• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Радіатори для систем центрального опалення

Завершена

59 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 299.50 UAH
Період оскарження: 18.11.2021 09:29 - 24.11.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Безпідставна дискваліфікація

Номер: ef5ced5b9aeb4dfdba86c894e0216cb5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-18-001228-a.a2
Назва: Безпідставна дискваліфікація
Вимога:
ТОВ "Фірма "Мега Трейд", вважає рішення замовника, щодо відхилення нашої пропозиції неправомірним та необгрунтованим.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до п.4 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" У вимогах до предмета закупівлі, що містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Наголошуємо "МОЖЕ ВКАЗАТИ" це є право замовника, а не обов'язок. В даній закупівлі не вказано які аналоги та/або еквіваленти будуть прийматися, крім того було запитання від учасника про аналоги та/або еквіваленти, де було роз'яснено, що вони розглядатися не будуть. Принципів закупівлі не було порушено, а було використано право замовника у виборі бренду предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

БЕЗПІДСТАВНЕ ВІДХИЛЕННЯ

Номер: e9d63b6c5b2e411e9623f1420e77c7f5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-18-001228-a.c1
Назва: БЕЗПІДСТАВНЕ ВІДХИЛЕННЯ
Вимога:
Шановний Замовнику! Метою Закону України «Про публічні закупівлі», який регулює порядок та правовідносини в сфері публічних закупівель, є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ст.5 цього Закону публічні закупівлі повинні здійснюватися із безумовним дотриманням принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до умов Замовника у державній закупівлі UA-2021-11-18-001228-a за предметом «44621110-3 Радіатори для систем центрального опалення», у Додатку 3 оголошення до документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Радіатори для систем центрального опалення ДК 021:2015: 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі» визначені характеристики предмету закупівлі, а також містить абзац ПРИМІТКИ, де зазначено наступне: «У разі, якщо дані технічні вимоги містять посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічні вимоги містять вираз «або еквівалент». Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товару зазначеного у цьому переліку.» Учасником ФОП Ліпченко Г.С. пропонується до постачання товар «еквівалент», а саме - Радіатори для систем центрального опалення ТМ Hidros, На підтвердження відповідності товару що пропонується предметом закупівлі, пропозиція містить файл з назвою «Технічні характеристики» в якому наявна необхідна інформація про товар, а також порівняльна характеристика. Виходячи з наведеної інформації в Технічних характеристиках, товар учасника не гірший ніж товар що вимагається Замовником, та являється «еквівалентом». Виходячи з вищевикладеного пропозиція ФОП Ліпченко Г.С. відповідає вимогам Замовника! Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до с. 44 ЗУ «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Одним із видів відповідальності, передбаченим чинним законодавством відповідно до ст. 164-14 КпАП України, за: -відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Сподіваємось на зважене рішення Замовника та наполягаємо на перегляді рішення про БЕЗПІДСТАВНУ дискваліфікацію ФОП Ліпченко Г.С.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.4 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" У вимогах до предмета закупівлі, що містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. В даній закупівлі не вказано які аналоги та/або еквіваленти будуть прийматися, крім того було запитання від учасників про аналоги та/або еквіваленти, де було роз'яснено, що вони розглядатися не будуть. Принципів закупівлі не було порушено, а було використано право замовника у виборі бренду предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено