-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фізична охорона адміністративної будівлі
Завершена
570 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 8 550.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 8 550.00 UAH
Період оскарження:
17.11.2021 12:29 - 29.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога щодо наявності офісу у м. Вінниця
Номер:
38e1cf994edb49faa6c0649bbeda8bc5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-17-006030-a.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога щодо наявності офісу у м. Вінниця
Вимога:
Шановний Замовник!
Додатком 3 до тендерної документації, частини 1 в пункті А вказана наступна вимога -
Наявність головного офісу та/або територіального підрозділу (представництва) учасника, про наявність чергової частини при головному офісі та/або територіальному підрозділі (представництві) – цілодобово, у м. Вінниці із зазначенням його місцезнаходження, на підтвердження вищезазначеної інформації, учасник повинен надати наступні підтверджуючі документи (Витяг з реєстру прав власності на нерухоме майно та/або Договір оренди нерухомого майна (додатково підтвердити дійсність договору оренди надавши копію квитанції, платіжного доручення або іншого документу про факти оплати за наданим договором));
Вимагаючи наявність офісного приміщення у період подачі Тендерної пропозиції – Суттєво обмежує Нас як потенційного учасника та інших учасників, які здійснюють свою діяльність по всій території України, проте не мають офісного приміщень в м. Вінниця
Враховуючи, що згідно Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності і Закону України "Про охоронну діяльність" для суб'єктів господарювання у даній сфері не передбачено, що вони зобов'язані мати офіс в певному регіоні, області чи місті надання послуг, то така вимога є незаконною. Ліцензія на право надання охоронник послуг не має обмежень по територіальному принципу, а тому схиляння суб'єктів господарювання до здійснення правочинів, які не передбачені законодавством є грубим порушенням.
Наша компанія має дуже великий досвід в наданні охоронних послуг по всій території нашої Держави, зокрема з охорони установ Державної податкової служби, в інших регіонах, та у випадку перемоги в даній закупівлі зможемо орендувати відповідне приміщення.
Ваші дії в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Просимо вилучити вимого щодо наявності в учасника офісного приміщення у місті Вінниця, та додати вимогу щодо надання гарантійного листа, щодо документального підтвердження офісного приміщення під час укладання договору.
Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.11.2021 12:31
Вирішення:
Добрий день! Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборони вимагати від Учасника надання підтвердження інформації щодо наявності матеріально-технічної бази, зокрема наявності головного офісу та/або територіального підрозділу учасника (про наявність чергової частини при головному офісі та/або територіальному підрозділі (представництві) у м. Вінниці із зазначенням його місцезнаходження. Законом передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Наявність матеріально-технічної бази, зокрема головного офісу та/або територіального підрозділу учасника у м. Вінниці, як один з кваліфікаційних критеріїв, не має на меті обмеження конкуренції та/або дискримінації Учасників. Ця вимога за рішенням Замовника була встановлена з метою можливості вчасного (оперативного) реагування у разі виникнення особливих (екстрених) ситуацій та з метою надання якісних послуг на території об’єкта охорони Замовника. Звертаємо Вашу увагу, що ця вимога зумовлена тим, що Замовником є Головне управління державної казначейської служби України у Вінницькій області, основним завданням якого, є забезпечення казначейського обслуговування бюджетних установ, зокрема їх розрахунково-касове обслуговування, що по своїй суті є банком для бюджетних установ. Отже, виходячи з вищенаведеного Замовник не вбачає в зазначеній вимозі дискримінаційних умов.
Статус вимоги:
Відхилено