• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання зупинок громадського транспорту для сіл Матвіївка, Новоіванівка, Веселе за кодом ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини

Завершена

102 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 510.00 UAH
Період оскарження: 17.11.2021 16:13 - 23.11.2021 10:00
Вимога
Вирішена

Оскарження ФОП Димова

Номер: 6be2589d935c410391fd080effd7b6ef
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-17-012385-a.c3
Назва: Оскарження ФОП Димова
Вимога:
Пред'явлені помилки є несуттєвими і не впливають на головний критерії оцінювання закупівлі - "ЦІНА". Надаю свої оскарження!
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу UA-2021-11-17-012385-a.c3 та Лист оскарження до Вимоги № UA-2021-11-17-012385-a.a2 від ФОП ДИМОВА СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА, датовану 09.12.2021 року, повідомляю, що вимога учасника закупівлі Фізичної особи-підприємця Димової Світлани Валеріївни було розглянута та надана відповідь, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель із використанням електронного майданчика. Крім того, відповідно до абзаців 3, 4 частини 12 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. У зв’язку з визначенням переможця закупівлі UA-2021-11-17-012385-a «Придбання зупинок громадського транспорту для сіл Матвіївка, Новоіванівка, Веселе за кодом ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини», пропозиції інших учасників не розглядалися.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Документи подані із помилками і не відповідають вимогам тендерної закупівлі

Номер: 0b268cbb1876412a93b6d334c23db9f0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-17-012385-a.a2
Назва: Документи подані із помилками і не відповідають вимогам тендерної закупівлі
Вимога:
надання завідомо недостовірної інформації, яка стосується предмета закупівлі: строки гарантії у документах не співпадають (паспорт виробу - 24 місяці, у договрі - 36 місяці); учасник подав довідку про те, що не працює з печаткою від початку своєї діяльності, у той же час подає свідоцтво платника з відбитком власної печатки; згідно з вимогами тендерної документації код закупівлі не співпадає з довідкою щодо діяльності: 44212320-8 замість 44210000-5
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Учасник закупівлі Фізична особа-підприємець Димова Світлана Валеріївна, Вашу вимогу UA-2021-11-17-012385-a.a2 було розглянуто, та за результатами її розгляду повідомляю наступне. Відповідно до абзацу 1, 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до частини 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Не зважаючи на вищевказане, необхідно зазначити, що 08.12.2021 року за результатами розгляду пропозиції закупівлі UA-2021-11-17-012385-a «Придбання зупинок громадського транспорту для сіл Матвіївка, Новоіванівка, Веселе за кодом ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини» учасника Фізичної особи-підприємця Подольчак Василя Васильовича, переможцем закупівлі було визначено Фізичну особу-підприємця Подольчак Василя Васильовича, ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю. Частиною 13 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачені підстави для відхилення пропозицій, а саме, у разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Тобто підстав для відхилення пропозицій учасника ФОП Подольчак В.В. не було, та за результатами розгляду (перегляду) його пропозицій, ФОП Подольчак В.В. і було визначено переможцем закупівлі. З приводу відсутності печатки та наявності її відтиску, необхідно зазначити, що учасником Фізична особа-підприємець Подольчак Василь Васильович у складі пропозиції надано довідку, згідно якої він повідомляє, що в своїй діяльності не використовує печатку з моменту реєстрації та за правами чинного законодавства. Також, як передбачено в п. 19 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Окрім того, відповідно до частин 1 -3 статті 581 Господарського кодексу України, суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків. З приводу гарантійного терміну на придбаний товар, слід зазначити, що у Додатку 1 до оголошення Форма «Цінова пропозиція» передбачено зазначення учасниками гарантійного терміну. Також, п. 2.5 Проекту договору (Додаток 4 до оголошення) визначає, що «постачальник гарантує надійність і якість товару протягом ____ років після поставки товару.». Учасником Фізична особа-підприємець Подольчак Василь Васильович у складі пропозиції надано Форму «Цінова пропозиція», в якій зазначено гарантійний термін 3 роки, у проекті договору ним вказується, що постачальник гарантує надійність і якість товару протягом 3 років після поставки товару. Відповідно до пункту 5 частини 1 статті 1 Закону України «Про захист прав споживачів» гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг. Відповідно до статті 7 Закону України «Про захист прав споживачів» виробник (виконавець) забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами чи договором. Гарантійний строк на комплектуючі вироби повинен бути не менший, ніж гарантійний строк на основний виріб, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами чи договором. З приводу іншого необхідно зазначити, що наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 року «Про затвердження Переліку формальних помилок» затверджений перелік формальних помилок. Так, частинами 2, 4 передбачені, що ними є помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі; окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.12.2021 09:23
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження

Номер: abe0da3a400d476eb1a387174f8dae3c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-17-012385-a.c1
Назва: Оскарження
Вимога:
Оскарження пред'явлених вимог до Учасника
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Оскарження учасника спрощеної закупівлі Фізична - особа підприємець Подольчак Василь Васильович за предметом закупівлі Придбання зупинок громадського транспорту для сіл Матвіївка, Новоіванівка, Веселе за кодом ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини (унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2021-11-17-012385-a) розглянуто. Пропозицію учасника спрощеної закупівіл Фізична - особа підприємець Подольчак Василь Васильович буде переглянуто.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 08.12.2021 10:57