-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 3929000 – 1- Фурнітура різна (Шкільні дошки)
Завершена
158 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 790.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 790.00 UAH
Період оскарження:
15.11.2021 16:46 - 19.11.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо перегляду рішення про дискваліфікації та обрання переможця тендерної закупівлі
Номер:
2ad1c5906ff8422182198ded47524965
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-15-015331-a.c2
Назва:
Щодо перегляду рішення про дискваліфікації та обрання переможця тендерної закупівлі
Вимога:
Згідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.11.2020 року № 168/відх щодо закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-15-015331-a), за підписом уповноваженої особи Анастасії Толок, ФОП Хотюн Олександр Григорович було дискваліфіковано з такої причини:
- "Відсутня довідка, видана державною податковою інспекцією/службою/уповноваженим органом України (на бланку організації з необхідними реквізитами, датою, номером, підписом уповноваженої особи тощо) про наявність відкритих рахунків в банківських та інших фінансових установах, не більш ніж 5 денної давнини по відношенню до дати подання тендерних пропозицій".
По-перше, вказаний вище протокол не має ні якого відношення до закупівлі за Ідентифікатором закупівлі: UA-2021-11-15-015331-a, так як закупівля оголошена 15.11.2021 року, а не в 2020 році???? Тобто відсутні документи щодо дискваліфікації ФОП Хотю О.Г.
По-друге, 08 грудня 2016 року була проведена націоналізація ПриватБанку. Відтоді установа на 100 % перебуває у державній власності і є відповідно державною установою. Тому довідка про відкриття рахунку, яка надана ФОП Хотюн О.Г. у складі тендерної документації відповідає Умовам проведення спрощеної закупівлі: «ДК 021:2015: 3929000 – 1- Фурнітура різна (Шкільні дошки)».
Щодо інформації (довідок) з Державної податкової служби про відкриття рахунків у банківських та фінансових установах, то служба "не гарантує повноту та достовірність інформації...", про що зазначено у відповіді Головного управління ДПС у м. Києві від 23.11.2021 № 106560/6/26-15-12-01-26. Вказаний документ наданий ТОВ "Торговий дім "Юніпрайм".
Переможцем закупівлі обрано - ТОВ "Торговий дім "Юніпрайм". Але в тендерній документації, що подана підприємством-переможцем, також відсутні
" - оригінал довідки виданий компетентним державним органом про наявність відкритого ( відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках), виданої не більше тижневої давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі (для юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців, об’єднань);"
Згідно Умовам проведення спрощеної закупівлі: «ДК 021:2015: 3929000 – 1- Фурнітура різна (Шкільні дошки)»
4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи*:
- оригінал довідки виданий компетентним державним органом про наявність відкритого ( відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках), виданої не більше тижневої давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі (для юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців, об’єднань);
- оригіналів довідок(и) з усіх обслуговуючих банків про наявність рахунків в банківських установах та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами перед банком (ами). Дана (і) довідка (и) повинна (і) бути видана (і) не більш ніж 5 денної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій та повинна бути виконаною на фірмовому бланку банку з необхідними реквізитами (дата, вихідний номер тощо), підписом відповідальної особи, печаткою. Повинна містити інформацію (перелік) всіх рахунків в банківських установах ;
- довідки, виданої державною податковою інспекцією/службою/уповноваженим органом України (на бланку організації з необхідними реквізитами, датою, номером, підписом уповноваженої особи тощо) про наявність відкритих (зареєстрованих) рахунків в банківських та інших фінансових установах, не більш ніж 5 денної давнини по відношенню до дати подання тендерних пропозицій;
Тобто згідно Ваших же "Умов..." учасник повинен надити 3 (три) довідки про відкриття рахунків!!!! В умовах ці вимоги прописані різними пунктами. А переможцем ТОВ "Торговий дім "Юніпрайм" надана лише одна довідка.
Виникає запитання до уповноваженою особою Кандидата ТОВ "Торговий дім "Юніпрайм" обрано переможцем з наявними недоліками попереднього кандидата ФОП Хотюн О. Г.? Може "Умовам проведення спрощеної закупівлі: «ДК 021:2015: 3929000 – 1- Фурнітура різна (Шкільні дошки)» діють тільки для ФОП Хотюн О.Г., а на ТОВ "Торговий дім "Юніпрайм" не розповсюджуються???
Ваше право як Замовника, ознайомитись з вимогою, прийняти її до уваги, переглянути рішення, врахувати недоліки пропозицій для прийняття відповідного рішення у рамках діючого законодавства (переглянути рішення щодо дискваліфікації ФОП Хотюн О.Г. та рішення щодо обрання переможцем ТОВ "Торговий дім "Юніпрайм", або скасувати тендер).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.11.2021 22:49
Вирішення:
Шановний Учаснику, переможцем ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЮНІПРАЙМ» було виконано умови оголошення, всі довідки та документи містяться у вільному доступі на веб-сайті Уповноваженого органу. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
З метою розширення кола учасників та уникнення дискримінаційних умов, що спотворюють здорову конкуренцію просимо внести зміни в Ваше оголошення UA-2021-11-15-015331-a та доповнити технічні характеристики
Номер:
a26c35ced82343cb882c41ae15fb012a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-15-015331-a.c1
Назва:
З метою розширення кола учасників та уникнення дискримінаційних умов, що спотворюють здорову конкуренцію просимо внести зміни в Ваше оголошення UA-2021-11-15-015331-a та доповнити технічні характеристики
Вимога:
Шановний Замовнику!
З метою розширення кола учасників та уникнення дискримінаційних умов, що спотворюють здорову конкуренцію просимо внести зміни в Ваше оголошення UA-2021-11-15-015331-a та доповнити технічні характеристики наступним змістом:
Розмір - не менше 1000х4000 мм.
Комбіновані робочі антиблікові поверхності (для можливості роботи крейдою та маркером)
Кількість секцій не менше – 3 шт. або більше
Кількість робочих поверхонь не менше – 5 шт. або більше
Рама виробу повинна бути виготовлена з алюмінію
Додатково:
пластикові кріплення для паперу
крейдо-збірник
полиця для маркерів
Вага: не більше 26 кг
Пов'язані документи:
Учасник
- Шановний Замовнику! 16.11.2021 15:40
Дата подачі:
16.11.2021 15:40
Вирішення:
Доброго дня, Шановний Учаснику, наразі готуються доповнення до умов оголошення. Дякуємо за звернення
Статус вимоги:
Задоволено