-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт покриття вул. Млинівська в с. Іллін Рівненського району Рівненської області
Завершена
1 636 513.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 182.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 182.57 UAH
Період оскарження:
16.11.2021 11:33 - 28.11.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога на прийняте рішення Замовника, яке відбулось після оцінки тендерної пропозиції учасника, як таке, що порушує Закон України "Про публічні закупівлі"
Номер:
ac150ff654fb4841967a3fcf08b770cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-16-004757-a.c2
Назва:
Вимога на прийняте рішення Замовника, яке відбулось після оцінки тендерної пропозиції учасника, як таке, що порушує Закон України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) від 25.12.2015 № 922, Приватне підприємство «ГАРАНТ-БУД» звертається з вимогою на прийняте рішення Замовника, яке відбулось після оцінки тендерних пропозицій учасників, як таке, що порушує наші права та принципи здійснення закупівлі – це максимальна економія, ефективність та пропорційність; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Під час розгляду тендерної пропозиції ПП «ГАРАНТ-БУД», яка за результатами оцінки була визначена найбільш економічно вигідною, Замовник не дотримався частини 16 статті 29 Закону та відхилив нашу пропозицію та розглянув наступну тендерну пропозицію учасника, яка в порушення абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону (не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону) не була відхилена Замовником, а останнім прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю (Протокольне рішення (протокол) № 137 уповноваженої особи Бабинської сільської ради від 09.12.20201 року).
При таких обставинах права Приватного підприємства «ГАРАНТ-БУД» були порушенні на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Частиною 11 статті 29 Закону визначено, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Відхиляючи тендерну пропозицію ПП «ГАРАНТ-БУД», Замовник розглянув наступну найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Красносільського МПП «МВА», код ЄДРПОУ 31358915.
Разом з тим, в порушення частини 9 статті 29 Закону Замовник належним чином не розглянув тендерну пропозицію Красносільське МПП «МВА» на відповідність її вимогам тендерної документації і визначив його переможцем закупівлі та прийняв рішення укласти з ним договір про закупівлю.
Так, частиною 3 Додатку № 3 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Бабинської сільської ради Рівненської області від 16.11.2021 № 126 (надалі – тендерна документація) визначено: «В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця».
Тендерна пропозиція Красносільського МПП «МВА» не містить копію документа, що підтверджує право власності на асфальтобетонний завод марки ДС-1583 за адресою: 35425, Рівненська область, Рівненський район, с. Чудниця, вул. Колгоспна, 34, хоча згідно Довідки Красносільського МПП «МВА» від 30.11.2021 № 439 (файл у складі ТП: «1 Довідки_пропозиція.pdf», стор. 51-52) АБЗ марки ДС-1583 належить Красносільському МПП «МВА» на праві власності.
У частині 3 Додатку № 3 до тендерної документації Замовник вимагав до складу пропозиції подати копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Тендерна пропозиція Красносільського МПП «МВА» не містить копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
В Довідці Красносільського МПП «МВА» від 30.11.2021 № 439 (файл у складі ТП: «1 Довідки_пропозиція.pdf», стор. 51-52) зазначено, що під час надання послуг по предмету закупівлі буде використовуватись асфальтобетонний завод марки ДС-1583 за адресою: 35425, Рівненська область, Рівненський район, с. Чудниця, вул. Колгоспна, 34, але до складу тендерної пропозиції Красносільське МПП «МВА» надало копію Дозволу № 5621283201-1 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами від 29.10.2018 (файл у складі ТП: «15 Дозвіл на викиди.pdf»), який стосується виробничого майданчику (асфальтобетонна дільниця) за адресою: Гощанський район, с. Красносілля, вул. Яблунева, 2.
В Довідці Красносільського МПП «МВА» від 30.11.2021 № 439 (файл у складі ТП: «1 Довідки_пропозиція.pdf», стор. 51-52) зазначено, що потужність АБЗ становить 40 т/год., хоча в Інвентарній картці обліку основних засобів за формою № ОЗ-6 від 14.05.2021 (файл у складі ТП: «12 Інвентарна картка ОЗ-6 (1).pdf») потужність зазначена 100 т/год.
Частиною 2 Додатку № 3 до тендерної документації визначено: «Учасник в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) згідно нижченаведеної форми Таблиці.
В підтвердження інформації, викладеної в довідці Учасник надає:
- посвідчені відповідно до умов документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці;
або
- посвідчені відповідно до умов документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди, суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання)».
Красносільське МПП «МВА» всупереч вимогам тендерної документації не підтвердило наявність матеріально-технічної бази, а саме, виробничих баз, офісних приміщень, тощо.
До складу тендерної пропозиції Красносільське МПП «МВА» подало Довідку від 30.11.2021 № 431 (файл у складі ТП: «1 Довідки_пропозиція.pdf», стор. 28), з якої вбачається, що на підтвердження наявності матеріально-технічної бази, Красносільське МПП «МВА» зазначає земельну ділянку для розміщення та експлуатації основних засобів, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості.
У складі тендерної пропозиції Красносільське МПП «МВА» відсутні копії документів, які посвідчують право власності або копії договорів оренди, суборенди тих підсобних і допоміжних будівель і споруд, які зазначені у Довідці від 30.11.2021 № 431.
Разом з тим, у тендерній пропозиції наявна копія Договору оренди землі від 08.10.2015 (файл у складі ТП: «11 Оренда МТБ.pdf», стор. 3-10), в пункті 4 якого зазначено, що земельна ділянка передається в оренду разом з об’єктом нерухомого майна, а саме: нежитловою будівлею, складу мінеральних добрив.
Очевидним є те, що склад мінеральних добрив не є належним підтвердженням наявності виробничих баз, офісних приміщень. Тим паче, склад мінеральних добрив жодним чином не може бути предметно пов'язаний з предметом закупівлі - Поточний ремонт покриття вул. Млинівська в с. Іллін Рівненського району Рівненської області.
Пунктом 5 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що учасник на підтвердження наявності системи управління якості, яка відповідає вимогам національного та міжнародного законодавства повинен надати чинні сертифікати, зокрема, 45001:2019 (ДСТУ ISO 45001:2019) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Красносільське МПП «МВА» не виконало вказану вимогу, оскільки до складу тендерної пропозиції були подані сертифікати «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (файл у складі ТП: «9 сертифікати ISO.7z) на підприємство та Мурадяна В.А. не ДСТУ ISO 45001:2019, як вимагалось, а ISO 45001:2018.
Таким чином, враховуючи усе вищенаведене, вважаємо, що рішення Замовника стосовно визначення переможцем закупівлі Красносільське МПП «МВА» є незаконними, прийнятими всупереч положень Закону України «Про публічні закупівлі» і підлягає скасуванню.
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення порушень допущених Замовником під час проведення закупівлі «Поточний ремонт покриття вул. Млинівська в с. Іллін Рівненського району Рівненської області» (за кодом ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), керуючись статями 5, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати Протокольне рішення (протокол) № 137 уповноваженої особи Бабинської сільської ради від 09.12.2021 щодо визнання Красносільське МПП «МВА» переможцем процедури закупівлі та наміру укласти договір про закупівлю із переможцем.
2. Розглянути вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога від 14.12.2021.PDF 14.12.2021 13:52
Дата подачі:
14.12.2021 13:52
Опис причини скасування:
Помилково
Дата скасування:
15.12.2021 16:31
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо усунення порушень
Номер:
65c5e40a88724a388858696cd770f82b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-16-004757-a.c1
Назва:
Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
Приватне підприємство «ГАРАНТ-БУД» категорично не погоджується з підставами відхилення тендерної пропозиції.
1. Стосовно письмового погодження, що розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно з умовами укладеного договору.
У складі тендерної пропозиції наявний розрахунок договірної ціни у форматі *pdf, а також у форматі *imd, *bdcu, з яких вбачається, що Учасник виконав вимогу Замовника і здійснив розрахунок у національній валюті України – гривня.
Також, якщо вищевказана вимога пов’язана з умовами договору, то Учасником до складу тендерної пропозиції були надані наступні документи:
- заповнений та підписаний директором ПП «ГАРАНТ-БУД» проєкт договору, що містить вказівку на вид грошової одиниці, відповідно до якої будуть здійснюватись розрахунки за укладеним договором;
- гарантійний лист про згоду з умовами проєкту договору від 30.11.2021 № 600;
- довідку «Інформація та документи щодо відповідності тендерної пропозиції учасника необхідним технічним вимогам (необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також відповідній технічній специфікації)» від 30.11.2021 № 587, відповідно до якої ПП «ГАРАНТ-БУД» взяло на себе зобов’язання та гарантувало виконання зобов’язань по наданню послуг з поточного ремонту покриття вул. Млинівська в с. Іллін Рівненського району Рівненської області у повній відповідності до тендерної документації, вимог технічного завдання та вимог, положень проєкту договору та за кінцевою ціною, заявлену на електронному аукціону.
