-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 4
код згідно ДК 021:2015 09310000-5 – «Електрична енергія» (Електрична енергія) code according to DK 021: 2015 09310000-5 - "Electric energy" (Electric energy)
Завершена
22 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 110 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 110 000.00 UAH
Період оскарження:
15.11.2021 15:34 - 12.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо визначення переможця
Номер:
0779e3cfc7c44100962e4d8fc85674ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-15-002766-b.c1
Назва:
щодо визначення переможця
Вимога:
Шановний замовнику, у складі вашої тендерної документації, а саме Додатку 4 є вимога: «Усі Учасники, після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом двох робочих днів, у разі зміни ціни пропозиції, надають Замовнику (в електронному вигляді через електронну систему закупівель) оновлену тендерну пропозицію (згідно форми Додатку 4) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону». При цьому, можливість завантажити документи після аукціону є тільки у визначеного Переможцем учасника. ТОВ «Газ.УА» було визнано переможцем 18.01.2022 року, отже оновлену тендерну пропозицію ТОВ «Газ.УА» мало подати до 20.01.22 року включно. Натомість, тендерна пропозиція була подана 27.01.2022 року, що є невідповідністю вимогам тендерної пропозиції.
Отже, просимо скасувати своє рішення щодо визначення переможцем ТОВ «Газ.УА» та розглянути наступних учасників аукціону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.01.2022 15:55
Вирішення:
Шановний учасник змушені повідомити, що відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону тендерна пропозиція — пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно з частиною 1 статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до частини 6 статті 26 Закону тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Враховуючи викладене вище - тендерна пропозиція — це інформація та документи, які учасник подає до кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Оскільки форма «Тендерна пропозиція» надана після кінцевого строку подання тендерних пропозицій та аукціону, то вона не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, отже, її невідповідність умовам тендерної документації не може бути підставою відхилення пропозиції учасника.
Такої ж думки і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія). Пропонуємо проаналізувати рішення Колегії щодо аналогічного питання, № 14563-р/пк-пз від 29.06.2021, оголошення № UA-2020-12-31-001107-b. У ньому колегія постановила скасувати рішення замовника, посилаючись на те, що форма «Тендерна пропозиція», надана після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, отже, її невідповідність умовам тендерної документації чи ненадання не може бути підставою відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. Враховуючи вищенаведену інформацію, тендерна пропозиція скаржника була неправомірно відхилена.
З огляду на викладене вище, Ваша вимога не підлягає задоволенню, навіть безвідносно того, що дана вимога стосується «Учасника», а не переможця.
Статус вимоги:
Не задоволено