• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщення)

Закупівля послуг з охорони приміщення на 2022 рік. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою (відповідна інформація наведена в пункті 7 розділу І Тендерної документації)

Торги не відбулися

526 476.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 632.38 UAH
Період оскарження: 16.11.2021 18:26 - 28.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога наявності офісу в м. Рівне

Номер: c446758c46d745f28263e63c717b664b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-16-006526-c.b1
Назва: Дискримінаційна вимога наявності офісу в м. Рівне
Вимога:
Шановний Замовник! Додатком 3 до тендерної документації, в пункті 1.3. вказана наступна вимога - Наявність в Учасника власного або орендованого офісу в місці надання послуг для організації охорони та контролю персоналу охорони на об’єкті – довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), з наданням копій документів про право власності чи оренди приміщень. Вимагаючи наявність офісного приміщення у період подачі Тендерної пропозиції – Суттєво обмежує Нас як потенційного учасника та інших учасників, які здійснюють свою діяльність по всій території України, проте не мають офісного приміщень в м. Рівне Враховуючи, що згідно Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності і Закону України "Про охоронну діяльність" для суб'єктів господарювання у даній сфері не передбачено, що вони зобов'язані мати офіс в певному регіоні, області чи місті надання послуг, то така вимога є незаконною. Ліцензія на право надання охоронник послуг не має обмежень по територіальному принципу, а тому схиляння суб'єктів господарювання до здійснення правочинів, які не передбачені законодавством є грубим порушенням. Наша компанія має дуже великий досвід в наданні охоронних послуг по всій території нашої Держави, зокрема з охорони установ Державної податкової служби, в інших регіонах, та у випадку перемоги в даній закупівлі зможемо орендувати відповідне приміщення. Ваші дії в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Просимо вилучити вимого щодо наявності в учасника офісного приміщення у місті Рівне, та додати вимогу щодо надання гарантійного листа, щодо документального підтвердження офісного приміщення під час укладання договору. Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, на Вашу вимогу UA-2021-11-16-006526-c.b1 повідомляємо, що закупівля відповідно до ДК 021:2015 - 79710000- 4 Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщення) оголошена з метою здійснення охорони приміщення Головного управління Державної казначейської служби України у Рівненській області. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Отже, згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» саме Замовник має право установлювати один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічні бази та технологій; -наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; -наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Повідомляємо, що вимога тендерної документації (Додаток 3 до тендерної документації) щодо наявності приміщення, офісу з зазначенням адреси в м. Рівне не порушує чинне законодавство та не дискримінує учасників, оскільки потенційні учасники мають можливість виконати наведену вище умову, яка не порушує їх права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію. Вимог щодо місця реєстрації учасників та обмежень щодо ведення господарської діяльності не встановлювались. Дана вимога з тендерної документації не може бути визнана дискримінаційною, і такою, що обмежує права можливих учасників торгів, або такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації, тому не може бути виключена з тексту тендерної документації. Виходячи з вищевикладеного, з метою забезпечення надійної охорони Головного управління Державної казначейської служби України у Рівненській області, враховуючи ситуацію, яка склалася в державі з територіальною цілісністю та національною безпекою необхідність включення цієї умови до тендерної документації викликана прагненням ефективного використання бюджетних коштів на закупівлю послуг з охорони приміщення належної якості від учасника, який має реальну можливість ефективної організації надання послуг з охорони, забезпечення своїх працівників необхідним матеріальним ресурсом, наявності автомобілів реагування, тощо, а також можливості контролю за несенням служби з боку представників охоронного підприємства безпосередньо на постах охорони та постійну взаємодію з представником замовника щодо якісного надання послуг з охорони. Дана вимога пояснюється тим, що специфіка виконання функцій органів Казначейства, які є органами державної влади, становить велике державне значення, зважаючи на функції фінансового органу зі спеціальним статусом, який здійснює розрахунково-касове обслуговування всіх державних органів та бюджетних установ, відкриття та ведення рахунків державного та місцевих бюджетів, роботою клієнтів так і громадян, які звертаються в органи Казначейства та враховуючи те, що Головне управління Державної казначейської служби України у Рівненській області відноситься до режимного об’єкту. Для забезпечення безпеки працівників, клієнтів і громадян, які звертаються в органи Казначейства, з метою належного та якісного надання послуг з охорони, з врахуванням частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. На виконання норм Конституції України, які встановлені статтями 3 та 13, а саме безпека людини визнано в Україні найвищою соціальною цінністю держави в особі Головного управління Казначейства, забезпечує захист прав усіх суб’єктів права власності і господарювання Отже, ця умова жодним чином не перешкоджає участі у закупівлі охоронним компаніям.
Статус вимоги: Відхилено