-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 33690000-3 Лікарські засоби різні (Набори реагентів для ПЛР)
Закупівля для запобігання і лікування коронавірусної хвороби COVID-19
Завершена
650 987.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 255.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 255.00 UAH
Період оскарження:
15.11.2021 15:29 - 19.11.2021 10:00
Вимога
Вирішена
про усунення порушення під час проведення закупівлі та внесення змін до Оголошення
Номер:
524c75d3782a448ab450a512e52d8f96
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-15-012294-a.a1
Назва:
про усунення порушення під час проведення закупівлі та внесення змін до Оголошення
Вимога:
Шановний Замовнику!
Користуючись нагодою, висловлюємо Вам свою повагу та вимагаємо наступне.
Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників, а саме замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (частина 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)).
Дослідивши медико-технічні вимоги до предмета закупівлі та порівнявши їх із наявними на ринку України Набори реагентів для ПЛР з’ясувалось, що в сукупності медико-технічних вимог, встановлених Замовником, відповідають системи реєстрації медичної інформації конкретного виробника.
Встановлення вимог до товару, яким відповідає лише товар певного виробника є дискримінацією.
Таким чином, Замовником у медико-технічних вимогах встановлено дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію та коло учасників закупівлі, які можуть запропонувати продукцію лише конкретного виробника.
Зокрема, медико-технічними вимогами до предмета закупівлі (Додаток 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 15.11.2021р. – витяг додається) передбачено технічні характеристики Флуоресцентного ПЛР набору для виявлення SARS-CoV-2, притаманні конкретному виробнику (копія інструкції з використання додається) в частині визначення генів, складу набору та каналів детекції, що унеможливлює надання аналогів таких реагентів.
Разом з тим, ч.5 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вважаємо, що зазначення технічних характеристик продукції конкретного виробника не відповідає меті Закону щодо забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, яка визначена у преамбулі Закону.
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які можуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників та виробників.
З огляду на викладене, вимагаємо вилучити з технічних характеристик Флуоресцентного ПЛР набору для виявлення SARS-CoV-2 слова "ORF1ab, E та N-гену" у розділі "Призначення", речення "Набір має специфічні праймери та флуоресцентні мітки для генів ORF1ab, E та N вірусу SARS-Cov-2." з розділу "Принцип методу", а також вилучити розділи "Склад набору" та "Канали детекції".
В іншому випадку ми будемо змушені з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, а також для вжиття передбачених Цивільним процесуальним кодексом України заходів, спрямованих на запобігання правопорушенням, звернутися до суду та органів, що здійснюють контроль над замовником відповідно до ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Сподіваємось на розуміння!
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2 до Оголошення.docx 18.11.2021 14:55
- інструкція (Макура).pdf 18.11.2021 14:55
Дата подачі:
18.11.2021 14:55
Вирішення:
Шановний Учаснику!
На Вашу вимогу повідомляємо.
У Додатку 3, під таблицею з технічними вимогами, під зірочкою прописано: «Посилання в документації на конкретніу торгівельну марку чи фірму, патент, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати як «або еквівалент». В разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару – він повинен надати належним чином засвідченні копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації», така вимога не суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі»
Виходячи з вище викладеного, еквівалент також буде розглядатись Замовником у разі надання відповідних документів.
Беручи до уваги вище описане дані вимоги не є дискримінаційними та не суперечать чинному Законодавству.
Дякуємо за увагу до закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так