• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з розробки проектної документації з проходженням експертизи по об’єкту: «Нове будівництво будівлі Центру надання адміністративних послуг за адресою: вул. Красна, 6 м. Верхівцеве, Кам'янського району Дніпропетровської області»

Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Категорія замовника: згідно п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (органи місцевого самоврядування). Джерело фінансування: місцевий бюджет. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51660, Дніпропетровська область, Кам`янський район, м. Верхівцеве вул. Центральна буд.75

Завершена

438 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 192.00 UAH
Період оскарження: 17.11.2021 21:53 - 23.11.2021 03:00
Вимога
Відхилено

Оскарження протиправних дій Замовника

Номер: 4f3b42b17bdc4eb9aee2d7e9ccee4d58
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-17-015248-a.a3
Назва: Оскарження протиправних дій Замовника
Вимога:
Верхівцевською міською радою було оголошено закупівлю UA-2021-11-17-015248-a за предметом «Роботи з розробки проектної документації з проходженням експертизи по об’єкту: «Нове будівництво будівлі Центру надання адміністративних послуг за адресою: вул. Красна, 6 м. Верхівцеве, Кам'янського району Дніпропетровської області» За результатами розгляду пропозицій, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСП-СИСТЕМА" було визнано переможцем процедури закупівлі, проте зазначене рішення Замовника є протиправним, порушує вимоги документації та принципи здійснення закупівель встановлені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки: 1.Згідно вимог п. 15 Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (надалі Оголошення) передбачено надання скан-копію оригіналу або копії довідки про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо фізичної особи, фізичної особи –підприємця, посадових та службових осіб учасника (згідно примітки 1 до ст. 96-3 Кримінального кодексу України), видана органом прокуратури України, що датована поточним роком. Проте у складі пропозиції ТОВ "АСП-СИСТЕМА" зазначена довідка відсутня, при цьому Замовник ігнорує дану не відповідність та визнає даного учасника переможцем, що грубо порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі»! 2. Згідно вимог Додатку №3 до Оголошення передбачено, що у складі пропозиції має бути надано лист учасника, зареєстрований замовником, щодо відвідування об’єкту проектування. Відвідування та ознайомлення з об’єктом проектування до періоду подання пропозиції є обов’язковим. Для відвідування об’єкта, необхідно звернутися листом до Замовника, зареєструвати цей лист у Замовника, та погодити дату та час відвідування об’єкту. У складі пропозиції ТОВ "АСП-СИСТЕМА" надано Заяву на огляд об’єкту, що зареєстроване Замовником, проте у складі пропозиції відсутній Акт огляду (відвідування) або будь який інший документ, що підтверджує реальне відвідування об’єкту та погодження такого огляду з Замовником. Пропозиція містить лише інформацію про реєстрацію листа з проханням відвідування об’єкту. 3. Відповідно до вимог п. 9 Додатку №3 до Оголошення передбачено: Кошторис (складений та підписаний відповідальним виконавцем кошторисної документації та уповноваженою особою учасника), до якого мають бути надані підтверджуючі розрахунки. У складі пропозиції ТОВ "АСП-СИСТЕМА" надано Кошторис на проектні (вишукувальні) роботи, що не містить підтверджуючих розрахунків, відповідно у складі пропозиції відсутнє підтвердження цінової пропозиції. Наданий у складі пропозиції ТОВ "АСП-СИСТЕМА" кошторис не відображає етапи робіт, що передбачені Завданням на проектування відтак не може підтвердити вартість запропонованих робіт ТОВ "АСП-СИСТЕМА", що є суттєвим при визначенні переможця, що має виконувати роботи за бюджетні кошти. Зазначене вище свідчить про повну невідповідність кошторисних розрахунків ТОВ "АСП-СИСТЕМА" вимогам Замовника встановленим воголошенні. Відсутність уваги до зазначених порушень зі сторони Замовника вбачається не зрозумілим, оскільки при розгляді пропозицій має дотримуватися принцип недискримінації учасників та об’єктивного розгляду пропозицій! Звертаємо увагу Замовника, що при розгляді пропозицій слід керуватися принципами здійснення публічних закупівель, передбаченими ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та забезпечувати неупереджений розгляд всіх пропозицій що подані у закупівлі. Згідно вищезазначеного, враховуючи порушення Замовником основоположних