-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 09110000-3 тверде паливо (вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) - 125 тон
Торги не відбулися
439 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 390.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 390.00 UAH
Період оскарження:
07.09.2017 18:55 - 18.09.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Номер:
779e9e1e61e34829aa3c0c2566e88e51
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-07-001922-a.c2
Назва:
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Вих № 05/10/2017-1
Від 05.10.2017 року
Тендерному комітету
Чехівського психоневрологічного
інтернату
ВИМОГА
щодо усунення порушень підчас проведення процедури закупівлі
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» приймало участь у відкритих торгів на закупівлю вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) у кількості 125 тон для Чехівського психоневрологічного інтернату.
Рішенням тендерного комітету Чехівського психоневрологічного інтернату пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» відхилена з підстав того, що у ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» згідно довідки № 21/09/2017-22 від 21.09.2017 року з найманих працівників є лише директор, а отже ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» не виконано вимоги п. 2 додатку 1 та п. 5 розділу 3 тендерної документації Замовника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вважаємо, що Замовником при відхиленні тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСВА «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» порушений один з основних принципів здійснення публічних закупівель, закріплених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме неупереджена та об’єктивна оцінка пропозицій учасників, оскільки тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» відхилена Замовником неправомірно з наступних підстав:
Додатком 1 до тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким кваліфікаційним критеріям.
Згідно з п. 2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Згідно з п. 5 розділу 3 тендерної документації в Довідці у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (що вимагається відповідно до додатку 1 до тендерної документації) учасник обов’язково зазначає наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, загальний стаж роботи (років) досвід по супроводу та виконанню поставок твердого палива.
На виконання вимог тендерної документації ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» в складі тендерної пропозиції надало довідку № 21/09/2017-22 від 21.09.2017 року яка повністю відповідала вимогам замовника, встановленим тендерною документацією.
Крім того, в довідці № 21/09/2017 від 21.09.2017 р. учасник ДОДАТКОВО АКЦЕНТУВАВ УВАГУ ЗАМОВНИКА, що «доставка вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) буде здійснюватися з використанням залученого автотранспорту на підставі договору про надання послуг на перевезення вантажів від 01.03.2017 р. № 01/03/2017-2 з виконанням послуг по перевезенню вантажу працівниками безпосереднього виконавця послуг (ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ОРІХІВ»).
Навантаження вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) буде здійснюватися на підставі договору від 01.03.2017 р. № 01/03/2017 – 3 з виконанням робіт по навантаженню працівниками безпосереднього виконавця послуг (ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ОРІХІВ»).»
На підтвердження інформації, зазначеної в довідці № 21/09/2017-22 від 21.09.2017 р. ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» в складі тендерної пропозиції надані договори з ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ОРІХІВ», в яких зазначено, що послуги будуть надаватися безпосередньо працівниками ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ОРІХІВ».
Таким чином, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» повністю підтвердило спроможність виконати умови закупівлі, а дії Замовника по відхиленню пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» є такими, що порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Також виникає окреме питання до Замовника, яким чином буде виконувати умови закупівлі переможець торгів, маючи у штаті лише директора та головного інженера, та чим переможець краще від ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС», чи може це є підтвердженням змови між переможцем та посадовими особами Замовника торгів????
По – друге:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» вважає рішення Замовника щодо визначення переможцем закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГО" таким, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГО" не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав:
1. Згідно з п. 1 розділу ІІІ тендерної документації усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)
Згідно з додатком 2 до тендерної документації інші документи, що подаються учасникам у складі пропозиції учасники повинні надати в складі пропозиції копію статуту (для юридичних осіб).
З огляду на вищевикладені вимоги тендерної документації в складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГО» повинна міститися копія статуту, завірена підписом уповноваженої особи та печаткою учасника.
В порушення вимог тендерної документації в складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГО» міститься сканована з оригіналу копія статуту, не завірена підписом уповноваженої особи та печаткою учасника.
Таким чином в складі тендерної пропозиції переможця відсутня копія Статуту, а отже пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГО» повинна була бути відхилена замовником, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Згідно з п. 1 розділу ІІІ тендерної документації усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Згідно з додатком 2 до тендерної документації інші документи, що подаються учасникам у складі пропозиції учасники повинні надати в складі пропозиції копію виписки з ЄДР.
В порушення вимог тендерної документації в складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГО» міститься копія виписки з ЄДР, не завірена підписом уповноваженої особи та печаткою учасника.
З огляду на вищевикладене, пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГО» повинна була бути відхилена замовником, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Згідно з Додатком 3 до тендерної документації у складі пропозиції учасник подає чинний сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля, що пропонується.
Тобто Замовником вимагалося надання СКАНОВАНОГО З ОРИГІНАЛУ сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля, що пропонується.
В порушення вимог тендерної документації в складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГО» міститься КОПІЯ сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля, що пропонується.
Таким чином переможцем в складі тендерної пропозиції не надано сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля, що пропонується, а отже пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГО» повинна була бути відхилена замовником, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
АНАЛОГІЧНА ПРАВОВА ПОЗИЦІЯ ВИКЛАДЕНА В РІШЕННІ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ (ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ UA-2017-03-06-001967-b
Додатково звертаємо вашу увагу, що переможець є платником єдиного податку, а оптова торгівля вугілля кам’яним на спрощеній системі оподаткування, обліку та звітності (єдиний податок) ПРЯМО ЗАБОРОНЕНА підпунктом 5 п. 291.5 ст. 291 Податкового кодексу України, оскільки кам’яне вугілля належить до корисних копалин загальнодержавного значення.
З огляду на вищевикладене, переможець торгів не має ЖОДНОГО ЗАКОННОГО ПРАВА НА ПОСТАВКУ КАМ’ЯНОГО ВУГІЛЛЯ ЗАМОВНИКУ.
На підставі вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС».
2. Скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГО» та повідомлення про намір укласти договір.
3. Провести повторну неупереджену оцінку тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 06.10.2017 12:07
Дата подачі:
06.10.2017 12:07
Вирішення:
Замовником детально розглянуто вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне, Відповідно до п.4 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
За результатами оцінки, після відхилення пропозиції ТОВ «Славресурс» наступною найбільш економічно вигідною виявилася пропозиція ПП ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС, яка становить 384 998,75 грн.., Керуючись п.4. статті 28 ЗУ «про публічні закупівлі» замовником торгів проведений розгляд тендерної пропозиції вищезазначеного учасника, про що складений протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.09.2017 року. Протокол опублікований в системі електронних закупівель у терміни та у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно вищезазначеного протоколу, пропозиція ПП ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС відхилена на підставі підпункту 1 пункту 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Крім того, відповідно до п. 3 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Від учасника жодних вимог щодо відповідного надання додаткової інформації не надходило.
ВИРІШИЛИ
Залишити рішення без змін. Не задовольняти вимогу ТОВ «ПП ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Замовник грубо порушує основні принципи закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
6f8a4b54ecd84d27ad95e419047b4722
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-07-001922-a.a1
Назва:
Замовник грубо порушує основні принципи закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Своїми діями Замовник грубо порушує основні принципи закону України «Про публічні закупівлі» а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішення Замовника що до невідповідності позиції учасника ТОВ «Славресурс», та акцепт найдорожчої пропозиції яка містить грубі помилки викликає сумніви у неупередженості дій Замовника.
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Славресурс» та провести неупереджену оцінку нашої тендерної пропозиції.
Вразі ігнорування наших вимог відповідна скарга буде направлена до постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.10.2017 10:01
Вирішення:
Замовником детально розглянуто вимогу. За результатами розгляду інформуємо про наступне, відповідно до п.4 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
За результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною пропозиція ТОВ «Славресурс», яка становить 384 750 грн., Керуючись п.4. статті 28 ЗУ «про публічні закупівлі» замовником торгів проведений розгляд тендерної пропозиції вищезазначеного учасника, про що складений протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.09.2017 року. Протокол опублікований в системі електронних закупівель у терміни та у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно вищезазначеного протоколу, пропозиція ТОВ «Славресурс» відхилена на підставі підпункту 4 пункту 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Крім того, відповідно до п. 3 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Від учасника жодних вимог щодо відповідного надання додаткової інформації не надходило.
ВИРІШИЛИ: Залишити рішення без змін. Не задовольняти вимогу ТОВ «Славресурс».
Статус вимоги:
Не задоволено