• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання офісних приміщень та обслуговування прибудинкової території та зелених насаджень

Детальна інформація міститься у доданих файлах

Завершена

2 400 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Період оскарження: 17.11.2021 11:18 - 26.11.2021 13:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 3f4a59f73e4742d7b24dbf6e96024619
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-17-004220-a.c3
Назва: Вимога
Вимога:
По перше: Відповідно до умов тендерної документації Учасник закупівлі мав надати «підтвердження ознайомлення Учасника з орієнтовними технічним вимогам до предмета закупівлі та підтвердження ознайомлення з обсягом послуг (Додаток № 3)» Наданий документ не підтверджує ознайомлення Учасника з орієнтовними технічним вимогам до предмета закупівлі та підтвердження ознайомлення з обсягом послуг та підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі. Отже, Замовником зазначено певний об’єм інформації, який повинен бути підтверджений в тендерній пропозиції учасником процедури закупівлі. Водночас, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності його пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, міститься в Додатку 3 до ТД. Додаток 3 до тендерної документації має вираз: повинен мати, має бути, повинен надати, повинна. Вираз «повинен» передбачає вимогу до учасника, який повинен підтвердити встановлену Замовником вимогу з конкретним посиланням на нормативно-правовий акт/акти або зазначити дану вимогу у стверджувальній формі, таким чином учасник підтвердить вимогу та надасть можливість Замовнику переконатись у якості, кількості та відповідності послуг, які будуть надаватися, всім вимогам Замовника. Доцільно зауважити, що Замовником вимагалось підтвердження учасником технічних, якісних, кількісних характеристик та інших вимог до предмета закупівлі, через що Замовник звертає увагу, що у відповідності до Академічного тлумачного словника – «підтвердження, підтвердити – визнавати, засвідчувати правильність, достовірність; «відповідати - бути відповідним чому-небудь, бути у відповідності з чимсь» (Словник української мови: в 11 томах. — Том 6, 1975. — Стор. 513.; http://sum.in.ua/p/6/513/1 Том 1, Стор. 620); твердження: думка, положення або вислів, що доводить (підтверджує) щось, лежить в основі чогось та у мовленні відображається у формі стверджувального речення (https://uk.wikipedia.org/wiki/Твердження)». Таким чином, зі змісту наданих Учасника документів, із вказаною аргументацією, є незрозумілим та недоведеним, що прибирання будівлі буде здійснюватися протягом усього робочого дня, результатом надання послуг буде відсутність бруду, плям, пилу, розводів, павутиння, вапняного нальоту, іржі, неприємного запаху, послуги будуть надаватись із застосуванням екологічно безпечних (відповідно до ДСТУ ISO 14024). В той же час в складі пропозиції відсутнє підтвердження ознайомлення Учасника з орієнтовними технічним вимогам до предмета закупівлі та підтвердження ознайомлення з обсягом послуг (Додаток № 3). По друге: У разі пониження ціни під час аукціону, Учасник який знаходиться на стадії «Кваліфікація» має надати оновлену цінову пропозицію (згідно з результатами аукціону) протягом 24 годин з моменту повідомлення від Компанії з вимогою про оновлення такої пропозиції. Учасник надав оновлену конкурсну пропозицію з заробітною платою одного працівника на місяць з цінами нижчими ніж встановлено мінімальною заробітною платою згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» з 01 січня 2022 року - 6500,0 грн, з 01 жовтня 2022 року - 6700,0 грн. Керуючись вищевикладеним просимо відхилити пропозицію переможця.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога про відхилення пропозиції переможця на основі викладених аргументів є необґрунтованою та такою що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога Замовнику

