-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення проектної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-12-11 Знам’янка-Подорожнє на ділянці км 21+624 - км 51+616»
Розроблення проектної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-12-11 Знам’янка-Подорожнє на ділянці км 21+624 - км 51+616»
Завершена
8 930 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 44 650.00 UAH
Період оскарження:
12.11.2021 14:02 - 28.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про усунення порушення
Номер:
8e556ba0c5e3495ca9f27033cfb7b955
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-12-010386-a.a2
Назва:
ВИМОГА про усунення порушення
Вимога:
ВИМОГА
про усунення порушення
В електронній системі закупівель 03 грудня 2021 року було проведено електронний аукціон на закупівлю: Розроблення проектної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-12-11 Знам’янка-Подорожнє на ділянці км 21+624 - км 51+616» (№ закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель – UA-2021-11-12-010386-a). Замовником вищевказаної закупівлі є Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області (далі – Замовник).
Відповідно до Протоколу розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Замовника від «07» грудня 2021 року тендерна пропозиція ПП «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ» була відхилена.
Замовник обґрунтовував своє рішення наступним:
«Колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз’яснення, зокрема, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія - незахищений, тип підпису - удосконалений.
Листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Таким чином, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то, враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом».
Ми не можемо погодитись з тим, що дана вимога є правомірна, оскільки вона не є суттєвою та не може впливати на результат проведення тендерної закупівлі.
Дійсно, під час підпису тендерної пропозиції нами був використаний не кваліфікований електронний підпис, однак це не заважає ідентифікувати уповноважену особу, яка підписала тендерну пропозицію.
Для порівняння двох видів електронних ключів звернемось до ЗУ «Про електронні довірчі послуги».
Так, удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Тип носія - незахищений;
кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Тип носія - захищений.
Таким чином в обох випадках можливо ідентифікувати особу яка підписала тендерну пропозицію.
Варто також зазначити, що у випадку виникнення питання щодо права підпису тендерної пропозиції Замовник мав керуватись ч.16 п.2 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якої Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Нам такого права не було надано.
Замовник посилався у вищевказаному Протоколі ще на одну причину відмови тендерної пропозиції ПП «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ», а саме:
«У складі тендерної пропозиції відсутні документи на підтвердження повноважень Довгань Ганни Володимирівни, яка підписала Договір про надання банківської гарантії №23344/21-ТГ від 29 листопада 2021 р. та Договір про розміщення коштів у забезпечення платіжних зобов’язань за банківською гарантією №23344/21-ТГ-РК від 29 листопада 2021 року.»
Зазначаємо, що дана вимога також не може бути підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції.
В тендерній документації до даної закупівлі вказано:
«На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта.»
ПП «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ» зазначає, що нами були подані документи на підтвердження повноважень особи, яка підписала банківську гарантію, довідку з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписку з Банку по рахунку покриття, а саме Довіреність АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» № 05-1/07-225 від 29.12.2020 р. на Губанову Ірину Петрівну.
Зазначаємо, що в тендерній документації взагалі була відсутня вимога щодо розміщення Договору про надання банківської гарантії та Договору про розміщення коштів у забезпечення платіжних зобов’язань за банківською гарантією. Тому дана вимога Замовника є безпідставною.
Хочемо також додати те, що наша тендерна пропозиція за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною.
Враховуючи вищевказане, керуючись ч. 9 ст. 26, ч.16 п.2, ст. 29, ч.3 ст. 31 та ч.4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.1 ч.1. п. 23 та 44 ЗУ «Про електронні довірчі послуги» та Тендерною документацією Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області від 12.11.2021 року,
ПРОСИМО:
1. Надати передбачене ч. 9 ст. 26 та ч.16 п.2 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» право, щодо усунення недоліків.
2. Скасувати рішення уповноваженої особи Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області від «07» грудня 2021 року, яким відхилено вищевказану пропозицію ПП «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ» (№ закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель – UA-2021-11-12-010386-a).
2. Розглянути повторно тендерну пропозицію ПП «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ» предметом якої є розроблення проектної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-12-11 Знам’янка-Подорожнє на ділянці км 21+624 - км 51+616» (№ закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель – UA-2021-11-12-010386-a).
У випадку незадоволення наших вимог ми будемо змушені звернутись зі Скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- 0812-2 Вимога про усунення порушень 21-51.PDF 08.12.2021 19:34
- Протокол вимоги ПКД КР Т-12-11 21-51 (ТЕРРА).pdf 13.12.2021 08:44
Дата подачі:
08.12.2021 19:34
Вирішення:
Визнати вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Звернення до Замовника з вимогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
87bcdd2f3fd644359ef78e9f7795078e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-12-010386-a.b1
Назва:
Звернення до Замовника з вимогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Звернення до Замовника
з вимогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Службою автомобільних доріг у Кіровоградській області (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, оголошення в системі Prozorro ID номер UA-2021-11-12-010386-a, щодо закупівлі: «Розроблення проектної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-12-11 Знам’янка-Подорожнє на ділянці км 21+624 - км 51+616»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ДОРБУДТЕХНОЛОГІЯ» взяло участь у даних торгах та запропонувало ціну, яка складає 7 233 300,00 гривень.
Відповідно до рішення уповноваженої особи Замовника (№ ПКО КР Т-12-11-21-51 від 07.12.2021) пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ДОРБУДТЕХНОЛОГІЯ» була відхилена з наступної підстави:
У складі тендерної пропозиції учасника відсутня будь-яка інформація про інженера-проектувальника, який виконує проектні роботи за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації.
У зв’язку з викладеним вирішили, відхилити тендерну пропозицію ТОВ Науково-виробничий центр «ДОРБУДТЕХНОЛОГІЯ», оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ДОРБУДТЕХНОЛОГІЯ» не згодне з таким рішенням Замовника та повідомляє про наступне:
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Жодного повідомлення Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробничий центр «ДОРБУДТЕХНОЛОГІЯ» про усунення невідповідностей не отримувало.
Важаємо, що Замовник свідомо не повідомив Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробничий центр «ДОРБУДТЕХНОЛОГІЯ» про виявлені невідповідності з метою подальшого відхилення тендерної пропозиції.
Також необхідно звернути увагу, що повідомлення про усунення невідповідностей стосується підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до Закону ст 16 цього Закону.
Відповідно до положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
На підставі наведеного, та у зв’язку із неподанням у складі тендерної пропозиції інформації про інженера-проектувальника, який виконує проектні роботи за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації.
ПРОСИМО:
1. Надати нам право виправити недоліки протягом 24 годин відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»
2. Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника (від 07.12.2021р. №ПКО КР Т-12-11-21-51) та розглянути нашу пропозицію повторно.
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення.pdf 07.12.2021 17:13
- Протокол вимоги ПКД КР Т-12-11 21-51 (Дорбудтехнологія).pdf 09.12.2021 08:31
Дата подачі:
07.12.2021 17:15
Вирішення:
Визнати вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено