• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із забезпечення цілодобової охорони правопорядку та громадського порядку відділення екстреної медичної допомоги (в рамках проекту “Emergency”) Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня № 2», за адресою: Київська область, місто Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9

Завершена

759 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 795.00 UAH
Період оскарження: 12.11.2021 12:05 - 25.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення пропозиції Учасника

Номер: 1ca3b0e2a7a9442d95c03b099d45981f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-12-007221-a.b1
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції Учасника
Вимога:
Шановний Замовник! ТОВ «КАРДИНАЛ-ОХОРОНА» уважно вивчило Протокол № 591 засідання тендерного комітету КНП БМР «Білоцерківської міської лікарні №2» від 15.12.2021 р. Згідно ст. 33 Рішення про намір укласти договір про закупівлю – Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Підставами для відхилення Замовник в Протоколі № 591 засідання тендерного комітету КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» від 15.12.2021 р. (далі-Протокол») зазначив невідповідність Учасника ТОВ «КАРДИНАЛ-ОХОРОНА» кваліфікаційному критерію установленому ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасник ТОВ «КАРДИНАЛ-ОХОРОНА» не згодний з рішенням Замовника зазначеним в Протоколі з наступних причин: 1.ТД Замовника не містила окремої вимоги щодо кольору спецодягу. Крім того, в ТД Замовника а саме в п.4 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено опис та приклади формальних несуттєвих помилок (далі-Опис) допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 р. № 710 «Про затвердження переліку формальних помилок», «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Звертаємо Вашу увагу на п.5 Опису: У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому Замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. Учасником на усунення невідповідностей з 13.12.2021 18:27 до 14.12.2021 18:27 було надано Довідку про наявність матеріально-технічної бази № 967 від 14.12.2021 файл Довідка МТБ та на підтвердження видаткова накладна № 7187 від 29.08.2019 р., яка підтверджує наявність спецодягу у Учасника, а саме: наявність у власності матеріально-технічної бази (спеціальної форми одягу, спецзасоби індивідуального захисту та самооборони, засобів радіо, мобільного зв’язку, тощо) – п.2 Костюм «ОХОРОНА-ЛЮКС» тк. «Грета» на блискавці олива, в той час як у видаткові накладній зазначено Костюм «ОХОРОНА-ЛЮКС» тк. «Грета» чорний на блискавці. Зазначаємо, що окремої вимоги щодо кольору спеціальної форми одягу ТД Замовника не містила. З огляду на вище зазначене інформація в Довідці про наявність матеріально-технічної бази № 967 від 14.12.2021 файл Довідка МТБ п. 2 містить технічну помилку – описку, що не впливає на зміст тендерної пропозиції, оскільки видаткова накладна № 7187 від 29.08.2019 р., ще раз підкреслюємо, підтверджує наявність в Учасника спеціальної форми одягу та його відповідність кваліфікаційному критерію в цій частині. 2. Транспорт реагування та його обладнання світловими та звуковими сигналами регулюється затвердженим Наказом МВС України від 18.04.2013 № 375 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 травня 2013 р. за № 746/23278) та «Порядку обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв авто жовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 09.08.2016 № 771. Транспорт реагування учасника повністю відповідає вимогам, зазначених вище законодавчим актам, та є спеціальним, про що зазначено в його технічному паспорті. ТД замовника містить окрему вимогу - надати копії документів, що підтверджують наявність (видаткова накладна тощо) в Учасника спеціальних світлових та звукових сигнальних пристроїв, на підтвердження чого Учасником надана копія видаткової накладної № 4012 від 08.09.2021 р. Дана вимога не містить чітко вказаних технічних характеристик, відповідності ДСТУ і іншим законодавчим актам в цій частині та те, що ці звукові та сигнальні пристрої повинні бути встановлені на транспорт реагування. Сирена сигнальна СС1- це допоміжне обладнання, призначення якого, подача потужних звукових сигналів, а Ракетниця сигнальна F-GUN BLACK 26,5 мм, це ручний пристрій для стрільби сигнальними та освітлювальними патронами калібру 26,5 мм різного кольору горіння. Характеристики даного обладнання не мають відповідати вимогам п.7.2 ДСТУ 3849:2018 «Дорожній транспорт. Кольорографічні схеми, розпізнавальні знаки, написи та спеціальні сигнали оперативних, спеціалізованих та спеціальних транспортних засобів». Якщо немає вимог, немає за що відхиляти. Так і сталося, Замовник хибно трактуючи вимоги своєї ТД дійшов помилкового висновку, щодо невідповідності учасника ТОВ «КАРДИНАЛ-ОХОРОНА» кваліфікаційним критеріям та неправомірно відхилив ТП Учасника. Тендерний комітет Замовника порушив принципи здійснення закупівель та недискримінації учасників, визначених ст.5 Закону, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Насправді Учасником було надано в складі його ТП, та в документах на усунення невідповідностей, всі документи, що підтверджують кваліфікацію по ст. 16 Закону та ТД. Вимагаємо від Тендерного комітету Замовника, відмінити неправомірне рішення, що затверджено Протоколом, оскільки учасник спроможний та має намір якісно і в повному обсязі виконати Договір, згідно Додатку 5 та Додатку 2 до ТД. У випадку незадоволення нашої цієї вимоги, Учасник використає своє право на оскарження рішення Замовника до органу оскарження, згідно ст. 33 п.5 та ст. 18 Закону. Крім того, будемо ініціювати моніторинг цієї закупівлі Замовника, Державною Аудиторською Службою України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне 1). У відповідності до положень пункту 1.1. Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен був надати Довідку, підписану керівником Учасника процедури закупівлі про наявність у власності матеріально-технічної бази (спеціальної форми одягу, спецзасоби індивідуального захисту та самооборони, засобів радіо, мобільного зв’язку, тощо). Обов’язково надати скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналів документів або належно завірених копій документів, що посвідчують право власності на обладнання. ТОВ «КАРДИНАЛ-ОХОРОНА» (код ЄДРПОУ 42952309) надав Довідку про наявність матеріально-технічної бази Вих. №967 від 14.12.2021р. (файл «1.Довідка МТБ.pdf»), у якій невірно зазначено підставу виникнення (номери та дати накладних) по позиції під №п/п 2: Довідка містить інформацію про наявність в учасника Костюму «ОХОРОНА-ЛЮКС» тк. «Грета» на блискавці олива – 10 шт., видаткова накладна №7187 від 29.08.2019 р. не містить вищезазначеного найменування товару. Ваше твердження, що учасником допущена формальна (технічна) помилка в зазначенні кольору Костюму «ОХОРОНА-ЛЮКС» тк. «Грета» (№п/п 2) є безпідставним, оскільки в вищезазначеній довідці Ви підтверджуєте факт придбання Костюму «ОХОРОНА-ЛЮКС» тк. «Грета» чорного на блискавці– 20 шт. (№п/п 6) наступними накладними: накладна №7187 від 29.08.2019р.; №6872 від 16.08.2019р., №10606 від 20.11.2019р, що відповідає наданим у складі тендерної пропозиції ТОВ «КАРДИНАЛ-ОХОРОНА» видатковим накладним. Таким чином, Довідкою про наявність матеріально-технічної бази Вих. №967 від 14.12.2021р. (файл «1.Довідка МТБ.pdf») Ви не підтвердили наявність у власності Костюму «ОХОРОНА-ЛЮКС» тк. «Грета» на блискавці олива – 10 шт. (№п/п 2), тому були правомірно відхилені відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 2). Згідно п.29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Відповідно до ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених вказаною статтею, зокрема «…один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону…». Відповідно до ст. 16 Закону, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх критеріям, зазначаються в тендерній документації. Згідно п.5 ст.6 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 №4616-VI транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами. Згідно п. 12 Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 р. №960 на транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюються спеціальні світлові сигнальні пристрої автожовтого (оранжевого) кольору та спеціальні звукові сигнали. Враховуючи викладене, Замовник самостійно визначає перелік документів, які Учасники повинні надати на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – документальне підтвердження наявності транспорту реагування (не менше 2-х одиниць), обладнаного засобами радіотехнічного звязку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: - копії технічних паспортів транспорту; - фото транспорту реагування з видимістю державного номеру; - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до «Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами», затвердженим Наказом МВС України від 18.04.2013 № 375 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 травня 2013 р. за № 746/23278) та «Порядку обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв авто жовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 09.08.2016 № 771; - копії документів, що підтверджують наявність (видаткова накладна тощо) в Учасника спеціальних світлових та звукових сигнальних пристроїв; Дана вимога чітко вказує на те, що транспорт реагування має бути обладнаний звуковими сигнальними пристроями та необхідність надання копій документів на них. 13.12.2021 року в Повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей дану вимогу Учаснику ТОВ «КАРДИНАЛ-ОХОРОНА» було повторно наголошено на даній вимозі. 14.12.2021 року Учасник ТОВ «КАРДИНАЛ-ОХОРОНА» на виконання Повідомлення надав накладну №4012 від 08.09.2021 року на придбання ракетниць сигнальних F-GUN та сирен сигнальних СС-1, що ніяк не може бути пітвердженням обладнання транспорту реагування Учасника звуковими сигнальними пристроями. Враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що встановлені тендерною документацією кваліфікаційні критерії до учасників відповідають діючому законодавству, не можуть бути визнані дискримінаційними, такими, що обмежують права можливих учасників торгів, або такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що учасник мав право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «КАРДИНАЛ-ОХОРОНА» (код ЄДРПОУ 42952309) в цій частині, не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник вважає Ваше відхилення правомірним та таким, що відповідає вимогам статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено