-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщень та прилеглої території)
Завершена
324 010.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 620.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 620.05 UAH
Період оскарження:
17.11.2021 11:44 - 29.11.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Порушення трудового законодавства в сфері нарахування заробітної платні
Номер:
f69c5297f44d40ada42e71d198355f2b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-17-002068-c.b2
Назва:
Порушення трудового законодавства в сфері нарахування заробітної платні
Вимога:
Скарга!
Поясніть буд ласка як ви будете обраховувати Калькуляцію середньомісячної вартості надання послуг одним охоронником з урахуванням положень Кодексу законів про працю України та інших нормативно-правових актів що регулюють оплату праці працівників. Як вказано в скарзі яка надійшла від попереднього Учасника торгів, у вас занижена вартість години охорони 53,8 грн. в той час як вона повинна бути близько 61,00 грн., без податку 5% або ПДВ 20%, виробничих витрат , прибутку та іншого, саме:
- мінімальна оплата праці - (6500,00 грн : 165,6 год. ( середня норма годин на 2022 рік)) = 39,25 грн.
- нічні години охорони 20% - ( 39,25 грн. х 20% ) = 7,85 грн.
- Єдиний соціальний внесок 22% - (39,25 грн. + 7,85 грн.) х 22% = 10,36 грн.
Всього: 57,46 грн, а у вас заплановано 53,80 грн.
Не враховано:
- Святкові дні,
- Щорічна відпустка,
- Податок з підприємства 5% або ПДВ 20%,
- Виробничі витрати,
- Прибуток.
Поясніть буд ласка як ви будете обраховувати ( виконувати ) вимогу Додатку 3, п.6. ?
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол вимога 2.pdf 25.11.2021 15:33
Дата подачі:
22.11.2021 21:29
Вирішення:
Закон України «Про публічні закупівлі» не містить заборони щодо проведення закупівель до набрання чинності Закону про Державний бюджет України, до затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану підприємства, замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році, може наприкінці поточного року розпочати закупівлю за відповідним предметом закупівлі. При визначенні потреби у видатках на 2022 рік, Сумською регіональною державною лабораторією Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів враховані та дотримані орієнтовні граничні показники видатків, які доведені Міністерством фінансів України та розраховані із врахуванням індексу цін виробників на 2022 рік в розмірі 108,0%.
Сумська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів фінансується з Державного бюджету України, має потребу саме в заявленому обсязі послуг і не має більших фінансових можливостей.
Разом з тим наголошуємо, що рішення про участь в тендерних закупівлях в якості учасника приймається суб’єктом господарювання виключно на добровільній основі. Тому розпочата Замовником процедура закупівлі послуг з охорони не примушує будь-якого потенційного учасника приймати в ній участь.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.11.2021 15:33
Вимога
Відхилено
Порушення положень Кодексу законів про працю України
Номер:
c386265030fe4871a8ca2a8713b75df5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-17-002068-c.c1
Назва:
Порушення положень Кодексу законів про працю України
Вимога:
ВИМОГА!
В тендерній документації в Додатку №3, п.6. «Калькуляція середньомісячної вартості надання послуг одним охоронником з урахуванням положень Кодексу законів про працю України та інших нормативно-правових актів, що регулюють оплату праці працівників. У разі якщо калькуляція не відповідає вимогам зазначених нормативно-правових актів, Замовник має право відхилити пропозицію Учасника» - дана норма не відповідає положенням Кодексу законів про працю України і суттєво є заниженою тоб то вартість однієї години охорони виходячи з вартості послуг 324010,00 грн. при 6022,5 годинах охорони одним охоронником складає 53,80 грн., в той час як вартість однієї години охорони на 2022 рік не може бути меньше 60,5 грн. ( враховуючи заробітну платню, робота в нічний час, робота в святкові дні, витрати на відпустку та витрати на ЄСВ 22%) і це без урахувань податків з підприємства 5% або 20% ПДВ, виробничих витрат, прибутку та іншого.
Вимагаємо або збільшити вартість послуг, або зменшити кількість годин охорони за договором.
Пов'язані документи:
Учасник
- Порушення положень Кодексу законів про працю України 18.11.2021 21:52
- Протокол надання відповіді на вимогу.pdf 22.11.2021 16:25
Дата подачі:
18.11.2021 21:52
Вирішення:
При підготовці бюджетних запитів на 2022 рік Сумською регіональною державною лабораторією Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів враховані норми Бюджетного кодексу України, Бюджетної декларації на 2022-2024 роки схваленої постановою Кабінету Міністрів України від 31 травня 2021 року № 548 "Про схвалення Бюджетної декларації на 2022-2024 роки" (Схвалено Постановою Верховної Ради України від 15 липня 2021 року № 1652-IX), вимоги наказу Міністерства фінансів України від 17.07.2015 р. № 648 та інших нормативно правових актів.
Так, при визначенні потреби у видатках на 2022 рік, Сумською регіональною державною лабораторією Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів враховані та дотримані орієнтовні граничні показники видатків, які доведені Міністерством фінансів України та розраховані із врахуванням індексу цін виробників (грудень до грудня попереднього року) на 2022 рік в розмірі 108,0%.
Враховуючи, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить заборони щодо проведення закупівель до набрання чинності Закону про Державний бюджет України, до затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану підприємства, замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році, може наприкінці поточного року розпочати закупівлю за відповідним предметом закупівлі.
В розумінні п. 31 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Під час розробки тендерної документації та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник виходив з принципів здійснення закупівель, визначених ст. 5 Закону, насамперед з принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Станом на дату оголошення закупівлі послуг з охорони на 2022 рік за ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщень та прилеглої території) очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням норм Бюджетного кодексу України, Бюджетної декларації на 2022-2024 роки, вимог Міністерства фінансів України із з застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Відповідно до ст. 164-12 КупАП у разі включення недостовірних даних до бюджетних запитів, що призвело до затвердження необґрунтованих бюджетних призначень або необґрунтованих бюджетних асигнувань наступає адміністративна відповідальність.
В нашому випадку склад адміністративного правопорушення відсутній, оскільки відсутній факт затвердження необґрунтованих бюджетних призначень.
На підставі вищезазначеного ваша вимога щодо перегляду умов закупівлі не може бути задоволена, оскільки Сумська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів фінансується з Державного бюджету України і не порушила вимоги бюджетного законодавства, має потребу саме в заявленому обсязі послуг і не має більших фінансових можливостей.
Разом з тим наголошуємо, що рішення про участь в тендерних закупівлях в якості учасника приймається суб’єктом господарювання виключно на добровільній основі. Тому розпочата Замовником процедура закупівлі послуг з охорони не примушує будь-якого потенційного учасника приймати в ній участь.
Статус вимоги:
Відхилено