-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015-45450000-6-інші завершальні будівельні роботи(капітальний ремонт по заміні вікон на металопластикові в навчальному корпусі Комунального закладу"Жовтоводський фаховий педагогічний коледж"ДОР")
Торги не відбулися
3 718 087.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 590.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 590.44 UAH
Період оскарження:
12.11.2021 17:25 - 24.11.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
c038418ff1e74078a15f96a768dc3d5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-12-016276-a.a2
Назва:
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
ОРГАН ОСКАРДЖЕННЯ:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, МСП-03680
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК (суб’єкт скарження):
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будкомплект» в особі директора Губатий Олександр Кузьмич
08500, Україна, обл. Київська, м. Фастів, вул. Білоцерківська, 1 ЄДРПОУ 20602646
тел.: 067-231-85-96.
E-mail: Viking-@ukr.net
ЗАМОВНИК, ДІЇ ЯКОГО ОСКАРЖУЮТЬСЯ:
Комунальний заклад «Жовтоводський фаховий педагогічний коледж» ДОР»
52206, Україна, обл. Дніпропетровська, м. Жовті Води, вул. І.Франка, 5.
ЄДРПОУ 02132964
Тел.:(099-403-6746),
E-mail: zv.pedkoledg@ukr.net
СТОСОВНО ДЕРЖАВНОЇ ЗАКУПІВЛІ:
UA-2021-11-12-016276-a
f49ede6accf649b0a4c12370da911690
ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ:
Капітальний ремонт по заміна вікон будівлі педколеджу за адресою: вул. І.Франка,5, м. Жовті Води, Дніпропетровської області . Код ДК 021-2015 – 45450000-6- інші завершальні будівельні роботи.
ЗАГАЛЬНА ОЧІКУВАННА ВАРТІСТЬ:
3 718 087,90 грн. з ПДВ
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
12 листопада 2021 року Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт по заміна вікон будівлі педколеджу за адресою: вул. І.Франка, 5, м. Жовті Води, Дніпропетровської області. Код ДК 021-2015 – 45450000-6- інші завершальні будівельні роботи.
29 листопада 2021 року відбувся електронний аукціон, за результатами якого найбільш економічно вигідною була визначена пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Будкомплект» ( далі за текстом – ТОВ «Будкомплект»).
І.
Оскарження Протоколу № 3
засідання тендерного комітету від 01.12.2021 року
01 грудня 2021 року Замовник розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол засідання тендерного комітету № 3 від 01.12.2021 року щодо визначення результатів розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь у відкритих торгах, згідно предмету закупівлі капітальний ремонт по заміні вікон на металопластикові в навчальному корпусі Комунальний заклад «Жовтоводський фаховий педагогічний коледж» Дніпропетровської обласної ради» код національного класифікатора України ДК 021:2015 ‘'Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015-45450000-6-інші завершальні будівельні роботи » та вжиття заходів за результатами розгляду, передбачених згідно ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», яким відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будкомплект» «з підстав її невідповідності умовам тендерної документації, а саме з причин невідповідності такої пропозиції технічним вимогам, визначеним у тендерній документації».
ТОВ «Будкомплект» не погоджується з цим рішенням Замовника, вважає, що воно прийняте з порушенням чинного законодавства, містить безліч порушень, викладених нижче.
По-перше. Відповідно до частини другої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться».
Відповідно до пункту третього частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднює інформацію про закупівлю, а саме: «зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень».
18 листопада 2021 року о 08 годині 18 хвилині 54 секунді, після закінчення процедури уточнення і, відповідно, закінчення терміну огляду об’єкта та підписання Акта огляду, Замовник вніс зміни до тендерної документації. Але всупереч вимогам частини другої статті 24 Закону не розмістив та не відобразив в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерну документацію додатково до початкової редакції тендерної документації. Крім того, Замовник не оприлюднив перелік змін, що вносяться.
Таким чином Замовник свідомо порушив основоположні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені пунктом третім частини першої статті 5 Закону: «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель».
Таким чином Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект» порушив вимоги пунктів 1, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; частини 9 статті 26; частини 16 статті 29 Закону.
По-друге. Замовник у Додатку № 1 до ТД «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” у Розділі 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» пунктом 6 поставив вимогу: «Учасник зобов’язаний перед подачею тендерної пропозиції відвідати та оглянути об'єкт лише в період уточнень в робочі дні із 10:00 до 14:00 за попереднім записом, де передбачається виконання обсягів робіт згідно технічних, якісних та інших вимог до предмета закупівлі зазначених в тендерній документації. Для підтвердження відвідування та огляду об'єкту учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції оригінал акту відвідування та огляду об'єкта, підписаного уповноваженими представниками Замовника і Учасника».
Період уточнення Замовником було визначено з 17 годин 25 хвилин 12 листопада 2021 року до 00 годин 00 хвилин 18 листопада 2021 року (тобто період уточнення був до 17 листопада 2021 року до 24 год. 00 хв.).
18 листопада 2021 року о 08 годині 18 хвилині 54 секунді, після закінчення процедури уточнення і, відповідно, закінчення терміну огляду об’єкта та підписання Акта огляду, Замовник вніс зміни до тендерної документації. Але всупереч вимогам частини другої статті 24 Закону не розмістив та не відобразив в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерну документацію додатково до початкової редакції тендерної документації. Крім того, Замовник не оприлюднив перелік змін, що вносяться.
