-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Монтаж системи блискавкозахисту в ДНЗ №5 по вул. Кутузова, 5 в м. Хмільник, Вінницької області (Код ДК 021:2015 45310000-3 - Електромонтажні роботи)
Завершена
199 815.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 999.08 UAH
Період оскарження:
14.11.2021 22:31 - 18.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Неправомірне визначення переможця
Номер:
6527bddd2dff44768ba4f09066db0c54
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-14-000539-a.a1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Вважаємо незаконним, безпідставним та таким, що порушує інтереси інших учасників закупівлі є рішення Замовника щодо визначення переможцем закупівлі ПП Юлком-Сервіс.
Виходячи із наданих у складі пропозиції ПП Юлком-Сервіс, пропозиція переможця не відповідає вимогам Оголошення з наступних підстав:
1. Відповідно до п. 5 Оголошення учасник повинен надати зокрема довідку в довільній формі, яка має містити відомості про досвід виконання аналогічного договору, а також інформацію про замовника (із зазначенням найменування, адреси та контактного телефону), предмета закупівлі, стану виконання договорів стосовно якості та строків тощо. У складі пропозиції Учасника надано довідка № 29-06/35/35-10-0502 від 22.11.2021р, однак зазначена довідка не містить інформації стосовно стану виконання договорів стосовно якості та строків, що не відповідає вимогам Оголошення у цій частині.
2. Відповідно до п. 5 Оголошення учасник повинен надати, зокрема Для підтвердження зазначеної інформації у довідці, учасник повинен надати копію аналогічного договору з обов’язковим наданням акту (-ів) форми КБ-2, довідки (-ок) форми КБ-3 та позитивного листа-відгуку від замовника щодо виконання вказаного договору. У складі пропозиції Учасника міститься скан-копія договору №79 від 10 березня 2020 року між Відділом освіти Тернівської міської ради та ПП Юлком-Сервіс, предметом якого є послуги із встановлення систем протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу, система блискавкозахисту). Також надано лист-відгук №381 від 04.08.2021р від Відділу освіти Тернівської міської ради який містить інформацію про встановлення систем протипожежного захисту, однак зазначений відгук не містить інформації стосовно виконання робіт саме по влаштуванню систем блискавкозахисту, що не відповідає вимогам Оголошення.
3. Відповідно до п. 7 Оголошення Учасник повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі. До довідки включається інформація про кваліфікацію, досвід керівника та ІТП, а також працівників робочих професій зі зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на даній посаді безпосередньо в учасника (років). У складі пропозиції Учасника міститься довідка № 17-07/48/41-10-0502 від 22.11.2021р., однак зазначена довідка не містить інформації щодо досвіду роботи працівників в цілому (років), а тільки стаж роботи на підприємстві учасника, що не відповідає вимогам Оголошення в цій частині.
4. Відповідно до п. 6. Оголошення Учасник повинен надати Довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. До довідки включаються усі механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватись при виконанні робіт, із зазначенням їх назви, кількості, відомостей про те чи вони є власними, чи залученими (орендованими тощо).Для підтвердження зазначеної інформації у довідці учасник повинен надати: копію довідки про наявність на балансі майна (для юридичних осіб), яка повинна бути складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційного опису, або акту контрольної перевірки інвентаризаційних цінностей, або дійсного договору оренди, або договору купівлі-продажу, або дійсного договору користування чи надання послуг.
У складі пропозиції Учасника надано довідку № 22-09/28/09-10-0500 від 22.11.2021р. в якій зазначено про наявність Мегаометр ЭCО 202/2-Г (мегаометр) 1 шт. Також у складі пропозиції Учасника міститься Видаткова накладна №1500-07670 від 19 листопада 2017р, в якій зазначено товар "Прилад ЭС 0202/2-Г". Однак підтверження наявності приладу саме "ЭCО 202/2-Г" у складі пропозиції відсутня, що не відповідає вимогам Оголошення у цій частині.
Виходячи із вищезазначенного вимагаємо відхилити пропозицію ПП Юлком-Сервіс та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.12.2021 22:28
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу, уповноважена особа Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради повідомляє наступне:
1. ПП «Юлком-Сервіс» надано у складі пропозиції довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 22.11.2021 року №29-06/35/35-10-0502 в які містяться графи із відповідною інформацією, зокрема:
- графа «кінцевий строк виконання зобов’язань (місяць та рік) та стан виконання»;
- графа «сума виконаних робі».
Таким чином, дана довідка відповідає вимогам, які вказані у пункті 5 додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
2. Згідно пункту 5 додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник має надати у складі пропозиції копію аналогічного договору з обов’язковим наданням акту (-ів) форми КБ-2, довідки (-ок) форми КБ-3 та позитивного листа-відгуку від замовника щодо виконання вказаного договору.
ПП «Юлком-Сервіс» надано у складі пропозиції позитивний лист-відгук від Відділу освіти Тернівської міської ради щодо виконання договору №79 від 10.03.2020 року, який вказаний у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
Враховуючи вищевикладене, ПП «Юлком-Сервіс» було виконано вищезазначену вимогу.
3. ПП «Юлком-Сервіс» надано довідку про штатних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, де вказано загальний стаж роботи на підприємстві кожного працівника, який може збігатися з їхнім загальним стажем роботи.
4. Згідно пункту 2 Переліку формальних помилок, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, до переліку формальних помилок відноситься помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення.
Таким чином, ПП «Юлком-Сервіс» було допущено формальну помилку під час складання довідки № 22-09/28/09-10-0500 від 22.11.2021р.
Статус вимоги:
Відхилено