• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщення в бібліотеці №13 за адресою: проспект Відрадний, 14/45 (ДБН А.2.2.3.-2014))

Завершена

90 347.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 451.73 UAH
Період оскарження: 16.11.2021 16:01 - 22.11.2021 10:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА на рішення Замовника: Управління культури Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації по зкупвілі UA-2021-11-16-005365-c

Номер: 4ac791c9895742dea5063019f8e0fa7a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-16-005365-c.a2
Назва: ВИМОГА на рішення Замовника: Управління культури Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації по зкупвілі UA-2021-11-16-005365-c
Вимога:
ВИМОГА на рішення Замовника: Управління культури Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації по зкупвілі UA-2021-11-16-005365-c (Бюджет 90347,00 грн.). Замовник (Протокол електронних закупівель Уповноваженої особи №76 від 07.12.2021 р.) прийняв рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «СІТІ ЕНЕРДЖІ», як учасника з найбільшою ціною. ТОВ «ЮРЕНЕРГО» вважає, що в якості цінової пропозиції потрібно надавати не суму договірної ціни, а суму зведеного кошторисного розрахунку, що включає в себе всі витрати Замовника, як і передбачено в Оголошенні. ТОВ «ЮРЕНЕРГО» надав цінову пропозицію із найнижчою сумою у формі зведеного кошторисного розрахунку і вважає це правильним виходячи із такого: 1.ТОВ «ЮРЕНЕРГО» провело короткий аналіз закупівель Управління культури Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, в яких виявилось наступне: UA-2020-08-20-000855-c переможець ТОВ «Ремонтна компанія «ІЗОЛ» виходить на торги з ціновою пропозицією в сумі зведеного кошторису 343813,80 грн., а договір підписує, згідно договірною ціни. UA-2020-08-20-000919-c переможець ТОВ «Ремонтна компанія «ІЗОЛ» виходить на торги з ціновою пропозицією в сумі зведеного кошторису 261729,41 грн., а договір підписує, згідно договірної ціни. Уповноважена особа Яворська О.П. Таким чином, ТОВ «ЮРЕНЕРГО» надав цінову пропозицію, згідно ДСТУ-2013 та аналогічно попереднім закупівлям Замовника. Згідно ДСТУ Б-Д.1.1-1:2013: п.6.2.3 – ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, кошти на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Тобто ціна пропозиції – є зведеним кошторисним розрахунком. Отже, в даному випадку вбачаються зі сторони Замовника подвійні стандарти, а може корупційні дії чи не компетентність. Це ж зрозуміло, що зведений кошторисний розрахунок для Замовника: виконання експертизи, тех. нагляду, а договір –для виконання робіт підрядником. 2.Для проведення робіт в бібліотеці необхідні посвідчення електриків, які ТОВ «СІТІ ЕНЕРДЖІ» не надав, але в Оголошенні чітко сказано: «Надати свідоцтва, згідно довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації», а ТОВ «СІТІ ЕНЕРДЖІ» не має кваліфікованих працівників електромонтажного профілю. Таким чином, ми вважаємо, що Уповноважена особа навмисно ігнорує учасника з найменшою ціною і намагається визнати переможцем учасника з найбільшою ціною, порушуючи Закон «Про публічні закупівлі». ТОВ «ЮРЕНЕРГО» вважає, що Замовник неправомірно визначив переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «СІТІ ЕНЕРДЖІ», як учасника з найбільшою ціною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: - Шановний учасник, cтосовно Вашої вимоги, повідомляємо наступне, що: 1. Відповідно до чинного законодавства пропозиція учасника – це вартість робіт/послуг з предмету закупівлі, за яку Учасник погоджується виконати роботи/надати послуги. Технічний нагляд – це витрати Замовника і тому не включаються до складу договірної ціни, оскільки Учасник закупівлі не може виступати в якості технічного нагляду. Більш того, ціна договору, підписаного між Учасником і Замовником не може відрізнятися від пропозиції Учасника спрощеної закупівлі. Тобто учасник процедури закупівлі подає свою пропозицію по договірній ціні. Крім того, уповноважена особа, яка прийняла рішення в даній спрощеній закупівлі жодним чином не несе відповідальність та не надає роз’яснення за дії іншої уповноваженої особи та її рішення. 2. Згідно п. 21 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» п.п. 2.1. «Під час роботи Підрядник зобов'язаний виконувати вимоги встановлені законодавством України та інших нормативно правових актів, а також відповідність вимогам ДБН, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони здоров'я та природоохоронного законодавства викладених в наступних документах: ДБН В.1.1-7-2002 «Захист від пожежі. Пожежна безпека об’єктів будівництва»; ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту»; ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві». Надати свідоцтва, згідно довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації.» та п.п. 8. «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід для надання послуг з поточного ремонту приміщення (форма подається Учасником на фірмовому бланку Учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номера реєстрації за підписом керівника (прізвище, ініціали) Учасника з проставленням печатки (за наявності)» Замовник не конкретизував в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель які саме свідоцтва повинен надати Учасник у своєї пропозиції. Переможець закупівлі ТОВ «СІТІ ЕНЕРДЖІ» надав у складі своєї пропозиції витяги з протоколів та посвідчення на працівників, зазначених у відповідній довідці. Окрім того, у відповідній Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг з предмета закупівлі Учасником ТОВ «СІТІ ЕНЕРДЖІ» було зазначено інженера-електрика, який має відповідні знання та досвід з електромонтажного профілю. Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не було зазначено, які саме працівники повинні бути зазначені у відповідній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Таким чином, відхиливши пропозицію ТОВ «ЮРЕНЕРГО» та визнавши переможцем Учасника ТОВ «СІТІ ЕНЕРДЖІ» Замовник жодним чином не порушив законодавство. Дякуємо за звернення та повідомляємо, що Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень. Замовник діяв в межах та спосіб визначені чинним законодавством у сфері закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА на рішення Замовника

Номер: bbc6fc9b56ac439a82a4151c84554aec
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-16-005365-c.c1
Назва: ВИМОГА на рішення Замовника
Вимога:
ВИМОГА на рішення Замовника: Управління культури Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації По зкупвілі UA-2021-11-16-005365-c (Бюджет 90347,00 грн.) Замовником (Протокол електронних закупівель Уповноваженої особи №75 від 02.12.2021 р.) було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ЮРЕНЕРГО» (в сумі 79947,00 грн. з ПДВ). Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ЮРЕНЕРГО» з таких підстав: 1. Відповідно до п.21 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим Замовником, а саме: згідно з Дефектним актом та відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень». У Дефектному акті наданому ТОВ «ЮРЕНЕРГО» відсутні витрати за допомогою яких учасник буде надавати послуги, зазначені в Оголошенні. Тобто Дефектний акт не відповідає вимогам Замовника, зазначеним в Оголошенні. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ЮРЕНЕРГО» повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам визначеним в Оголошенні про проведенні спрощеної закупівлі». Викладене уповноваженою особою Замовника не відповідає дійсності. В даному випадку, Замовник посилається на ст.14 Закону «Про публічні закупівлі» - Спрощені закупівлі. До відома Замовника, ст.14 Закону не передбачає такого визначення, як «тендерна пропозиція», тому така вимога Замовника взагалі не відповідає умовам спрощеної закупівлі, згідно ст.14 Закону та повинна бути скасована. Адже в даному випадку проводиться не тендер, а спрощена закупівля. ТОВ «ЮРЕНЕРГО» не погоджується з таким висновком уповноваженої особи Замовника з таких причин: - Учасник ТОВ «ЮРЕНЕРГО», згідно п.21 Оголошення надав лист щодо докуметального підтвердження пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, в якому наведений дефектний акт з усіма витратами, за допомогою яких учасник надаватиме послугу (див. надані листи вих. №355 від 26.11.2021р. та №354 від 26.11.2021р.). Тобто, наданий учасником ТОВ «ЮРЕНЕРГО» Дефектний акт у цих листах, відповідає вимогам, зазначеним Замовником. Крім того, Замовник в особі уповноваженої у п.21.5. вимог зазначає подання кошторисних документів та дефектного акту, але без уточнення – подавати з ресурсами чи без. До відома Замовника, згідно погодженої Мінрегіонбудом програми АВК-5, учасник може надавати Дефектний акт з ресурсами або без, що є законним у цих двох випадках. Крім того, у п.21.6. пп.2,3 Замовник зазначає: в кошторисних розцінках повинні буди враховані всі основні матеріали, згідно технологічних процесів. Учасником ТОВ «ЮРЕНЕРГО» ця вимога була виконана (дивись кошториси, подані учасником). До того ж дана ситуація підпадає під опис формальних несуттєвих обставин, а саме: відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі пропозиції, що підтверджується вищенаведеним. Далі Замовник у протоколі зазначає: 2. Відповідно до п.21 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «1.2 Сума Актів виконаних робіт не можуть перевищувати загальної вартості кошторисної частини (договірної ціни)». До відома Замовника, загальна вартість кошторисної частини – це вартість всіх робіт та витрат по об’єкту будівництва, тобто це зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, а не договірна ціна. Крім того, «сума актів виконаних робіт» перед поданням, на стадії подання пропозиції не можуть знати ні Замовник, ні Учасник, тому що ці документи підписуються після виконання робіт, а не на стадії подання пропозиції. Тому така вимога Замовника є незаконною, і ми вважаємо, що - це чиста маніпуляція з метою відхилити незручних учасників. Також