Аукціон також відбувся з пониженням цін, які виражені у національній валюті України – гривні.
З вищевказаного вбачається, що ПП «ГАРАНТ-БУД» діяв відповідно до вимог, встановлених Замовником.
2. Стосовно надання погодження (гарантійний лист) на повідомлення Замовником в електронній системі закупівель вимоги про усунення невідповідностей тендерної пропозиції та надання письмової згоди з усіма умовами тендерної документації.
Розглядаючи скаргу, Антимонопольний комітет України в рішенні № 18946-р/пк-пз від 18.08.2021, оголошення № UA-2021-07-05-000444-a зазначив:
«Стаття 24 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає інший алгоритм дій учасників у разі такої потреби шляхом звернення через електронну систему закупівель до замовника.
Тобто відсутність таких звернень автоматично означає, що вся інформація, яка викладена у тендерній документації замовника, є зрозумілою, не вимагає додаткових роз’яснень та не потребує, згідно з Законом, додаткового документального підтвердження.
Суб’єкт оскарження не звертався до замовника протягом строку на подання уточнень щодо переліку документів, що мають бути подані у складі тендерної пропозиції, отже, не мав заперечень щодо обсягу інформації та документів, які вимагалися замовником.
Позиція Органу оскарження: замовник не довів, яким чином оформлення пропозиції у наведений вище спосіб впливає на зміст пропозиції. Враховуючи наведене, пропозиція скаржника була неправомірно відхилена замовником з наведеної вище підстави».
Отже, при наявності в Законі врегульованої процедури звернень учасників до замовника, а так само наявність в Законі обов’язку замовника розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції в електронній системі закупівель, тендерна пропозиція ПП «ГАРАНТ-БУД» була неправомірно відхилена.
Антимонопольний комітет України в рішенні № 5347-р/пк-пз від 17.03.2021, оголошення № UA-2021-02-05-013504-A зазначив наступне: «Хоч інформація, що вимагалася замовником, повинна була бути в окремому документі, надання такої інформації в іншому документі з іншою назвою не свідчить про невідповідність тендерної пропозиції учасника. Отже, це не може бути належною підставою для відхилення».
Фактично в таких документах, як:
- довідка «Інформація та документи щодо відповідності тендерної пропозиції учасника необхідним технічним вимогам (необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також відповідній технічній специфікації)» від 30.11.2021 № 587;
- гарантійний лист від 30.11.2021 № 588;
- гарантійний лист від 30.11.2021 № 589;
- гарантійний лист від 30.11.2021 № 590
підтверджуючи, що послуги будуть виконані у повному обсязі по кількісним, якісним, технічним характеристикам відповідно до вимог тендерної документації, ПП «ГАРАНТ-БУД» висловив свою згоду з умовами Замовника вцілому.
3. Стосовно довідки про лабораторію № 597 від 30.11.2021.
ПП «ГАРАНТ-БУД» не погоджується з твердженням Замовника про відсутність переліку спроможностей в Довідці про залучену випробувальну дорожню лабораторію від 30.11.2021 № 597.
У вказаній Довідці зазначено, що вимірювальна лабораторія є акредитованою Національним агентством з акредитації України , що підтверджується Атестатом про акредитацію, зареєстрований у Реєстрі 28 серпня 2021року за № 20800 та відповідно до Свідоцтва про відповідність від 31.05.2019 № 201-02/2019 випробувальна лабораторія ТзОВ «Корпорація ЛАД» відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання».
Крім того, до складу тендерної пропозиції були подані наступні копії документів: Договір № 96 від 30.11.2021р., Атестат про акредитацію, зареєстрований у Реєстрі 28 серпня 2021року за № 20800 з додатками, Свідоцтво про відповідність від 31.05.2019 № 201-02/2019 з додатками, в яких чітко зазначено перелік спроможностей залученої випробувальної дорожньої лабораторії.
