-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція магістральних мереж водопостачання по вул. Оборони, вул. Колпакової в м. Бахмут Донецької області
Категорія складності/клас наслідку - ІІІ/СС2. Строк виконання - 360 календарних днів.
Торги не відбулися
19 110 752.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 573 322.57 UAH
мін. крок: 3% або 573 322.57 UAH
Період оскарження:
08.08.2017 15:00 - 11.09.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ"
Номер:
ffcb3b0353d447558743f64d6ed01055
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-08-001200-b.b1
Назва:
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ"
Вимога:
Тендерному комітету Департаменту капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації
вул. Банківська, буд. 79-А,
м. Слов’янськ, Донецька обл.,
Україна, 84121
СКАРЖНИК:
Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ»
КОД ЄДРПОУ – 35262237
вул. Бориспільська, 12-Б,
м. Київ, Україна, 02099
тел.: (044)331-89-16.
СКАРГА №3
від «03» жовтня 2017 року
Згідно опублікованого оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт: «Реконструкція магістральних мереж водопостачання по вул. Оборони, вул. Колпакової в м. Бахмут Донецької області» – UA-2017-08-08-001200-b на сайті Уповноваженого органу prozorro.gov.ua (який є системною реформою тендерного процесу в електронних публічних та державних закупівлях в Україні, створеною з метою викорінення і системного запобігання корупції, прозорості всього тендерного процесу, неприпустимості дискримінації та об'єктивної оцінки тендерних заявок) та рішенням тендерного комітету Департаменту капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) була затверджена тендерна документація (протокол №165ТД від «04» серпня 2017 р.) на закупівлю вищевказаних робіт та встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 15 вересня 2017 23:00.
У вказаному оголошенні була оприлюднена інформація про: найменування замовника, код згідно з ЄДРПОУ замовника, місцезнаходження замовника, контактну особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками, конкретну назва предмета закупівлі, коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг, строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувану вартість предмета закупівлі, розмір мінімального кроку пониження ціни, кінцевий строк подання тендерних пропозицій, розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати), вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати), дату та час розкриття тендерних пропозицій, дату та час проведення електронного аукціону. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі – Закон), всі закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» (надалі – ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ») вирішило взяти участь у торгах, для чого були зібрані всі необхідні документи, що відповідають вимогам, викладеним у тендерній документації та надано забезпечення тендерної пропозиції на суму 80 000,00 грн. (вісімдесят тисяч гривень 00 коп.) у формі банківської гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства).
Після проведення торгів (аукціону), що розпочався 18 вересня 2017 р. о 14:07, розпочалась процедура кваліфікації переможця, за результатами автоматичної оцінки (аукціону) Системою було визначено, що найбільш економічно вигідну пропозицію було подано учасником торгів пропозицію ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ», цінова пропозиція якого склала 15 495 236,20 грн. (п’ятнадцять мільйонів чотириста дев’яносто п’ять тисяч двісті тридцять шість гривень 20 коп.) з ПДВ, а приведена ціна - 15 020 892,43 грн. з ПДВ.
Згідно з вимогами ч. 4 ст. 28 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У зв’язку з значними обсягами закупівлі розгляд та оцінка тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» не може бути завершена протягом п’яти робочих днів і, враховуючи вищевикладене, розгляд тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» було подовжено до 20 робочих днів, відповідно до рішення тендерного комітету (протокол №165-С1 від 25.09.2017 р.).
Проте, відповідно до наступного рішення тендерного комітету (протокол №165-Р1 від 02.10.2017 р.), тендерну пропозицію ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇ» було відхилено на підставі невідповідності «Відомості обсягів робіт» у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» Специфікації Замовника, а саме:
№ з/п Пункт Специфікації Замовника/пункт відомості обсягів робіт Специфікація Замовника Відомість обсягів робіт Учасника
1. п.3/п.102, 103 Л.к. №2-1-4/1 192 м2 – устройство верхнего слоя двухслойній оснований толщ. 12 см 192 м2 – устройство верхнего слоя двухслойній оснований толщ. 15 см;
- 192 м2 – устройство основи зі щебенею зі зміни товщини добавляти або вилучати
2. п.6,10,14/п.106,109,112 Л.к. №2-1-4/1 Використовується норма Е27-53-… Використовується норма Е18-43-1
3. Л.к. №2-1-4/11 Теж саме
Повідомляємо про свою категоричну незгоду щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» у зв’язку з наведеними «невідповідностями» з наступних причин:
1. Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що «ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена Учасником у його заяві-пропозиції як загальна сума, за яку він згодний виконати закупівлю всіх видів робіт відповідно до Специфікації Замовника, включаючи вартість матеріалів, необхідних для виконання цих робіт
Якщо в ході аукціону Учасником зменшену суму, зазначену у заяві-пропозиції, ціною тендерної пропозиції вважається остаточна сума, зазначена Учасником.
Ціна тендерної пропозиції повинна:
- бути визначена на момент подання тендерної пропозиції;
- бути розрахована відповідно до кошторисних норм та стандартів, зазначених у специфікації Замовника;
- бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»;
- включати витрати на:
- сплату усіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України;
- вартість товарів і послуг, необхідних для виконання закупівлі, відповідно до їх переліку і вимог до них, що приведені у Специфікації Замовника….»
Перш за все зазначаємо, що ціна тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, що встановлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам'яток архітектури та містобудування та носить обов'язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Повідомляємо, що відповідно до Законів України «Про стандартизацію», «Про регулювання містобудівної діяльності», з метою удосконалення кошторисно-нормативної бази у будівельному комплексі України та враховуючи рішення Науково-технічної ради Мінрегіону від 26 травня 2016 року № 63, наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23.06.2016 р. №176 «Про прийняття національного стандарту», ДСТУ Б Д.2.2-27:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Автомобільні дороги (Збірник 27) (ДБН Д.2.2-27-99, MOD)» визнано таким, що втратив чинність з 01 січня 2017 року.
У зв’язку з тим, що ціна тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ», відповідно до вимог тендерної документації визначена на момент подання тендерної пропозиції, а отже, з обов’язковим урахуванням діючих правил та норм з визначення вартості будівництва, тож визначені Замовником розцінки технічного завдання були замінені на діючі зі збереженням при цьому найменувань та обсягів робіт.
Тобто, ціна тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» щодо проведення відповідних робіт визначалась згідно предмету закупівлі у цілому виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту замовлення, та поточних цін на них. Також ціна тендерної пропозиції визначена відповідно до вказаних у тендерній документації вимог щодо технологій виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. А тендерна пропозиція, з розрахунками кошторисів ціни тендерної пропозиції, що входять до нашої тендерної пропозиції, та є її невід’ємними частинами, складена відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення у будівництві.
А оскільки, у зв’язку з наявністю у технічному завданні норм, що втратили чинність на момент складання тендерної пропозиції, вимогу надання учасником у складі своєї пропозиції будь-яких роз’яснень про заміну таких норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві тендерною документацією не визначено, тендерна пропозиція ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» була надана, з урахуванням вищезазначеного.
Керуючись Законом, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
У зв’язку з вищевикладеним щодо нашої незгоди з відхиленням тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ»,
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду;
2. Скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ;
3. З метою забезпечення права ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» на недискримінаційний підхід під час розгляду та тендерної пропозиції здійснити повторну перевірку тендерної пропозиції на її відповідність нормам чинного законодавства та вимогам документації конкурсних торгів та завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Директор
ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" О.В. Ковтун
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга _3 від 03.10.2017.pdf 12.10.2017 12:08
Дата подачі:
12.10.2017 12:08
Вирішення:
Тендерним комітетом Департаменту було визначено, що Відомість обсягів робіт Учасника за позицією 102 передбачає улаштування верхнього шару двошарової основи зі щебеню за товщини 15 см, проте специфікацією Замовника за поз. 3 Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-4/I передбачено улаштування верхнього шару двошарової основи зі щебеню за товщини 12 см.
Позицією 103 Відомості обсягів робіт Учасника показник за поз. 102 відкоригований у бік зменшення товщини, але тільки на 1 см.
Таким чином, обсяг робіт зазначений Учасником не відповідає такому у специфікації Замовника, що є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
У відповідності до положень ч. 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Проте, ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» вимагає не тільки надати роз’яснення, але й скасувати рішення тендерного комітету щодо відхилення пропозиції ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» з чим Департамент не може погодитись, адже по-перше, рішення про відхилення носять незворотній характер, а по-друге, скарги щодо процедур закупівлі у відповідності до положень ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" подаються до органу оскарження
Статус вимоги:
Відхилено