Тим самим Замовник свідомо звузив коло потенційних учасників, перешкодив їм офіційно задати питання, оглянути об’єкт, підписати Акт обстеження і взяти участь у тендерній закупівлі, оскільки період уточнень вже закінчився.
Основоположні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені у пп. 1, 3 ,4, 5 частини першої статті 5 Закону:
«- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Таким чином Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект» порушив вимоги пунктів 1, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; частини 9 статті 26; частини 16 статті 29 Закону.
По-третє. Відповідно до статті 29 частини 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження».
Замовник не виконав цієї прямої вимоги Закону. Якби Замовник виконав цю вимогу Закону то, відповідно до статті 26 частини 9 Закону: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей».
Таким чином, Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект» порушив вимоги пунктів 1 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; частини 9 статті 26; частини 16 статті 29 Закону.
ІІ.
Оскарження Протоколу № 4
засідання тендерного комітету від 03.12.2021 року
03 грудня 2021 року Замовник розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця процедури відкритих торгів № 4 від 03 грудня 2021 року, яким визначив переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі капітальний ремонт по заміні вікон на металопластикові в навчальному корпусі Комунальний заклад «Жовтоводський фаховий педагогічний коледж» Дніпропетровської обласної ради» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - ДК 021:2015-45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи учасника торгів – ПП «Обірон» .
ТОВ «Будкомплект» не погоджується з цим рішенням Замовника, вважає, що воно прийняте з порушенням чинного законодавства, а сама тендерна пропозиція ПП «Обірон» не відповідає технічним вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації, містить безліч порушень, викладених нижче.
По-перше. У Додатку № 1 тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) у розділі 1. (Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) Замовник поставив вимогу учасникам надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі «про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1. У Довідках (Таблиця 1) в обов’язковому порядку у тому числі має бути: інженер-проектувальник кошторисної частини документації, інженер з охорони праці». Пунктом 1.2. Додатку № 1 Замовник визначив, що «До довідок про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати документ на кожного працівника, зазначеного в довідках про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, субпідрядником/співвиконавцем (якщо залучається) (наприклад: наказ про призначення на посаду/наказ про сумісництво (за наявності)/трудовий договір/цивільно-правовий договір/інший документ - з урахуванням п.7 розділу 1 тендерної документації»)».
ПП «Обірон» у Довідці № 10/01-11 від 26.11.2021 р. вказало Лункан Іван Олександрович – головний інженер з обов’язками інженера з охорони праці. Але у наказі № 2 від 21.05.2018 року про прийняття на роботу сказано, що Лункан Іван Олександрович прийнятий на посаду головного інженера. Наказу про призначення інженера з охорони праці, або наказу про покладання обов’язків інженера з охорони праці на головного інженера ПП «Обірон» не надало. Чим порушило вимоги тендерної документації.
Таким чином ПП «Обірон» порушило вимоги пункту другого частини другої статті 16; частини першої статті 26 Закону.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ПП «Обірон» має бути відхилена Замовником з підстав невідповідності кваліфікаційним критеріям щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до пункту першого частини першої статті 31 Закону.
Тому ТОВ «Будкомплект» вважає, що Замовник свідомо порушив вимоги пунктів 1, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; пункту першого частини першої статті 31 Закону.
По-друге. У цьому ж розділі Додатку № 1 Замовник ставить вимогу надати – посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки (не менше 3-х) та посвідчення з питань навчання пожежно-технічного мінімуму ( не менше 2-х).
А пунктом 1.6 цього розділу Замовник вимагає також, надати витяги, які підтверджують проходження навчання і перевірку знань.
ПП «Обірон» у складі своєї тендерної пропозиції надало Посвідчення № 02-21 від 10 листопада 2021 р. видане на ім’я монтажника металопл. конст. Ковальова Андрія Григоровича та Посвідчення № 03-21 від 10 листопада 2021 р. видане на ім’я монтажника металопл. конст. Ісаєва Миколи Миколайовича про проходження перевірки знань пожежно-технічного мінімуму; загальних вимог пожежної безпеки, ТБ при гасінні пожеж, ПЗ пожежогасіння, дії під час пожеж.
Але витягу з протоколу комісії про проведення перевірки цих знань учасник ПП «Обірон» у складі своєї пропозиції не подало.
Крім того, ці посвідчення видано і підписано Приватним підприємством «Обірон» і підписано головою комісії, створеною на цьому ж підприємстві, який водночас є його директором Лункан О.І., що є порушенням законодавства і нормативно-правових актів, які регулюють питання охорони праці.
Адже відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці»: «Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці».
Замовник сам у Протоколі засідання тендерного комітету № 3 від 01.12.2021 року наголошує, що «… на підприємстві робітники мають можливість пройти тільки загальний курс з «Охорони праці», а право навчати мають тільки навчально-курсові комбінати професійного навчання робітників». Таким чином ПП «Обірон» не надав посвідчень, про проходження навчання пожежно-технічного мінімуму, виданих навчально-курсовим комбінатом професійного навчання робітників і витягу з протоколу засідання комісії із перевірки знань.
Таким чином ПП «Обірон» порушило вимоги пункту другого частини другої статті 16; частини першої статті 26 Закону.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ПП «Обірон» має бути відхилена Замовником з підстав невідповідності кваліфікаційним критеріям щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до пункту першого частини першої статті 31 Закону.
Тому ТОВ «Будкомплект» вважає, що Замовник свідомо порушив вимоги пунктів 1, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; пункту першого частини першої статті 31 Закону.
По-третє. У Додатку № 1 тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) у розділі 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовник ставить вимогу надати довідку «в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), що виконаний (виконані) не раніше 2019 року.
Під виразом виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі, слід розуміти капітальний ремонт (заміна вікон)» (цитата).
Тендерною документацією було встановлено, що аналогічним договором є договір: Код ДК 021-2015 – 45450000-6- інші завершальні будівельні роботи. Капітальний ремонт по заміна вікон.
ПП «Обірон» у складі своєї тендерної пропозиції надало Довідку № 2/01-11 від 26.11.2021 року у якій зазначило виконання двох договорів із Замовником:
«Код 021-2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт санвузла третього поверху навчального корпусу КЗ «ЖФПК» ДОР» по вул. Івана Франка, 5, м. Жовті Води, Дніпропетровської області; Договір про надання послуг з капітального ремонту № 28/2021 від 29.06.2021;
ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт санвузла другого поверху навчального корпусу КВНЗ «ЖПК» ДОР» по вул. Івана Франка, 5, м. Жовті Води, Дніпропетровської обл); Договір № 43 від 15.07.2020».
Але в цій довідці не надано інформації про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, а саме - капітальний ремонт (заміна вікон), що не відповідає вимогам Замовника.
Отже, ПП «Обірон» порушило вимоги пункту третього частини другої статті 16; частини першої статті 26 Закону.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ПП «Обірон» має бути відхилена Замовником з підстав невідповідності кваліфікаційним критеріям щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до пункту першого частини першої статті 31 Закону.
Тому ТОВ «Будкомплект» вважає, що Замовник свідомо порушив вимоги пунктів 1, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; пункту першого частини першої статті 31 Закону.
По-четверте. У Додатку № 1 тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) у розділі 3 (Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) Замовник ставить вимогу надати довідку «(складена у довільній формі) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази (транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, приладів, інструментів тощо, з зазначенням найменування, кількості, з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі».
У довідці № 8/01-11 від 26.11.2021 року ПП «Обірон» не вказало матеріально-технічної бази взагалі і жодного, належного йому чи орендованого, транспортного засобу, чим порушило вимоги тендерної документації.
У підсумковій відомості ресурсів ПП «Обірон» зазначив наявність автомобіля бортового, важкопідйомністю 5 т., лебідки електричні, тягове зусилля до 49, 05 кН (5т), апарат для газового зварювання і різання, люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500 кг., фарборозпилювачі ручні. Але у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази (транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, приладів, інструментів тощо № 8/01-11 від 26.11.2021 року ПП «Обірон» не вказав цього обладнання. Жодного підтверджуючого документу про право власності чи оренди цього обладнання ПП «Обірон» у складі своєї тендерної пропозиції не надало. Що свідчить про відсутність у ПП «Обірон» обладнання, необхідного для виконання завдання Замовника.
Таким чином ПП «Обірон» порушило вимоги пункту першого частини другої статті 16; частини першої статті 26 Закону.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ПП «Обірон» має бути відхилена Замовником з підстав невідповідності кваліфікаційним критеріям щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до пункту першого частини першої статті 31 Закону.
Тому ТОВ «Будкомплект» вважає, що Замовник свідомо порушив вимоги пунктів 1, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; пункту першого частини першої статті 31 Закону.
По-п’яте. У Додатку № 1 тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) у розділі 4 (Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, пунктом 4.1. Замовник вимагає «Копію Балансу підприємства за останній звітній період. Річний дохід за попередній період повинен складати не менше 1,5 млн. грн.». Із наданої ПП «Обірон» фінансової звітності за 2020 рік випливає, що за звітний період у збитку (-158,4 тис. грн.). Що не є підтвердженням фінансової спроможності.
Таким чином ПП «Обірон» порушило вимоги пункту четвертого частини другої статті 16; частини першої статті 26 Закону.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ПП «Обірон» має бути відхилена Замовником з підстав невідповідності кваліфікаційним критеріям щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до пункту першого частини першої статті 31 Закону.
Тому ТОВ «Будкомплект» вважає, що Замовник свідомо порушив вимоги пунктів 1, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; пункту першого частини першої статті 31 Закону.
По-шосте. У складі своєї тендерної пропозиції ПП «Обірон» надало документи, які не можна навіть назвати цивільно-правовими договорами. У цих документах не міститься відомостей про номера договорів, число та місяць їх укладання, термін їх дії, не вказано вартості робіт за цими «договорами» і які саме роботи мають виконуватися, що грубо порушує ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», які набули чинності 1 вересня 2021 року.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ПП «Обірон» має бути відхилена Замовником з підстав невідповідності кваліфікаційним критеріям щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до пункту першого частини першої статті 31 Закону.
Тому ТОВ «Будкомплект» вважає, що Замовник свідомо порушив вимоги пунктів 1, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; пункту першого частини першої статті 31 Закону.
По-сьоме. У Додатку № 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі) у розділі IV Замовник встановив вимоги: «Інформація про відповідність пропонованих послуг (робіт) технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам, встановленим в тендерній документації повинна бути підтверджена шляхом подання в складі тендерної пропозиції наступних документів:
1) об’єктним кошторисом (або об’єктним кошторисним розрахунком)…».
ПП «Обірон» не надав об’єктний кошторис (або об’єктний кошторисний розрахунок).
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ПП «Обірон» має бути відхилена Замовником з підстав невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до пункту другого частини першої статті 31 Закону.
Тому ТОВ «Будкомплект» вважає, що Замовник свідомо порушив вимоги пунктів 1, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; пункту другого частини першої статті 31 Закону.
По-восьме. У Додатку № 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі) у розділі IV Замовник встановив вимоги: «Інформація про відповідність пропонованих послуг (робіт) технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам, встановленим в тендерній документації повинна бути підтверджена шляхом подання в складі тендерної пропозиції наступних документів:
… 2) локальним (-и) кошторисом (-ами) (має бути складений відповідно до технічного завдання (дефектного акту) з урахуванням будівельного технологічного процесу)».
ПП «Обірон» надав локальний кошторис, але самого технічного завдання (дефектного акта), згідно якого складено цей локальний кошторис, не надало.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ПП «Обірон» має бути відхилена Замовником з підстав невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до пункту другого частини першої статті 31 Закону.
Тому ТОВ «Будкомплект» вважає, що Замовник свідомо порушив вимоги пунктів 1, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; пункту другого частини першої статті 31 Закону.
По-дев'яте. ПП «Обірон» не надало у складі своєї тендерної пропозиції Додаток № 2 – Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі, як того вимагав Замовник: «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І) Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі наведені нижче, що підтверджується учасником: …», чим не підтвердило виконання технічних вимог Замовника.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ПП «Обірон» має бути відхилена Замовником з підстав невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до пункту другого частини першої статті 31 Закону.
Тому ТОВ «Будкомплект» вважає, що Замовник свідомо порушив вимоги пунктів 1, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; пункту другого частини першої статті 31 Закону.
Виходячи з викладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «Будкомплект»
ПРОСИТЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення процедури закупівлі.
3. Зобов’язати тендерний комітет Замовника скасувати Протокол засідання тендерного комітету № 3 від 01.12.2021 року щодо визначення результатів розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь у відкритих торгах, згідно предмету закупівлі капітальний ремонт по заміні вікон на металопластикові в навчальному корпусі Комунальний заклад «Жовтоводський фаховий педагогічний коледж» Дніпропетровської обласної ради» код національного класифікатора України ДК 021:2015 ‘'Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015-45450000-6-інші завершальні будівельні роботи » та вжиття заходів за результатами розгляду, передбачених згідно ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»
4. Зобов’язати тендерний комітет Замовника скасувати Протокол № 4 від 03 грудня 2021 року засідання тендерного комітету про визначення переможця процедури відкритих торгів ПП «Обірон» та намір укласти договір про закупівлю.
Додатки:
1) довідка про обладнання і матеріально-технічну базу ПП «Обірон»;
2) довідка про працівників ПП «Обірон»;
3) довідка про аналогічні договори ПП «Обірон»;
4) ЦПХ договори ПП «Обірон»;
5) посвідчення про пожежно-технічний мінімум ПП «Обірон»;
6) Додаток № 2 – технічні вимоги Замовника;
7) Фінансова звітність ПП «Обірон».
8) Кошторисна документація ПП «Обірон».
10 грудня 2021 року
Директор ТОВ «Будкомплект» Губатий О.К.
Пов'язані документи:
Учасник
- 8. кошторис.rar 10.12.2021 16:05
- 6. Додаток _ 2 Технічні вимоги Замовника.pdf 10.12.2021 16:05
- Скарга в АМКУ.pdf 10.12.2021 16:05
- 7. Фінансова звітність 2020 Обірон.pdf 10.12.2021 16:05
- 5. Посвідчення Пожеж тех мінімум Обірон.pdf 10.12.2021 16:05
- 4. ЦПХ договори Обірон.pdf 10.12.2021 16:05
- 3. Довідка про аналогічні договори Обірон.pdf 10.12.2021 16:05
- 2. Довідка працівники Обірон.pdf 10.12.2021 16:05
- 1. Довідка обладнання Обірон.pdf 10.12.2021 16:05
- sign.p7s 13.12.2021 15:54
- Протокол №5.pdf 13.12.2021 11:16
- Протокол №4 підтвердження переможця.doc 17.12.2021 14:50
- Протокол № 5 .doc 17.12.2021 14:50
- Тендерна документація з додатками 1.docx 17.12.2021 14:50
- Протокол № 6 .doc 17.12.2021 14:50
- Протокол №3 ТК про результати розгляду .docx 17.12.2021 14:50
- Тендерна документація з додатками.docx 17.12.2021 14:50
- БУДКОМПЛЕКТ Іщенко посвідчення охорона праці.pdf 17.12.2021 14:58
- БУДКОМПЛЕКТ Договір про приймання сміття.pdf 17.12.2021 14:58
- БУДКОМПЛЕКТ Карасевич Зінченко охорона праці посвідчення і витяг з протоколу.pdf 17.12.2021 14:58
- БУДКОМПЛЕКТ Совенко С.М. ЦПХ договір.pdf 17.12.2021 14:58
- БУДКОМПЛЕКТ Бойко Ю.Б. ЦПХ договір.pdf 17.12.2021 14:58
- БУДКОМПЛЕКТ Іщенко А.Г. ЦПХ договір.pdf 17.12.2021 14:58
- БУДКОМПЛЕКТ Вознюк В.В. ЦПХ договір.pdf 17.12.2021 14:58
- Протокол №5.pdf 17.12.2021 14:58
- Протокол №4.pdf 17.12.2021 14:58
- Дефектний акт.pdf 17.12.2021 14:58
- Схема віконних заповнень.pdf 17.12.2021 14:58
- БУДКОМПЛЕКТ Гарантійний лист експертиза кошторисної документації.pdf 17.12.2021 14:58
- Зведений кошторис.pdf 17.12.2021 14:58
- БУДКОМПЛЕКТ Акт огляду обєкта.pdf 17.12.2021 14:58
- БУДКОМПЛЕКТ Зведений кошторисний розрахунок.pdf 17.12.2021 14:58
- БУДКОМПЛЕКТ Календарний графік.pdf 17.12.2021 14:58
- Протокол №6.pdf 17.12.2021 14:58
- БУДКОМПЛЕКТ Зінченко С.В. ЦПХ договір.pdf 17.12.2021 14:58
- Протокол 3.pdf 17.12.2021 14:58
- Тендерна документація.pdf 17.12.2021 14:58
- Протокол № 5 .doc 17.12.2021 14:58
- БУДКОМПЛЕКТ Довідка про працівників.pdf 17.12.2021 14:59
- БУДКОМПЛЕКТ Миколенко посвідчення охорона праці.pdf 17.12.2021 14:59
- Тендерна документація з додатками 1.docx 17.12.2021 14:59
- Протокол №4 підтвердження переможця.doc 17.12.2021 14:59
- БУДКОМПЛЕКТ Хацьола посвідчення охорона праці.pdf 17.12.2021 14:59
- БУДКОМПЛЕКТ Пояснювальна записка.pdf 17.12.2021 14:59
- Протоколи, посвідчення (висота) Обірон.pdf 17.12.2021 14:59
- Експертний звіт.pdf 17.12.2021 14:59
- Протокол № 6 .doc 17.12.2021 14:59
- Тендерна документація з додатками.docx 17.12.2021 14:59
- БУДКОМПЛЕКТ Договірна ціна.pdf 17.12.2021 14:59
- Протокол №3 ТК про результати розгляду .docx 17.12.2021 14:59
- БУДКОМПЛЕКТ Хацьола Ю.В. ЦПХ договори з головним інженером.pdf 17.12.2021 14:59
- 2331817125_02132964.jks 20.12.2021 08:18
- БУДКОМПЛЕКТ Витяг з протоколу охорона праці зварювальник і маляри штукатури.pdf 20.12.2021 13:21
- БУДКОМПЛЕКТ Тендерна пропозиція.pdf 20.12.2021 13:21
- БУДКОМПЛЕКТ Неживий І.О. наказ трудова посвідчення протоколи охорона праці пожежна безпека та ін..pdf 20.12.2021 13:21
- 2331817125_02132964.jks 20.12.2021 13:21
- ОП ПБ керівництво Обірон.pdf 20.12.2021 13:21
- Протокол №2 від 13.01.22.pdf 13.01.2022 13:05
- рішення від 14.12.2021 № 27579.pdf 15.12.2021 17:36
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.12.2021 № 28118.pdf 22.12.2021 16:19
- рішення від 21.12.2021 № 28118.pdf 24.12.2021 10:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.12.2021 16:22
Дата розгляду скарги:
21.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.12.2021 17:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.12.2021 10:17
Дата виконання рішення Замовником:
13.01.2022 13:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України виконано. Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ БУДКОМПЛЕКТ та рішення про визначення приватного підприємства "ОБІРОН" переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015-45450000-6-інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт по заміні вікон на металопластикові в навчальному корпусі Комунального закладу "Жовтоводський фаховий педагогічний коледж" ДОР") скасовано.
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
4a295ac5c2d34eb08ee71a0a214fad3d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-12-016276-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вих. № 1099
від 07.12.2021 р.
Тендерному комітету
Комунального закладу «Жовтоводський фаховий педагогічний коледж» ДОР»
52206, Україна, обл. Дніпропетровська, м. Жовті Води, вул. І.Франка, 5.
ЄДРПОУ 02132964
Тел.:(099-403-6746),
E-mail: zv.pedkoledg@ukr.net
ТОВ «Будкомплект» - учасник тендерних торгів
за відкритими торгами у закупівлі
UA-2021-11-12-016276-a
f49ede6accf649b0a4c12370da911690
Капітальний ремонт по заміна вікон будівлі педколеджу за адресою: вул. І.Франка,5, м. Жовті Води, Дніпропетровської області . Код ДК 021-2015 – 45450000-6- інші завершальні будівельні роботи.
ВИМОГА
12 листопада 2021 року Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт по заміна вікон будівлі педколеджу за адресою: вул. І.Франка, 5, м. Жовті Води, Дніпропетровської області . Код ДК 021-2015 – 45450000-6- інші завершальні будівельні роботи.
29 листопада 2021 року відбувся електронний аукціон, за результатами якого найбільш економічно вигідною була визначена пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Будкомплект» ( далі за текстом – ТОВ «Будкомплект»).
І.
Оскарження Протоколу № 3
засідання тендерного комітету від 01.12.2021 року
01 грудня 2021 року Замовник розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол засідання тендерного комітету № 3 від 01.12.2021 року щодо визначення результатів розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь у відкритих торгах, згідно предмету закупівлі капітальний ремонт по заміні вікон на металопластикові в навчальному корпусі Комунальний заклад «Жовтоводський фаховий педагогічний коледж» Дніпропетровської обласної ради» код національного класифікатора України ДК 021:2015 ‘'Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015-45450000-6-інші завершальні будівельні роботи » та вжиття заходів за результатами розгляду, передбачених згідно ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», яким відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будкомплект» «з підстав її невідповідності умовам тендерної документації, а саме з причин невідповідності такої пропозиції технічним вимогам, визначеним у тендерній документації».
ТОВ «Будкомплект» вважає це рішення Замовника незаконним, таким, що прийняте під надуманими, безпідставними приводами.
Відповідно до частини другої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться».
Замовник у Додатку № 1 до ТД «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” у Розділі 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» пунктом 6 поставив вимогу: «Учасник зобов’язаний перед подачею тендерної пропозиції відвідати та оглянути об'єкт лише в період уточнень в робочі дні із 10:00 до 14:00 за попереднім записом, де передбачається виконання обсягів робіт згідно технічних, якісних та інших вимог до предмета закупівлі зазначених в тендерній документації. Для підтвердження відвідування та огляду об'єкту учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції оригінал акту відвідування та огляду об'єкта, підписаного уповноваженими представниками Замовника і Учасника».
Період уточнення Замовником було визначено з 17 годин 25 хвилин 12 листопада 2021 року до 00 годин 00 хвилин 18 листопада 2021 року (тобто період уточнення був до 17 листопада 2021 року до 24 год. 00 хв.).
18 листопада 2021 року о 08 годині 18 хвилині 54 секунді, після закінчення процедури уточнення і, відповідно, закінчення терміну огляду об’єкта та підписання Акта огляду, Замовник вніс зміни до тендерної документації. Але всупереч вимогам частини другої статті 24 Закону не розмістив та не відобразив в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерну документацію додатково до початкової редакції тендерної документації. Крім того, Замовник не оприлюднив перелік змін, що вносяться.
Тим самим Замовник свідомо звузив коло потенційних учасників, перешкодив їм офіційно задати питання, оглянути об’єкт, підписати Акт обстеження і взяти участь у тендерній закупівлі, оскільки період уточнень вже закінчився.
Таким чином Замовник свідомо порушив основоположні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені пунктом третім частини першої статті 5 Закону: «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель».
Скаржник вважає, що такі дії Замовника свідчать про зловживання службовими повноваженнями в інтересах одного учасника, який неодноразово визначався Замовником переможцем торгів у попередніх закупівлях, і це може бути предметом кримінального провадження ДБР, прокуратурою, іншими правоохоронними органами за ознаками статті 191 Кримінального кодексу України – Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем.
Відповідно до пункту другого частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Таким чином Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект» порушив вимоги пунктів 1, 2, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; частини 16 статті 29; пункт 2 частини 1 статті 32 Закону.
ІІ.
Оскарження Протоколу № 4
засідання тендерного комітету від 03.12.2021 року
03 грудня 2021 року Замовник розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця процедури відкритих торгів № 4 від 03 грудня 2021 року, яким визначив переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі капітальний ремонт по заміні вікон на металопластикові в навчальному корпусі Комунальний заклад «Жовтоводський фаховий педагогічний коледж» Дніпропетровської обласної ради» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - ДК 021:2015-45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи учасника торгів – ПП «Обірон» .
ТОВ «Будкомплект» не погоджується з цим рішенням Замовника, вважає, що воно прийняте з порушенням чинного законодавства, а сама тендерна пропозиція ПП «Обірон» не відповідає технічним вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації, містить безліч порушень, викладених нижче.
По-перше. У Додатку № 1 тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) у розділі 1. (Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) Замовник поставив вимогу учаснику надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі «про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1. У Довідках (Таблиця 1) в обов’язковому порядку у тому числі має бути: інженер-проектувальник кошторисної частини документації, інженер з охорони праці». Пунктом 1.2. Додатку № 1 Замовник визначив, що «До довідок про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати документ на кожного працівника, зазначеного в довідках про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, субпідрядником/співвиконавцем (якщо залучається) (наприклад: наказ про призначення на посаду/наказ про сумісництво (за наявності)/трудовий договір/цивільно-правовий договір/інший документ - з урахуванням п.7 розділу 1 тендерної документації»)».
ПП «Обірон» у Довідці № 10/01-11 від 26.11.2021 р. вказало Лункан Іван Олександрович – головний інженер з обов’язками інженера з охорони праці. Але у наказі № 2 від 21.05.2018 року про прийняття на роботу сказано, що Лункан Іван Олександрович прийнятий на посаду головного інженера. Наказу про призначення інженера з охорони праці, або наказу про покладання обов’язків інженера з охорони праці на головного інженера ПП «Обірон» не надало. Чим порушило вимоги тендерної документації.
Таким чином ПП «Обірон» порушило вимоги частини першої, пункту другого частини другої статті 16; частини першої статті 26 Закону.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ПП «Обірон» має бути відхилена Замовником з підстав невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до пункту першого частини першої статті 31 Закону.
Тому ТОВ «Будкомплект» вважає, що Замовник свідомо порушив вимоги пунктів 1, 2, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; частини 16 статті 29; пункту першого частини першої статті 31 Закону.
По-друге. У цьому ж розділі Додатку № 1 Замовник ставить вимогу надати – посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки (не менше 3-х) та посвідчення з питань навчання пожежно-технічного мінімуму ( не менше 2-х).
А пунктом 1.6 цього розділу Замовник вимагає також, надати витяги, які підтверджують проходження навчання і перевірку знань.
ПП «Обірон» у складі своєї тендерної пропозиції надало Посвідчення № 02-21 від 10 листопада 2021 р. видане на ім’я монтажника металопл. конст. Ковальова Андрія Григоровича та Посвідчення № 03-21 від 10 листопада 2021 р. видане на ім’я монтажника металопл. конст. Ісаєва Миколи Миколайовича про проходження перевірки знань пожежно-технічного мінімуму; загальних вимог пожежної безпеки, ТБ при гасінні пожеж, ПЗ пожежогасіння, дії під час пожеж.
Але витягу з протоколу комісії про проведення перевірки цих знань учасник ПП «Обірон» у складі своєї пропозиції не подало.
Крім того, ці посвідчення видано і підписано Приватним підприємством «Обірон» і підписано головою комісії, створеною на цьому ж підприємстві, який водночас є його директором Лункан О.І., що є порушенням законодавства і нормативно-правових актів, які регулюють питання охорони праці.
Адже відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці»: «Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці».
Замовник сам у Протоколі засідання тендерного комітету № 3 від 01.12.2021 року наголошує, що «… на підприємстві робітники мають можливість пройти тільки загальний курс з «Охорони праці», а право навчати мають тільки навчально-курсові комбінати професійного навчання робітників». Таким чином ПП «Обірон» не надав посвідчень, про проходження навчання пожежно-технічного мінімуму, виданих навчально-курсовим комбінатом професійного навчання робітників і витягу з протоколу засідання комісії із перевірки знань.
Таким чином ПП «Обірон» порушило вимоги частини першої, пункту другого частини другої статті 16; частини першої статті 26 Закону.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ПП «Обірон» має бути відхилена Замовником з підстав невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до пункту першого частини першої статті 31 Закону.
Тому ТОВ «Будкомплект» вважає, що Замовник свідомо порушив вимоги пунктів 1, 2, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; частини 16 статті 29; пункту першого частини першої статті 31 Закону.
По-третє. У Додатку № 1 тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) у розділі 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовник ставить вимогу надати довідку «в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), що виконаний (виконані) не раніше 2019 року.
Під виразом виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі, слід розуміти капітальний ремонт (заміна вікон)».
ПП «Обірон» у складі своєї тендерної пропозиції надало Довідку № 2/01-11 від 26.11.2021 року у якій зазначило виконання двох договорів із Замовником:
«Код 021-2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт санвузла третього поверху навчального корпусу КЗ «ЖФПК» ДОР» по вул. Івана Франка, 5, м. Жовті Води, Дніпропетровської області; Договір про надання послуг з капітального ремонту № 28/2021 від 29.06.2021;
ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт санвузла другого поверху навчального корпусу КВНЗ «ЖПК» ДОР» по вул. Івана Франка, 5, м. Жовті Води, Дніпропетровської обл); Договір № 43 від 15.07.2020».
Але в цій довідці не надано інформації про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, а саме - капітальний ремонт (заміна вікон), що не відповідає вимогам Замовника.
Таким чином ПП «Обірон» порушило вимоги частини першої, пункту третього частини другої статті 16; частини першої статті 26 Закону.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ПП «Обірон» має бути відхилена Замовником з підстав невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до пункту першого частини першої статті 31 Закону.
Тому ТОВ «Будкомплект» вважає, що Замовник свідомо порушив вимоги пунктів 1, 2, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; частини 16 статті 29; пункту першого частини першої статті 31 Закону.
По-четверте. У Додатку № 1 тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) у розділі 3 (Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) Замовник ставить вимогу надати довідку «(складена у довільній формі) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази (транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, приладів, інструментів тощо, з зазначенням найменування, кількості, з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі».
У довідці № 8/01-11 від 26.11.2021 року ПП «Обірон» не вказало матеріально-технічної бази взагалі і жодного, належного йому чи орендованого, транспортного засобу, чим порушило вимоги тендерної документації.
У підсумковій відомості ресурсів ПП «Обірон» зазначив наявність автомобіля бортового, важкопідйомністю 5 т., лебідки електричні, тягове зусилля до 49, 05 кН (5т), апарат для газового зварювання і різання, люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500 кг., фарборозпилювачі ручні. Але у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази (транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, приладів, інструментів тощо № 8/01-11 від 26.11.2021 року ПП «Обірон» не вказав цього обладнання. Жодного підтверджуючого документу про право власності чи оренди цього обладнання ПП «Обірон» у складі своєї тендерної пропозиції не надало. Що свідчить про відсутність у ПП «Обірон» обладнання, необхідного для виконання завдання Замовника.
Таким чином ПП «Обірон» порушило вимоги частини першої, пункту першого частини другої статті 16; частини першої статті 26 Закону.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ПП «Обірон» має бути відхилена Замовником з підстав невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до пункту першого частини першої статті 31 Закону.
Тому ТОВ «Будкомплект» вважає, що Замовник свідомо порушив вимоги пунктів 1, 2, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; частини 16 статті 29; пункту першого частини першої статті 31 Закону.
