• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання сортувального комплексу твердих побутових відходів.

Торги відмінено

2 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 500.00 UAH
Період оскарження: 15.11.2021 11:24 - 28.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Змінити неконкурентні терміни поставки

Номер: 97666ce4fac0474d995f744a3d0da549
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-15-004601-a.c3
Назва: Змінити неконкурентні терміни поставки
Вимога:
Вимога про усунення порушень, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме термін поставки, що дискримінує інших виробників сортувального обладнання та спричиняє корупційні ризики. Згідно опублікованої Тендерної документації зазначено наступні терміни: термін поставки СОРТУВАЛЬНОЇ ЛІНІЇ до 20.12.2021; аукціон згідно оголошення про закупівлю 1.12.2021. Таким чином, за найкращих обставин, договір про закупівлю може бути підписаний не раніше 12.12.2021. Враховуючи час на оскарження та розгляд тендерних пропозицій Замовником. Тобто, в найкращому випадку, на виготовлення, доставку та розвантаження, переможцю торгів визначено максимум 5 (ПЯТЬ!) робочих днів! Однак, так, як Замовник на свій розсуд, та в залежності від необхідності, може розглядати пропозиції від 1-20 днів. Що призведе до скорочення терміну поставки і може унеможливити її для переможця торгів, бо термін поставки спливає 20.12.2021, до цього часу необхідно завершити виготовлення, доставити та розвантажити СОРТУВАЛЬНУ ЛІНІЮ. Дані умови містять як корупційні ризики, так і є дискримінаційними для учасників з наступних причин: 1. Лінія для сортування твердих побутових відходів є складним промисловим об’єктом. Виробничий цикл виготовлення СОРТУВАЛЬНОЇ ЛІНІЇ з врахуванням доставки складає не менше 45 днів, там як необхідний час для замовлення та поставки імпортних та вітчизняних комплектуючих, а також для збору та виготовлення окремих вузлів на підставі креслень або технічних умов. 2. З огляду на вищезазначені вимоги щодо строків постачання товару, які вказані в Тендерній документації та в істотних умовах договору, є заздалегідь визначені під конкретного постачальника, в якого є в наявності виготовлена СОРТУВАЛЬНА ЛІНІЯ, що відповідає вимогам Замовника, з супроводжуючими документами про відповідність обладнання, що призводить до дискримінації потенційних учасників-виробників, які здійснюють виготовлення Сортувальних ліній після укладення договору про закупівлю. 3. Під час обговорень, Замовник роз’яснив, що мова не йде про негайний запуск чи використання СОРТУВАЛЬНОЇ ЛІНІЇ: «Пусконалагоджувальні роботи, монтаж обладнання та навчання персоналу будуть проводитись та оплачуватись пізніше.». Отже, крім обмеження участі інших учасників в цій закупівлі, немає жодних причин обмежувати термін поставки лінії, 5-ма робочими днями. Бо закупівля послуг по монтажу та пусконалагоджувальним роботам планується пізніше і як ми бачимо ще не розпочиналася. Така процедура триває, як мінімум 30 днів від моменту виходу оголошення. Тобто, як мінімум місяць обладнання буде просто стояти і зберігатися. Очевидно, що замовник має достатньо часу щоб продовжити термін поставки і не існує законних підстав у відмові в продовженні терміну. 4. Неможливо забезпечити конкурентні торги, так, як очевидно, що не може існувати двох неповязаних учасників, що мають готову сортувальну лінію, згідно вимог Замовника, і зможуть постачити її з супровідними документами протягом 5-ти робочих днів після підписання договору. Будь-який інший учасник крім переможця буде лише номінальним, так, як виконати вимоги Замовника по термінам, не знаючи заздалегідь про те, що учасник буде переможцем, без попередньої домовленості з Замовником неможливо! На виконання договору, на розсуд Замовника дається максимум 5-ть робочих днів, а то й менше! Для неповязаних з Замовником учасників це нереальні терміни! 5. Встановлення нереальних термінів поставки СОРТУВАЛЬНОЇ ЛІНІЇ не має жодних обєктивних причин, так, як, Замовник сам визнав під час обговорення, її монтаж та пусконалагодження буде закуповуватися окремо. І як свідчить портал Прозорро, ще навіть не розпочинався. Вимагаємо: 1. Забезпечити рівні умови участі у закупівлі для усіх українських та закордонних виробників сортувальних ліній; 2. Нівілювати корупційні ризики під час закупівлі через необгрутовано знижені терміни поставки СОРТУВАЛЬНОЇ ЛІНІЇ; 3. Продовжити термін поставки не менш як на 45 днів; 4. Внести зміни до Тендерної документації та проект договору закупівлі щодо терміну поставки та визначити його не раніше за 1 лютого 2022 року. В разі ігнорування наших вимог, звертатимемося до українських та міжнародних громадських організацій, що здійснюють моніторинг держзакупівель з проханням ініціювати моніторинг закупівлі Західним офісом Державної Аудиторської служби для документування факту порушень законодавства про закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Джерелом фінансування видатків оголошеної закупівлі є міжбюджетні трансферти, а саме: кошти субвенції з місцевого бюджету на здійснення природоохоронних заходів («Придбання обладнання (сортувального комплексу твердих побутових відходів в комлекті зі шредером та контейнерами) для збору та зменшення захоронення ТПВ на Березнівському сміттєзвалищі в м. Березне Рівненського району Рівненської області»). Відповідно до пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 15.12.2010 № 1132 «Про затвердження Порядку перерахування міжбюджетних трансфертів» обсяг субвенцій з одного місцевого бюджету іншому, не використаний на кінець бюджетного періоду, перераховується в останній робочий день такого періоду органами Казначейства до бюджету, з якого вони надані, якщо інше не передбачено рішенням про місцевий бюджет, з якого вони надаються. Згідно пункту 4 договору про надання субвенції із обласного бюджету Рівненської області бюджету Березнівської міської територіальної громади на здійснення природоохоронних заходів від 19.08.2021,укладеного між Рівненською обласною та Березнівською міською радами, кошти субвенції на здійснення природоохоронних заходів, не використані за призначенням протягом бюджетного періоду підлягають поверненню до обласного бюджету Рівненської області в останній робочий день бюджетного періоду відповідно до вимог чинного законодавства України. Крім того, відповідно до пункту 2.3. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309, орган Казначейства опрацьовує підтвердні документи за капітальними видатками - до 5 операційних днів. Таким чином, у зв`язку з завершенням бюджетного року та враховуючи стислі терміни використання вищезазначених коштів, з метою забезпечення оплати за отриманий товар через рахунки відкриті в органах Державної казначейської служби України у поточному році, замовником встановлено терміни поставки СОРТУВАЛЬНОЇ ЛІНІЇ до 20.12.2021. У разі внесення замовником змін до тендерної документації та продовження строків постачання не менш як на 45 днів використати кошти та/або здійснити закупівлю не буде можливості.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Усунення неконкурентних обмежень в Технічних характеристикиах

Номер: 1bb1cc97ca944128ba0225cedaf4c6bc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-15-004601-a.c2
Назва: Усунення неконкурентних обмежень в Технічних характеристикиах
Вимога:
Вимога про усунення порушень, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме суворі обмеження стосовно дискримінаційних та необгрунтованих обмежень розмірів Конвеєра з приймальним бункером, що дискримінує інших виробників сортувального обладнання та спричиняє корупційні ризики. Згідно опублікованих Технічних вимог до закупівлі вважаємо наступні обмеження стосовно розмірів Конвеєра та приймального бункера дискримінаційними та заточеними під конкретного виробника: 1. Конвеєр з приймальним бункером: Ширина – не менше 2450мм. та не більше 2500мм.; Дані обмеження (в межах 5 см щодо ширини бункера) є нелогічними, абсурдними та дискримінуючими. Замовник мав би бути зацікавленим придбати найкраще обладнання за державні кошти, натомість, він обмежує ширину бункера встановивши максимальну 2500мм. Ми постачаємо сортувальні лінії з шириною бункера 2800мм, що є найбільш оптимальним для більшості ковшових навантажувачів, бо завантаження може відбуватися як збоку так і ззаду приймального бункера. Зробити вужчим бункер, крім того що є нелогічним, погіршить пропускну здатність бункера та конвеєра, це також не дозволить нам запропонувати серійну, більш вдалу, виготовлену згідно Технічних умов конструкцію приймального бункера, що зарекомендувала себе надійною та більш зручною. Ми розуміємо обмеження стосовно мінімальної ширини приймального бункера, однак, обмеження стосовно максимальної ширини є нелогічним та дискримінаційним. Ширина конвеєра - 800 мм.; Дані обмеження (800мм щодо ширини конвеєра) є нелогічними, абсурдними та дискримінуючими. Замовник мав би бути зацікавленим придбати найкраще обладнання за державні кошти, натомість, він обмежує ширину конвеєра встановивши конкретну 800мм. Ми постачаємо сортувальні лінії з шириною конвеєра 1000мм, що є найбільш оптимальним для кращої пропускної здатності приймального бункера та і цілої лінії. Вимагати настільки вузький конвеєр, крім того що є нелогічним, погіршить пропускну здатність бункера та конвеєра, це також не дозволить запропонувати серійну, більш вдалу, виготовлену згідно Технічних умов конструкцію приймального бункера, що зарекомендувала себе надійною та більш оптимальною для Ваших умов. Ми розуміємо обмеження стосовно мінімальної ширини конвеєра, однак, обмеження стосовно його більшої ширини є нелогічним та дискримінаційним. Вимагаємо: 1. Внести зміни до Технічного опису предмету закупівлі; 2. Зняти обмеження стосовно можливості покращити предмет закупівлі та запропонувати кращий та більш оптимальний варіант СОРТУВАЛЬНОЇ ЛІНІЇ; 3. Забрати обмеження по максимальній ширині приймального бункера; 4. Дозволити запропонувати ширину конвеєра ширшою за 800мм. В разі ігнорування наших вимог, звертатимемося АМКУ. Ми маємо успішний досвід оскарження дискримінаційних умов закупівель. В даному випадку це може привести до того що процедура закупівлі затягнеться. Плата за оскарження дискримінаційних умов в цьому випадку становить 6300 гривень і ці кошти будуть нам повернуті, так, як ми маємо усі можливості довести, що дані обмеження є дискримінацією нас як учасника, що заборонено законодавством про Держзакупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. У відповідь на Вашу вимогу буде внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення порушень

Номер: ecddbde8ffc2479a8f1cffa1ad6116f4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-15-004601-a.b1
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Вимога про усунення порушень, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Серед кваліфікаційних критеріїв та необхідних документів до подання є вимога: "Наявність сертифікатів TSU, ISO". Сертифікат ТSU є сертифікатом Словацької республіки про відповідність транспортних засобів законодавству цієї країни. Як свідчить Тендерна документація, СОРТУВАЛЬНА ЛІНІЯ закуповується для м. Березне, а не для експорту у Словацьку республіку. Також, СОРТУВАЛЬНА ЛІНІЯ, згідно Технічних характеристик має бути стаціонарною, а не пересувною. Очевидно, що вимога про надання в Україні документу, що видає Словацька Республіка, а саме Сертифікату TSU є абсурдною, невідповідною, дискримінаційною та має мету звузити конкуренцію, що прямо суперечить частині 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо вилучити вимогу про надання сертифікату TSU.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. По суті Вашого питання Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації та буде виключено непотрібний сертифікат. Дякуємо за ваше запитання.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так