Замовник зазначає, що «відповідно до п.6.2.4 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»: ціна пропозиції конкурсних торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва. Тобто, учасник процедури закупівлі подає пропозицію по договірній ціні». Вважаємо, що замовник навів цей пункт безпідставно, адже його не було в умовах закупівлі. Також, ТОВ «ЮРЕНЕРГО» зазначає, що в цьому пункті не говориться про те, що договірна ціна є пропозицією учасника спрощеної закупівлі. Тут йдеться про ціну пропозиції «конкурсних торгів», та ще й переможця, а не учасника. Але ж Замовник проводить спрощену закупівлю, а не конкурсні торги, тому цей пункт не має відношення до цієї закупівлі. ТОВ «ЮРЕНЕРГО» вважає, що Замовник в особі уповноваженої знову ж таки відверто маніпулює поняттями, адже в цьому пункті йдеться зовсім про інше, а саме про інвесторську кошторисну документацію, яку подає Генпідрядник, що не має ніякого відношення до умов оголошеної закупівлі (точніше - ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 п.6.2.4. – ціна пропозиції переможця конкурсних торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується Генпідрядником із залученням субпідрядних організацій…). В свою чергу, договірна ціна, що формується Генпідрядником, включає в себе всі витрати, в т.ч. під’їзні дороги, відрядження, різні експертизи, витрати на замовника, витрати на тех. нагляд і т.п., тобто ціна, що сформована Генпідрядником для конкурсних торгів, є в даному випадку зведеним кошторисним розрахунком. Таким чином, ТОВ «ЮРЕНЕРГО», згідно п.6.2.4. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 вірно подав пропозицію спрощеної закупівлі, що включає в себе всі витрати і згідно п.6.2.4. є договірною ціною (не за АВК-5), а між Генпідрядником (всі витрати – зведений кошторисний розрахунок) та Замовником. Також зазначаємо, що у п.13 вимог Замовника зазначено: - єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна з ПДВ. Таким чином, враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник в осбі уповноваженої, незаконно, неправомірно, всупереч своїм же вимогам відхилив пропозицію ТОВ «ЮРЕНЕРГО», як учасника з найнижчою ціною. Вимагаємо уповноважену особу Замовника скасувати протокол про відхилення пропозиції ТОВ «ЮРЕНЕРГО». ТОВ «ЮРЕНЕРГО» залишає за собою право звернутись до Уповноваженого органу оскарження або до Суду, згідно Закону «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: - Шановний учасник, cтосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, що: 1. Відповідно до чинного законодавства тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно п. 21 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі повинно відповідати дефектному акту та ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень. Листом № 355 від 26.11.2021 року Учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: згідно з дефектним актом та у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень, але це підтвердження не є дійсним оскільки пропозиція Учасника не відповідає вимогам ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Доводимо до відома Учасника, що відповідно до п. 6.2.2. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає дефектний акт, форма якого наведена в Додатку Р. Відповідно до Додатку Р в Дефектному акті повинно бути зазначені роботи і витрати на виконання таких робіт. Витратами на виконання робіт є матеріали за допомогою яких вони повинні бути виконані. Також, доводимо до відома Учасника, що дана ситуація ніяк не підпадає під опис формальних несуттєвих обставин, оскільки Переліком формальних помилок, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 відсутність інформації в одних документах та наявність цієї інформації в інших документах жодним чином не зазначена. Таким чином, вважаємо відхилення пропозиції учасника обґрунтованим та правомірним. 2. Згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» договірна ціна – це кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Окрім того, відповідно до п. 6.4.1. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» взаєморозрахунки за обсяги виконаних робіт проводяться за період, встановлений в договорі. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель договірна ціна визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації, а зведений кошторисний розрахунок вартості з урахуванням витрат на проходження експертизи кошторисної документації та витрат на технічний нагляд. Проєкт договору, зазначений в Додатку № 1 документації до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель жодним чином не передбачає включення вартості технічного нагляду до вартості поточного ремонту. Таким чином, вважаємо відхилення пропозиції учасника обґрунтованим та правомірним. Дякуємо за звернення, а також повідомляємо, що Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень. Замовник діяв в межах та спосіб визначені чинним законодавством у сфері закупівель.
Статус вимоги: Відхилено