По-п’яте. У Додатку № 1 тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) у розділі 4 (Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, пунктом 4.1. Замовник вимагає копію Балансу підприємства за останній звітній період. Річний дохід за попередній період повинен складати не менше 1,5 млн. грн. Із наданої ПП «Обірон» фінансової звітності за 2020 рік випливає, що за звітний період у збитку (-158,4 тис. грн.). Що не є підтвердженням фінансової спроможності.
Таким чином ПП «Обірон» порушило вимоги частини першої, пункту четвертого частини другої статті 16; частини першої статті 26 Закону.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ПП «Обірон» має бути відхилена Замовником з підстав невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до пункту першого частини першої статті 31 Закону.
Тому ТОВ «Будкомплект» вважає, що Замовник свідомо порушив вимоги пунктів 1, 2, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; частини 16 статті 29; пункту першого частини першої статті 31 Закону.
По-шосте. У складі своєї тендерної пропозиції ПП «Обірон» надало документи, які не можна навіть назвати цивільно-правовими договорами. У цих документах не міститься відомостей про номера договорів, число та місяць їх укладання, термін їх дії, не вказано вартості робіт за цими «договорами» і які саме роботи мають виконуватися, що грубо порушує ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», які набули чинності 1 вересня 2021 року.
По-сьоме. У Додатку № 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі) у розділі IV Замовник встановив вимоги: «Інформація про відповідність пропонованих послуг (робіт) технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам, встановленим в тендерній документації повинна бути підтверджена шляхом подання в складі тендерної пропозиції наступних документів:
1) об’єктним кошторисом (або об’єктним кошторисним розрахунком)…».
ПП «Обірон» не надав об’єктний кошторис (або об’єктний кошторисний розрахунок).
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ПП «Обірон» має бути відхилена Замовником з підстав невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до пункту другого частини першої статті 31 Закону.
Тому ТОВ «Будкомплект» вважає, що Замовник свідомо порушив вимоги пунктів 1, 2, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; частини 16 статті 29; пункту другого частини першої статті 31 Закону.
По-восьме. У Додатку № 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі) у розділі IV Замовник встановив вимоги: «Інформація про відповідність пропонованих послуг (робіт) технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам, встановленим в тендерній документації повинна бути підтверджена шляхом подання в складі тендерної пропозиції наступних документів:
… 2) локальним (-и) кошторисом (-ами) (має бути складений відповідно до технічного завдання (дефектного акту) з урахуванням будівельного технологічного процесу)».
ПП «Обірон» надав локальний кошторис, але самого технічного завдання (дефектного акта), згідно якого складено цей локальний кошторис, не надало.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ПП «Обірон» має бути відхилена Замовником з підстав невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до пункту другого частини першої статті 31 Закону.
Тому ТОВ «Будкомплект» вважає, що Замовник свідомо порушив вимоги пунктів 1, 2, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; частини 16 статті 29; пункту другого частини першої статті 31 Закону.
По-дев'яте. ПП «Обірон» не надало у складі своєї тендерної пропозиції Додаток № 2 – Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі, як того вимагав Замовник: «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І) Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі наведені нижче, що підтверджується учасником: …», чим не підтвердило виконання технічних вимог Замовника.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ПП «Обірон» має бути відхилена Замовником з підстав невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до пункту другого частини першої статті 31 Закону.
Тому ТОВ «Будкомплект» вважає, що Замовник свідомо порушив вимоги пунктів 1, 2, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; частини 16 статті 29; пункту другого частини першої статті 31 Закону.
Виходячи з викладеного, керуючись пунктом першим, другим частини першої, частиною третьою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «Будкомплект»
ВИМАГАЄ:
1. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету № 3 від 01.12.2021 року щодо визначення результатів розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь у відкритих торгах, згідно предмету закупівлі капітальний ремонт по заміні вікон на металопластикові в навчальному корпусі Комунальний заклад «Жовтоводський фаховий педагогічний коледж» Дніпропетровської обласної ради» код національного класифікатора України ДК 021:2015 ‘'Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015-45450000-6-інші завершальні будівельні роботи » та вжиття заходів за результатами розгляду, передбачених згідно ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Скасувати Протокол № 4 від 03 грудня 2021 року засідання тендерного комітету про визначення переможця процедури відкритих торгів ПП «Обірон» та намір підписати укласти договір про закупівлю.
3. Переглянути тендерну пропозицію ТОВ «Будкомплект» зважаючи на неправомірні дії Замовника при внесенні змін до ТД.
У протилежному випадку ТОВ «Будкомплект» змушене буде звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України, органів державного фінансового контролю, правоохоронних органів, які, відповідно до законодавства України здійснюють боротьбу з корупцією і зловживанням владними повноваженнями та до суду.
07 грудня 2021 року
Директор ТОВ «Будкомплект» Губатий О.К.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 08.12.2021 13:50
- Юридична відповідь Zakupivli24.pdf 08.12.2021 13:50
- Відповідальність замовника за новим законодавством.pdf 08.12.2021 13:50
- Протокол №5.pdf 13.12.2021 13:06
Дата подачі:
08.12.2021 13:50
Вирішення:
Тендерний комітет Протоколом засідання тендерного комітету №5 від 13 грудня 2021 року відхилив вимогу ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ" про відхилення тендерної пропозиції ПП "ОБІРОН".
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні