• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

мат гімнастичний

Торги відмінено

92 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 460.00 UAH
Період оскарження: 15.11.2021 13:38 - 19.11.2021 12:00
Вимога
Без відповіді

Вимога щодо усунення порушення Закону України «Про публічні закупівлі».

Номер: 53a0fe09bb09447daa18201d7e74a8c4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-15-008223-a.c5
Назва: Вимога щодо усунення порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Шановний замовник! Вважаємо за необхідне застерегти Вас від порушень чинного законодавства при вирішенні питання щодо переможця у спрощеній закупівлі ДК 021:2015: 37420000-8 Гімнастичний інвентар. Ще раз звертаємо увагу , що згідно абзацу другого частини 14 статті 14 закону України «Про публічні закупівлі» з вимогою до замовника надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі може лише учасник, пропозиція якого була відхилена. Учасник, пропозиція якого не розглядалась, не має жодних законних підстав звертатись з вимогою до замовника.З цієї причини замовник не має жодних підстав розглядати вимогу такого учасника. Справедливість наших тверджень підтверджена фахівцями майданчика Prozorro zakupki.prom.ua 03.12.2021 року о 12:07. Консультація нами отримана з офіційного каналу зв'язку майданчика Prozorro (067) 673 99 95. Крім того, 03.12.2021 року о 9:15 замовником надано відповідь на нашу попередню вимогу в якій з незрозумілих поки що причин замовником здійснюється лобіювання інтересів учасника пропозиція якого ним на даний момент не розглядалась. Ми впевнені, що відповідь на нашу вимогу складена учасником ФОП Пісарєв П.А. і лише ретрансльована замовником на майданчик Prozorro , тобто їх дії містять ознаки правопорушення. Крім того, нами наданий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Модулі м'які» ТУ У 32.4.-2673317935 – 002:2016 в склад яких входить і такий виріб як гімнастичний мат.Технічні умови на «Модулі м'які» перевірені відповідно законодавству України 27 серпня 2021р. Державним підприємством «Хмельницький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації Міністерства економіки України». Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 21.11.2016 року № 602-123-20-1/1475 на теперішній час дійсний. Крім того , нами наданий сертифікат відповідності на «Модулі м'які» виданий органом з сертифікації ТОВ «Випробувально -сертифікаційний центр «Південтест» який дійсний на теперішній час. Крім того, в складі тендерної документації нами надані необхідні документи про радіаційну безпеку запропонованих гімнастичних матів видані Державною установою «Хмельницький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України». Крім того, у відповідності на наше звернення Ви повідомляєте, що документи надані ФОП Пісарєв П.А. надані в оригіналах. Разом з тим, слід константувати факт, що пропозиція учасника ФОП Пісарєв П.А. на даний момент ще не розглядалась. Це не раз підтверджує той факт, що відповідь на нашу вимогу складена саме ФОП Пісарєв П.А., а Ви тільки розмістили її на майданчику Prozorro. Вимогами до пропозиції учасників в зазначеній закупівлі визначено, що учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі *PDF копії документів, які надаються Учасником у складі пропозиції, повинні мати відмітку «Згідно з оригіналом», містити дату завірення (не раніше дати оголошення закупівлі), посаду та підпис уповноваженої особи Учасника, відбиток печатки Учасника (у разі наявності), відповідно до вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлення документів». Документи подані учасником ФОП Пісарєв П.А. не завірені належним чином , їх чинність на момент подання пропозиції не підтверджена і ці документи не повинні братися до уваги при розгляді пропозиції учасника замовником. Стосовно вашого твердження , що документи ФОП Пісарєв П.А. надані в оригіналах, тобто відсутні порушення питання. Тендерною документацією чітко і однозначно визначено в якому вигляді і яким чином повинні бути затвердженні документи які надають учасники процедури закупівлі, про що ними роз'яснено вище. Якщо Ви мали на увазі оригінали електронного документа, то слід нагадати Вам, вірніше Пісарєву П.А., що відповідно до частини 1-2 статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом прирівненим до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги». Документи надані учасником ФОП Пісарєв П.А. не відповідають зазначеним вимогам законодавства. Ще раз вважаємо за доцільне наголосити , що тендерною документацією замовника чітко і однозначно визначено яким чином повинна бути затверджена документація і на який момент часу. На підставі викладеного вдруге наполегливо вимагаємо: 1. Скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.12.2021р. про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ФОП Панасюк В.В. 2.Визнати переможцем спрощеної закупівлі код ДК 021:2015: 37420000-8 - Гімнастичний інвентар, UA-2021-11-15-008223-a учасника ФОП Панасюк В.В. З повагою ФОП Панасюк В.В.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення порушення Закону України «Про публічні закупівлі».

