• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Райдер Husqvarna з навісним обладнанням або еквівалент

згідно з тендерною документацією

Торги відмінено

2 765 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 825.00 UAH
Період оскарження: 05.10.2017 15:18 - 19.10.2017 00:00
Вимога
Відхилено

про внесення змін в ТД Замовника

Номер: f736c89bffe34bf0a3b449ea18d72a92
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-05-000334-b.b1
Назва: про внесення змін в ТД Замовника
Вимога:
Доброго дня, наполягаємо на внесені змін в ТД Замовника з наступних підстав: так умовами ТД Замовника передбачено надання учасником торгів листа підтвердження про наявність в учасника сервісного центру або договору з третьою особою на забезпечення сервісного обслуговування рейдерів на території м. Мукачева, та можливість провести сервісне обслуговування протягом одного робочого дня з моменту заявки. Вважаємо викладені умови такими, які повністю дискримінують інших учасників закупівлі, порушують принципи прозорості та неупередженості щодо проведення закупівель в системі Prozorro. Враховуючи викладені Вами умови, ми як підприємство-учасник позбавлені змоги приймати участь у закупівлі. Вимогами ЗУ "Про публічні закупівлі" визначаються принципи за якими замовника зобовязано здійснювати закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі вищевикладеного наполягаємо внести зміни в ТД Замовника, шляхом виключення з ТД умов, які дискримінують інших учасників закупівлі, а саме: "зобовязання учасника надати Замовнику листа-підтвердження про наявність в учасника сервісного центру або договору з третьою особою на забезпечення сервісного обслуговування рейдерів на території м. Мукачева, та можливість провести сервісне обслуговування протягом одного робочого дня з моменту заявки", та викласти умови в цієї частині в наступній редакції: "Учасник надає у складі тендерної пропозиції: лист-підтвердження про наявність у учасника сервісного центру, та можливість провести сервісне обслуговування протягом трьох робочих днів з моменту отримання заявки".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! На ваше звернення щодо того, що ММКП «РБУ» як замовником вказано умову надання учасником торгів підтвердження про наявність сервісного центру або договору з третьою особою на забезпечення сервісного обслуговування, рейдерів на території м.Мукачева, та можливість провести обслуговування протягом одного робочого дня, повідомляємо наступне. Вважаємо умови запроновані Вами, щодо внесення змін до тендерної документації та викладення у редакції : "Учасник надає у складі тендерної пропозиції: лист-підтвердження про наявність у учасника сервісного центру, та можливість провести сервісне обслуговування протягом трьох робочих днів з моменту отримання заявки" не прийнятними. Адже комунальне підприємство, яке забезпечує обслуговування інфраструктури міста Мукачева не може залежати від не можливості учасника закупівель оперативного та швидкого обслуговування техніки яку Він реалізує. Виходячи зі змісту Вашого повідомлення сервісне обслуговування проводитися тільки після заявки і лише протягом 3 дні після даної заявки, що призведе до не можливості використання вказаної техніки. Тобто у разі несправності, 1 день – це день заявки на обслуговування та 3 дня для початку обслуговування, дана техніка перебуватиме в простої це не враховуючи терміну ремонту або обслуговування. Вказана вимога щодо терміну обслуговування в один день носить обґрунтовану причину, а саме, у разі необхідності вказана техніка буде підлягати першочерговому сервісному обслуговування та відсутності тривалого простою техніки для використання її для забезпечення діяльності підприємства.
Статус вимоги: Відхилено