Як зазначалось вище, Антимонопольний комітет України в рішенні № 5347-р/пк-пз від 17.03.2021, оголошення № UA-2021-02-05-013504-A вказав наступне: «Хоч інформація, що вимагалася замовником, повинна була бути в окремому документі, надання такої інформації в іншому документі з іншою назвою не свідчить про невідповідність тендерної пропозиції учасника. Отже, це не може бути належною підставою для відхилення».
Отже, Учасник ПП «ГАРАНТ-БУД» повністю виконав вимоги Замовника стосовно надання відомостей про залучену випробувальну дорожню лабораторію.
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати Протокольне рішення (протокол) № 136 уповноваженої особи Бабинської сільської ради від 08.12.2021 щодо дискваліфікації учасника Приватного підприємства «ГАРАНТ-БУД» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Скасувати Протокольне рішення (протокол) № 137 уповноваженої особи Бабинської сільської ради від 09.12.2021 щодо визнання Красносільське МПП «МВА» переможцем процедури закупівлі та наміру укласти договір про закупівлю із переможцем.
3. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» розмістити в системі електронних закупівель ProZorro повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «ГАРАНТ-БУД» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
4. Розглянути вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога від 09.12.2021.PDF 09.12.2021 10:05
- Відповідь на вимогу.pdf 14.12.2021 15:49
Дата подачі:
09.12.2021 10:05
Вирішення:
Бабинська сільська рада Рівненської області за наслідками розгляду Вимоги щодо усунення порушень ПП «ГАРАНТ-БУД», опублікованої на сайті уповноваженого органу з питань публічних закупівель 09 грудня 2021 року, номер вимоги UA-2021-11-16-004757-a.c1 у процедурі відкритих торгів щодо закупівлі «Поточний ремонт покриття вул. Млинівська в с. Іллін Рівненського району Рівненської області», повідомляє наступне.
Відповідно до ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно Протокольного рішення (протоколу) уповноваженої особи Бабинської сільської ради № 136 від 08.12.2021р. пропозицію ПП «ГАРАНТ-БУД», відхилено на підставі абзацу другого п.1 ч.1 ст.31 Закону – учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме:
1. В порушення вимог Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції не надав погодження про те, що розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно із умовами укладеного Договору.
Відповідно до п.1 Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у ст.17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: (поряд з іншими) інших документів, визначених в цій тендерній документації та додатках до неї.».
Відповідно до п.6 Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації зазначено, що «Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно із умовами укладеного Договору, про що учасник у складі тендерної пропозиції надає погодження.».
2. Відповідно до п.3 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Про ознайомлення з даною інформацією учасник надає своє погодження у вигляді гарантійного листа.».
3. Відповідно до п.1 Розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Тендерної документації: «У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. У випадку відсутності звернень від учасників протягом терміну передбаченого Законом та відсутності скарг, що стосуються тендерної документації до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, це розцінюються як погодження з усіма умовами тендерної документації і невиконання вимоги тендерної документації буде підставою для відхилення пропозиції учасника з підстав, передбачених Законом, про що у складі тендерної пропозиції надається письмова згода.».
4. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» «Для забезпечення надання послуг якісними матеріалами Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі.
У зв’язку з цим Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності надання вищезазначених послуг;».
Відповідно до п.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам тендерної документації, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції.
Згідно п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
У разі незгоди учасника з вимогами тендерної документації учасник мав право на звернення до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру у порядку встановленому ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» або ж оскаржити вимоги Тендерної документації до Антимонопольного комітету України, у порядку встановленому ст.18 цього Закону.
Отже, ПП «ГАРАНТ-БУД» не мав заперечень щодо обсягу інформації та документів, які вимагалися Замовником згідно вимог Тендерної документації.
На підставі викладеного, при прийнятті рішення, оформленого протоколом № 136 від 08.12.2021р. Замовник керувався виключно нормами чинного законодавства та вимогами Тендерної документації з даного предмету закупівлі.
Вимога ПП «ГАРАНТ-БУД» про розміщення в системі електронних закупівель ProZorro повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «ГАРАНТ-БУД» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією не може бути задоволена, з огляду на те, що відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Невідповідності в інформації та/або документах, що подані ПП «ГАРАНТ-БУД» не підпадають під дію жодного із двох вищеперелічених підстав Закону для надання 24 години на усунення таких невідповідностей.
Поряд з цим, звертаємо увагу, що відповідно до ч.5 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Статус вимоги:
Відхилено