-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування
Завершена
155 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 775.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 775.00 UAH
Період оскарження:
12.11.2021 16:08 - 18.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Не на те звертаете увагу
Номер:
0731fead5ca64d4b9bc2c2a1d18bddb6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-12-014892-a.a3
Назва:
Не на те звертаете увагу
Вимога:
Шановний Замовнику.
А чому ви шукали саме негативні відгуки про нашу компанію, і тільки негативні? Вам надати позитивні відгукl наших контрагентів? Вам надати виконані договори за 2021 рік?Таких кліентів намного більше ніж невдоволених. Але ви шукали негатіні саме тому, що маєте домовленість с переможцем і вам дуже потрібно знайти можливість дискваліфікувати Учасника, щоб "отримати" шмат бюджетного пирога.
По-друге: ще раз хочимо зрозуміти. Якщо ТОВ "Ефес трейд" не має змоги задовольнити нас товаром, то яким чином він зможе це зробити для Переможця процедури, якщо, переможець просто не зробить заміну товару в процесі постачання. Що є найбільш прогнозованим.
По-трете: авторізаційний лист нам надавався на рівні з усіма учасниками і ми отримали його законно. Що, у вашому розумінні "не відповідає дійсності." Дійсність у вас своя і ви чомусь вирішили, що лист, абсолютно ідентичний, такий же як у "Учасника-Переможця" не відповідає дійсності??!
В четверте: ви проігнорували скаргу та докази щодо того, що "Ефес-Трейд" не є представником заводу "Торгмаш" Білорусь, але авторизаційний лист вам "підійшов", і в вашій дійсності він підійшов. Тому що Вам так зручно. Але "розпил" бюджетних коштів це не забава і за неї доведеться відповідати.
P.S. І радимо Вам повернути ту одиницю товару, виробництва Білорусь, яку ви вже отримали, ще не підписавши договор, тому що при переверці прокуратурою вашого ліцею це буде ще одним доказом Вашої змови з Учасником.
Зав'язуйте заробляти на дітях та бюджетних коштах і спробуйте економити гроші, а не дерібанити іх в угоду власної кишені.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2021 12:43
Вирішення:
Вимога буде розглянута.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Відсутність документів
Номер:
2a41fc7313034af9b36ed71a42b007fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-12-014892-a.b2
Назва:
Відсутність документів
Вимога:
Також просимо зауважити, що в ФОП Токарева відстуні документі щодо якості товару, а саме висновки якості, декларації, сертифікати. Якщо учасник не має можливості або не хоче надавати такі документі, в довільній формі учасник надає пояснення щодо відсотності таких документів, ссилаючись на норму або статтю Закона. Такий лист також відсутній. Відстуність вищезазначених документів унеможливлює підтвердження достовірністості походження та якість запропонованого товару.
Подання сертифікатів не є обов'язковим у зв'язку із втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993№46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію". Але усі документи, які підтверджують якість та походження товару є обв'язковими.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2021 11:39
Вирішення:
Шановний учаснику! Звертаємо Вашу увагу на те, що вимогами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не було передбачено обов’язку Учасника надавати у складі пропозиції документи, що підтверджують якість товару. Саме тому, ваша вимога є необґрунтованою, а тому не може бути задоволена!
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Запланована дискваліфікація
Номер:
20231c35ebd24d07a1f764b515b53df6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-12-014892-a.a1
Назва:
Запланована дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовник.
По-перше, хочемо одразу наголосити, що ми у курсі ваших домовленостей з ФОП з міста Одеси і ваших прямих зацікавленостей роботи саме з цим ФОП. Ми маємо незаперечні докази вашої «співпраці» і готові надати їх відповідним органам.
По-друге: листа було видано на основі багаторічного співробітництва з даним виробником і ніякої помилки не має. Авторізаційні листи надаються усім партнерам компанії на основі попереднього досвіду співробітництва. Ми, як постачальник, маємо можливість зберігати вже вироблене обладнання у нас на складах, що ми і робимо з року в рік. Де в Закупівлі є умова, щоб це обладнання або було в наявності, або було вироблено в конкретні строки?
По-трете: якщо виробник не має змоги поставити обладнання нам, то яким "чудом" він має змогу поставити такеж саме обладнання, того ж самого виробника іншому учаснику Закупівлі? Є думка, що дане обладнання було замовлено ще до оголошення даної процедури закупівлі, що свідчить про організацію схеми закупівлі. А це вже стаття Карного Кодексу України. Або другий варіант: якщо ви почекаєте стількі, скільки потрібно саме "вашому" ФОП?! Та ще й вам «віддячить». З ПП «Лукрос» вам працювати «невигідно», тому що ПП «Лукрос» точно вас не віддячить. А просто виконає зобов’язання в строк. Згідно Договору.
В-четверте: якщо ви так досконально перевіряєте авторизаційні листи (хоча такі листи є поза Законом України і не можуть бути затребувані, так як обмежують коло учасників і є дискримінаційними, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.), то ви повинні знати, що в Україні тільки 3 компанії є офіційними представниками/дилерами заводу "Торгмаш". ТОВ "Ефес" до цього списку не входить. Але ж ви чомусь не перевірили дану інформацію і «на радощах» приймаєте цей лист як даність. Додаємо до скарги офіційний лист представництва Білоруського заводу і місті Києві.
По-п'яте: у разі ігнорування нашої скарги ми звернемось до АМКУ з офіційною скаргою. Але ж така "нахабна дискваліфікація" змушує нас не тільки подати скаргу до АМКУ, а і звернутися до органів місцевої прокуратури з Заявою "нераціонального використання бюджетних коштів".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2021 14:29
Вирішення:
Шановний Учаснику! Провівши моніторинг діяльності Вашого підприємства, звернули увагу, на негативні відгуки від Ваших контрагентів щодо порушення виконання Вами аналогічних договорів, а саме невиконання у повному обсязі взятих на себе обов'язків. Вищевказане і стало підставою для перевірки достовірності наданої Вами інформації.
Так, нами були перевірені надані у складі Пропозиції авторизаційні листи. Поданий Вами документ «Авторизація 3.pdf», датований 22.11.2021 року вих.: 652, виданий ТОВ «ЕФЕС-ТРЕЙД», адресований Керівнику комунального закладу "Одеський обласний ліцей № 6 Одеської обласної ради" не відповідає дійсності. Перевіривши спроможність зазначеного контрагента щодо виконання зазначених ним обов’язків, пов’язаних з поставкою товару, ми були повідомлені, що заявленого на придбання нами товару в нього немає, лист було видано ним помилково. Вищевказане свідчить про те, що Ви не зможете поставити товар в повному обсязі.
Ми, бюджетна установа, повинні розглядати всі ризики використання бюджетних коштів та несемо відповідальність за якісне проведення електронних закупівель, а тому вважаємо правомірною відмову Вам у співпраці.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні