• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 - 30190000-7 (Лот № 1 - офісне канцелярське приладдя. Лот № 2 - печатки, штампи)

Завершена

413 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 632.00 UAH
Період оскарження: 12.09.2017 17:38 - 24.09.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність.

Номер: f39e60c4aeea43d897d8fa4649e3eb4a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-12-001708-a.c2
Назва: Невідповідність.
Вимога:
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2017-09-12-001708-a (офісне канцелярське приладдя), який проходив 29.09.2017р. Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ТОВ "Торговий Дім Укрканцторг" в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, до позицій 24, 27, 28, 29, 30, 32 та 33 зазначає по дві торгівельні марки товарів, що пропонуються. Оскільки дані торгівельні марки належать до різних цінових та якісних груп, не можливо визначити, який саме товар учасник пропонує до постачання, тим самим унеможливлюється підтвердження його відповідності технічним та якісним вимогам тендерної документації. Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Торговий Дім Укрканцторг" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до пункту 3 розділу V Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, продукція запропонована переможцем процедури закупівлі, в тому числі п.24.27.28.29.30.32.33 де запропоновано дві торгові марки, відповідають технічним вимогам тендерної документації, яка не містить конкретних посилань на торгову марку або виробника. Незалежно від торгової марки запропонованої переможцем, вартість кожного товару в договорі буде відповідати ціновій пропозиції переможця. Дякуємо за запитання та за участь в процедурі закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: 03f643b06f6142b8ac3c42b78c3057c4
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-12-001708-a.c1
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовник! В момент передачі зразків товару 05.10.2017р. контактною особою з Вашої сторони, була надана інформація про те, що після результатів аукціону Учасник не має можливості замінити асортимент товару після аукціону. Нами були надані зразки товару, які відповідають назвам в остаточної тендерної пропозиції та всім технічним вимогам Замовника. Але деякі були відхилені контактною особою. Просимо надати роз’яснення з посиланням на норми Закону, які підтверджують надану контактною особою інформацію, або спростувати її. Дякуємо за відповідь
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, відповідно до частини 5 ст. 25 Закону України "Про публічні закупівлі" - "Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій". Враховуючи зазначене, зміни надані Учасником після закінчення строку подання тендерних пропозицій Замовником не розглядаються. Крім того, при наданні зразків Ви відмовилися підписувати або передавати зразки продукції по акту приймання-передавання. Дякуємо за запитання та за участь в процедурі закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено