-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 по талонам)
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 по талонам)
Завершена
594 311.04
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 971.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 971.56 UAH
Період оскарження:
15.11.2021 14:11 - 27.11.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ"
Номер:
50e52e8e95ab416394faf12a78b2f5c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-15-009232-a.b2
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ"
Скарга:
В Протоколі про відхилення пропозиції ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» зазначено, як підставу відхилення наступне:
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів «(UA-2021-11-15-009232-a)» ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» на підставі абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з ч. 15 ст. 29 цього Закону.
На підтвердження цього Замовник зазначив, що ним було перевірено розташування АЗС, відповідно до наданих відомостей Учасником щодо розташування АЗС за адресою м. Запоріжжя, б-р Центральний, 27А та відповідно до інформації Google карт, адреса бул. Центральний, буд.27а в м. Запоріжжі відсутня.
Також Замовник звернувся із запитом до ТОВ «Запорізьке міжміське бюро технічної інвентаризації» та до Департаменту архітектури та містобудування Запорізької міської ради із запитом про надання інформації стосовно присвоєння адреси об’єкту, розташованому за адресою: м. Запоріжжя, бул. Центральний, 27а. Відповідно до отриманих відповідей, інформація про присвоєння об’єкту адреси бул. Центральний, 27а у м. Запоріжжі відсутня.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ФОРПОСТ СІТІ» не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції за надання недостовірної інформації.
По-перше:
Згідно Додатку 2 Тендерної документації Замовника учасник повинен надати:
а) довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою ( у разі використання), в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
б) довідку за формою* за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), про наявність автозаправних станцій учасника з цілодобовим режимом роботи в адміністративних районах м. Запоріжжя, що знаходяться на мінімальній відстані (не більше 8 км) від адрес автотранспортних дільниць замовника;
в) якщо учасник торгів не є власником автозаправних станцій, він повинен надати копії договорів, що підтверджують співпрацю з підприємствами, у власності яких знаходяться АЗС (щодо предмета закупівлі).
*Довідка про наявність автозаправних станцій в адміністративних районах м. Запоріжжя та на мінімальній відстані (не більше 8 км) від адреси замовника
№
п/п Адміністративний район
м. Запоріжжя та адреса автотранспортної дільниці замовника Адміністративний район
м. Запоріжжя, перелік та адреса автозаправних станцій учасника, відстань (км) до автотранспортної дільниці замовника
1 Вознесенівський район
2 Дніпровський район
3 Комунарський район
4 Олександрівський район – вул. Українська 29А
5 Шевченківський район
6 Хортицький район
7 Заводський район
На виконання вищезазначених вимог учасник ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» в складі тендерної пропозиції надав: довідку за формою про наявність автозаправних станцій учасника з цілодобовим режимом роботи в адміністративних районах м. Запоріжжя, що знаходяться на мінімальній відстані (не більше 8 км) від адрес автотранспортних дільниць замовника (назва файлу «Мережа АЗС»).
На підтвердження п. в) Додатку №2 учасник надав партнерські договори з власниками АЗС (назва файлів «Партнерський договір з ТОВ ПРОСТОР ДС», «Партнерський договір з ТОВ ЄВРО СМАРТ ПАУЕР», чим повністю виконав вимоги тендерної документації Замовника.
Надання зазначених документів підтверджує сам Замовник в протоколі №250 від 09.12.2021р.
По-друге:
За адресою м. Запоріжжя, бульвар Центральний, 27А дійсно знаходиться АЗС, яка є власністю нашого партнера ТОВ «ПРОСТОР ДС». Зазначена АЗС працює кілька років, має ліцензію та немає нарікань з боку замовників щодо заправки автомобілів. На підтвердження зазначеної інформації надаємо скріншот з єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, а також фото зазначеної АЗС.
Також надаємо скріншот з Google карт, як ще одне підтвердження того, що АЗС за адресою м. Запоріжжя, б-р Центральний, 27А існує.
На зазначену АЗС можливо перейти за посиланням:
https://www.google.com.ua/maps/place/%D0%90%D0%97%D0%A1+Patriot/@47.832536,35.1313111,17z/data=!4m13!1m7!3m6!1s0x40dc60b52014b8e9:0xe7fe71f6c2d51aa6!2z0KbQtdC90YLRgNCw0LvRjNC90YvQuSDQsdGD0LsuLCAyNywg0JfQsNC_0L7RgNC-0LbRjNC1LCDQl9Cw0L_QvtGA0L7QttGB0LrQsNGPINC-0LHQu9Cw0YHRgtGMLCA2OTAwMA!3b1!8m2!3d47.8349667!4d35.1359245!3m4!1s0x40dc613865cb6adb:0x351ae519df3d97b2!8m2!3d47.82949!4d35.1288506?hl=ru
Наголошуємо на тому, що Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» навіть не намагався зв’язатися з уповноваженою особою учасника для уточнення інформації щодо розташування АЗС, що вказує на те, що Замовник прискіпливо ставиться до учасника, порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та не має наміру отримати товар з максимальною економією.
По-третє:
Вимогами ТД передбачена необхідність надання довідки за формою* за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), про наявність автозаправних станцій учасника з цілодобовим режимом роботи в адміністративних районах м. Запоріжжя, що знаходяться на мінімальній відстані (не більше 8 км) від адрес автотранспортних дільниць замовника.
Вимог щодо обов’язкової наявності АЗС у кожному районі м. Запоріжжя тендерна документація не містить. Тому, навіть якщо вважати, що учасником не надано інформації про АЗС у Вознесенівському районі м.Запоріжжя, інших АЗС більш ніж достатньо для виконання вимог Замовника. Більш того адреса Замовника розташована у Олександрівському районі м.Запоріжжя. Питання по АЗС Патріот у Олександрівському районі за адресою: м. Запоріжжя, вул.Українська 52Д у Замовника не виникли.
По-четверте:
Тендерна документація Замовника не містить вимог що адреса АЗС повинна бути зареєстрована в ТОВ «Запорізьке міжміське бюро технічної інвентаризації», Департаменті архітектури та містобудування Запорізької міської ради та Google карт.
По-п’яте:
Навіть, якщо припустити, що учасником не виконані вимоги щодо підтвердження інформації щодо наявності АЗС, Замовник повинен був керуватися ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - зазначено, якщо замовником під час розкриття тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Він розміщує у строк, який не може бути менший ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1). Що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2). На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю;
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1). Перелік виявлених невідповідностей;
2). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Проте, Замовник не надав Скаржнику усунути порушення протягом 24 годин в частині кваліфікаційних критеріїв та усунути невідповідність тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Мережа АЗС.pdf 14.12.2021 10:43
- Партнерський договір з ТОВ ПРОСТОР ДС.pdf 14.12.2021 10:43
- Партнерський договір з ТОВ ЄВРО СМАРТ ПАУЕР (2).pdf 14.12.2021 10:43
- Скарга НАШЕ МІСТО.pdf 14.12.2021 17:05
- Скарга НАШЕ МІСТО.pdf 14.12.2021 17:06
- Скарга НАШЕ МІСТО.docx 14.12.2021 17:24
- Доповнення до скарги на КП Наше місто (1).pdf 24.12.2021 15:59
- рішення від 17.12.2021 № 27822.pdf 17.12.2021 15:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.12.2021 №28443.pdf 29.12.2021 16:16
- рішення від 28.12.2021 №28443.pdf 30.12.2021 17:24
- Відповідь на скаргу.doc 21.12.2021 13:54
- Відповідь на скаргу.PDF 21.12.2021 13:55
- Департ архітектури.PDF 21.12.2021 13:55
- ТОВ ЗМБТІ.pdf 21.12.2021 13:55
- Протокол №38.PDF 25.01.2022 14:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.12.2021 11:17
Дата розгляду скарги:
28.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.12.2021 15:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.12.2021 17:24
Дата виконання рішення Замовником:
25.01.2022 15:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №28443-р/пк-пз від 28.12.2021 року виконано. Скасовано рішення уповноваженої особи, оформлене протоколом №250 від 09.12.2021 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ".
Вимога
Відхилено
ВИМОГА
Номер:
ea9ad091dbb14a6cb5e1e98c42728531
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-15-009232-a.a1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
внести зміни до тендерної документації та вилучити зазначені дискримінаційні умови.
Пов'язані документи:
Учасник
- НАШЕ місто ЗМР.pdf 19.11.2021 12:56
- Відповідь на вимогу Бензин.docx 23.11.2021 09:16
Дата подачі:
19.11.2021 12:56
Вирішення:
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання.
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору про закупівлю є підготовка якісної тендерної документації. З одного боку відсутність у документації дискримінаційних умов та з іншого боку визначення достатніх умов для підтвердження можливості постачання якісного товару виконавцем сприятиме високому рівню добросовісної конкуренції на ринку, а відповідні вимоги, викладені у тендерній документації дозволять обрати з-поміж учасників того, який постачатиме якісний товар за оптимальною ціною.
Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Поняття «дискримінація» Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено. Загальне поняття дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Отже поняття дискримінації є суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть. Вважаємо, що при наданні вимоги Вами не доведено чому надання у складі тендерної пропозиції довідки власників автозаправних станцій про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання учасником договору про закупівлю та надання гарантійних листів від власника (власників) АЗС про те, що запропоновані учасником талони будуть прийматися на АЗС протягом 12 місяців з моменту отримання їх Замовником без будь-яких умов та обмежень, є для Вас безумовно таким, що неможливо для виконання.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Встановлені у тендерній документації вимоги не є дискримінаційними вимогами, так як жодним чином не обмежують конкуренції, а тільки уточнюють та підтверджують можливість учасника здійснювати поставку товару, який має для цього відповідну матеріальну-технічну базу, відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним Законом України «Про публічні закупівлі» та на законних підставах здійснює свою господарську діяльність по відпуску пального на власних, орендованих чи партнерських АЗС. Гарантія забезпечення своєчасного відпуску пального пов’язана з специфікою господарської діяльності Замовника, який є комунальним підприємством та надає послуги з управління та утримання багатоквартирних будинків в місті. Під час покладених на комунальне підприємство функцій та обов’язків існує необхідність оперативної заправки автотранспорту Замовника.
Замовник заперечує факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимог тендерної документації. Наголошуємо, що Замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлію.
Встановлені у тендерній документації вимоги Замовником, є вкрай необхідною вимогою, яка пов’язана із забезпеченням належного виконання умов договору про закупівлю Учасником .
Гарантійні листи від власників АЗС є беззаперечним аргументом про наявність договірних відносин із Учасником торгів, та вкотре підтверджують факт безперебійної, своєчасної поставки пального на АЗС та відпуску пального автомобілям Замовника.
Аналіз ринку свідчить про безумовну конкуренцію на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників.
У даному випадку жодних обмежень щодо можливості участі Замовником не висувається, коло Учасників не обмежується, доступ до інформації надається без обмежень і кожен Учасник може запропонувати свої пропозиції в межах закону.
Неспроможність Учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків. Жоден Учасник не може здійснювати тиск на уповноважену особу Замовнику з метою приведення у відповідність своєї пропозиції вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене та з метою гарантованого своєчасного забезпечення пальним відповідної кількості, Замовник вважає свої вимоги обгрунтованими та не вбачає порушень Закону України «Про публічні закупівлі», тому вимога щодо внесення змін до тендерної доументації не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено