-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Завершення будівництва «Будинку правосуддя» по вул. Д. Галицького, 7 в м. Кам’янці - Подільському Хмельницької області (коригування) («Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» код ДК 021-2015 – 45200000-9)
Завершена
26 106 587.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 261 065.88 UAH
мін. крок: 1% або 261 065.88 UAH
Період оскарження:
07.08.2017 15:19 - 18.08.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення замовника
Номер:
a0f69e3d5186417aae1dd8d04dccdad1
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-07-000776-c.c1
Назва:
Оскарження рішення замовника
Вимога:
Тендерному комітету
Територіального управління Державної судової
адміністрації України в Хмельницькій області
23 серпня 2017 року відбувся електронний аукціон з відкритих торгів на закупівлю робіт «Завершення будівництва «Будинку правосуддя» по вул. Д. Галицького, 7 в м. Кам’янці - Подільському Хмельницької області (коригування) («Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» код ДК 021-2015 – 45200000-9)», ідентифікатор закупівлі — UA-2017-08-07-000776-c в якому ТОВ “Будівельна компанія “Поділля-Траснбуд” приймало участь.
29 вересня 2017 року тендерну пропозицію ТОВ “Будівельна компанія “Поділля-Траснбуд” відхилено на підставі п.1,4 ч.1 ст.30 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Рішення тендерного комітету Територіального управління Державної судової адміністрації України Хмельницькій області відображене в протоколі за № 100 від 28.09.17 р. вважаю незаконним, оскільки воно порушує основні принципи задекларовані у ЗУ “Про публічні закупівлі”, які передбачають максимальну економію та ефективністі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників, об’єктивну та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
28.09.2017 р. замовником здійснено виїзну перевірку наявності у ТОВ “Будівельна компанія “Поділля-Траснбуд” матеріальних ресурсів зазначених у кошторисних розрахунках, членами тендерного комітету складено Акт перевірки наявності матеріальних ресурсів, який і став підставою відхилення тендерної пропозиції товариства.
Зазначені дії тендерного комітету вважаю незаконними та такими, що не відповідають принципам ЗУ “Про публічні закупівлі” враховуючи наступне.
Так, ст. 14 ЗУ “Про публічні закупівлі” передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Дії замовника повністю нівелюють основну мету ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Те, що замовник упереджено та дискримінаційно поставився до ТОВ “Будівельна компанія “Поділля-Траснбуд” та скоріш за все лобіює інтереси третіх осіб, підтверджується наступним.
04 жовтня 2017 року тендерним комітетом опубліковано протокол про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ “ПОКРОВ БУД” та намір укласти договір.
При цьому, тендерний комітет застосував виключний підхід до учасника переможця, що вбачається наступного.
Учасник ТОВ “ПОКРОВ БУД” надав в складі пропозиції документи, що підтверджують кваліфікацію, а саме договори на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Долучені договори не містять додатків, що є їх невід'ємними додатками.
Так, договір будівельного підряду щодо будівництва ДНЗ “Яблунька” № 8-16/п від 22.08.2016 не містить додатків визначених у договорі: договірної ціни, календарного графіку, протоколу погодження договірної ціни, акту приймання-передачі будівельного майданчика, акту прийму-передачі документації. Наступний договір будівельного підряду щодо будівництва “Будівництва школи мистецтв та ремесел в с. Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області ” № 13-16/п від 18.08.2016 не містить додатків визначених у договорі: договірної ціни, календарного графіку, протоколу погодження договірної ціни, акту приймання-передачі будівельного майданчика, акту прийму-передачі документації. Тобто учасник не відповідає ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Крім того, учасник переможець ТОВ “ПОКРОВ БУД” не підгрузив тендерну пропозицію відповідно до ціни приведеної за результатами електронного аукціону, чим не надав згоду на виконання робіт передбачених тендерним завданням за ціною за результатами аукціону та головне порушив вимоги тендерної документації.
Так, відповідно до примітки, а саме п. б) Додатку 1 , учасник подає за результатами аукціону остаточну тендерну пропозицію за формою зазначеною в додатку до тендерної документації, а також усі розрахунки щодо вартості робіт учасники надають (надсилають) замовнику протягом 1 робочого дня з дня проведення електронного аукціону. Загальна вартість тендерної пропозиції повинна дорівнювати вартості тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону.
Відтак, відповідно до ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі” замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Відповідно до ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, прошу тендерний комітет територіального управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області відновити порушені права ТОВ “БК “Поділля-Трансбуд” та закону, скасувавши рішення про відхилення пропозиції ТОВ “БК “Поділля-Трансбуд” та рішення про визначення переможцем ТОВ “ПОКРОВ БУД”.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 09.10.2017 12:52
Дата подачі:
05.10.2017 16:25
Вирішення:
Тендерним комітетом територіального управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області розглянуто Ваше звернення до Замовника від 05.10.2017 року.
За результати розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, учасники торгів повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до технічної частини тендерної документації (Додаток 10).
Форма «Тендерна пропозиція» подається відповідно до Додатку 1 тендерної документації.
Обсяг робіт щодо проведення будівництва об’єкта передбачає проведення необхідних підрядних робіт відповідно до основних вимог тендерної документації згідно Додатку 10 тендерної документації.
Ціна пропозиції учасника (договірна ціна) - сума за яку учасник пропонує виконати перелік робіт, передбачених в технічній частині тендерної документації.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до державних будівельних норм із урахування змін та доповнень. Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник погоджується виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально – технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення та поточних цін на них. При цьому поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються за найменшою вартістю, визначеною на підставі проведеного підрядником аналізу ринку будівельних матеріалів у регіоні з урахуванням їх якісних характеристик, строків і об’ємів постачання, погодженого замовником.
У разі, якщо на думку замовника ціни на матеріали в пропозиції учасника є заниженими, замовник залишає за собою право перевірити наявність цих матеріалів у учасника з подальшим залученням цих документів при розгляді пропозиції.
За результатами дослідження кошторисних розрахунків, надісланих ТОВ «БК» «ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД» до територіального управління 28.08.2017 року за вхідним номером ЕП–1155/17 встановлено, що пропозиція не відповідає технічним вимогам, оскільки в кошторисних розрахунках пропозицій занижена тривалість робочого часу та вартість матеріалів.
У відповідності до вимог Тендерної документації, 28 вересня 2017 року членами тендерного комітету Школьник Л.М., Вірстюком Д.Д. та Бабецькою В.О. було проведено перевірку наявності матеріальних ресурсів, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення на завершення будівництва «Будинку правосуддя» по вул. Д. Галицького, 7 в м. Кам’янці - Подільському Хмельницької області (коригування) («Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» код ДК 021-2015 – 45200000-9). Акт перевірки наявності матеральних ресурсів залучено тендерним комітетом до розгляду тендерної пропозиції учасника.
Згідно підсумкової відомості ресурсів, наданої ТОВ «Будівельна компанія» «ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД», ціни на матеріали в пропозиції учасника є заниженими на суму 863 828,94 грн.
Згідно пояснювальної записки до кошторисних розрахунків, наданої ТОВ «Будівельна компанія» «ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД», учасником зменшено тривалість робочого часу на 10176,78 люд./год. (з 115778,89 люд./год. на 105602,11 люд./год.).
Крім того, в кошторисних розрахунках, наданих ТОВ «Будівельна компанія» «ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД», в підсумкових витратах енергоносіїв для усіх машин не зазначено використання електроенергії.
Згідно проекту «Завершення будівництва «Будинку правосуддя» по вул.Д.Галицького, 7 в м.Камянець-Подільському Хмельницької області (коригування) та для виконання робіт, зазначених в технічній частині тендерної документації (Додаток 10), необхідно витратити 21631,412 кВт-год електроенергії.
Відповідно до довідки автора проекту ТОВ «Іннова-П» від 27.09.2017 року №1 згідно підсумкової відомості ресурсів по проекту «Завершення будівництва «Будинку правосуддя» по вул.Д.Галицького, 7 в м.Камянець-Подільському, технологічний процес будівництва без використання електроенергії неможливий.
Також в складі тендерної пропозиції учасником не зазначено про наявність генератора для вироблення електричної енергії, та не надано у складі пропозиції копії договору управління/оренди щодо генератора, відповідно до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт від 07.08.2017 року № 154.
Оскільки довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт від 07.08.2017 року № 154 не підтверджує відповідності пропозиції Учасника, а саме щодо можливості учасником виконання будівельних робіт без використання електроенергії, тендерний комітет прийшов до висновку, що пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям.
На думку тендерного комітету, з метою необґрунтованого заниження ціни пропозиції учасником занижено нормативні витрати трудових та матеріально-технічних ресурсів, чим порушено вимоги тендерної документації та Державні будівельні норми, а саме: Правила визначення вартості будівництва…(згідно пп.3.2.1 Правил ціна пропозиції, за яку претендент (підрядник) згоден виконати замовлення, розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення, та поточних цінах на них. Згідно пп. 3.2.5 рівень вартості матеріальних ресурсів, як правило, приймається в межах, що склалися в регіоні за цінами виробників)».
Результати розгляду пропозиції ТОВ «БК»ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД» викладено в протоколі засідання тендерного комітету № 100 від 28.09.17 р., яке опубліковане на веб-сайті Уповноваженого органу 29.09.2017 року.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ«БК»ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД» відхилена правомірно з наведених вище підстав.
Щодо визнання тендерним комітетом територіального управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області переможцем відкритих торгів ТОВ “ПОКРОВ БУД” повідомляю наступне.
Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 та вимогам, встановленим статтею 17 Закону (за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17) Закону, викладеним в розділі ІІ та ІІІ Додатку 2 цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 розділу ІІ Додатку 2 до Тендерної документації документами для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям є Довідка про досвід виконання аналогічного договору, складена на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 5.
Відповідно до Додатку 5 Тендерної документації, наявністю документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів є Довідка про досвід виконання аналогічного договору яка містить інформацію (Найменування замовника, якому здійснювалося виконання аналогічного замовлення; предмет договору; сума; рік виконання; контактна особа замовника, телефон; стан виконання).
Для підтвердження наявного досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-ів) від учасників вимагалось надати копію (-ї) зазначеного (-них) у довідці договору (-ів) та копію (-ї) документа (-ів), що підтверджує (-ють) факт його/їх виконання (довідка № КБ-3 остання).
ТОВ «ПОКРОВ БУД» в складі тендерної пропозиції надано Довідку про досвід виконання аналогічного договору, складену відповідно до запитуваного зразка, а також копії договорів: договір будівельного підряду щодо будівництва ДНЗ “Яблунька” № 8-16/п від 22.08.2016 та договір будівельного підряду “Будівництво школи мистецтв та ремесел в с. Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області” № 13-16/п від 18.08.2016, а також довідки №КБ-3 щодо них.
Тендерна документація Замовника не містить окремих вимог щодо обов’язкового надання договорів з додатками (в тому числі і договірної ціни, календарного графіку, протоколу погодження договірної ціни, акту приймання-передачі будівельного майданчика, акту прийму-передачі документації) у складі Пропозиції учасників Процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, ТОВ «ПОКРОВ БУД» не порушило умови Тендерної документації у цій частині.
Щодо не опублікування на веб-порталі Уповноваженого органу ТОВ «ПОКРОВ БУД» остаточної тендерної пропозиції протягом 1 робочого дня з дня проведення електронного аукціону повідомляємо наступне.
Чіткий перелік інформації про закупівлю, яка підлягає оприлюдненню на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом визначено статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту б) Примітки до Додатку 1 до Тендерної документації, остаточну тендерну пропозицію за формою зазначеною в додатку до тендерної документації, а також усі розрахунки щодо вартості робіт учасники надають (надсилають) замовнику протягом 1 робочого дня з дня проведення електронного аукціону.
Тендерна документація не містить окремої вимоги щодо обов’язкового оприлюднення зазначеної вище інформації (додатку до тендерної документації, а також усі розрахунки щодо вартості робіт) на веб-порталі Уповноваженого органу.
Крім того, можливість публікації будь-яких документів на веб-порталі Уповноваженого після проведеного аукціону можлива лише для учасника, пропозиція якого вважається найбільш економічно вигідною та перебуває на розгляді.
Остаточну тендерну пропозицію за формою зазначеною в додатку до тендерної документації, а також усі розрахунки щодо вартості робіт ТОВ «ПОКРОВ БУД» надано територіальному управлінню 28.08.2017 року та зареєстровано за вхідним номером ЕП-1156/17 від 28.08.2017.
Того ж дня, за вхідним номером ЕП-1155/17 від 28.08.2017 зареєстровано Вашу остаточну тендерну пропозицію за формою зазначеною в додатку до тендерної документації, а також усі розрахунки щодо вартості робіт ТОВ «ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД».
Обидві пропозиції (ТОВ «ПОКРОВ БУД», та ТОВ «БК» ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД») як такі, що надіслані замовнику протягом 1 робочого дня з дня проведення електронного аукціону, та зареєстровані територіальним управлінням 28.08.2017 року, взяті до розгляду тендерним комітетом на відповідність вимогам тендерної документації.
Враховуючи викладене, ТОВ «ПОКРОВ БУД» не порушувались умови Тендерної документації Замовника.
Тендерна документація на закупівлю Завершення будівництва «Будинку правосуддя» по вул. Д. Галицького, 7 в м. Кам’янці - Подільському Хмельницької області (коригування) («Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» код ДК 021-2015 – 45200000-9) не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тендерним комітетом територіального управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області належним чином забезпечується відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Враховуючи викладене, у тендерного комітету територіального управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області відсутні підстави для задоволення Вашого звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено