомити про порушення безпосередньо в Держаудитслужбу, тож звертаємося до Вас із закликом припинити вчиняти дії, що спрямовані на порушення закупівельного законодавства. Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вами незаконного рішення ми будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником спрощеної закупівлі за ДК 021:2015 – 32550000-3 Телефонне обладнання, Департаментом соціального захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації уважно розглянуто Вашу скаргу на рішення щодо визначення переможця, та за результатами розгляду повідомляється наступне. Пункт 2.4. Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі – Інформація) регламентуються вимоги до поставки, монтажу, програмування, наладки та введення в експлуатацію обладнання і містять, в тому числі, вимоги щодо монтажу, програмування, наладка та введення в експлуатацію обладнання, і гарантії, які були беззаперечно прийняті ТОВ «Нетлінк-Сервіс», про що останнім зазначено у Пропозиції на закупівлю від 22.11.2021 № 211122/01. Разом з цим, п. 2.4 Інформації не містить переліку документів що необхідно подати учаснику торгів. Такий перелік наданий у п. 3 Інформації, і не містить вимоги щодо надання сертифікату на встановлення АТС Panasonic TDA100/200 та документу, що підтверджує гарантійний термін обладнання. Щодо конфігурації АТС, слід зауважити, що п. 2.3. Інформації, що складає опис предмета закупівлі, передбачено право замовника розглядати аналоги. В свою чергу, пропозиція учасника - ТОВ «Нетлінк-Сервіс» є не лише найбільш економічно вигідною, а ще такою, що за своїми характеристиками значно перевищує заявлені в Інформації, що чітко простежується у Пропозиції на закупівлю від 22.11.2021 № 211122/01 (кількість виділених ліній тощо). З огляду на вищевикладене, під час укладання договору, його предмет, підпадатиме під дію п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Також, відповідно до ст. 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен, зокрема надати: копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. З огляду на вищевикладене, Замовник не вбачає підстав для скасування рішення про визначення переможця та відхилення пропозиції ТОВ «Нетлінк-Сервіс» відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.12.2021 14:00