• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Атестація робочих місць за умовами праці (лабораторні дослідження робочих місць).

Детальний перелік послуг та вимоги до їх виконання, що закуповуються, та їх кількість зазначено в документації допорогових торгів.

Торги не відбулися

7 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39.00 UAH
Період оскарження: 13.10.2017 14:02 - 17.10.2017 11:00
Вимога
Залишено без розгляду

заперечення дискваліфікації

Номер: e8cbf2d3cb21470cba95f46975c2d37c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-13-000685-b.a1
Назва: заперечення дискваліфікації
Вимога:
1. З технічних причин не всі документи були завантаженні ел. системою 2. Виконавець» ТОВ «Міжгалузевий центр охорони праці та промислової безпеки» у відповідності з чинним законодавством України (ПКМУ від 1 серпня 1992 р. №442 „Про порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці ”, Методичні рекомендації для проведення атестації робочих місць за умовами праці, затверджені Постановою Мінпраці України від 1 вересня 1992 р. №41) розроблює проект документації з атестації робочих місць за умовами праці щодо обґрунтування пільг і компенсацій персоналу (пільгове пенсійне забезпечення, доплати, щорічні додаткові відпустки, спецхарцування (молоко)), що працює в шкідливих і важких умовах праці за результатами санітарно-гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища та трудового процесу Санітарно-гігієнічні дослідження факторів виробничого середовища та трудового процесу у відповідності з договором про науково-практичне співробітництво виконуються ДП Укр НДІ медицини транспорту, про що Сторони погодили між собою в діючому на 2017 рік Договорі. Виходячи з цього Сторони виконують різні певні обсяги робіт. ТОВ «Міжгалузевий центр охорони праці та промислової безпеки» - спеціальні роботи з методичного забезпечення та розробки комплектів документів. Відповідно до п.2.1 розділу 2 Організація роботи по атестації “Методичні рекомендації для проведення атестації робочих місць за умовами праці”, затверджені Постановою Мінпраці України від 1 вересня 1992 р. №41, керівник підприємства наказом по підприємству затверджує склад постійно-діючої атестаційної комісії та визначає її повноваження. Атестаційна комісія (п.2.3 вищезазначеного розділу) має право визначати і залучати у встановленому порядку потрібні організації для виконання спеціальних робіт. При цьому наявність ліцензування на виконання таких робіт Методичними рекомендаціями не зазначено. 3.Вимога Замовника щодо отримання Документу, виданого Держпрац. на відповідність надання послуг з лабораторних досліджень не відповідає критеріям п. 11 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затв. ПКМУ № 442. п. 11 Держпраця здійснює Контроль за якістю проведення атестації робочих місць за умовами праці, правильністю застосування списків виробництв, робіт, професій, посад і показників, зайнятість в яких дає право на пенсію за віком на пільгових умовах ( 461-2016-п ), Списків виробництв, робіт, цехів, професій і посад, зайнятість працівників в яких дає право на щорічні додаткові відпустки за роботу із шкідливими і важкими умовами праці та за особливий характер праці ( 1290-97-п ), Переліку виробництв, цехів, професій і посад із шкідливими умовами праці, робота в яких дає право на скорочену тривалість робочого тижня ( 163-2001-п ), Переліків робіт із особливо шкідливими і особливо важкими та шкідливими і важкими умовами праці, на яких встановлюється підвищена оплата праці, та інших нормативно-правових актів, відповідно до яких надаються пільги та компенсації працівникам за роботу із шкідливими умовами праці З урахуванням п. 4 "Порядку проведення... " Атестація проводиться атестаційною комісією, відповідальність за своєчасне та якісне проведення атестації покладається на керівника підприємства, організації. Виходячи з цього матеріали атестації надаються в органи Держпраці представником підприємства (Замовником). Окрім цього Замовник не зазначив Перелік робочих місць, професій та посад, які підлягають атестації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Обставина з не завантаженням з технічних причин усіх необхідних документів Учасником не виникла з вини Замовника, у разі не можливості завантаження усіх необхідних документів передбачених оголошенням про закупівлю послуг Учасник відповідно до «Порядку проведення допорогових закупівель» затвердженого наказом № 35 від 13.04.2015 року ДП «Зовнішторгвидав України» міг звернутися до оператора (майданчика через який робив пропозицію на участь в закупівлі) з проханням усунути чи пояснити чому саме не може завантажити необхідні документи, згідно п. 4.1.2., 4.1.3 Оператори, які отримали 2-й рівень акредитації відповідно повинні забезпечувати технічну можливість участі у Закупівлях, а також рівний доступ Користувачів до інформації про проведення Закупівель Своєчасно розміщувати інформацію, яка може вплинути на права та обов'язки Користувачів Системи, на Авторизованому електронному майданчику. Даних дій Учасником зроблено не було. Окрім того згідно п. 10.1 вищевказаного Порядку учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником. Додавання необхідних документів разом з вимогою про «заперечення дискваліфікації» не передбачено даним Порядком. Окрім того подані Учасником документи разом з пропозицією датовані в системі 17.10.2017 14:18, кінцевий строк подання пропозицій 18.10.2017 року 12:00, отже учасник на свій ризик не перевірив вдале завантаження необхідних документів, хоча час для усунення недоліків у нього був. Згідно п.п. 12.1. документації та оголошення закупівлі Учасник закупівлі повинен надати копії аналогічних договорів з надання аналогічних послуг в кількості не менше 5 за період 2017 року. ТОВ «Міжгалузевий центр охорони праці та промислової безпеки» на виконання даної вимоги закупівлі надано лише 2 договори за період 2017 року та рішення про визначення організації переможцем в закупівлі проведеної вищим навчальним закладом "Київський медичний коледж ім.П.І.Гаврося" без відповідного відсканованого текстового договору з наявністю підписів сторін та умов даного договору що Учасником не заперечується. Відповідно п.п. 12.2. оголошення закупівлі неспроможність подати всю інформацію, що потребує Замовник відповідно до документації допорогової закупівлі, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам даної закупівлі, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення пропозиції. Пропозиції учасників електронних торгів відхиляються у випадку, якщо учасником не дотримані вимоги, зазначені в оголошенні та документації про проведення процедури електронних торгів. Тому підстави дискваліфікації учасника вичерпно та зрозуміло викладені у відповідності до п.9.2 Порядку проведення допорогових закупівель, де виключними підставами дискваліфікації є:• пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі. 2. Наявність ліцензії на виконання послуг Замовником не вимагалась та при оцінці критеріїв Учасника не застосовувалась. У рішенні про відхилення пропозиції чітко вказано на недотримання п. п.п. 12.2. оголошення закупівлі (відсутність необхідної кількості аналогічних договорів). Також Замовник лише звернув увагу при розгляді пропозиції на статут товариства з обмеженою відповідальністю"Міжгалузевий центр охорони праці та промислової безпеки", згідно якого, дане товариство не є проектною чи науково-дослідною організацією, технічною інспекцією праці профспілок, територіальним органом Держпраці, які згідно пункту 5 «Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці» затвердженого Постановою КМУ № 442 від 01.08.92 р. можуть залучатися до проведення атестації робочих місць. 3. Відповідно до п. 6.3. «Порядку проведення допорогових закупівель» затвердженого наказом № 35 від 13.04.2015 року ДП «Зовнішторгвидав України» під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). Документ, виданий Держпраці на відповідність надання послуг з лабораторних досліджень робочих місць (атестація робочих місць) вимогам чинного законодавства України є доцільним оскільки як зазначено самим Учасником - ТОВ «Міжгалузевий центр охорони праці та промислової безпеки» - розроблює проект документації з атестації робочих місць за умовами праці щодо обґрунтування пільг і компенсацій персоналу (пільгове пенсійне забезпечення, доплати, щорічні додаткові відпустки, спецхарчування (молоко)), що працює в шкідливих і важких умовах праці за результатами санітарно-гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища та трудового процесу Санітарно-гігієнічні дослідження факторів виробничого середовища та трудового процесу у відповідності з договором про науково-практичне співробітництво виконуються ДП Укр НДІ медицини транспорту. Замовник лише замовляє ці послуги та оцінити якість їх виконання та на відповідність вимогам чинного законодавства України самостійно не може, без документа виданого Держпраці на підтвердження даних відповідності. У разі невідповідності наданих послуг Учасником вимогам законодавства за рішенням Держпраці зумовить додаткові витрати Замовника на виправлення їх невідповідностей. Тому отримання такого документа та надання його Учасником Замовнику є гарантією якісного виконання послуг для Замовника. Стосовно не зазначення Замовником Перелік робочих місць, професій та посад, які підлягають атестації - відповідно до п. 6.5. «Порядку проведення допорогових закупівель» затвердженого наказом № 35 від 13.04.2015 року ДП «Зовнішторгвидав України» у період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Усі питання/відповіді зберігаються в Системі та є доступними всім Користувачам Системи для перегляду незалежно від статусу Закупівлі. Питання Учасників є анонімними до закінчення аукціону. З метою збереження анонімності Система не надає можливості приєднання файлів до питання. Питання має бути сформульовано лише в текстовому вигляді. Замовник відповідає на питання, за потреби завантажує додаткові файли в такому ж порядку, як у випадку розміщення/зміни оголошення Закупівлі. Тобто Учасник мав змогу звернутися за роз’ясненням та уточненням стосовно предмета закупівлі у період уточнень та отримати відповідь від Замовником, а також Замовник міг внести зміни в документи та вимоги самої закупівлі, проте Учасник своїм правом не скористався. Окрім того Учасник мав змогу звернутися стосовно пунктів 2,3,4 своєї вимоги з вимогою до Замовника про усунення порушень у порядку передбаченому п. 14 «Порядку проведення допорогових закупівель», що також зроблено ним не було. З урахуванням пункту 9.2. «Порядку проведення допорогових закупівель», Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги. З тексту вимоги отриманої від ТОВ «Міжгалузевий центр охорони праці та промислової безпеки» не вбачається його недостатність аргументованості відмови, оскільки як зазначено в пункті 1 вимоги Учасника - не всі необхідні документи Учасником були завантажені ел. системою з технічних причин, а отже Учасник розуміє та визнає, що не надав усі необхідні документи, що вимагалися оголошенням про закупівлю, тому і відхилення пропозиції Учасника додаткової аргументації не потребує. А отже вимога учасника стосовно заперечення дискваліфікації задоволенню не підлягає. Згідно пункту 14.4 «Порядку проведення допорогових закупівель» розгляд Вимоги та Звернення не зупиняє процесу проведення Закупівлі, тому Замовником оголошено нову процедуру допорогових закупівель з предмету закупівлі Атестація робочих місць за умовами праці (лабораторні дослідження робочих місць) (код ДК 021:2015 – 71310000-4 «Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва»), в оголошенні якої також враховані деякі зауваження висловлені Вами до попередньої закупівлі. В новій оголошеній закупівлі Ваша організація безпосередньо може взяти участь скориставшись відповідними майданчиками.
Статус вимоги: Не задоволено