Номер: 308d884474c84071ab6f5855b4dc15fb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-17-004220-a.a2
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно п.1 розділу ІІ «Вимоги до Учасника процедури закупівлі та спосіб їх підтвердження» вами вимагається надати: - довідка про виконання аналогічного за предметом договору (-ів) (на режимних територіях та об’єктах з обмеженим доступом) з зазначенням предмету, суми та строків надання послуг (з підтвердженням факту виконання договору – копія договору, акти наданих послуг або інші документи зі збереженням персональних даних та (або) інформації, яка становить комерційну таємницю), адреса об’єкта прибирання, площа прибирання за договором; - позитивні відгуки (листи) від контрагентів про підтвердження якості наданих послуг з прибирання за аналогічними договорами; Вважаємо формулювання про досвід виконання аналогічних договорі на на режимних територіях та об’єктах з обмеженим доступом досить спірним через те, що оцінювати – чи є територія режимною або об’єкт має обмежений доступ буде у даному випадку виключно Замовник. У нашому розумінні – будь яке офісне приміщення, яке має охорону на вході та перепускну систему є об’єктом з обмеженим доступом через те, що будь який громадянин не має можливості попасти на таку територію без оформлення перепустки. Просимо Вас надати роз’яснення – яке підтвердження необхідно надати з приводу того – чи є територія режимною, або об’єкт має обмежений доступ? Та просимо Вас надати роз’яснення – чи буде Вами розцінено, що офісне приміщенн , яке має охорону на вході та перепускну систему – є об’єктом з обмеженим доступом, чи ні?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Зауваження враховані. Зміни в документацію будуть внесені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення правопорушень

Номер: 18595778290a46239b7c6347c3f118b5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-17-004220-a.b1
Назва: Вимога про усунення правопорушень
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно п.1 розділу ІІ «Вимоги до Учасника процедури закупівлі та спосіб їх підтвердження» Вами вимагається надати: - довідка учасника, складена у довільній формі, подається у складі пропозиції учасника (з зазначенням кількості, кваліфікації, досвіду роботи працівників, які будуть задіяні у наданні комплексної послуги); - на підтвердження наявності необхідної кількості працівників (у штаті або на інших законних засадах) Учасник надає один з таких документів: а) звіт прийнятого Державною фіскальною службою України за останній звітний період (з квитанцією №2), що містить інформацію про середню кількість працівників (зі збереженням персональних даних); б) звіт про суми нараховані заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (дод.4), а саме таблиця 1 цього звіту; в) податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб і сум утриманого з них податку (форма 1ДФ); г) баланс (звіт про фінансовий стан) (форма 1) або фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва в залежності від категорії підприємства. Вами перелічені документи, якими можливо підтвердити наявність виключно штатних працівників, та не передбачено можливість підтвердити наявність працівників, що працюють за цивільно-правовими угодами. При цьому діючим законодавством України допускається можливість винаймати працівників за цивільно-правовими угодами, та у такому разі підтвердженням наявності працівника буде копія цивільно-правової угоди, укладеної між учасником та працівником. З метою забезпечення недискримінації учасників, та можливості прийняти участь у даній процедурі закупівлі, просимо Вас внести зміни до умов тендерної документації, та викласти п.1 розділу ІІ «Вимоги до Учасника процедури закупівлі та спосіб їх підтвердження» у наступній редакції: - довідка учасника, складена у довільній формі, подається у складі пропозиції учасника (з зазначенням кількості, кваліфікації, досвіду роботи працівників, які будуть задіяні у наданні комплексної послуги); - на підтвердження наявності необхідної кількості працівників (у штаті або на інших законних засадах) Учасник надає один з таких документів: а) звіт прийнятого Державною фіскальною службою України за останній звітний період (з квитанцією №2), що містить інформацію про середню кількість працівників (зі збереженням персональних даних); б) звіт про суми нараховані заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (дод.4), а саме таблиця 1 цього звіту; в) податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб і сум утриманого з них податку (форма 1ДФ); г) баланс (звіт про фінансовий стан) (форма 1) або фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва в залежності від категорії підприємства. д) копії цивільно-правових угод, укладених між учасником та працівником (у разі, якщо працівник працює за цивільно-правовою угодою).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Зауваження враховані. Зміни в документацію будуть внесені.
Статус вимоги: Задоволено