Номер: dd5f9924be55414f966586d0189feee9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-15-008223-a.c4
Назва: Вимога щодо усунення порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Абзацем 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що учасник , пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Інше Законом не передбачено. Пропозицію ФОП Панасюк Віталій Васильович протиправно відхилено і тому ми змушені звернутись до замовника з цією вимогою. Ми констатуємо той факт, що ФОП Панасюк Віталій Васильович надав в своїй пропозиції всі без виключення документи, які вимагала тендерна документація замовника.Цілком справедливо замовником ФОП Панасюк Віталій Васильович був визначений переможцем, про що 29 листопада 2021 року був складений протокол № 67 щодо прийняття рішення уповноваженою особою. Всупереч вимогам Закону (абзац 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі») , учасник ФОП Пісарєв Павло Анатолійович, пропозиція якого не розглядалась, подав вимогу щодо відхилення пропозиції ФОП Панасюк Віталій Васильович Вимога учасника , яка подана всупереч вимогам чинного законодавства, не повинна розглядатись замовником. Замовник не мав жодних підстав для розгляду зазначеної вимоги ФОП Пісарєв П.А.( пропозиція ФОП Пісарєв П.А.не була відхилена). 02.12.2021року протоколом № 69 щодо прийняття рішення уповноваженою особою було безпідставно відхилено пропозицію учасника ФОП Панасюк В.В. з незрозумілим, не конкретним формулюванням: згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ст.14, ч.13, п.1. Тобто не були вказані конкретні причини відхилення пропозиції. Крім того, чинним законодавством , не передбачено оскарження рішень замовника щодо спрощених закупівель в Антимонопольний комітет України і бажання учасника ФОП Пісарєв П.А., в цьому плані , так і залишиться його нездійсненним бажанням. Крім того , згідно додатку № 1 вимоги до кваліфікації учасників та способи їх підтвердження, абзац 1 тендерної документації - учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі *PDF копії документів, які надаються Учасником у складі пропозиції, повинні мати відмітку «Згідно з оригіналом», містити дату завірення (не раніше дати оголошення закупівлі), посаду та підпис уповноваженої особи Учасника, відбиток печатки Учасника (у разі наявності), відповідно до вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлення документів». Документи подані учасником ФОП Пісарєв П.А. не завірені належним чином , їх чинність на момент подання пропозиції не підтверджена і ці документи не повинні братися до уваги при розгляді пропозиції учасника замовником. На підставі викладеного вимагаємо: 1. Скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.12.2021р. про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ФОП Панасюк В.В. 2.Визнати переможцем спрощеної закупівлі код ДК 021:2015: 37420000-8 - Гімнастичний інвентар, UA-2021-11-15-008223-a учасника ФОП Панасюк В.В. З повагою ФОП Панасюк В.В.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне: Щодо того, що «вимога учасника , яка подана всупереч вимогам чинного законодавства, не повинна розглядатись замовником. Замовник не мав жодних підстав для розгляду зазначеної вимоги ФОП Пісарєв П.А.( пропозиція ФОП Пісарєв П.А.не була відхилена).» не відповідає вимогам чинного законодавства. Так, абзацом 2 ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь» і ні де в Законі не передбачені випадки не надання відповіді Замовником. Щодо того, конкретних причин відхилення Вашої пропозиції то: Пунктом 1. Додатку 2 до Оголошення вимагалось надання висновку державної санітарно-епідеміологічної служби на запропоновані гімнастичні мати дійсний на дату подання пропозиції. Однак, в наданому Учасником Висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи від 24.11.2016 №602-123-20-1/1475 відсутній такий об’єкт експертизи як «гімнастичні мати». Аналогічно, п.2 Додатку 2 до Оголошення вимагалось надання сертифікату відповідності на запропоновані гімнастичні мати дійсний на дату подання пропозиції. Однак, в наданому Учасником Сертифікаті відповідності, що зареєстрований в Реєстрі органу сертифікації за №UAD.YT.051208-29, термін дії з 12.05.2020 до 11.05.2022 відсутній такий об’єкт як «гімнастичні мати». Крім того, п.3 Додатку 2 до Оголошення передбачено надання документу радіаційної безпеки на запропоновані гімнастичні мати, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою, або їх копії. Також учасник надає копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі та копію чинного договору на проведення досліджень між виробником товару або учасником торгів та органу з проведення досліджень. В складі пропозиції Учасника в якості документа підтверджуючого акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі надано Свідоцтво про технічну компетентність, в якому вказано, що це свідоцтво засвідчує, що радіологічна лабораторія відділу дослідження фізичних та хімічних факторів Державної установи «Хмельницький обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» відповідає критерім оцінювання вимірювальних можливостей і визнана технічно компетентною при проведенні вимірювань (досліджень) у сфері законодавчо регулюваної метрології. Галузь технічної компетенції наведена в додатку до цього свідоцтва і є його невід’ємною частиною. Однак, Учасником ФОП "Панасюк Віталій Васильович" в складі пропозиції не надано відповідний додаток до свідоцтва який є невід’ємною частиною, тобто даний документ не наданий. За таких обставин пропозиція ФОП "Панасюк Віталій Васильович" підлягає відхиленню на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Щодо того, що «документи подані учасником ФОП Пісарєв П.А. не завірені належним чином, їх чинність на момент подання пропозиції не підтверджена і ці документи не повинні братися до уваги при розгляді пропозиції учасника замовником» з зазначеного повідомляємо наступне. Абзацом 1 Додатку 1 «Вимоги до кваліфікації учасників та способи їх підтвердження» оголошення передбачено, що «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі *PDF наступні документи. Усі копії, що надаються Учасником у складі пропозиції, повинні мати відмітку «Згідно з оригіналом», містити дату завірення (не раніше дати оголошення закупівлі), посаду та підпис уповноваженої особи Учасника, відбиток печатки Учасника (у разі наявності)». В складі пропозиції ФОП Пісарєв П.А. в копіях надано тільки Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств та аналогічні договори, інші документи надані в оригіналах, тобто відсутні порушення чинного законодавства з зазначеного питання.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо усунення порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципів здійснення публічних закупівель закріплених в п.5 Закону таких як: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та інших.

Номер: 1d91fcef00e54005ad532e95e47cce52
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-15-008223-a.c3
Назва: Вимога щодо усунення порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципів здійснення публічних закупівель закріплених в п.5 Закону таких як: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та інших.
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципів здійснення публічних закупівель закріплених в п.5 Закону таких як: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та інших. Так, оголошенням на дану закупівлю, а саме: п.3 Додатку 2 до оголошення передбачено надання «документу радіаційної безпеки на запропоновані гімнастичні мати, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою, або їх копії. Також учасник надає копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі та копію чинного договору на проведення досліджень між виробником товару або учасником торгів та органу з проведення досліджень». Учасником – переможцем ФОП "Панасюк Віталій Васильович" в складі пропозиції в якості документа підтверджуючого акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі надано Свідоцтво про технічну компетентність, в якому вказано, що це свідоцтво засвідчує, що радіологічна лабораторія відділу дослідження фізичних та хімічних факторів Державної установи «Хмельницький обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» відповідає критерім оцінювання вимірювальних можливостей і визнана технічно компетентною при проведенні вимірювань (досліджень) у сфері законодавчо регулюваної метрології. Галузь технічної компетенції наведена в додатку до цього свідоцтва і є його невід’ємною частиною. Однак, ФОП "Панасюк Віталій Васильович" в складі пропозиції не надано відповідний додаток до свідоцтва який є невід’ємною частиною, тобто даний документ не наданий. Зазначеної позиції також придержується колегія АМКУ, «якщо учасник у складі пропозиції завантажив документ, який має додатки, що є невід’ємними частинами цього документа, але при цьому такі додатки або хоча б один з них не завантажено, то Колегія це сприймає як ненадання самого документа». Крім того, не надання даного додатку не дає можливості з’ясувати чи могла дана лабораторія виконувати відповідні дослідження, бо як свідчить з сайту Державної установи «Хмельницький обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України», що розміщений за посиланням https://xn--d1agleic5aql.xn--j1amh/%d0%bf%d0%bb%d0%b0%d1%82%d0%bd%d1%96-%d0%bf%d0%be%d1%81%d0%bb%d1%83%d0%b3%d0%b8 до складу платних послуг установи не входить видача документів радіоційної безпеки. За таких обставин в порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі Замовником було безпідставно визначено переможцем ФОП "Панасюк Віталій Васильович", яким у складі пропозиції не надано документ, підтверджуючий акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі, як то вимагалось оголошенням на проведення зазначеної спрощеної закупівлі. На підставі п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція ФОП "Панасюк Віталій Васильович" повинна була бути відхилена як така що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Вимагаємо усунути порушення чинного законодавства щодо здійснення публічних закупівель та скасувати протокол щодо визначення ФОП "Панасюк Віталій Васильович" переможцем даної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: пропозиція ФОП "Панасюк Віталій Васильович" відповідає вимогам замовника
Статус вимоги: Не задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 02.12.2021 09:37
Вимога
Залишено без розгляду