принципів та порядку проведення закупівлі, наявності значних невідповідностей пропозиції ТОВ "АСП-СИСТЕМА" вимогам документації вимагаємо скасувати безпідставне та необґрунтоване рішення про визнання переможцем ТОВ "АСП-СИСТЕМА". Доводимо до відома Замовника, що у зв’язку з наявністю обставин що свідчать про порушення порядку проведення закупівлі у разі відмови у задоволенні даної вимоги або залишення її без розгляду ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» буде використовувати своє право відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» на звернення до суду з відповідною позовною заявою та зупинення процедури закупівлі. Також, повідомляємо, що за порушення законодавства у сфері публічних закупівель чинним законодавством передбачена адміністративна відповідальність службових (посадових), уповноважених осіб Замовника, якими було допущено порушення такої закупівлі. Додатково повідомляємо, що відповідно до ч.5 ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до положень законодавства у сфері закупівель у разі бездіяльності Замовника та не задоволенні даної вимоги ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» буде здійснено дії з метою забезпечення громадського контролю та усунення порушень допущених при проведенні даної закупівлі, а саме шляхом звернення до громадських організацій, Держаудит служби та органу, що здійснює контроль над Замовником.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Роз’яснення: 1. Згідно вимог п. 15 Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (надалі Оголошення) передбачено надання скан-копію оригіналу або копії довідки про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо фізичної особи, фізичної особи –підприємця, посадових та службових осіб учасника (згідно примітки 1 до ст. 96-3 Кримінального кодексу України), видана органом прокуратури України, що датована поточним роком. Проте у складі пропозиції ТОВ "АСП-СИСТЕМА" зазначена довідка відсутня, при цьому Замовник ігнорує дану не відповідність та визнає даного учасника переможцем, що грубо порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі»! Відповідь Замовника: У складі пропозиції ТОВ «АСП-СИСТЕМА» є довідка за вих. № 04/66-3007ВИХ-21 від 22.11.2021р. яка свідчить, що станом на 22.11.2021р. кримінальні провадження, у яких мітяться відомості про притягнення директора ТОВ «АСП-СИСТЕМА» Дікуна Володимира Петровича до кримінальної відповідальності, в якості підозрюваного, обвинуваченого не встановлені. 2. Згідно вимог Додатку №3 до Оголошення передбачено, що у складі пропозиції має бути надано лист учасника, зареєстрований замовником, щодо відвідування об’єкту проектування. Відвідування та ознайомлення з об’єктом проектування до періоду подання пропозиції є обов’язковим. Для відвідування об’єкта, необхідно звернутися листом до Замовника, зареєструвати цей лист у Замовника, та погодити дату та час відвідування об’єкту. У складі пропозиції ТОВ "АСП-СИСТЕМА" надано Заяву на огляд об’єкту, що зареєстроване Замовником, проте у складі пропозиції відсутній Акт огляду (відвідування) або будь який інший документ, що підтверджує реальне відвідування об’єкту та погодження такого огляду з Замовником. Пропозиція містить лише інформацію про реєстрацію листа з проханням відвідування об’єкту. Відповідь Замовника: Вимогами Додатку № 3 до Оголошення не встановлено, що Учасник має у складі своє пропозиції подати Акт огляду (відвідування) або будь який інший документ. Огляд об’єкту відбувся, як зазначено у відповіді Замовника без складання відповідного акту, як того вимагає положення Оголошення. 3. Відповідно до вимог п. 9 Додатку №3 до Оголошення передбачено: Кошторис (складений та підписаний відповідальним виконавцем кошторисної документації та уповноваженою особою учасника), до якого мають бути надані підтверджуючі розрахунки. У складі пропозиції ТОВ "АСП-СИСТЕМА" надано Кошторис на проектні (вишукувальні) роботи, що не містить підтверджуючих розрахунків, відповідно у складі пропозиції відсутнє підтвердження цінової пропозиції. Наданий у складі пропозиції ТОВ "АСП-СИСТЕМА" кошторис не відображає етапи робіт, що передбачені Завданням на проектування відтак не може підтвердити вартість запропонованих робіт ТОВ "АСП-СИСТЕМА", що є суттєвим при визначенні переможця, що має виконувати роботи за бюджетні кошти. Зазначене вище свідчить про повну невідповідність кошторисних розрахунків ТОВ "АСП-СИСТЕМА" вимогам Замовника встановленим воголошенні. Відповідь Замовника: Кошториси ТОВ «АСП-СИСТЕМА» складені відповідно до Збірника цін на проектні роботи для будівництва. Розділ 39 – Житлові та цивільні будівлі. Вказаний збірник цін є чинним та має відповідні вказівки, щодо розрахунку вартості проектних робіт. Кошторис ТОВ «АСП-СИСТЕМА» має розділ «Розрахунок вартості», що і є підтверджуючим розрахунком. Чинним законодавством не встановлено жодних вимог щодо необхідності відображення у Кошторисах етапів робіт, що передбачені Завданням на проектування. На підставі вищевикладеного рішення Замовника є цілком законним та обґрунтованим.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення Замовника

Номер: f423149db418438e8e001da6ec589d79
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-17-015248-a.c2
Назва: Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Щодо першого пункту «Не відповідність кошторисних розрахунків Завданню на проектування» 1. Кошторис №1 надано ТОВ «ВБК «СТАНДАРТ» на обстеження існуючих інженерних комунікацій розраховано відповідно до Технічного завдання (Додаток №5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель з врахуванням п. 1 що передбачає обстеження технічного тану існуючих інженерних комунікацій та складання відповідних технічних звітів. Кошториси 1-3 складені за формою відповідно до Додатку №4 та Додатку №5 Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», відповідно форми даних кошторисів не передбачають підпису керівника (уповноваженої особи учасника). Окрім цього Договірна ціна та Зведений кошторис, що відображає всі розрахунки підписаний уповноваженою особою учасника – директором ТОВ «ВБК «СТАНДАРТ». Щодо другого пункту « Копії кваліфікаційних сертифікатів посвідчені не належним чином» 2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить наступну вимогу: «Копії документів мають бути підписані уповноваженою особою учасника та завірені печаткою учасника.» У складі пропозиції ТОВ «ВБК «СТАНДАРТ» надано копії кваліфікаційних сертифікатів, що завірені відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вимоги щодо засвідчення копій документів відповідно до Національного стандарту України « Уніфікована система організаційно – розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» ДСТУ 4163-2020 не міститься в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Щодо третього пункту «Відсутність необхідних працівників у 2022р» 3. Відповідно до вимоги п. 2 Додатку №3 до оголошення встановлено, що у довідці обов’язково має бути зазначена наступна інформація: прізвище, ім’я, по батькові працівника та займана посада (обов’язкова наявність сертифікованого архітектора, сертифікованих інженерів-проектувальників з інженерно-будівельного проектування), форма трудових відносин з працівником (штатний працівник, сумісник, зайнятий за цивільно-правовим договором, тощо) на підтвердження надати відповідний документ. Відповідно, оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить вимог до договорів ЦПХ із відповідними фахівцями яких учасник планує залучати до виконання робіт, та не встановлює строку їх дії. Окрім цього зазначені договори ЦПХ будуть пролонговані ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» а також роботи передбачені предметом закупівлі можуть бути виконані достроково. Щодо четвертого пункту «Невірно розрахована ціна виконання робіт» 4. У складі пропозиції ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» на виконання вимог оголошення надано: Витяг з реєстру платника єдиного податку Витяг ЄДРПОУ Виписку ЄДРПОУ Відповідно до положень оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено : «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі наявності факту зазначення у документах пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначені результатів закупівлі, Замовник дискваліфікує такого учасника.» Враховуючи, що ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» у складі пропозиції було надано підтверджуючі документи про зміну КВЕД зазначені данні можуть бути перевірені відповідно до положень оголошення через відкриті джерела, а саме через електронний кабінет Державної податкової служби в реєстрі платників єдиного податку за кодом ЄДРПОУ учасника. ( електронне посилання на відкритий реєстр доступ до якого є вільним https://cabinet.tax.gov.ua/registers/edpod) та можна отримати підтвердження достовірності інформації, що надана ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» у складі пропозиції, щодо системи оподаткування та КВЕД. Щодо п’ятого пункту «Відсутність пояснень стосовно відсутності ліцензії» 5. У складі пропозиції ТОВ «ВБК «СТАНДАРТ» надано «Довідку про ліцензування» відповідно до якої повідомляється, що Постановою КМУ №148 від 27.02.2012 року вносить зміни до порядку ліцензування господарської діяльністї що була затверджена Постановою КМУ №1396 від 05.12.07. В свою чергу Постанова КМУ №148 від 27.02.2012 викладена в редакції з врахуванням змін внесеним згідно з Постановами КМ № 879 від 21.10.2015; № 219 від 13.03.2020. (Постанова КМУ, що скасовує Постанову КМУ 1393) (посилання на електронне джерело : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/148-2012-%D0%BF#Text) Відповідно дана довідка надана ТОВ «ВБК «СТАНДАРТ» містить посилання на норми діючого законодавства, що передбачають відсутність ліцензування проектних робіт Щодо шостого пункту « Відсутність необхідного програмного забезпечення щодо розробки робочих креслень» 6. Відповідно до вимог оголошення передбачено, що учасник має надати довідку про наявність обладнання та програмного забезпечення, необхідних для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі У складі пропозиції ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» надано інформацію про наявність програмного забезпечення АВК ( Ліцензія та Договір). Відповідно до Договору №8-С/01338 від 22.01.2021р. даний договір укладений з ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» та містить реквізити (підпис та печатку) код ЄДРПОУ 41398859 учасника закупівлі ТОВ «ВБК СТАНДАРТ». Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить переліку ліцензійних програмних забезпечень, що необхідно надати учасникам закупівлі, також ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» використовує мультиплатформені програми, що є у вільному доступі для виконання графічних архітектурно планувальних розділі. Щодо сьомого пункту «Неналежним чином оформлені документи про підтвердження повноважень посадової особи» 7. Відповідно до ст. 581 ГКУ 1. Суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. 2. Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не вправі вимагати нотаріального засвідчення вірності копії документа у разі, якщо така вимога не встановлена законом. 3. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків. Також 23.03.2017 року, було прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями» № 1982-VIII. Закон набирає чинності через три місяці з дня його опублікування, а саме 20 липня 2017 року. Ним запроваджуються наступні положення: із законодавства виключаються вимоги про обов’язкове використання печаток (незалежно від їх наявності у суб’єктів господарювання); незалежно від того, чи використовує суб’єкт господарювання печатку у своїй діяльності, відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документу, який подається від імені суб’єкта господарювання органу державної влади або органу місцевого самоврядування; виключається можливість визнання документу (угоди, правочину) недійсним (неукладеним, невчиненим) у зв’язку з відсутністю відбитку печатки; виключається необхідність використання печаток у взаємовідносинах суб’єктів господарювання з державними органами та органами місцевого самоврядування; встановлюється адміністративна відповідальність за вимагання державним органом або органом місцевого самоврядування наявності відбитку печатки на офіційному документі. Таким чином згідно норм чинного законодавства відсутність печатки на документі не залежно від її наявність в суб’єкта господарювання не впливає на чинність документі відтак Статкевич А.Г. є повноважною особою у розумінні чинного законодавства. Враховуючи вищезазначене вимагаємо скасувати протиправне рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ВБК СТАНДАРТ».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» СТАТКЕВИЧ А.Г. На вашу вимогу від 06.12.2021р. повідомляємо наступне: У зв’язку з наявністю наступних підстав для відхилення пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ВБК СТАНДАРТ», поданої на участь у спрощеній закупівлі, згідно з предметом закупівлі «Роботи з розробки проектної документації з проходженням експертизи по об’єкту: «Нове будівництво будівлі Центру надання адміністративних послуг за адресою: вул. Красна, 6 м. Верхівцеве, Кам'янського району Дніпропетровської області», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» –71320000-7 Послуги з інженерного проектування, унікальний номер оголошення UA-2021-11-17-015248-a та вжиття у зв’язку з цим заходів передбачених ч.14 ст. 14 Закону: - В Довідці про ліцензування №009 від 22.11.2021р Учасник посилається на Постанову КМУ №1396 від 05.12.2007р. «Про ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури», яка втратила чинність на даний період часу, та Постанову КМУ № 148 від 27.02.2012 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України та визнання такою, що втратила чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2009 р. № 759» яка не має відношення до ліцензування виду робіт, згідно предмету закупівлі, що суперечить вимогам п.13 Додатку № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель; - Договори № 01/10/2021, № 10/11/2021, № 05/11/2021 укладені на виконання робіт працівниками ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» до 31.12.2021р., що суперечить п.27 Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель; - Договір про надання послуг № 8-С/01338 від 22.01.2021р. та акт здавання-приймання виконаних послуг від 25.01.2021р. укладені між ФОП Черницький С.В. та Товариством з обмеженою відповідальністю «Інжинірингова компанія «ВБК «СТАНДАРТ», згідно наданого витягу з ЄДР назва учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК СТАНДАРТ". Таким чином Довідка про наявність матеріально технічної бази в Учасника закупівлі не підтверджена, що суперечить п.3 Додатку № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель. На підставі вищевказаного у Замовника відсутні підстави для скасування рішення щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ВБК СТАНДАРТ» поданої на участь у спрощеній закупівлі, згідно з предметом закупівлі «Роботи з розробки проектної документації з проходженням експертизи по об’єкту: «Нове будівництво будівлі Центру надання адміністративних послуг за адресою: вул. Красна, 6 м. Верхівцеве, Кам'янського району Дніпропетровської області», код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» –71320000-7 Послуги з інженерного проектування, унікальний номер оголошення UA-2021-11-17-015248-a.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Незаконне визначення переможцем

Номер: 4e5f3c174ec2437596a72b44f0c7ae3a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-17-015248-a.b1
Назва: Незаконне визначення переможцем
Вимога:
1. Не відповідність кошторисних розрахунків Завданню на проектування: У складі своєї пропозиції ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» надало Кошторис № 1 на обстеження існуючих інженерних комунікацій. Відповідно до п. 9 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель Учасник мав подати кошторис (складений та підписаний відповідальним виконавцем кошторисної документації та уповноваженою особою учасника), до якого мають бути надані підтверджуючі розрахунки. Відповідно до п. 4.2. Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого Наказом Мінрегіонбуду № 45 від 16.05.2011р. та п. 3.5. ДБН А.2.2-3:2014 Завдання на проектування це обґрунтовані вимоги Замовника до планувальних, архітектурних, інженерних та технологічних рішень об’єкта будівництва, його основних параметрів, вартості та організації його будівництва. Так Завдання на проектування не містить вимогу Замовника щодо необхідності обстеження існуючих інженерних комунікацій. Таким чином Кошторис складений у супереч Завданню на проектування, що призведе до надмірного, нецільового витрачання бюджетних коштів. Крім того Кошториси 1-3 у супереч п. 9 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель не містять підпису уповноваженою особою учасника – директора ТОВ «ВБК СТАНДАРТ». 2. Копії кваліфікаційний сертифікатів посвідчені не належним чином. Відповідно до п. 2 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему Учасник мав надати копію діючого кваліфікаційного сертифікату на архітектора з архітектурно-об'ємного проектування та на інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, який буде безпосередньо залучений до виконання робіт При засвідченні копій документів слід керуватися вимогами Національного стандарту України “Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів” ДСТУ 4163-2020, та завіряти копії документів згідно п. 5.26 «Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів "Згідно з оригіналом", найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії». Вказані копії не мають дати посвідчення, а отже не посвідчені згідно вимог чинного законодавству України. 3. Відсутність необхідних працівників у 2022 році Згідно довідки про наявність працівників до роботи Учасник планує залучити двох інженерів-проектувальників та архітектора. Учасником у складі пропозиції надав договори ЦПХ із відповідними фахівцями, термін дії яких закінчиться 31.12.2021р. Відповідно до Завдання на проектування – виконання робіт розраховано на 2021-2022роки. Крім того, згідно відповідної довідки ТОВ «ВБК-СТАНДАРТ» повідомив про 60-ти денний строк виконання робіт – тоб-то завершення заплановано у березні 2022р. Отже Учасник не зможе належним чином завершити виконання відповідних робіт через відсутність відповідних фахівців. 4. Невірно розрахована ціна виконання робіт Витяг про сплату єдиного податку ТОВ «ВБК-СТАНДАРТ» не містить належного КВЕД – 71.11 діяльність у сфері архітектури. Таким чином Учасник не є платником єдиного податку під час виконання діяльності у сфері архітектури, а саме розробки необхідної відповідної проектно-кошторисної документації. Отже у своїй ціновій пропозиції та відповідних кошторисах ТОВ «ВБК-СТАНДАРТ» безпідставно та помилково врахував єдиний податок. 5. Відсутність пояснень стосовно відсутності ліцензії Відповідно до п. 13 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель Учасник мав подати Діючу на весь період виконання робіт ліцензію необхідну для виконання робіт (якщо вимога щодо наявності такої ліцензії не передбачена чинним законодавством учасником надається лист-пояснення з посиланням на норми ДІЮЧОГО законодавства). Довідка про ліцензування складена у супереч вказаним вимогам: Постанова № 148 від 27.02.2012р. Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України та визнання такою, що втратила чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2009 р. № 759 взагалі не стосується наявності/відсутності ліцензування архітектурної діяльності. Також вказана Постанова не скасувала Постанову № 1396 від 05.12.2007р. Ця Постанова була скасована Постановою 219 від 13.03.2020р. Отже всупереч вищезазначеним вимогам довідка учасника № 009 від 22.11.2021р. не містить посиланням на норми ДІЮЧОГО законодавства. 6. Відсутність необхідного ліцензованого програмного забезпечення щодо розробки робочих креслень. Згідно довідки про наявність матеріально-технічної бази ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» має лише ліцензоване програмне забезпечення АВК. Вказане програмне забезпечення призначено виключно для складання лише одного із багатьох розділів ПКД, а саме – кошторисної документації. Інші графічні архітектурно-планувальні розділи такі як наприклад: ПЗО, ГП, АБ, КЖ, КМ, ВК, ОВ, ЗВК, СПЗ, ЕОМ, ЕЗ, БЗ, ЕГ, ЛО ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» складати не в змозі через відсутність необхідного ліцензованого програмного забезпечення. Крім того Ліцензія № 8-С/01338 видана на ім’я ТОВ «Інжинірингова компанія «ВБК СТАНДАРТ», що є іншою юридичної особою, оскільки Учасником є ТОВ «ВБК СТАНДАРТ». Крім того згідно довідки про наявність матеріально-технічної бази ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» не має необхідної комп’ютерної та оргтехніки, що взагалі унеможливлює виготовлення будь-якої проектно-кошторисної документації. 7. Неналежним чином оформлені документи про підтвердження повноважень посадової особи. У складі своєї пропозиції Учасник надав довідку про використання у своїй діяльності печатки. Натомість наказ про призначення директора ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» не має відповідної печатки. Таким чином Статкевич А.Г. не є повноважною особою у розумінні чинного законодавства України. На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати рішення та визнати пропозицію ТОВ «ВБК ГАРАНТ» такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. У випадку незадоволення цієї вимоги ТОВ «АСП-СИСТЕМА» буде вимушена звернутись до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою, а також до відповідних правоохоронних органів та суду.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Протоколом уповноваженої особи № 82 від 06.12.2021р. скасоване рішення визначення переможця спрощеної закупівлі «Роботи з розробки проектної документації з проходженням експертизи по об’єкту: «Нове будівництво будівлі Центру надання адміністративних послуг за адресою: вул. Красна, 6 м. Верхівцеве, Кам'янського району Дніпропетровської області» (код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) та відхилено пропозицію учасника процедури спрощеної закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «ВБК СТАНДАРТ», згідно ч. 13 п. 1 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв`язку з тим, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 06.12.2021 13:26