-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Торги відмінено
20 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 160.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 160.00 UAH
Період оскарження:
17.11.2021 10:40 - 26.11.2021 12:00
Вимога
Є відповідь
Усунути СУПЕРЕЧНІСТЬ між пунктом 5 додатку 1 та пунктами 1-4 додатку 1 даної тендерної документації
Номер:
4a92f6ac393e477495d35c86923b0b5e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-17-000819-b.a6
Назва:
Усунути СУПЕРЕЧНІСТЬ між пунктом 5 додатку 1 та пунктами 1-4 додатку 1 даної тендерної документації
Вимога:
Вивчивши положення тендерної документації виявлено нерозуміння Замовником складу послуг, які він хоче отримати. Так, в пункті 1 додатку 1 чітко прописано, що наповнення тонером – це послуга «заправка картриджа», а послуга «регенерація картриджа» складається з: заміна фото рецепторного барабану (фотобарабану), ракельного ножа (який ще може називатися лезом очищення) та інших витратних матеріалів. В додатку 2 послуга заправки чи регенерації апарату Konica Minolta bizhub162 відсутні. Тому виникає логічне запитання – чому в пункті 5 додатку 1 вимагається поставка тонера, фото барабану та леза очищення для даного апарату? Адже даний набір – то витратні матеріали, як і девелопер dv-110 (носій для переносу тонера при друці) і до поняття «ремонт» не відносяться і відноситися не можуть, оскільки по суті своїй запчастинами не є. У відповідності до вимог даної тендерної документації до поняття «ремонт» можна віднести тільки блок фіксації. Але враховуючи той факт що даний апарат був відсутній у Чернівецького окружного адміністративного суду станом на 27.10.2021р. (див. додаток 1 до оголошення тендеру UA-2021-10-27-003099-b в розділі «Перелік наявної у замовника копіювальної та множувальної техніки станом на 27.10.2021 року») і неочікувано з’явився станом на 16.11.2021р. (див. дод.1 до оголошення даного тендеру в розділі «Перелік наявної у замовника копіювальної та множу вальної техніки станом на 16.11.2021 року»), хоча сам апарат знятий з виробництва у 2008 році і мабуть був списаний з балансу суду або має нульову балансову вартість (бо інакше виникає сумнів в компетентності бухгалтерії суду, головний спеціаліст якої є секретарем тендерного комітету, яка не знає, яка техніка знаходиться на балансі судової установи і постійно видає різні списки техніки), незрозуміло чому тендерний комітет вирішив його відремонтувати і чи варто взагалі заміняти блок фіксації якщо там немає тонеру, фотобарабан та лезо зносилися, носій відсутній або зношений більше як на 90% і не передбачається його заправка чи регенерація найближчим часом? Яким чином можна перевірити результат заміни блоку фіксації зображення якщо фото барабан з лезом пошкоджені, будуть апріорі давати дефекти зображення, якщо воно взагалі з’явиться при відсутності девелопера?
В черговий раз нагадуємо про вимоги порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016 щодо запобігання корупційним діям і зловживанням.
ПРОСИМО: Зобов’язати Замовника або ПОВНІСТЮ зняти вимоги по апарату Konica Minolta bizhub162, або обґрунтувати необхідність (навівши акт технічної експертизи щодо доцільності ремонту) і залишити ВИКЛЮЧНО запчастини, які можна віднести до поняття «РЕМОНТ» - а саме тільки блок фіксації (fusing unit) , виключивши витратні матеріали, передбачені для заправки та регенерації, по яких в додатку 2 оголошення послуги не вимагаються – див. «Х» у додатку 2 оголошення в розділі «Заправка тонером» та «Регенерація», виклавши критерії згідно з якими Замовник передбачає оцінити якість проведених робіт у вищевикладених умовах.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2021 09:45
Вирішення:
Усунути СУПЕРЕЧНІСТЬ між пунктом 5 додатку 1 та пунктами 1-4 додатку 1 даної тендерної документації
Звертаємо увагу на те, що в даному випадку наводяться виключно оціночні судження, які не відповідають дійсності, оскільки зазначений пристрій знаходиться на балансі суду та потребує ремонту, про що і зазначено у додатку 1 «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Обгрунтувати відповідь на вимогу щодо екевівалентів
Номер:
7ab57e19fd1744de8edb5b3f3de7eb66
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-17-000819-b.a5
Назва:
Обгрунтувати відповідь на вимогу щодо екевівалентів
Вимога:
Просимо обгрунтувати вимогу щодо запчастин AV003-7981-0-SP EUR70-80, які не є ОРИГІНАЛЬНИМИ - Ви ж написали "використання оригінальних запчастин та витратних матеріалів, є гарантією якісної та безперебійної роботи техніки, яка знаходиться у користуванні замовника." - а це НЕ ОРИГІНАЛ, а еквівалент - чому саме цей?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2021 09:33
Вирішення:
Обгрунтувати відповідь на вимогу щодо екевівалентів
Як вбачається з додатку 1 «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вбачається закупівля оригінальних запчастин: оригінальну плату форматування FM4-7174-000000, оригінальний фотобарабан DR-114, оригінальний девелопер DV-110, оригінальний тонер TN114, оригінальне лезо очищення та блок фіксації (fusing unit) bizhub 162 / 163 артикул 4035R70111.
Щодо заміни комплекта ресурсних запчастин для Xerox DocuMate 6440 зазначено артикул 003-7981-0-SP, а саме: 2хAD Series Roller Set, 2xFriction&Reverse Roller (002-7404-0-SP) + 1x ADF Roller (002-7276-0-SP), який передбачає наявність подвійної кількості роликів.
Крім того, фірма Avision за наявною інформацію на їхньому офіційному веб-сайті є офіційним постачальником компонентів для фірми Xerox.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Прибрати з вимог тендерної документації подачу сканованих копій паспорта та ідентифікаційн6ого коду, як конфіденційної інформації що не може викладатися в публічний доступ і охороняється законом.
Номер:
a31bd61fad5c47969fb34b3be98a9a51
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-17-000819-b.a4
Назва:
Прибрати з вимог тендерної документації подачу сканованих копій паспорта та ідентифікаційн6ого коду, як конфіденційної інформації що не може викладатися в публічний доступ і охороняється законом.
Вимога:
Замовник (Чернівецький окружний адміністративний суд) у своїй тендерній документації вимагає подання конфіденційної інформації, чим порушує права Учасників. Крім того, він не розмежовує поняття фізичної особи та фізичної особи-підприємця, які мають різний юридичний статус .
Так, у основній частині оголошення в частині підтвердження повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника як від звичайних фізичних осіб, які дійсно свої повноваження можуть підтвердити виключно даними паспорту та ідентифікаційного коду, так і від фізичних осіб-підприємців, які працюють на підставі виписки/витягу з єдиного державного реєстру ЮО та ФОП вимагається подання сканованих копій паспорту та коду. Всі дані про ФОПа наведені в ЄДР: ПІБ підприємця, його адреса, тощо. Тож немає сенсу вимагати додаткові якісь документи (скани паспорту та ідентифікаційного коду). Навіть стосовно фізичних осіб, які не є підприємцями, для недопущення порушення їх прав, якщо Замовнику обґрунтовано потрібні паспортні дані, не можна вимагати їх у вигляді скан-копії паспорта і кода. Достатньо буде довідки за підписом Учасника, де будуть ці дані. Для звірки особистості відповідний представник Учасника – суб’єкт підприємницької діяльності пред’явить паспорт та ідентифікаційний код представнику Замовника, а фізична особа надасть ксерокопії особисто, без викладення в публічний доступ.
Згідно статті 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України.
Окрім того, згідно Закону України “Про обробку персональних даних” дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Тож, ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання згоди від особи. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України "Про інформацію", статтю 6 Закону України "Про захист персональних даних" та статтю 32 Конституції України.
Варто пам’ятати, що незаконне збирання, зберігання, використання, знищення, поширення конфіденційної інформації про особу або незаконна зміна такої інформації, ст. 182 Кримінального кодексу передбачає санкції як : штраф від 500 до 1 000 НМДГ, або виправні роботи на строк до двох років, або арешт на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Довідково. Про розподіл понять фізична особа та фізична особа-підприємець можна прочитати в роз’ясненні Міністерства юстиції від 14.01.2011 « Статус фізичної особи - підприємця: проблеми застосування законодавства»:
Фізична особа - громадянин України, фізична особа без громадянства або громадянин іноземної держави. По суті, статус фізичної особи набувається в момент народження. Простими словами, фізична особа - це будь-яка людина.
Фізична особа – підприємець – це юридичний статус, який засвідчує право особи на заняття підприємницькою діяльністю, а саме: самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик господарською діяльністю, що здійснюється підприємцями з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Під час здійснення господарської діяльності фізичні особи - підприємці реалізують свою господарську компетенцію, тобто сукупність господарських прав та обов'язків. При цьому решта прав та обов'язків фізичної особи, що становлять її правоздатність як людини, набуваються та виконуються нею поза межами здійснення господарської діяльності, в порядку реалізації нею її цивільної дієздатності, передбаченої Цивільним кодексом України ( 435-15 ), та регулюються ним.
Звертаємо увагу Замовника що у Учасника є всі шанси оскаржити вимоги Вашої тендерної документації. Така ситуація відбулась в тендері UA-2017-05-12-000685-b, де Учасник оскаржив вимогу Замовника про надання в складі тендерної пропозиції документів, що містять персональні дані працівників підприємства (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-05-12-000685-b)
Вимога надати персональні дані може бути оскаржена Учасником внаслідок чого може бути затягнута процедура закупівлі.
Просимо: Прибрати з вимог тендерної документації подачу сканованих копій паспорта та ідентифікаційн6ого коду з відповідним викладенням їх у публічний доступ, оскільки це порушує права та свободи представників Учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.11.2021 17:27
Вирішення:
Прибрати з вимог тендерної документації подачу сканованих копій паспорта та ідентифікаційн6ого коду, як конфіденційної інформації що не може викладатися в публічний доступ і охороняється законом.
Відповідно до п. 29 ч.1. ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Перелік того, що має містити тендерна документація при спрощеній закупівлі наведено у статті 14 Закону. Так даною статтею визначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відтак, наведені у оголошені документи від учасників торгів, які запропоновано їм подати необхідні для ідентифікації уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів тендерної пропозиції (особливо якщо уповноважена особа є фізична особа-підприємець або діє на підставі довіреності, доручення або іншого документу), з метою запобігання шахрайства з боку учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Необхідність усунення порушення законодавства: норм, що характерні для змови з конкретним учасником та обгрунтування коректності умов тендеру
Номер:
ace7bb19c35e425d8237c86f8b4f0e20
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-17-000819-b.c3
Назва:
Необхідність усунення порушення законодавства: норм, що характерні для змови з конкретним учасником та обгрунтування коректності умов тендеру
Вимога:
У Законі України «Про публічні закупівлі» встановлено наступні вимоги:
— у частині 3 статті 23 Закону: у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. ДО КОЖНОГО ПОСИЛАННЯ ПОВИНЕН ДОДАВАТИСЯ ВИРАЗ «АБО ЕКВІВАЛЕНТ»;
— у частині 4 статті 23 Закону: технічні специфікації НЕ ПОВИННІ МІСТИТИ ПОСИЛАННЯ НА КОНКРЕТНІ МАРКУ ЧИ ВИРОБНИКА або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У РАЗІ ЯКЩО ТАКЕ ПОСИЛАННЯ Є НЕОБХІДНИМ, ВОНО ПОВИННО БУТИ ОБҐРУНТОВАНИМ ТА МІСТИТИ ВИРАЗ «АБО ЕКВІВАЛЕНТ»;
— у частині 4 статті 14 Закону зазначено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Якщо не встановити еквівалент та не дозволити подати еквівалент, коли учасник буде звертатися до замовника з пропозицією еквівалента, то замовник цим може порушити такі принципи:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерний комітет Чернівецького окружного адміністративного суду не може не знати вимоги норм закону, тому робимо висновок що йде на порушення даних норм свідомо.
В даному оголошенні про спрощену закупівлю Замовником було встановлено наявність ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель. Мало того, що замовник не бажає вказувати на можливість поставки еквіваленту, ще встановив обмеження прописані під КОНКРЕТНОГО учасника на підставі попередньої змови, а саме : в додатку1 п.5 вказані КОНКРЕТНІ запчастини , які навіть НЕ Є оригіналами для даного виробника, а еквівалентом (вимагає саме неоригінальну запчастину конкретної торгової марки), а саме: для сканера Xerox DocuMate 6440 Замовник замість прямо рекомендованих фірмою Xerox роликів 65-2457-000 (https://www.xeroxscanners.com/en/us/products/item.asp?PN=65-2457-000), 65-2459-000 (https://www.xeroxscanners.com/en/ca/products/item.asp?PN=65-2459-000)
просить надати комплект AV003-7981-0-SP EUR70-80, що складається з :
002-7404B-0-SP – еквівалент оригінала 65-2459-000
та 002-7276B-0-SP - еквівалент оригінала 65-2457-000,
який сумісний для сканера Xerox DocuMate 6440, але фактично виготовлений для сканера Avision AD240 фірми VISIONEER і Замовник НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ встановлення інших аналогів. КОРЕКТНО оформлена документація передбачала б вказання « РОЛИКИ 65-2457-000 - 1 шт та 65-2459-000 - 2 шт АБО ЕКВІВАЛЕНТ», інакше очевидно, що дана норма прописана під КОНКРЕТНОГО УЧАСНИКА, якій володіє саме набором роликів 003-7981-0-SP.
Оскільки Замовник настільки впевнений що йому потрібні саме ті запчастини, що перелічені в в додатку1 п.5, пропонуємо йому надати розрахунок (калькуляцію) необхідного ремонту, на базі якого сформовані вимоги даної закупівлі. Той факт, що попередній тендер UA-2021-10-27-003099-b було відмінено замовником на тій підставі, ніби неправильно пораховано кількість необхідних робіт, збільшення обсягу закупівлі на 5 заправок та КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ апарату Konica Minolta bizhub162 з заміною блоків та оригінальних комплектуючих (що мало б значно підвищити ціну закупівлі тим більше з оригінальними комплектуючими), наводить на думку, що якщо це не випадок коли Замовник не зрозумів що у вартість ремонту враховано вартість аналогів (еквівалентів). а не оригінальних запчастин або помилився в розрахунку вартості закупівлі, то мова йде про змову з конкретним учасником, запчастини якого не будуть перевірятися на оригінальність чи сумісність або взагалі встановлювати не передбачено (злочин за ст.364 ККУ).
Нагадуємо про вимоги порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016 щодо запобігання корупційним діям і зловживанням.
ПРОСИМО:
Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію, де вказати щодо запчастин можливість заміни на ЕКВІВАЛЕНТ (для гарантування якості комплектуючих надається гарантія 6 місяців на відремонтовану техніку згідно додатку 1 тендерної документації) та надати розрахунок приблизної вартості робіт (якщо з урахуванням оригінальних запчастин – то з відповідною калькуляцією де вказана вартість кожної конкретної запчастини), згідно якого розраховувалася сума закупівлі, оскільки попередній тендер UA-2021-10-27-003099-b було відмінено замовником по причині, що тендерний комітет не зміг порахувати техніку та обсяг робіт. Необхідно впевнитися що в даному тендері подібна помилка, яку неможливо усунути, відсутня. Нагадаємо, що відповідальність за складання тендерної документації не у відповідності із вимогами закону передбачена ст. 164-14 КУпАП .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.11.2021 22:05
Вирішення:
З метою запобігання безпідставних звинувачень Замовника у
дискримінації Учасників, повідомляємо наступне.
