-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення проєктної документації стадії «проєкт» (коригування) та забезпечення проходження комплексної експертизи проєктної документації» по об’єкту: «Будівництво аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» в Дніпропетровській області, Дніпровському районі»
Завершена
16 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 84 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 84 500.00 UAH
Період оскарження:
12.11.2021 15:16 - 25.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Працівники відповідної кваліфікації
Номер:
c7380d04be2346739feea27e4a7097ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-12-013153-a.a2
Назва:
Працівники відповідної кваліфікації
Вимога:
Шановний Замовник, відповідно до п. 1 додатку № 2 Тендерної документації Учасники обов’язково включають у довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання, сертифікованих на виконання відповідних робіт в кількості осіб, не менше ніж зазначено нижче, а саме: провідний інженер-проектувальник доріг – 1 особа; інженер-проектувальник доріг – 3 особи; інженер-проектувальник в частині забезпечення механічного опору та стійкості – 2 особи; інженер-проектувальник забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму – 1 особа; інженер-проектувальник у частині забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього середовища – 1 особа; інженер-проектувальник в частині кошторисної документації – 2 особи; провідний інженер-консультант (будівництво) сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001-2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», та має сертифікат понад 30 місяців - 2 особи (тобто мінімум 12 осіб).
Законодавство передбачає можливість Замовника встановити кваліфікаційний критерій відносно наявності працівників, що мають необхідні знання та досвід, однак не передбачає встановлення конкретної кількості та категорій працівників по кожній окремій спеціальності.
Замовник необґрунтовано встановив вимоги щодо кількості та конкретного переліку посад/ спеціальностей. При цьому не довів необхідність встановлення наведених вище умов Тендерної документації саме у наведеній редакції.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають як мінімум 12 осіб працівників з відповідними категоріями, з яких 2 - провідні інженери-консультанти (будівництво) сертифіковані згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001-2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», та мають сертифікат понад 30 місяців, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання та не мають відношення безпосередньо до розробки проєктної документації.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 3 статті 5 цього закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а ч. 4 статті 22 передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зазначене підтверджується практикою розгляду аналогічних скарг Колегією Антимонопольного комітету України (№ 3961-р/пк-пз по закупівлі UA-2019-02-12-002449-b, № 10889-р/пк-пз по закупівлі UA-2019-07-10-003224-b, № 826/7949/15, 826/5801/17, 826/12151/17 тощо).
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги ч. 3 ст. 5 та ч. 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси ДП «Південдіпрондіавіапром», пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо виправити вище наведені невідповідності шляхом виключення відповідних вимог з п. 1 додатку № 2 Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога працівники.docx 18.11.2021 16:06
Дата подачі:
18.11.2021 16:06
Вирішення:
«Шановний учаснику!
Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Додатково зазначаємо, Замовником не встановлено обмежень щодо виду трудових відносин між учасником та працівниками, допускається залучення як штатних працівників, так і за цивільно-правовими угодами.».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Термін виконання аналогічного договору
Номер:
cbdae8f27d43479eb36cc181a412ed69
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-12-013153-a.b1
Назва:
Термін виконання аналогічного договору
Вимога:
В тендерній документації виявлено порушення чинного законодавства, основоположних принципів здійснення закупівель, вимог Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників і максимальної економії та ефективності, які позбавляють підприємство можливості взяти участь у закупівлі. У Додатку 2 тендерної документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону», пункт 2: Документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є вимога – «*Аналогічними договорами за предметом закупівлі є укладені та повністю виконані (в ролі генерального виконавця) договори на виготовлення або розроблення проектної документації на будівництво або реконструкцію світлосигнальної системи аеропорту (аеродрому) з класом наслідків СС2 або СС3 (не менше одного), виготовлення або розроблення проектної документації на будівництво або реконструкцію радіотехнічних аеронавігаційних систем посадки аеропорту (аеродрому) ILS та/або радіотехнічних аеронавігаційних систем контролю за повітряним рухом (ППЦ – приймально-передавальний центр, ТРЛК – трасовий радіолокаційний комплекс, та інших аналогічних систем) з класом наслідків СС2 або СС3 (не менше одного), виготовлення або розроблення проектної документації на будівництво, або реконструкцію, або капітальний ремонт злітно-посадкової смуги або автомобільної дороги державного значення з класом наслідків СС3 (не менше одного) за період 2018 – 2021 років» Ця вимога є дискримінаційною, тому що законом не передбачено встановлення обмежень, зокрема шляхом визначення обсягів виконаних робіт за певний період. Замовник неправомірно звузив коло потенційних учасників, обмеживши їх часовими межами менш ніж 4 роки. Наприклад: за останні 5 років вимоги державної нормативної документації та ІКАО не зазнали суттєвих змін, зокрема в частинах забезпечення механічного опору та стійкості (міцності), електро- , вибухо- , пожежобезпечності, енергоефективності об'єкта та вимог нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. То чим відрізняються, виконані належним чином проєктні роботи 2016-2017рр., від аналогічних робіт 2018-2021рр.? До того ж ситуація з виконання проектних робіт з початку 2020р. було ускладнено у зв’язку з виникненням пандемії COVID-19. З урахуванням вищевикладеного, пропонуємо збільшити термін виконання аналогічного договору та внести певні зміни до тексту тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога18.11.doc 18.11.2021 14:32
Дата подачі:
18.11.2021 14:32
Вирішення:
«Шановний учаснику!
Зміни до Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV (зміни набули чинності 01.12.2019), Закону України «Про будівельні норми» вiд 11.05.2009 №1704-VI (найголовнішими змінами є те, що введені параметричний, розпорядчий та цільовий методи нормування у будівництві. Зміни набули чинності 19.10.2019), Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 №3038-VI (зміни набули чинності 01.12.2019), прийняття Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» від 17.10.2019 № 199-IX, інші зміни в нормативно-правових актах та реформа будівельної галузі, яка відбувається протягом останніх двох років вплинули на вимоги щодо розроблення проєктної документації та проходження експертизи проєктної документації, що є предметом даної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовником прийнято рішення стосовно термінів виконання аналогічних договорів.»
Статус вимоги:
Відхилено