уточнення до умов предмета закупівлі

Номер: 3ae7c532d8c6443e8ded221d611fb942
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-15-008223-a.a2
Назва: уточнення до умов предмета закупівлі
Вимога:
Уважно вивчивши Вашу змістовну відповідь на нашу Вимогу вважаємо за необхідне зауважити наступне. Документ про радіаційну безпеку гімнастичних матів жодним чином не впливає на їхні технічні , якісні та інші характеристики як предмета закупівлі. Відповідно до зазначених нами у Вимозі нормативно-правових актів, в державі Україна однозначно і чітко визначено в яких випадках необхідні документи стосовно радіаційної безпеки. Для прикладу - на ліки, продукти харчування,одяг, взуття в Україні не вимагають документи про радіаційну безпеку. Вдруге наполегливо ВИМАГАЄМО виключити зазначену вимогу з тендерної документації по закупівлі код ДК 021:2015:37420000-8 - Гімнастичний інвентар( Мат гімнастичний). Ваші вимоги є протиправними.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. В попередній Вимозі Ви не зрозуміло чому посилались на Основні санітарні правила забезпечення радіаційної безпеки України, затверджені наказом МОЗ України від 02.02.2005 N 54 та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 20 травня 2005 р. за №552/10832. Закупівля матів гімнастичних для закладів освіти, культури, молоді та спорту жодним чином не стосується радіаційної безпеки України, що і викладено в п.1.2 зазначених правил. Однак, зазначені мати гімнастичні закуповуються для закладів освіти, культури, молоді та спорту, тобто для дітей. Виключно для забезпечення безпеки дітей в оголошення було включено норму щодо надання документу радіаційної безпеки. Якщо Ви бажаєте взяти участь в зазначеній спрощеній закупівлі Ви можете отримати даний документ у відповідному органі у встановленому порядку.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.11.2021 15:39
Вимога
Залишено без розгляду

вимога до умов тендерної документації

Номер: c20c1b2c00c74edda6f320e48175d98a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-15-008223-a.a1
Назва: вимога до умов тендерної документації
Вимога:
Технічними вимогами до предмету закупівлі по Оголошенню про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-11-15-008223-a, код ДК 021:2015:37420000-8 - Гімнастичний інвентар визначено, що Учасник повинен надати документ радіаційної безпеки на запропоновані гімнастичні мати, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою, або їх копії. Також учасник надає копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі та копію чинного договору на проведення досліджень між виробником товару або учасником торгів так органів з проведення досліджень. Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 02.02.2005 року № 54, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20 травня 2005 р. за № 552/10832, затверджень"Основні санітарні правила забезпечення радіаційної безпеки України".Наказ видано відповідно до Закону України "Про забезпечення санітарного і епідемічного благополуччя населення ( 4004-12). Пунктом 1.2. Правил чітко визначено, що їх дія поширюється на планування, проектування та здійснення практичної діяльності, а також використання джерел іонізуючого випромінювання в рамках практичної діяльності, а саме: - виробництво і використання джерел іонізуючого випромінювання або радіоактивних речовин у медицині, промисловості, сільському господарстві, освіті, наукових дослідженнях, включаючи будь-яку пов'язану з таким використанням діяльність, де є чи може бути опромінення людини; - виробництво ядерної енергії, включаючи будь-яку діяльність у межах всього чи будь-якої частини ядерного паливного циклу, де є або може бути опромінення персоналу та/або населення; - практичну діяльність, пов'язану з опроміненням від природних джерел, які визначено Правилами як такі, що вимагають контролю. Таким чином, виготовлення і використання гімнастичних матів жодним чином не підпадають під дію зазначених нормативно-правових актів і вимога надання документа про їх радіаційну безпеку є протиправною. Просимо внести зміни в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме виключити вимогу надання документа радіаційної безпеки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до вимог п.3 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону України "Про рублічні закупівлі" , обов’язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, що і було зроблено Замовником.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.11.2021 15:26