-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина) - за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 (Ноутбук, персональний комп'ютер (здобувача освіти (учня)) в комплекті, персональний комп'ютер (педагогічного працівника) в комплекті)
Завершена
1 127 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 635.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 635.00 UAH
Період оскарження:
16.11.2021 16:57 - 28.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Зміст документу "Відповідь на вимогу про усунення"
Номер:
a01780a4d751443faff3d2f7e7e9cb31
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-16-003583-b.b1
Назва:
Зміст документу "Відповідь на вимогу про усунення"
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаю Вашу увагу на невідповідність документу, вкладеного у "відповідь на вимогу про усунення", а саме: Договір №171 від 15 листопада 2019 року підписано керівником іншого підприємства, а саме: Товариство з обмеженою відповідальністю "Діавест комплексні рішення" - директор О.А.Балюк, а не Товариство з обмеженою відповідальністю "Діавестенд комплексні рішення". Тому, враховуючи Ваше прискіпливе ставлення до змісту документів, вважаю, що варто би не признати дійсним даний документ для подальшого визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю "Діавестенд комплексні рішення". Дякую!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.12.2021 13:26
Вирішення:
Шановний Учаснику, за наслідками розгляду Вашої вимоги про усунення порушення номер UA-2021-11-16-003583-b.b1 повідомляємо наступне.
Умовами ТД (п.3.5.2) Замовником встановлено вимогу, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учаснику слід надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в довільній формі з зазначенням найменування Замовника, його адреси, телефону, номера та дати договору, суми, предмету. До довідки додаються скан-копії чи копії зазначеного(-их) в довідці аналогічного(-их) договору(-ів) (не менше одного) та документів, що підтверджують його (їх) виконання (акт приймання-передачі, видаткова накладна).
Учаснику ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" було надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 10 грудня 2021 15:38.
В порядку виправлення невідповідностей Учасник протягом 24 годин довантажив файл «Biдповідь на вимогу про усунення.pdf», в якому розмістив лист-пояснення, довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (що по змісту відповідає вимогам Замовника); Аналогічний договір за кодом ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних з Головним управлінням Пенсійного фонду України в Закарпатській обл. за № №171 від 15.11.2019р, документ, що підтверджує його виконання (видаткову накладну) з документальним підтвердженням повноважень сторін на передачу/отримання товару (довіреності).
Наданий як аналогічний договір (згідно даних у преамбулі договору) укладений ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" в особі директора Балюк Олени Анатоліївни. У реквізитах договору та додатку 1 вказано код ЄДРПОУ – 30256061, який є кодом юридичної особи ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" (інформацію перевірено https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result). Видаткова накладна до договору, довіреність складені ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", крім того, усі вищеперераховані документи містять відбиток печатки ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", код ЄДРПОУ 30256061.
Крім того, Замовником було перевірено наданий договір у Електронній системі публічних закупівель Prozorro (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-15-001697-b), де за наслідками торгів ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" визнаний переможцем та саме з ним укладено договір про закупівлю, що наданий як аналогічний в межах даної закупівлі.
Діючий директор ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" призначений на посаду з 15.06.2021 року, що підтверджується даними ЄДРПОУ (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result) та наданими документами (файл «повноваження директора.pdf»), зокрема, Протоколом (Рішенням) Загальних зборів Учасників ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" від 15.06.2021 року, в якому, серед іншого, прийнято рішення звільнити з посади директора Товариства Балюк Олену Анатоліївну та призначити на посаду Сьомкіна Юрія Михайловича з 15.06.2021 року.
Водночас, в ЄДРПОУ відсутні відомості про юридичну особу з найменуванням – товариство з обмеженою відповідальністю "ДІАВЕСТ КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".
Таким чином, Замовником комплексно перевірено надані документи, та зроблено висновок, що зазначення в Розділі 14 договору та в додатку № 1 до договору назви виконавця ТОВ "ДІАВЕСТ КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" замість ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" є помилкою (опискою), допущеною сторонами такого договору під час оформлення тексту документів (пропуск літер), при цьому усі інші реквізити договору, додатку №1 до нього та видаткової накладної стосуються виключно ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".
Таким чином Замовник не погоджується із Вашим висновком, що договір №171 від 15.11.2019р підписано керівником іншого підприємства. Замовником прийняте законне рішення, а питання щодо визначення дійсним/недійсним документів не належить до компетенції Замовника та/або його уповноваженої особи.
Статус вимоги:
Не задоволено