-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони будівель та моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)
Завершена
550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
16.11.2021 13:42 - 28.11.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
0278254a7ea14998863926e980210db4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-16-003443-c.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
Дискримінаційна вимога
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 22.11.2021 14:03
- Витяг з Додатку 4.PDF 22.11.2021 14:03
- Витяг з класифікатора професій.PDF 22.11.2021 14:03
- Скарга.PDF.p7s 22.11.2021 14:03
- Рішення від 25.11.2021 № 26363.pdf 25.11.2021 18:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.11.2021 14:52
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.11.2021 18:21
Вимога
Вирішена
Службові собаки
Номер:
5e87fc5286e34af69e2c3f0abb1e6414
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-16-003443-c.a2
Назва:
Службові собаки
Вимога:
Шановний Замовнику!!! Незаконними та дискримінаційними є вимоги, передбачені п. 2.6. Вимоги до організації охорони під час нештатних ситуацій Технічних вимог до предмету закупівлі Додатку № 4 до тендерної документації, а саме: «У разі наявності обґрунтованої підозри в посадових осіб Замовника або охоронників, які безпосередньо задіяні на об’єкті, що охороняється, щодо проникнення на такий об’єкт зловмисників, повинні бути здійснені заходи з залученням службової (-их) собаки в ГШР для виявлення осіб, які незаконно перебувають на об’єкті. На підтвердження, надати в складі пропозиції наступні документи: 2.6.1) Довідка про наявність у штаті власника транспортних засобів охоронника-кінолога, з наданням підтвержуючого документа про освіту кінологом, копією свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче IV кваліфікаційного розряду та дозволом на зберігання та носіння пристроя вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. 2.6.2) копія документу від охоронного підприємства, який володіє транспортними засобами, про наявність у власності або оренді службової собаки; 2.6.3) свідоцтва/або дипломи/або інші документи, підтверджуючі, що одна із службових собак, яку власник транспортних засобів планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг, пройшла курси дресирування в державних установах, організаціях/або Кінологічних організаціях».
Предметом даної закупівлі є «Охоронні послуги (послуги з охорони будівель та моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)». Для здійснення такої діяльності необхідно отримувати відповідну ліцензію, а отже учасник повинен бути суб’єктом охоронної діяльності. Для чого суб’єкту охоронної діяльності, який має все необхідне для надання послуг, передбачених даною закупівлею, залучати до надання послуг охоронника-кінолога та службового собаку? Вважаємо, що замовник навмисно хоче звузити коло учасників, що порушує принцип недискримінації встановлений ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та покласти на учасника (суб’єкта охоронної діяльності) зобов’язання надання послуг, які не є предметом закупівлі. Просимо прибрати дані вимоги. Адже яка необхідність залучення службового собаки на даному об’єкті? Це об’єкт підвищеної значимості?
Крім того, предметом даної закупівлі є моніторинг сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації. Навіщо ще залучати службову собаку для виявлення осіб, які незаконно перебувають на об’єкті, якщо здійснюється моніторинг???
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2021 15:15
Вирішення:
Доброго дня! Шановний учаснику, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне: відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, Замовник прагне отримати послуги охорони найвищої якості та бажає бути впевненим, що у разі надзвичайної ситуації, Виконавець має змогу оперативно та самостійно посилити охорону, в тому числі залучивши групу реагування та службового собаку. Звертаємо увагу, що окрім фізичної охорони технічним завданням передбачено надання послуг з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації встановлених на Об’єкті. Оскільки Печерська районна в місті Києві державна адміністрація є органом державної влади, то кожного дня на об’єкті охорони перебуває велика кількість людей, як співробітники, так і відвідувачі. Також в приміщеннях, де здійснюються моніторинг сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації перебувають документи довгострокового зберігання, а також документи, які містять персональні дані. Технічними вимогами до предмету закупівлі, в розділі надання послуг передбачено: забезпечення направлення груп мобільного реагування на об’єкти у разі спрацювання сигналізації та встановлення причин спрацювання, а в разі необхідності- припинення правопорушення або злочину на Об’єктах. Забезпечити прибуття груп мобільного реагування на Об’єкти протягом 8 хвилин, тому додатково у вимогах до організації охорони під час нештатних ситуацій у пункті 2.6 передбачено, що заходи повинні бути здійснені із залученням службової собаки.
Щодо Вашого твердження про окрему ліцензію – воно не відповідає дійсності. Відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, а саме: пункт 8. Суб’єкт охоронної діяльності забезпечує: 4) використання службових собак у порядку, визначеному статтею 17 Закону України «Про охоронну діяльність»; та пункт 7. Суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний: 9) повідомляти негайно у будь-який можливий спосіб територіальному органу Національної поліції про: факти припинення правопорушень стосовно персоналу охорони, майна або фізичних осіб, які охороняються, застосування заходів фізичного впливу, спеціальних засобів, використання службових собак персоналом охорони, а в разі заподіяння тілесних ушкоджень правопорушнику - негайно викликати екстрену (швидку) медичну допомогу та надавати першу долікарську допомогу; виявлення ознак кримінального правопорушення, порушення громадського порядку. Таким чином, законодавством про охоронну діяльність прямо передбачено використання службового собаки без отримання додаткових ліцензій. Для цього Вам достатньо мати у штаті особу-кінолога, яка вміє поводитися із твариною. Враховуючи все вищевикладене, вимоги тендерної документації є правомірними, жодним чином не дискримінують учасників, тому Ваша вимога не може бути задовільнена.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо власника транспортних засобів
Номер:
860b57e2479745fb8a8b79c6e632832e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-16-003443-c.a1
Назва:
Щодо власника транспортних засобів
Вимога:
Шановний Замовнику! У п. 2.2. Вимоги до організації охорони під час нештатних ситуацій Технічних вимог до предмету закупівлі Додатку № 4 до Тендерної документації зазначено, що для підтвердження надати в складі пропозиції: оригінал (або завірена власником (підпис, дата, ПІБ уповноваженої особи власника, печатка – у разі наявності) дозвілу ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації радіоелектронного засобу (базової станції розміщеної в м. Київ) аналогового УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби ЯКИЙ ВИДАНИЙ ВЛАСНИКУ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ. Додатково надати оригінали (або завірені власником (підпис, дата, ПІБ уповноваженої особи власника, печатка – у разі наявності) копії дозволів ВИДАНИХ ВЛАСНИКУ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронного засобу радіотехнічного зв'язку та договір з уповноваженим органом, щодо здійснення заходів, пов’язаних з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів. У п. 2.6.2. зазначена копія документу від охоронного підприємства, який ВОЛОДІЄ ТРАНСПОРТНИМИ ЗАСОБАМИ, про наявність у власності або оренді службової собаки.
Вважаємо, що дані вимоги обмежують коло учасників, спроможних взяти участь у цьому тендері та є дискримінаційною щодо учасників, які уклали договір реагування Учасника з іншим охоронним підприємством, тим самим порушує вимоги ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Крім того, Замовник суперечить сам собі у своїй тендерній документації, адже у п. 1.2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку № 3 до тендерної документації зазначено, що "у разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, додатково надати договір реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством з яким укладено договір реагування), укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності із наданням всіх документів, що вказані вище в п.1.2.".
З урахуванням абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, ПРОСИМО ЗАМОВНИКА ПРИБРАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ та надати можливість Учасникам, які залучають спроможності інших суб'єктів господарювання, прийняти участь у даній закупівлі!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2021 14:30
Вирішення:
Доброго дня! Шановний учаснику, розглянувши Вашу вимогу, повідомляє наступне: відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Таким чином, Замовник в межах чинного законодавства, вимагає документального підтвердження учасниками закупівлі інформації, про можливість надання послуг з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації встановлених на Об’єкті. Замовник жодним чином не обмежує коло учасників, оскільки передбачає в тендерній документації можливість використання як власних груп реагування, власного автотранспорту реагування, власного дозволу ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації радіоелектронного засобу (базової станції розміщеної в м. Київ) аналогового УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби, власних дозволів на право експлуатації радіоелектронного засобу радіотехнічного зв'язку та договору з уповноваженим органом, щодо здійснення заходів, пов’язаних з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів, власних службових собак. Ряд зазначених вимог є логічним ланцюжком, якщо Ви залучаєте виключно свою матеріально-технічну базу, то Ви й самі маєте транспорт реагування, відповідні дозволи, працівників груп реагування, службову собаку та свого працівника-кінолога, який має знання та знає як поводитись із твариною, яка є джерелом підвищеної небезпеки. Для уникнення дискримінації про яку Ви зазначаєте у вимозі, у разі відсутності вищезазначеної матеріально-технічної бази у власності учасника, тендерна документація передбачає наступну інформацію: У разі, якщо при закупівлі робіт/послуг учасником передбачається залучення субпідрядника(ів) – у тендерній пропозиції надається інформація (повне найменування та місцезнаходження, наявності дозволів та ліцензій) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо учасник процедури закупівлі планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) (суб’єкта(ів) господарювання), така інформація підтверджується наступними документами: листом(ами) від субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) учасника (суб’єкта(ів) господарювання) з погодженням на виконання робіт/надання послуг, на які учасник процедури закупівлі планує його(їх) залучати (від кожного, зазначеного учасником процедури закупівлі у таблиці). Такий лист має бути адресований Замовнику даної закупівлі, містити дату, вихідний номер, підпис, ПІБ уповноваженої особи субпідрядника\співвиконавця, печатку – у разі використання, та містити згоду субпідрядника\співвиконавця на залучення до надання робіт\послуг для даної закупівлі; згоду на використання матеріально-технінчої бази (з переліком) або працівників (з переліком) для цілей даної закупівлі, у разі використання для підтвердження кваліфікаційним критеріям по статті 16 Закону. У разі якщо учасник процедури закупівлі, у випадку закупівлі робіт або послуг, має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, учасник в складі тендерної пропозиції надає замовнику документи на підтвердження відповідності субпідрядників/співвиконавців кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону щодо кожного такого субпідрядника/співвиконавця. Тобто, логічним є те, що, якщо учасник залучає субпідрядника, то подається інформація про наявність у такого субпідрядника транспорту реагування, відповідних дозволів, працівників груп реагування, службового собаки та свого працівника-кінолога, який має знання та знає як поводитись із твариною, яка є джерелом підвищеної небезпеки. Враховуючи все вищевикладене, вимоги тендерної документації є правомірними, жодним чином не дискримінують учасників, тому Ваша вимога не може бути задовільнена.
Статус вимоги:
Задоволено