Положеннями статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
визначено порядок проведення спрощених закупівель із застосуванням
електронного аукціону.
Так, частиною четвертою даної статті визначено, що у вимогах до
предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну
марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі,
джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які
аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Наведені вище приписи норм законодавства передбачаються наявність у
замовника вибору: або вказати, які еквіваленти приймаються у
пропозиціях учасників, або не вказувати еквіваленти.
Звертаємо увагу і на те, що у відповідності до положень статті 14
Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля
здійснюється на очікувану вартість предмета такої закупівлі.
Законом встановлено право замовника формувати вимоги до необхідних
технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі та
включати до тендерної документації іншу інформацію відповідно до
законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
А відтак, використання оригінальних запчастин та витратних матеріалів,
є гарантією якісної та безперебійної роботи техніки, яка знаходиться у
користуванні замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога про усунення ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ положень в частині надання аналогічного договору
Номер:
c04c7f6e52c844ac8ccbc81c5d744b68
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-17-000819-b.c2
Назва:
Вимога про усунення ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ положень в частині надання аналогічного договору
Вимога:
В даному оголошенні про спрощену закупівлю Замовником було встановлено наявність ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують право брати участь у даних торгах більшої частини потенційних учасників, а саме для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору встановлена вимога щодо наявності досвіду роботи з СУДОВИМИ установами Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які раніше не працювали з СУДОВИМИ учтановами, однак МАЮТЬ БАГАТОРІЧНИЙ УСПІШНИЙ ДОСВІД РОБОТИ У ДАНІЙ СФЕРІ ЗАГАЛОМ. Крім того, вся техніка, що вказана у оголошенні є загально розповсюдженою, продається (продавалася) в будь-якому магазині електроніки, в тому числі в інтернет-магазинах і НЕ Є СПЕЦИФІЧНОЮ для СУДОВИХ установ. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує права потенційних учасників.
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ ДІЯМ І ЗЛОВЖИВАННЯМ.
ПРОСИМО: Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію, де вказати замість СУДОВИХ установ, просто АНАЛОГІЧНИЙ договір по даному виду послуг, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2021 10:35
Опис причини скасування:
задублювалася
Дата скасування:
18.11.2021 10:36
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ положень в частині надання аналогічного договору
Номер:
44bdf864dba14930ab7c35ab9069c6e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-17-000819-b.c1
Назва:
Вимога про усунення ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ положень в частині надання аналогічного договору
Вимога:
В даному оголошенні про спрощену закупівлю Замовником було встановлено наявність ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують право брати участь у даних торгах більшої частини потенційних учасників, а саме для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору встановлена вимога щодо наявності досвіду роботи з СУДОВИМИ установами Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які раніше не працювали з СУДОВИМИ учтановами, однак МАЮТЬ БАГАТОРІЧНИЙ УСПІШНИЙ ДОСВІД РОБОТИ У ДАНІЙ СФЕРІ ЗАГАЛОМ. Крім того, вся техніка, що вказана у оголошенні є загально розповсюдженою, продається (продавалася) в будь-якому магазині електроніки, в тому числі в інтернет-магазинах і НЕ Є СПЕЦИФІЧНОЮ для СУДОВИХ установ. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує права потенційних учасників.
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ ДІЯМ І ЗЛОВЖИВАННЯМ.
ПРОСИМО: Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію, де вказати замість СУДОВИХ установ, просто АНАЛОГІЧНИЙ договір по даному виду послуг, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2021 10:35
Вирішення:
З метаю запобігання безпідставних звинувачень Замовника у дискримінації Учасників, Замовником прийнято рішення внесення зміни в оголошення до закупівлі. Але наголошуємо, що вимога до наявністі в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору залишається незмінним, та передбачає наявність в аналогічному договорі щодо надання послуг з ремонту та/або обслуговуванні принтерів та/або багатофункціональних пристрої, та/або копіювальних апаратів зазначених у технічних завданнях.
Також хочемо зазначити, що згідно п. 5 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі » - Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Статус вимоги:
Задоволено